abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70684315
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:48 schreef Co_OL het volgende:
Morgen word het hier ook spannend

Rond 2 uur krijgen we te horen of het een tweeling is of niet
Volgens mij denken jullie van wel, dus ik ben zeer benieuwd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 5 juli 2009 @ 22:57:31 #127
52111 Co_OL
WooHoo
pi_70684637
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:49 schreef McLaura het volgende:

[..]

Volgens mij denken jullie van wel, dus ik ben zeer benieuwd!
Ik denk van wel maar de vrouw niet haha

Die zegt al nou dan word het druk en kan ik niet meer werken enzo
pi_70684646
Nijna Lijkt me leuk. De planning was 15 July. Da's volgende week woensdag.
(Uri Geller modus) Er was laatst een opmerking dat vrouwen een bepaalde periode in hun hoofd hadden en op die tijd gewoon bevallen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dat gaat. Ik hou voor mezelf zowiezo 13 aug als laatste datum aan, maar wil eigenlijk July. Ha Ha. Dus wat progastenen en me focussen en afspraak met beeb maken zou misschien kunnen helpen. Ik wil echt niet bovenaan.
(Hmm Ik zit echt al te lang thuis van het werk ofzo )

Icantrix Hier ben ik met het kamertje begonnen rond 15 weken. Steeds een stukje.
  zondag 5 juli 2009 @ 23:00:33 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_70684763
Hoi

Wij zijn weer terug van de camping, hebben daar een heerlijke bui meegemaakt en nu hier thuis goed luchten

Welkom nieuwe zwangere (ga niet eens proberen om je naam goed te tikken, dat komt vanzelf wel )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70685226
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ik denk van wel maar de vrouw niet haha

Die zegt al nou dan word het druk en kan ik niet meer werken enzo
Ik ben benieuwd wie er er gelijk heeft!

Ik was blij dat wij geen tweeling verwachtten, omdat ik sowieso niet weet of ik wel meer dan 1 kind wil....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zondag 5 juli 2009 @ 23:13:18 #131
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70685269
Thnx allemaal, fijn een beetje een idee te hebben van hoe anderen dat doen/gedaan hebben Ik ga me er vandeweek weer eens in verdiepen, gelukkig weten we al wel hoe het eruit moet gaan zien zo ongeveer

BJ, lijkt me leuk om de meubeltjes al rond te hebben, ik zoek me nog steeds rot naar een commode die ik écht leuk vind

Urla, zo projectsgewijs aanpakken lijkt me ibderdaad het fijnst werken, zo willen wij het ook gaan doen!

Bar, als ik het zo lees zijn jullie nu toch wel aardig rond? Fijn!

En Innepin, da's wel een goeie, beginnen zo lang je alles nog kan Leuk dat je je muurschildering wel hebt kunnen maken

En nu ga ik een heerlijk tukje doen heb ik me voorgenomen! Truste allemaal

Ohja, nou, ik moest nog één ding vertellen waar ik zo heel erg van wegsmolt: vaak als ik lig komt er een kat op mijn buik liggen en dan gaat die ook heel hard spinnen. Ookal voelt dat wel raar en soms wat onprettig probeer ik dat wel toe te blijven staan omdat ik dan hoop dat de uk went aan het geluid van een spinnende kat.. Nu lag daarstraks Max bij me op schoot (doet hij bijna nooit) en hij spinde heel hard, en óf ik heb erge last van wishful thinking, óf de beeb begon écht helemaal te rommelen en te tuimelen in mijn buik!! Ik weet niet eens of dat al kan, maar de gedachte alleen al was zóó
3!
pi_70685822
Incantrix, wel lief dat de poes nog bij je wil liggen. Mijn poezen willen alle 3 niet meer.

Tenminste, Poes 1 Silly (kruising Birmaan) wil alleen naast me liggen, Poes 2 Roxy (niks) wil bij me liggen als ik lig en gaat dan op mijn schouder liggen zeg maar, en Poes 3 Obi (Maine Coon) wil aan mijn voeteneind in bed liggen, of naast me.

Diego hebben we niet meer, die was niet geschikt in een groepje en woont heerlijk op zichzelf nu, met één blikopener en een hele grote tuin!
pi_70686244
Ik ben weer uit bed, heb het benauwd... . En daardoor lukt het niet om in slaap te vallen...
Gelukkig is dreumes inmiddels wel in slaap gevallen, half uurtje geleden ofzo... (na 3 uur lullen in bed...)
Fake it till you make it...
  zondag 5 juli 2009 @ 23:41:28 #134
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70686344
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Mijn meisje komt als het haar tijd is, of ik nou bovenaan sta of niet
En zo ist mar net Geloof niet dat ik ooit bovenaan heb gestaan in de lijstjes en heb er toch echt boven 2 te slapen liggen

Kersjes beterschap meisie ik hoop niet vaak dat iemand wat te vroeg bevalt maar jou gun ik het wel om met 37 weken weeën te krijgen.
zwanger zijn en bevallen is mijn hobby ook niet maar ik kan me voorstellen dat jij het echt echt goed beu bent
Mama van Isa en Ties
pi_70687438
Co_OL spannunt!!!! Wel meteen laten weten hé?

*mijlpaal-alert*
Nog maar 50 dagen te gaan vandaag
#geen
  maandag 6 juli 2009 @ 07:34:04 #136
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70689663
Duchess, wat een mooie! Een voor de 50!

CO_ol, veel plezier vandaag, wel laten weten he?

McLaura, wat jammer dat je lieffies nu niet echt meer bij je komen liggen.. Was dat al vanaf het begin? Ik zou dat echt wel moeilijk vinden als ze dat niet meer wilden (maar wat niet is kan nog komen ben ik bang, er is bij mij vanaf de buitenkant natuurlijk nog niks te voelen), maar wel fijn dat ze in elk geval nog wel naast je komen liggen enzo En wat zijn ze mooi

Pfff, heb echt zó geen zin vandaag..
3!
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 08:04:37 #137
5428 crew  miss_sly
pi_70689808
Duchess, 50 dagen Wat ben je al ver
En zo was ik ook verbaasd over BE's 6 weken. Ook al zo ver en zo snel!

Ik nog 25 dagen

Ik had trouwens ook nog iets fijns: ik had zaterdag zomaar een kaartje van mijn zusje! Ze wilde graag deze week langskomen met de jongste Het was nog niet allemaal vergeten enzo, maar ze wilde toch graag verder en misschien moest ze (dacht ze zelf) er toch maar overheen stappen. Dus ik heb gisteren gebeld dat ik het heel fijn vond dat ze dat kaartje had gestuurd en het heel leuk vind als ze donderdag komt. We hebben meteen een half uur aan de telefoon gezeten en zitten kletsen
Ik ben er echt blij mee en hoop dat we het weer leuk kunnen krijgen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70689903
Oh Miss, dat klinkt positief !
Fake it till you make it...
  maandag 6 juli 2009 @ 08:26:22 #139
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70689990
Duchess nog 50 dagen

Miss nog 25 en een positief verhaal. Mooi!

ik ga morgen een stukje taart eten met mn collega want het is de laatste keer dat we elkaar zien voor mn verlof officieel ga ik de 21e pas met verlof, maar omdat ik alleen vrijdagen fysiek op mn werkplek ben is mn laatste werkdag effectief de 17e. En zij is die week op vakantie. Het gaat echt keihard ineens
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70689999
quote:
Op maandag 6 juli 2009 07:34 schreef Incantrix het volgende:
McLaura, wat jammer dat je lieffies nu niet echt meer bij je komen liggen.. Was dat al vanaf het begin? Ik zou dat echt wel moeilijk vinden als ze dat niet meer wilden (maar wat niet is kan nog komen ben ik bang, er is bij mij vanaf de buitenkant natuurlijk nog niks te voelen), maar wel fijn dat ze in elk geval nog wel naast je komen liggen enzo En wat zijn ze mooi

Nee, Silly kwam tot een week of 29 nog bij me liggen
pi_70690016
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:04 schreef miss_sly het volgende:

Ik had trouwens ook nog iets fijns: ik had zaterdag zomaar een kaartje van mijn zusje!
Ik ben er echt blij mee en hoop dat we het weer leuk kunnen krijgen
Heerlijk Sly! Veel plezier alvast!
pi_70690081
Goedemorgen allemaal!

Allereerst Webkim gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ontzettend leuk voor jullie.

Ik ben nu al zenuwachtig voor vandaag; vanmiddag naar de vk! Intake plus echo tegelijk.
Laat ik nou net vannacht hebben gedroomd dat ik daar helemaal voor niets kom; Mevrouw uw buik is helemaal leeg hoor. Ik werd helemaal raar wakker.
Nou ja, we zien het wel.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_70690099
Duchess nog 50 dagen

MissSly nog 25 dagen En wat fijn zeg van je zusje

Kersjes hopelijk knap je snel weer een beetje op en kun je snel weer naar huis

Co_OL veel plezier vandaag bij de echo Spannend hoor

Aoraki welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap

Huup jij had toch ook weer een echo gehad? Of was het iemand anders? Iemand had een groeiecho dacht ik.. Pff ik weet niet meer wie, sorry.. Nou hoe dan ook, hopelijk was alles goed!

Flowerbox heel veel succes bij de vk! Sowieso al erg spannend, en dan ook nog zo'n droom gehad! Het komt vast wel goed

Hier vandaag de kraamzorgintake.. En pff, het vocht in mn enkels en vingers begint nu wel irritant te worden. Het doet pijn, stom stram trekkend stekend gevoel.. Maar gelukkig heb ik vannacht wel weer wat beter kunnen slapen
pi_70690340
Incantrix, wij hebben toen ik 30 weken was het kamertje in orde gemaakt, maar wel alles in 1 dag gedaan dus van te voren alles al uitgezocht enzo.

Duchess nog maar 50 dagen !! Leuk zo'n kraammand, mijn moeder heeft dat ook voor ons gemaakt, alleen die krijgen we pas na de geboorte.

Miss_Sly nog maar 25 dagen !! Wat fijn dat je zusje zelf de stap heeft genomen een kaartje te sturen!

Aoraki gefeliciteerd!

Flowerbox, vervelende droom, maar het komt vast allemaal goed

Over de poezen, die van mij kwam al nooit bij me liggen en nu dus nog steeds niet Wel kwam vorige week de hond van mijn vader (yorkshire) op schoot liggen en die vond mijn buik wel een lekker steuntje voor haar koppie .

Ik heb spierpijn van het wii-en gister volgens mij ben ik al te lang niet in de sportschool geweest.
Vandaag maar eens orde op zaken stellen in huis, het is hier een zooitje! Dan de babykamer nog maar even stofzuigen en dweilen enzo, dan heb ik dat maar weer gehad.

MeNicole hoe is het bij jou??? Morgen is het volle maan dus wie weet
  maandag 6 juli 2009 @ 09:41:46 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_70691086
sly, wat fijn van je zusje

Hier vannacht redelijk goed geslapen, we hebben behoorlijk laten luchten voordat we naar bed gingen. Nu is de boel weer aan het opwarmen. Nu nog hopen dat het ook hier nog een keer flink gaat regenen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70691303
MissSly, wat fijn van je zus!
En nog een voor alle mijlpalen.
Flowerbox, volgens mij hebben heel veel zwangeren zulke dromen, ik had het ook heel vaak. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder naar
Huup, hoest met je olifantenpootjes? En die rare strepen bij je tenen?
Cool, spannend vandaag! Ben benieuwd!
Chan ook al last van vocht, balen zeg
FTA, spierpijn van de Wii! Maar was het wel leuk?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 6 juli 2009 @ 09:52:56 #147
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70691327
Oh miss lsy wat fijn zeg En dan kunnen jullie misschien later wat leuks doen met al jullie kindjes samen
pi_70691437
Miss Sly, wat fijn dat je zusje dat kaartje heeft gestuurd. Ook wel dapper van haar om dat toch te doen!

Duchess, 50 dagen! Dat komt al dichtbij zeg! Da's niet veel meer dan anderhalve maand!

Aoraki, gefelciteerd en welkom!

Kersjes alweer?! 't Is niet eerlijk!

En verder voor iedereen goedemorgen!
Heb heerlijk geslapen en ben weer een beetje bijgekomen van mijn veel te leuke feestje op zaterdag. ('t was vijf uur voor ik in bed lag ).

Vanavond naar de VK voor een checkup.

Misschien is de vraag hier al eens gesteld, maar ondervindt je baby hinder van het gebruik van de angelsounds? Ik had hem al een tijdje niet gebruikt, maar toen ik hem gisteren op mijn buik zette werd er met zo'n fanatisme tegenaan geschopt dat ik me zorgen ging maken of ze het misschien vervelend vindt...
pi_70691553
FTA, ik heb één keer gewiit bij vrienden en toen ook spierpijn hoor Je bent het gewoon niet gewend.

Angelsound weet ik zo niet, maar op zich zendt dat ding toch niks uit? Hooguit een beetje druk, maar dat zal neit veel kwaad kunnen toch?

Ik ben weer licht allergisch voor de kat Had ik bij de vorige zwangerschap ook. Normaal nergens last van, maar als ik de kat nu echt knuffel krijg ik jeuk-ogen. Gelukkig gaat het weer over
  maandag 6 juli 2009 @ 10:05:42 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_70691639
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:58 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien is de vraag hier al eens gesteld, maar ondervindt je baby hinder van het gebruik van de angelsounds? Ik had hem al een tijdje niet gebruikt, maar toen ik hem gisteren op mijn buik zette werd er met zo'n fanatisme tegenaan geschopt dat ik me zorgen ging maken of ze het misschien vervelend vindt...
Er komt behoorlijk wat straling van angelsounds/doptones af, daarom wordt het in sommige ziekenhuizen ook pas gebruikt na 18 weken (en bij sommige verloskundigen gebruiken ze het helemaal niet en doen ze het nog met zo'n houten toeter). Ruben trapte overal tegenaan wat op mijn buik gezet werd, ook al was het een glas water bij wijze van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')