Volgens mij denken jullie van wel, dus ik ben zeer benieuwd!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:48 schreef Co_OL het volgende:
Morgen word het hier ook spannend![]()
Rond 2 uur krijgen we te horen of het een tweeling is of niet
Ik denk van wel maar de vrouw niet hahaquote:Op zondag 5 juli 2009 22:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Volgens mij denken jullie van wel, dus ik ben zeer benieuwd!
Ik ben benieuwd wie er er gelijk heeft!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik denk van wel maar de vrouw niet haha
Die zegt al nou dan word het druk en kan ik niet meer werken enzo
En zo ist mar netquote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Mijn meisje komt als het haar tijd is, of ik nou bovenaan sta of niet
Nee, Silly kwam tot een week of 29 nog bij me liggenquote:Op maandag 6 juli 2009 07:34 schreef Incantrix het volgende:
McLaura, wat jammer dat je lieffies nu niet echt meer bij je komen liggen.. Was dat al vanaf het begin? Ik zou dat echt wel moeilijk vinden als ze dat niet meer wilden (maar wat niet is kan nog komen ben ik bang, er is bij mij vanaf de buitenkant natuurlijk nog niks te voelen), maar wel fijn dat ze in elk geval nog wel naast je komen liggen enzoEn wat zijn ze mooi
Heerlijk Sly! Veel plezier alvast!quote:Op maandag 6 juli 2009 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik had trouwens ook nog iets fijns: ik had zaterdag zomaar een kaartje van mijn zusje!
Ik ben er echt blij mee en hoop dat we het weer leuk kunnen krijgen
Er komt behoorlijk wat straling van angelsounds/doptones af, daarom wordt het in sommige ziekenhuizen ook pas gebruikt na 18 weken (en bij sommige verloskundigen gebruiken ze het helemaal niet en doen ze het nog met zo'n houten toeter). Ruben trapte overal tegenaan wat op mijn buik gezet werd, ook al was het een glas water bij wijze vanquote:Op maandag 6 juli 2009 09:58 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien is de vraag hier al eens gesteld, maar ondervindt je baby hinder van het gebruik van de angelsounds? Ik had hem al een tijdje niet gebruikt, maar toen ik hem gisteren op mijn buik zette werd er met zo'n fanatisme tegenaan geschopt dat ik me zorgen ging maken of ze het misschien vervelend vindt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |