Als je één fles hebt sta je de hele dag uit te koken in het beginquote:Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef ymme het volgende:
Ik merk toch dat ik ineens met zoveel vragen kom te zitten.
Hoezo met je met de baby uitzet, 4 flessen hebben, bij flesvoeding?
Je hoeft tegenwoordig niet eens meer uit te koken of te stereliseren... het advies daarvoor was 1 keer per dag.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:18 schreef vingerverf het volgende:
[..]
Als je één fles hebt sta je de hele dag uit te koken in het begin
Jaaaaa, zo beschreef ik het de eerste keer ook, als plopjes en luchtbelletjesquote:Op maandag 6 juli 2009 10:48 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb gisteren geloof ik de baby voor het eerst voelen bewegen, net weer eventjes!
Kan het voelen ,in het begin, als luchtbelletjes?
![]()
Het voelde bij mij als een zenuwtrekje bij je oog, maar dan in de buik. Herkenbaar?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:48 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb gisteren geloof ik de baby voor het eerst voelen bewegen, net weer eventjes!
![]()
Ja, echt gaaf!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:56 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Jaaaaa, zo beschreef ik het de eerste keer ook, als plopjes en luchtbelletjes![]()
![]()
.
Ik voel deze al een paar weken. Sommige dingen zijn toch wel heel leuk, dat die sneller gaan bij een tweede
.
Wat leukquote:Op maandag 6 juli 2009 10:48 schreef Poppejans het volgende:
![]()
En over een paar weken word je gewoon van binnen verbouwd. Sjakie gaat soms tekeer joh, dat is helemaal leuk!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef WupWup het volgende:
Jaaaaa precies wat McLaura zegt!! En op andere momenten het gevoel van een fladderende vlinder in je hand, maar dan dus in je buikOndertussen voel ik d'r al lekker schoppen en draaien en tijdens de echo zag ik d'r een elleboog in de baarmoederwand planten die ik ook voelde
Van het weekend heeft vriend haar ook kunnen voelen en gisteren zag ik zelfs m'n buik bewegen! Echt zo leuk steeds die nieuwe stapjes van de zwangerschap
Sja, zo voelde het gewoon.....quote:
Ik ook, maar na 6 weken half om halfquote:Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ja, zo voelde het inderdaad, maar ik kon nooit op een echt treffende omschrijving komen.
Ik ga BV geven.
Wat ik krijg is onduidelijk, daar verschillen de meningen zelfs overquote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef WupWup het volgende:happy
je krijgt een waterman of vissen! (die laatste is het leukst
)
Ja, waarschijnlijk vissen net als de hele familie van mijn man en sorry... die zijn niet het leukstquote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef WupWup het volgende:happy
je krijgt een waterman of vissen! (die laatste is het leukst
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |