quote:wie maakte nou die opmerking over die jurkjes? Ik vind ze op zich lekker zitten, maar ik krijg van die zweetplekken tussen mijn benen en daardoor dus uitslag. Heeft iemand al echte boxershorts voor zwangeren met echte pijpjes gevonden? Ik heb er van de hema, maar die 'kruipen omhoog' en dan houd je niet echt een pijpje over
Zo'n wielrenbroekje, zou dat anders niet prettig zitten (en dan niet die met zweetleer int kruis, maar de gewone).quote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef mefke79 het volgende:
Effe mezelf quoten uit het vorige topic, misschien heeft iemand nog een tip:
[..]
dit schreeuwt om foto's!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:44 schreef Ynske het volgende:
Mefke, toevallig zelf van de week op de markt 3 korte broekjes gevonden voor onder een jurkje, ideaal en dat maar voor n 10tje, misschien heb je daar iets aan
Dat als je wat steviger bovenbenen hebt, je benen tegen elkaar aanschuren en/of door zweten je dan aan de binnenkant van je bovenbenen het nogal kapot kan lopenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:04 schreef vingerverf het volgende:
Ik snap het punt niet zo met de jurkjes? Ik draag heel veel jurkjes, maar heb daar gewoon ondergoed onder aan?
(of op het moment het liefst niks als ik gewoon thuis ben, voelt veel fijner bij mijn buik)
dan toch een zwangerschapslegging kopen? beetje dunne stof? (capri)quote:Op zondag 5 juli 2009 13:11 schreef mefke79 het volgende:
Wielrenbroekje idee is prima, alleen...ik kan ze dus nergens in zwangerschapsoptie vinden en ik vind gewone zo strak om m'n buik zitten. En ja, het probleem is dus het openschuren van mijn bovenbenen. En dan te bedenken dat ik niet eens heel dikke bovenbenen heb, maar mijn huid kan er gewoon echt niet tegen.
heb al een en ander aangepastquote:Op zondag 5 juli 2009 12:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, da's niet de high impact die McLaura zo graag draagt
Dees : http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=L12&ArtikelNummer=404463&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=swegmark&Nao=0&Ns=&N=186quote:Op zondag 5 juli 2009 12:54 schreef Asyniur het volgende:
Laura, welke bedoel jij? Is die bij Wehkamp te krijgen?
Jaaaa het schiet op!!!quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef mefke79 het volgende:
Effe mezelf quoten uit het vorige topic, misschien heeft iemand nog een tip:
[..]
Kijk eens bij de Zeeman, ik heb daar katoenen legginkjes gekocht die tot halverwege de bovenbenen komen, ook met als doel voor onder een jurkje of rokje en het werkt goed! En ze zijn ook nog es spotgoedkoop, 2,99 ofzoquote:Op zondag 5 juli 2009 12:28 schreef mefke79 het volgende:
wie maakte nou die opmerking over die jurkjes? Ik vind ze op zich lekker zitten, maar ik krijg van die zweetplekken tussen mijn benen en daardoor dus uitslag. Heeft iemand al echte boxershorts voor zwangeren met echte pijpjes gevonden? Ik heb er van de hema, maar die 'kruipen omhoog' en dan houd je niet echt een pijpje over.
Die gaat idd maar tot cup E (wel vanaf 75)quote:Op zondag 5 juli 2009 13:25 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dees : http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=L12&ArtikelNummer=404463&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=swegmark&Nao=0&Ns=&N=186
Daarom heb ik haar er vorige keer ook niet uitgehaaldquote:Op zondag 5 juli 2009 13:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb geen PM gehad van Panda dat ze uit de lijst wilde, anders had ik of medemod dat wel gedaan. Ze gaf alleen aan dat het op 'deze manier' voor haar niet hoefde...
Ow, ik begreep dat anders, en dacht zelfs dat ze zei dat een mod haar maar uit de lijst moest halen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:39 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura: Ik heb geen PM gehad van Panda dat ze uit de lijst wilde, anders had ik of medemod dat wel gedaan. Ze gaf alleen aan dat het op 'deze manier' voor haar niet hoefde...
Arme innepin, schuift ze zo weer een plaatsje opquote:Op zondag 5 juli 2009 13:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ow, ik begreep dat anders, en dacht zelfs dat ze zei dat een mod haar maar uit de lijst moest halen.
Hoe dan ook, ze staat er weer in
Eigenlijk zelfs 2quote:Op zondag 5 juli 2009 13:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Arme innepin, schuift ze zo weer een plaatsje op
Omdat ik een geplande ks krijg, en mijn uitgerekende datum dus eigenlijk een béétje nep is nu.quote:
Ojaquote:Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef McLaura het volgende:
[..]
Omdat ik een geplande ks krijg, en mijn uitgerekende datum dus eigenlijk een béétje nep is nu.
Leuk, een echoquote:Op zondag 5 juli 2009 13:43 schreef DuchessX het volgende:
Morgen weer een echo van mijn meisje oooh ik kijk er zó naar uit!![]()
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Arme innepin, schuift ze zo weer een plaatsje op
Ja, dat is alleen niet terug te vinden, daarom heb ik haar maar teruggezet. Negeren dan maarquote:Op zondag 5 juli 2009 14:50 schreef innepin het volgende:
[..]
![]()
volgens mij zei panda ook dat ze uit de lijst gehaald moest wordenmaar goed.
jeetje McLau, iets vriendelijker mag ook wel. Ik zag eigenlijk helemaal geen probleem in wat ze schreef Maar het viel me wel op dat meerderen zo reageerden op haar en dan nog, er zijn er wel meer die klagen... Moet ze echt zo afgestraft worden?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:02 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, dat is alleen niet terug te vinden, daarom heb ik haar maar teruggezet. Negeren dan maarVan de topicinboedel ben je gewoon 3e!
Bedankt voor de update Yns & Troel!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Ynske het volgende:
Ik heb net Troel gesproken, die heeft contact gehad met Kersjes
Ze moet in het ziekenhuis blijven. De buikpijn was toch van de infectie, daarvoor heeft ze nu weer een abkuur. Er was paniek doordat de co-assistente een fout gemaakt had met het opmeten van (ik geloof) de baarmoedermond. Maar die paniek is nu weer afgewend. Ze moet iig nog blijven ook voor observatie.
Kersjesbeterschap, k hoop dat t snel weer beter gaat!
Agree eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
jeetje McLau, iets vriendelijker mag ook wel. Ik zag eigenlijk helemaal geen probleem in wat ze schreef Maar het viel me wel op dat meerderen zo reageerden op haar en dan nog, er zijn er wel meer die klagen... Moet ze echt zo afgestraft worden?
Deze opmerking van mij was geenszins bedoeld om iemand weg te jagen of deuren dicht te spijkereren of wat dan ook, maar was meer een geintje naar Inne toe, dat ze van de 'vaste posters' alsnog 3e stond. Bemoedigend enzo. Innepin postte een huilie-smiley, en ik ging daar gewoon op in.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
jeetje McLau, iets vriendelijker mag ook wel. Ik zag eigenlijk helemaal geen probleem in wat ze schreef Maar het viel me wel op dat meerderen zo reageerden op haar en dan nog, er zijn er wel meer die klagen... Moet ze echt zo afgestraft worden?
Tsjakkaaaaaa!!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:29 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
zeg uh mclaura, iets positiever he, ik ga gewoon voor of op mijn uitgerekende datum bevallen
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Oops. Ik had nog een klein iets toegevoegd...
dacht dat iedereen sliep
Ik lag net ook al in mijn bijna-nixie voor de airco, het is vandaag walgelijk vies plakweer. Heel begrijpelijk dus!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:04 schreef mefke79 het volgende:
Kersjes, beterschap
*klaagmodus aan* ik vind het voor het eerst in 29 weken echt niet meer leuk. Ik ben moe, heb het heet, last van m'n maag bleghhh*klaagmodus uit*
ik ga zo maar even met ventilator aan op bedje liggen, hopelijk werkt het, morgen weer werken!
Ja, er is geen ontkomen meer aan voor Miss en mij, maar 'helaas' voor jou kom je dus vanzelf op de eerste plaats terecht. Dan maar niet te langquote:Op zondag 5 juli 2009 16:01 schreef Urla het volgende:
McLaura en Missly gaan gewoon bevallen deze maand.![]()
Maarre ik wil niet bovenaan in de lijst eindigen hoor.
Das eng.
Nee das niet eerlijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:07 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, er is geen ontkomen meer aan voor Miss en mij, maar 'helaas' voor jou kom je dus vanzelf op de eerste plaats terecht. Dan maar niet te lang
Nou, dan wordt het een lancering met zijn 3-en tegelijk. Wanneer kun je?quote:
Volgend weekend? In ieder geval als het iets koeler is.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het een lancering met zijn 3-en tegelijk. Wanneer kun je?
In het weekend wordt voor mij lastig, krijg een ks. Maandag zou wel kunnen, de 14de al?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:31 schreef Urla het volgende:
[..]
Volgend weekend? In ieder geval als het iets koeler is.
Of volgende week maandag. Komt beter uit met de gratis vrije dagen voor hubbie.
Sure. Als Missly ook kan dan.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
In het weekend wordt voor mij lastig, krijg een ks. Maandag zou wel kunnen, de 14de al?
Zwangerschap en geboorte deel 516!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben niet bijgelezen en weet niet of iemand dit al gepost heeft, maar Kersjes belde me vanmiddag op dat ze weer opgenomen is ivm de blaasontsteking...
ze is het nu wel flink zat, en hoopt dat bij de groeiecho blijkt dat het een groot kind is, zodat ze haar niet tot 42 weken laten doorgaan...
hoooi hallo en welkomquote:Op zondag 5 juli 2009 16:08 schreef Aoraki het volgende:
* komt eindelijk uit lurk-modes
Ik ben al maanden dit topic en daarvoor 'wachten op het tweede streepje' aan het volgen en vind het nu toch ook wel tijd worden dat ik eens mee ga posten.
Mijn uitgerekende datum is 3 december en mag in het lijstje. (Het is al erg druk aan het begin van december)
Ben dus nu ruim 18 weken zwanger en alles gaat tot nu toe prima.
Jullie gaan trouwens wel enorm snel door dit topic heen, zeg! 1-2 dagen niet lezen betekent al een compleet topic gemist!
ha! boven water!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:01 schreef Urla het volgende:
Ik ben d'r nog![]()
Alles goed hier. Hubbie is vrij en veel bezoek gehad.
Lekker aan het lanterfanten nu en straks naar de ijssalon![]()
Woot en gewoon 1 topic gemist.
Ik zal me strakjes wel netjes aan m'n meldplicht houden heur. He He
Die is donderdag al(Nog beetje in ontkenningfase is)
Had ik ergens gelezen. Echt rot voor haar.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben niet bijgelezen en weet niet of iemand dit al gepost heeft, maar Kersjes belde me vanmiddag op dat ze weer opgenomen is ivm de blaasontsteking...
ze is het nu wel flink zat, en hoopt dat bij de groeiecho blijkt dat het een groot kind is, zodat ze haar niet tot 42 weken laten doorgaan...
Valt gelukkig wel mee hoor, maar het voelt gewoon net niet lekker aan, en zo helpt wel. Maar dat had ik ook al voor de zwangerschap af en toe. Ach, ik doe het er maar mee.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:58 schreef Aoraki het volgende:
Bedankt allemaal voor het welkom!![]()
@ lijnloos: heb je dan nu al zoveel last van vocht? Ik heb er gelukkig nog helemaal geen last van (afkloppen).
BIj mij wel hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef innepin het volgende:
Een plaatsje op een lijstje op internet is niet het belangrijkste aan mijn zwangerschap![]()
Ja, en nou meen je het niet he... zit ik zo mijn best te doenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef innepin het volgende:
En ik wil nog even toevoegen dat de "" die ik postte natuurlijk niet al te serieus moet worden opgevat. Ik hou er geen trauma's aan over als panda in 't lijstje blijft staan hoor
Ik betwijfel wel of ze zich nog komt melden hier, ze was aardig beledigd, maar goed, dat zien we dan wel weer. Ik vind het allemaal prima. Een plaatsje op een lijstje op internet is niet het belangrijkste aan mijn zwangerschap
![]()
Dat duurt me te langquote:Op zondag 5 juli 2009 18:00 schreef mefke79 het volgende:
Linda jij mag bovenaan hoor van mij, maar dan moet je het wel effe rekken tot 41w6 ofzo(ik ga gewoon uit van 42 weken, is iedereen terug van vakantie enzo)
Oh heerlijk dat het bij jullie al zo fris is!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, hier vandaag zelfs een lekkende borst dwars door bh en shirt heen. Tja, moet ik maar niet op de bank gaan liggen....Het is hier zo maar 10 graden kouder dan een uur geleden, heerlijk! Alles staat open tegen elkaar en ik duik zo met mijn worstvoetjes in bed, lekker slapen!
Er is goede hoop voor je Linda want mijn dochter Linde is ook 2 weken eerder geboren. Dat is volgens de verloskundige iets om deze keer ook rekening mee te houden, zeker gezien de vele harde buiken enzo die ik al steeds heb.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat duurt me te langStiemie moet gewoon maar vroeger bevallen, voor haar is het tenslotte de 2e en zij is de enige boven mij op de 17e
De 15e klinkt goed.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Kersjes, beterschap meidhet is bepaald geen gemakkelijke zwangerschap voor je, zeg
Aoraki, gefeliciteerd en welkom. 18 weken al, joh? Ach, heb je nog een week of 22 om gezellig mee te posten!
Over panda: ik vond niet dat ze klaagde, ik heb alleen gezegd dat ze niet bij ieder dingetje moest denken dat de bevalling er nu wel aan zou komen, omdat ze het dan voor zichzelf erg moeilijk maakte. Dat was kennelijk niet goed gevallen en dus wilde ze uit de lijst. Maar of ze er nu wel of niet in staat, maakt voor mij niet uit hoor. Mijn meisje komt als het haar tijd is, of ik nou bovenaan sta of niet
Urla en McLaura, ik kan de 14e, 15e mag ook (volgende week dinsdag of woensdag, toch?). Mijn ouders kunnen ook en schaap kan zijn opdracht afzeggen.
Doen maar dan?
Oiquote:Op zondag 5 juli 2009 20:02 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Er is goede hoop voor je Linda want mijn dochter Linde is ook 2 weken eerder geboren. Dat is volgens de verloskundige iets om deze keer ook rekening mee te houden, zeker gezien de vele harde buiken enzo die ik al steeds heb.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Er postte iemand in een ander topic van mij vanmorgen 'nog maar 6 weken en een beetje' en sindsdien heb ik een beetje een onbehaaglijk gevoel.Ik had nog steeds 8w in gedachten, de max zeg maar, maar 6 weken tot de uitregekende datum komt ineens wel heel erg dichtbij.
En ik geloof niet dat ik er al klaar voor ben.
We zijn al weken heel hard met de tuin bezig, maar zeer binnenkort wil ik toch wel de meubels in de babykamer hebben enzo. Dan kan ik de kleertjes uit gaan zoeken. Ik heb natuurlijk heel veel winterspul dus ik moet even goed kijken wat we nou nog moeten hebben voor deze baby.
Ineens vliegt het zeg maar.
Hier lag het meer de hoeveelheid werk we er eigenlijk allemaal aan gehad hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:06 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik hoop het ook voor jou, Bar! Ik kan me het steeds meer voorstellen, eerst dacht ik steeds "och, dat loopt toch wel los allemaal?" maar nu begin ik toch al onrust bij mezelf te bespeuren: ik wil dingen doen, een mooi kamertje maken, zorgen dat onze beeb strakkies hoe dan ook in een gespreid bedje terecht komt.. Heel frustrerend dat ik mezelf vervolgens helemaal vol heb gepland qua vrije tijd, in het kader van 'JEUH! Ik ben niet moe meer!! Plan vol die handel!"
Volgens mij denken jullie van wel, dus ik ben zeer benieuwd!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:48 schreef Co_OL het volgende:
Morgen word het hier ook spannend![]()
Rond 2 uur krijgen we te horen of het een tweeling is of niet
Ik denk van wel maar de vrouw niet hahaquote:Op zondag 5 juli 2009 22:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Volgens mij denken jullie van wel, dus ik ben zeer benieuwd!
Ik ben benieuwd wie er er gelijk heeft!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik denk van wel maar de vrouw niet haha
Die zegt al nou dan word het druk en kan ik niet meer werken enzo
En zo ist mar netquote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Mijn meisje komt als het haar tijd is, of ik nou bovenaan sta of niet
Nee, Silly kwam tot een week of 29 nog bij me liggenquote:Op maandag 6 juli 2009 07:34 schreef Incantrix het volgende:
McLaura, wat jammer dat je lieffies nu niet echt meer bij je komen liggen.. Was dat al vanaf het begin? Ik zou dat echt wel moeilijk vinden als ze dat niet meer wilden (maar wat niet is kan nog komen ben ik bang, er is bij mij vanaf de buitenkant natuurlijk nog niks te voelen), maar wel fijn dat ze in elk geval nog wel naast je komen liggen enzoEn wat zijn ze mooi
Heerlijk Sly! Veel plezier alvast!quote:Op maandag 6 juli 2009 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik had trouwens ook nog iets fijns: ik had zaterdag zomaar een kaartje van mijn zusje!
Ik ben er echt blij mee en hoop dat we het weer leuk kunnen krijgen
Er komt behoorlijk wat straling van angelsounds/doptones af, daarom wordt het in sommige ziekenhuizen ook pas gebruikt na 18 weken (en bij sommige verloskundigen gebruiken ze het helemaal niet en doen ze het nog met zo'n houten toeter). Ruben trapte overal tegenaan wat op mijn buik gezet werd, ook al was het een glas water bij wijze vanquote:Op maandag 6 juli 2009 09:58 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien is de vraag hier al eens gesteld, maar ondervindt je baby hinder van het gebruik van de angelsounds? Ik had hem al een tijdje niet gebruikt, maar toen ik hem gisteren op mijn buik zette werd er met zo'n fanatisme tegenaan geschopt dat ik me zorgen ging maken of ze het misschien vervelend vindt...
Als je één fles hebt sta je de hele dag uit te koken in het beginquote:Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef ymme het volgende:
Ik merk toch dat ik ineens met zoveel vragen kom te zitten.
Hoezo met je met de baby uitzet, 4 flessen hebben, bij flesvoeding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |