Happy wat goed!!

geniet lekker van je roze wolk meid
Innepin succes!

wanneer krijg je de uitslag van die curve? En wat betekent het voor jou als ie niet op t randje goed is?
Hier ook wat jeuk, mn tetten, echt enorm

volgens mij groeit et weer ofzo ik heb er geen andere verklaring voor. Jeuk schijnt ook een bekend kwaaltje te zijn toch? Mentholpoeder helpt geloof ik.
Chan

ik heb geen echo's meer nu hoor. We zijn de laatste keer door een erg blije gyn weer teruggeschopt naar de vk gelukkig. Aangezien het hoofdje ook al deels ingedaald is heeft t weinig zin meer (voor mij althans) om een pretecho te laten maken dus ik moet maar gewoon afwachten.
Tessie

lief dat je t vraagt. Met de voetjes is t nog steeds t zelfde. Goed dat je het zegt wel, ik moet nog steeds die reflexologe bellen voor een afspraak. Ik merk dat t vocht echt overal zit nu, in mn armen en bovenbenen blijven nu ook de deuken staan

Op zich zal het me roesten maar dingen zoals hurken of op mn eigen onderbenen op de grond zitten zeg maar gaat niet meer door het vocht.
En over die streep ja ik weet het niet, het zit er nog steeds

het jeukt nu wel een stuk minder gelukkig. Ik kreeg van iemand over de PM de tip dat het misschien wel een huidschimmel was (thnx nog daarvoor

ik vergeet steeds terug te PMen), maar ik denk het zelf niet, het schilfert niet en jeukt nu ook niet meer. Even afwachten nog maar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回