abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70691712
Sorboo ik weet niet precies wat het ding uitstraalt, maar op de een of andere manier moet het er toch voor zorgen dat je al die harttonen zo goed hoort. Mijn beeb schopt er ook altijd flink tegenaan dus ik heb het gebruik maar zoveel mogelijk beperkt tot alleen wanneer ik me echt zorgen maakte.

Happy inmiddels zul je wel ongeveer je echo hebben gok ik, ik dacht in elk geval dat je 's ochtends moest.. Ik hoop zooo dat alles goed is!!
pi_70691853
Ik merk toch dat ik ineens met zoveel vragen kom te zitten.

Hoezo met je met de baby uitzet, 4 flessen hebben, bij flesvoeding?
pi_70691905
Het zijn toch gewoon geluidsgolven, net als bij een echo? Misschien dat een baby het dan toch een beetje hoort ofzo. Nou ja, hij doet het trouwens toch niet meer. Ze zal hem wel kapot geschopt hebben .
pi_70691959
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef ymme het volgende:
Ik merk toch dat ik ineens met zoveel vragen kom te zitten.

Hoezo met je met de baby uitzet, 4 flessen hebben, bij flesvoeding?
Als je één fles hebt sta je de hele dag uit te koken in het begin
pi_70692435
Flowerbox veel plezier bij de echo vandaag
Sly, wat fijn van je zusje! Hoop dat het gewoon weer helemaal goedkomt nu de hormonen bij haar langzaam wat afnemen

Duchess 50 dagen
Co_ol, ik ben benieuwd of 't er twee zijn Spannend hoor!

Vandaag nieuwe suikercurve laten prikken... hoop zó dat het goed is. Desnoods op 't randje, vind ik ook prima
En aarrghh waar komt al die jeuk nou ineens vandaan?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 6 juli 2009 @ 10:39:59 #156
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70692521
Innepin, spannend. Veel succes .

Miss-sly, wat fijn inderdaad van je zusje. Ik hoop ook echt dat jullie elkaar weer een beetje terugvinden .

En al die mijlpalen kan ik niet bijhouden hoor. Sorry.
pi_70692735
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:18 schreef vingerverf het volgende:

[..]

Als je één fles hebt sta je de hele dag uit te koken in het begin

Je hoeft tegenwoordig niet eens meer uit te koken of te stereliseren... het advies daarvoor was 1 keer per dag.
Maar het is wel handig om meerdere flesjes te hebben, maar waarom 4 weet ik niet. Wij hadden zo´n startersset van Avent, daar zitten geloof ik 2 kleintjes en 2 grotere (die kleintjes kunnen we nu na 2 weken al niet meer gebruiken) in en daar hebben we in elk geval wel genoeg aan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70692749
Ik heb gisteren geloof ik de baby voor het eerst voelen bewegen, net weer eventjes!
Kan het voelen ,in het begin, als luchtbelletjes?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 6 juli 2009 @ 10:56:19 #159
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70693003
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:48 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb gisteren geloof ik de baby voor het eerst voelen bewegen, net weer eventjes!

Jaaaaa, zo beschreef ik het de eerste keer ook, als plopjes en luchtbelletjes .

Ik voel deze al een paar weken . Sommige dingen zijn toch wel heel leuk, dat die sneller gaan bij een tweede .
pi_70693068
Nou hier is alles nog steeds rustig. Ik had me helemaal ingesteld op vandaag dus ik heb nog een klein beetje hoop dat er iets gebeurd. En anders gaan ze morgen kijken of ze een handje kunnen helpen.
Ben het aan de ene kant ook wel zat hoor. Gewoon door het slechte slapen enzo. En omdat we zo nieuwsgierig zijn. Maar aan de andere kant moet meneertje komen als ie er klaar voor is. Wil eigenlijk liever niet de boel op gang helpen als hij zelf helemaal niet wil.
Maar we zijn hier allemaal gewoon wle toe aan vakantie enzo. Mikael heeft nu vakantie en die kan niet wachten tot R ook vakantie heeft. Dus kleine man komt u maar
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 6 juli 2009 @ 11:04:16 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70693245
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70693385
quote:

Het voelde bij mij als een zenuwtrekje bij je oog, maar dan in de buik. Herkenbaar?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70693428
_BAR_ super, deze heb ik meteen besteld.

Heb me vandaag voor 't eerst ziek gemeld.
Misselijk en overgeven. En ben zo duizelig steeds.
Hoop dat het met een dagje rust over is...

Ben helemaal geen thuiszitter
pi_70693470
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:56 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Jaaaaa, zo beschreef ik het de eerste keer ook, als plopjes en luchtbelletjes .

Ik voel deze al een paar weken . Sommige dingen zijn toch wel heel leuk, dat die sneller gaan bij een tweede .
Ja, echt gaaf!

Ymme, bij mij op de kraamlijst staat dat ik maar 2 flesjes hoef te hebben.
Ik ga denk ik voor die van Bibi, waarop je na zoveel maanden een tuitje op de deksel kan opschroeven, en daarna een beker met rietje van kan maken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70693531
Jaaaaa precies wat McLaura zegt!! En op andere momenten het gevoel van een fladderende vlinder in je hand, maar dan dus in je buik Ondertussen voel ik d'r al lekker schoppen en draaien en tijdens de echo zag ik d'r een elleboog in de baarmoederwand planten die ik ook voelde Van het weekend heeft vriend haar ook kunnen voelen en gisteren zag ik zelfs m'n buik bewegen! Echt zo leuk steeds die nieuwe stapjes van de zwangerschap
pi_70693602
quote:

Wat leuk

Ik kan niet wachten, totdat ik ons kind voor het eerst voel
pi_70693892
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef WupWup het volgende:
Jaaaaa precies wat McLaura zegt!! En op andere momenten het gevoel van een fladderende vlinder in je hand, maar dan dus in je buik Ondertussen voel ik d'r al lekker schoppen en draaien en tijdens de echo zag ik d'r een elleboog in de baarmoederwand planten die ik ook voelde Van het weekend heeft vriend haar ook kunnen voelen en gisteren zag ik zelfs m'n buik bewegen! Echt zo leuk steeds die nieuwe stapjes van de zwangerschap
En over een paar weken word je gewoon van binnen verbouwd. Sjakie gaat soms tekeer joh, dat is helemaal leuk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  maandag 6 juli 2009 @ 11:37:26 #168
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70694366
@Poppejans, wat fijn dat je de baby al voelt bewegen! dat lijkt me toch zoiets bijzonders! hoop zelf over een paar weken ook te ervaren hoe dat is....

@Miss Sly, wat fijn dat je zusje nu toch ook contact zoekt met je,..hoop dat dit een voorbode is voor iets moois...

@Innepin, duimt mee voor een mooie suikercurve en een goedkeuring.

@Flowerbox, veel plezier bij de echo!

@Duchess, je kan echt gaan aftellen he? lekker hoor....

en o ja, ik wacht ook nieuwsgierig af of Co-Ol 1 of 2 hartjes gaat zien/ horen op de echo vandaag....

en ik heb gelukkig een nachtje goed geslapen
vandaag lekker een dagje vrij en ga niet al teveel doen, gewoon ff lekker uitrusten, en paar klusjes.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70694492
Wat een goede omschrijving Laura!
pi_70695318
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Wat een goede omschrijving Laura!
Sja, zo voelde het gewoon.....

Ga jij trouwens bv of fv geven? Ik heb een pak Friso Standaard nr 1 staan, maar we gaan toch maar Nutrilon HA geven ivm verschillende allergieën bij Harold en mij.
pi_70695420
Ja, zo voelde het inderdaad, maar ik kon nooit op een echt treffende omschrijving komen.

Ik ga BV geven.
  maandag 6 juli 2009 @ 12:08:38 #172
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70695487

Jaaaaaaaaaaaaaaa, wij zijn zo blij. De echo was helemaal goed met een mooi kloppend hartje!

Ben vandaag volgens de echo 7w2d en uitgerekende datum mag dus naar 19 februari 2010

Jeeeemig wat waren wij zenuwachtig zeg, maar gelukkig was het gelijk duidelijk en goed te zien.

Chan, wat lief dat je er aan gedacht hebt!

4 augustus heb ik termijn echo en intake prenatale screening dus vrijdag heerlijk op vakantie en dan meteen na de vakantie al weer bijna 12 weken
pi_70695565
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ja, zo voelde het inderdaad, maar ik kon nooit op een echt treffende omschrijving komen.

Ik ga BV geven.
Ik ook, maar na 6 weken half om half
pi_70695646
happy je krijgt een waterman of vissen! (die laatste is het leukst )
pi_70695682
Gefeliciteerd met de goede echo Happyme!!!
pi_70695724
Happy!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70695766
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef WupWup het volgende:
Wat ik krijg is onduidelijk, daar verschillen de meningen zelfs over
  maandag 6 juli 2009 @ 12:18:44 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_70695853
Bij Avent kun je ook van alles erop schroeven Poppejans Eigenlijk zou je de keuze van flessen af moeten laten hangen van de baby, niet elke baby wil uit iedere fles drinken

tessie, drinkt hij zo veel dat die kleintjes niet meer werken dan? Bij Ruben hebben we die kleintjes veel langer gebruikt (maar hij kreeg dan ook borstvoeding in flesjes, wellicht dat dat scheelt?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 juli 2009 @ 12:20:32 #179
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70695905
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef WupWup het volgende:
Ja, waarschijnlijk vissen net als de hele familie van mijn man en sorry... die zijn niet het leukst maar ons kindje wordt wel het leukst natuurlijk
  maandag 6 juli 2009 @ 12:22:11 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_70695967
Nog 120 dagen
Morgen alweer 23 weken De tijd gaat snel (en gelukkig maar!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')