Oiquote:Op zondag 5 juli 2009 20:02 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Er is goede hoop voor je Linda want mijn dochter Linde is ook 2 weken eerder geboren. Dat is volgens de verloskundige iets om deze keer ook rekening mee te houden, zeker gezien de vele harde buiken enzo die ik al steeds heb.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Er postte iemand in een ander topic van mij vanmorgen 'nog maar 6 weken en een beetje' en sindsdien heb ik een beetje een onbehaaglijk gevoel.Ik had nog steeds 8w in gedachten, de max zeg maar, maar 6 weken tot de uitregekende datum komt ineens wel heel erg dichtbij.
En ik geloof niet dat ik er al klaar voor ben.
We zijn al weken heel hard met de tuin bezig, maar zeer binnenkort wil ik toch wel de meubels in de babykamer hebben enzo. Dan kan ik de kleertjes uit gaan zoeken. Ik heb natuurlijk heel veel winterspul dus ik moet even goed kijken wat we nou nog moeten hebben voor deze baby.
Ineens vliegt het zeg maar.
Hier lag het meer de hoeveelheid werk we er eigenlijk allemaal aan gehad hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:06 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik hoop het ook voor jou, Bar! Ik kan me het steeds meer voorstellen, eerst dacht ik steeds "och, dat loopt toch wel los allemaal?" maar nu begin ik toch al onrust bij mezelf te bespeuren: ik wil dingen doen, een mooi kamertje maken, zorgen dat onze beeb strakkies hoe dan ook in een gespreid bedje terecht komt.. Heel frustrerend dat ik mezelf vervolgens helemaal vol heb gepland qua vrije tijd, in het kader van 'JEUH! Ik ben niet moe meer!! Plan vol die handel!"
Volgens mij denken jullie van wel, dus ik ben zeer benieuwd!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:48 schreef Co_OL het volgende:
Morgen word het hier ook spannend![]()
Rond 2 uur krijgen we te horen of het een tweeling is of niet
Ik denk van wel maar de vrouw niet hahaquote:Op zondag 5 juli 2009 22:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Volgens mij denken jullie van wel, dus ik ben zeer benieuwd!
Ik ben benieuwd wie er er gelijk heeft!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik denk van wel maar de vrouw niet haha
Die zegt al nou dan word het druk en kan ik niet meer werken enzo
En zo ist mar netquote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Mijn meisje komt als het haar tijd is, of ik nou bovenaan sta of niet
Nee, Silly kwam tot een week of 29 nog bij me liggenquote:Op maandag 6 juli 2009 07:34 schreef Incantrix het volgende:
McLaura, wat jammer dat je lieffies nu niet echt meer bij je komen liggen.. Was dat al vanaf het begin? Ik zou dat echt wel moeilijk vinden als ze dat niet meer wilden (maar wat niet is kan nog komen ben ik bang, er is bij mij vanaf de buitenkant natuurlijk nog niks te voelen), maar wel fijn dat ze in elk geval nog wel naast je komen liggen enzoEn wat zijn ze mooi
Heerlijk Sly! Veel plezier alvast!quote:Op maandag 6 juli 2009 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik had trouwens ook nog iets fijns: ik had zaterdag zomaar een kaartje van mijn zusje!
Ik ben er echt blij mee en hoop dat we het weer leuk kunnen krijgen
Er komt behoorlijk wat straling van angelsounds/doptones af, daarom wordt het in sommige ziekenhuizen ook pas gebruikt na 18 weken (en bij sommige verloskundigen gebruiken ze het helemaal niet en doen ze het nog met zo'n houten toeter). Ruben trapte overal tegenaan wat op mijn buik gezet werd, ook al was het een glas water bij wijze vanquote:Op maandag 6 juli 2009 09:58 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien is de vraag hier al eens gesteld, maar ondervindt je baby hinder van het gebruik van de angelsounds? Ik had hem al een tijdje niet gebruikt, maar toen ik hem gisteren op mijn buik zette werd er met zo'n fanatisme tegenaan geschopt dat ik me zorgen ging maken of ze het misschien vervelend vindt...
Als je één fles hebt sta je de hele dag uit te koken in het beginquote:Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef ymme het volgende:
Ik merk toch dat ik ineens met zoveel vragen kom te zitten.
Hoezo met je met de baby uitzet, 4 flessen hebben, bij flesvoeding?
Je hoeft tegenwoordig niet eens meer uit te koken of te stereliseren... het advies daarvoor was 1 keer per dag.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:18 schreef vingerverf het volgende:
[..]
Als je één fles hebt sta je de hele dag uit te koken in het begin
Jaaaaa, zo beschreef ik het de eerste keer ook, als plopjes en luchtbelletjesquote:Op maandag 6 juli 2009 10:48 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb gisteren geloof ik de baby voor het eerst voelen bewegen, net weer eventjes!
Kan het voelen ,in het begin, als luchtbelletjes?
![]()
Het voelde bij mij als een zenuwtrekje bij je oog, maar dan in de buik. Herkenbaar?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:48 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb gisteren geloof ik de baby voor het eerst voelen bewegen, net weer eventjes!
![]()
Ja, echt gaaf!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:56 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Jaaaaa, zo beschreef ik het de eerste keer ook, als plopjes en luchtbelletjes![]()
![]()
.
Ik voel deze al een paar weken. Sommige dingen zijn toch wel heel leuk, dat die sneller gaan bij een tweede
.
Wat leukquote:Op maandag 6 juli 2009 10:48 schreef Poppejans het volgende:
![]()
En over een paar weken word je gewoon van binnen verbouwd. Sjakie gaat soms tekeer joh, dat is helemaal leuk!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef WupWup het volgende:
Jaaaaa precies wat McLaura zegt!! En op andere momenten het gevoel van een fladderende vlinder in je hand, maar dan dus in je buikOndertussen voel ik d'r al lekker schoppen en draaien en tijdens de echo zag ik d'r een elleboog in de baarmoederwand planten die ik ook voelde
Van het weekend heeft vriend haar ook kunnen voelen en gisteren zag ik zelfs m'n buik bewegen! Echt zo leuk steeds die nieuwe stapjes van de zwangerschap
Sja, zo voelde het gewoon.....quote:
Ik ook, maar na 6 weken half om halfquote:Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ja, zo voelde het inderdaad, maar ik kon nooit op een echt treffende omschrijving komen.
Ik ga BV geven.
Wat ik krijg is onduidelijk, daar verschillen de meningen zelfs overquote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef WupWup het volgende:happy
je krijgt een waterman of vissen! (die laatste is het leukst
)
Ja, waarschijnlijk vissen net als de hele familie van mijn man en sorry... die zijn niet het leukstquote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef WupWup het volgende:happy
je krijgt een waterman of vissen! (die laatste is het leukst
)
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wat ik krijg is onduidelijk, daar verschillen de meningen zelfs over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu snap ik het helemaalquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik het helemaalik ben dus ook ineens Ram
Hij krijgt nu 120cc met 4 schepjes, dus dat past dan echt maar net in dat kleine flesje, en dan is het nogal lastig om dan ook nog zwenkend te schudden zeg maar... Dus het zou in principe nog net kunnen, maar het is niet handig.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:18 schreef Troel het volgende:
Bij Avent kun je ook van alles erop schroeven PoppejansEigenlijk zou je de keuze van flessen af moeten laten hangen van de baby, niet elke baby wil uit iedere fles drinken
tessie, drinkt hij zo veel dat die kleintjes niet meer werken dan? Bij Ruben hebben we die kleintjes veel langer gebruikt (maar hij kreeg dan ook borstvoeding in flesjes, wellicht dat dat scheelt?)
Nou moet je niet teveel hints gaan geven hequote:Op maandag 6 juli 2009 12:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wat ik krijg is onduidelijk, daar verschillen de meningen zelfs over
Eigenlijk niet hèquote:Op maandag 6 juli 2009 13:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Nou moet je niet teveel hints gaan geven he![]()
Het zijn idd geluidsgolven die ze uitzenden en de weerkaatsing daarvan wordt weer opgevangen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
Het zijn toch gewoon geluidsgolven, net als bij een echo? Misschien dat een baby het dan toch een beetje hoort ofzo. Nou ja, hij doet het trouwens toch niet meer. Ze zal hem wel kapot geschopt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |