abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70678864
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:02 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Er is goede hoop voor je Linda want mijn dochter Linde is ook 2 weken eerder geboren. Dat is volgens de verloskundige iets om deze keer ook rekening mee te houden, zeker gezien de vele harde buiken enzo die ik al steeds heb.
Oi Maakt dat echt uit voor een tweede? Want bij a. had ik vanaf 26 weken pijnlijke harde buiken en voorweeën, moest ik vanaf 28 weken stoppen met werken daardoor, daarna zakte het eerst wel af, maar uiteindelijk werd de beeb nog aardig vroeg geboren. Mocht net thuis zeg maar

Maar die kans heb ik dus weer?
pi_70678953
Aoraki, welkom! Leuk dat je mee komt posten!

Kersjes, beterschap en veel sterkte!
  zondag 5 juli 2009 @ 20:30:53 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70679087
Er postte iemand in een ander topic van mij vanmorgen 'nog maar 6 weken en een beetje' en sindsdien heb ik een beetje een onbehaaglijk gevoel. Ik had nog steeds 8w in gedachten, de max zeg maar, maar 6 weken tot de uitregekende datum komt ineens wel heel erg dichtbij.
En ik geloof niet dat ik er al klaar voor ben.
We zijn al weken heel hard met de tuin bezig, maar zeer binnenkort wil ik toch wel de meubels in de babykamer hebben enzo. Dan kan ik de kleertjes uit gaan zoeken. Ik heb natuurlijk heel veel winterspul dus ik moet even goed kijken wat we nou nog moeten hebben voor deze baby.

Ineens vliegt het zeg maar.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:37:14 #104
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70679291
Vingerverf ik weet het natuurlijk niet 100% zeker, maar de verloskundige zei dat het wel iets was om rekening mee te houden.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:42:12 #105
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70679439
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Er postte iemand in een ander topic van mij vanmorgen 'nog maar 6 weken en een beetje' en sindsdien heb ik een beetje een onbehaaglijk gevoel. Ik had nog steeds 8w in gedachten, de max zeg maar, maar 6 weken tot de uitregekende datum komt ineens wel heel erg dichtbij.
En ik geloof niet dat ik er al klaar voor ben.
We zijn al weken heel hard met de tuin bezig, maar zeer binnenkort wil ik toch wel de meubels in de babykamer hebben enzo. Dan kan ik de kleertjes uit gaan zoeken. Ik heb natuurlijk heel veel winterspul dus ik moet even goed kijken wat we nou nog moeten hebben voor deze baby.

Ineens vliegt het zeg maar.
dat had ik ook hahaha

ik zat in jouw ticker te kijken van goh nog maar 45 dagen (mijlpaal ) das ook nog keiweinig eigenlijk zeg! En toen ging ik naar het lijstje en bedacht ik me van ohja wacht ik ben 1 dagje eerder uitgeteld en met het besef in je achterhoofd dat het natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn dat je overtijd loopt vind ik het toch wel heel erg rap gaan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 juli 2009 @ 20:49:52 #106
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70679660
Hahaha BE ik las het andere topic net en dacht ook ineens: Is BE al over 6 weken uitgerekend Het gaat nu allemaal wel erg snel inderdaad.
pi_70680324
Och Kers... toch weer blijven...

Aoraki, welkom!

Mefke, het gaat echt afkoelen, zegt het knmi hopelijk scheelt dat al een beetje voor je
Die warmte maakt ook moe/sloom hoor...

McLaura, Urla en Miss Sly, zullen we er dan een kwartet van maken... doe ik ook mee (al vermoed ik eerlijk gezegd dat het hier echt augustus gaat worden... of nee... laat ik het anders zeggen. Ik probeer mezelf voor te houden dat het augustus wordt en probeer me niet gek te laten maken door allerhande voorspellingen van anderen dat het "eerder" dan de uitgerekende datum zou komen...).

Ik begin wat simpel te worden van al die zogenaamde voorspellingen... Maar goed.
Beeb komt als beeb denkt dat het de tijd is... we wachten het maar af.
Fake it till you make it...
  zondag 5 juli 2009 @ 21:08:48 #108
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70680334
Ik vind het zoiezo bij sommige meiden/dames echt giga snel gaan allemaal.

Hier is de nesteldrang ook echt toegeslagen, alles moet gewoon af naar mijn idee.
en ik blijf maar met een sopemmer in de weer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70680499
Wat gaat hier toch hard met de topics.
Ben ik een dagje uit, en zijn we alweer een topic verder Wel leuk hoor...

Kersjes: Balen zeg... hopelijk knap je snel op en mag je snel weer naar huis.

As donderdag alweer de 2de echo en dan bijna 9 weken alweer joh.
Vind het nu toch wel wat sneller gaan.
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 21:33:17 #110
5428 crew  miss_sly
pi_70681235
Mijn mams heeft zich vandaag heerlijk uitgeleefd op de strijk van de babyspullen
Daarna hebben we samen ledikantje en wiegje opgemaakt en de commode en kast nog eens nageplozen en logisch ingeruimd. De uitzetlijst doorgelopen, en we lijken toch redelijk compleet op wat kleine dingetjes na. De eerste kleertjes van Senna zitten in de ziekenhuistas, waar ik nog even alle andere benodigdheden in moet doen. En het eerste wat mijn moeder zei toen ze vanochtend binnenkwam was: zit je buik niet een stuk lager? is ze ingedaald?

Kortom, een fijne dag gehad en volgens mij er nu wel klaar voor. NIet in de zin dat het ook moet gebeuren, maar praktisch en emotioneel en op elk vlak kan het wat mij betreft gebeuren. Nu dus lekker zonder stress de resterende tijd doorbrengen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 juli 2009 @ 21:36:18 #111
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70681350
Zit je buik lager volgens jezelf Miss-sly? Je hebt mooi vergelijkingsmateriaal met die pica van gister! *hint*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 5 juli 2009 @ 21:38:13 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70681436
klinkt goed en fijn Miss_sly

Hier nog wel een redelijk drukke tijd, en nog aardig wat in huis halen.
oa het kraampakket, dekentjes, nog wat lakentjes, de hydrofiele luiers, gewone luiers enz enz
  zondag 5 juli 2009 @ 22:00:39 #113
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70682330
Haai Alles ok met iedereen? Hoop het wel! In elk geval niet met Kersjes, jemig wat balen weer zeg! Ik duim voor een spoedig herstel en voor thuis nog kunnen genieten van de laatste weken..

Mefke, ik heb datzelfde ook altijd met rokjes en jurken, normaalgesproken heb ik er een wielrennersbroek onder inderdaad, maar die band zit nu zo strak onder mijn buik, dat gaat zeer doen na een half uurtje.. Heb al wel zitten kijken naar positieleggings tot boven de knie, maar ik heb ze nog niet gevonden. Sowieso, ook als je niet zwanger bent is het al moeilijk om boxers te vinden die écht pijpjes hebben.. Ik zal je een seintje geven als ik iets vind, ok?

Aoraki, gefeliciteerd! Wat leuk, nog iemand van begin december, als ik nu de mama's die op het laatst lopen afspraken zie maken over datum-meerlingen zie ik 'ons' eind-november-begin-december-meiden dat strakkies ook al doen, zo ergens in november ofzo

Hiero is alles wel ok, maar na een druk weekend ben ik er wel redelijk achter dat dat eigenlijk helemaal niet zo heel handig meer is. Volgend weekend is ook nog redelijk volgepland, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik daarna toch echt meer kruizen in de agenda ga zetten en meer rust ga nemen. Dat scheelt hopelijk weer wegtrekkers.. En dan hebben we ook meer tijd voor babykamer-dingen, want ik stoor me er eerlijkgezegd echt heel erg aan dat we na het opruimen van de betreffende kamer geen jota meer hebben gedaan en dat ik nu inééns 18 weken en een beetje ben alweer! Hoe ver waren jullie eigenlijk toen jullie echt gingen uitzoeken qua verfjes, vloer, behangetjes en meubeltjes, mama's-to-be die al veel verder zijn?
3!
  zondag 5 juli 2009 @ 22:03:03 #114
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70682438
Naar mij moet je niet kijken Incantrix
Hier is het kamertje nog steeds niet klaar
Zelfs de kaartjes schieten niet op.

Maar hoop het nu toch wel allemaal van de week af te gaan ronden.
zodat er hier ook meer rust komen gaat.
  zondag 5 juli 2009 @ 22:06:37 #115
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70682589
Haha, ik hoop het ook voor jou, Bar! Ik kan me het steeds meer voorstellen, eerst dacht ik steeds "och, dat loopt toch wel los allemaal?" maar nu begin ik toch al onrust bij mezelf te bespeuren: ik wil dingen doen, een mooi kamertje maken, zorgen dat onze beeb strakkies hoe dan ook in een gespreid bedje terecht komt.. Heel frustrerend dat ik mezelf vervolgens helemaal vol heb gepland qua vrije tijd, in het kader van 'JEUH! Ik ben niet moe meer!! Plan vol die handel!"
3!
  zondag 5 juli 2009 @ 22:07:04 #116
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70682612
Wij zijn nog niet echt begonnen met de kamers...
De plannen liggen er al wel!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 5 juli 2009 @ 22:08:06 #117
4774 DuchessX
DuchessX
pi_70682654
Och Kersjes, weer in het ziekenhuis moeten blijven en dan ook nog zo'n co-assistente...sjonge jonge... Hoop dat je snel weer thuis bent!

Aoraki welkom!

Mijn ouders waren vanmiddag hier en ik heb een jasje en een heel leuk kado van ze gekregen Jeetje ik word wel heul erg verwend tijdens mijn zwangerschap zeg!
#geen
pi_70682727
Webkim helemaal gemist! Keitof!
  zondag 5 juli 2009 @ 22:10:57 #119
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70682779
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:06 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik hoop het ook voor jou, Bar! Ik kan me het steeds meer voorstellen, eerst dacht ik steeds "och, dat loopt toch wel los allemaal?" maar nu begin ik toch al onrust bij mezelf te bespeuren: ik wil dingen doen, een mooi kamertje maken, zorgen dat onze beeb strakkies hoe dan ook in een gespreid bedje terecht komt.. Heel frustrerend dat ik mezelf vervolgens helemaal vol heb gepland qua vrije tijd, in het kader van 'JEUH! Ik ben niet moe meer!! Plan vol die handel!"
Hier lag het meer de hoeveelheid werk we er eigenlijk allemaal aan gehad hebben.
En waren beide aardig druk.

Maar sinds vanmorgen staat de commode op het kamertje, het bedje staat er (nog niet in elkaar gezet)
kleertjes zijn gewassen en gevouwen en staan klaar om ingeruimd te worden.

Morgen de vloer schoonmaken, dan het hang gedeelte verzorgen, en nog iets apparts toevoegen aan ons kamertje, maar dat zien jullie wel op de foto's
pi_70682860
Mooie kraammand Duchess! Mijn mama heeft ook een kraammand gemaakt, maar die krijg ik nog niet

Incantrix, wij zijn best vroeg met het kamertje begonnen, ook voor de 20wk ergens al. Ben ik wel blij om, achteraf, want toen kon ik nog makkelijk een muurschildering maken zonder last te hebben van bekken, banden en buik dat werd redelijk snel daarna al veel zwaarder.
En de meubeltjes heb ik vroeg besteld omdat ik toevallig een aanbieding tegenkwam op de 9maandenbeurs
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70683415
Oeh mooi Dutchess!

Op zich wel slim om wat eerder met het kamertje te beginnen Zeker als je een wat rammelend lijf hebt.
pi_70683734
Haha, Miss Sly ook een afzakker gehad? Ik constateerde net ook zoiets voor de spiegel. En Harold ook
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 5 juli 2009 @ 22:44:30 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70684144
ook ff snel een reactie op icantrix; wij hebben na onze 10 weken echo de meubeltjes al besteld evenals de kinderwagen...
mede doordat babypark toen aanbiedingsweken had..
de rest komt allemaal nog wel
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 5 juli 2009 @ 22:48:28 #124
52111 Co_OL
WooHoo
pi_70684276
Morgen word het hier ook spannend

Rond 2 uur krijgen we te horen of het een tweeling is of niet
pi_70684277
BJ : wij hebben de kinderwagen ook met 11 weken al besteld. Bedje en commode had ik al voor de gastkindjes in gebruik (nu alleen nieuw matrasje en nieuw aankleedkussen enzo).

Ik hoef eigenlijk niks meer, maar dat is wel zo goed met 36.5 denk ik
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')