Haai

Alles ok met iedereen? Hoop het wel! In elk geval niet met Kersjes, jemig wat balen weer zeg! Ik duim voor een spoedig herstel en voor thuis nog kunnen genieten van de laatste weken..
Mefke, ik heb datzelfde ook altijd met rokjes en jurken, normaalgesproken heb ik er een wielrennersbroek onder inderdaad, maar die band zit nu zo strak onder mijn buik, dat gaat zeer doen na een half uurtje.. Heb al wel zitten kijken naar positieleggings tot boven de knie, maar ik heb ze nog niet gevonden. Sowieso, ook als je niet zwanger bent is het al moeilijk om boxers te vinden die écht pijpjes hebben.. Ik zal je een seintje geven als ik iets vind, ok?
Aoraki, gefeliciteerd! Wat leuk, nog iemand van begin december, als ik nu de mama's die op het laatst lopen afspraken zie maken over datum-meerlingen zie ik 'ons' eind-november-begin-december-meiden dat strakkies ook al doen, zo ergens in november ofzo
Hiero is alles wel ok, maar na een druk weekend ben ik er wel redelijk achter dat dat eigenlijk helemaal niet zo heel handig meer is. Volgend weekend is ook nog redelijk volgepland, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik daarna toch echt meer kruizen in de agenda ga zetten en meer rust ga nemen. Dat scheelt hopelijk weer wegtrekkers.. En dan hebben we ook meer tijd voor babykamer-dingen, want ik stoor me er eerlijkgezegd echt heel erg aan dat we na het opruimen van de betreffende kamer geen jota meer hebben gedaan en dat ik nu inééns 18 weken en een beetje ben alweer! Hoe ver waren jullie eigenlijk toen jullie echt gingen uitzoeken qua verfjes, vloer, behangetjes en meubeltjes, mama's-to-be die al veel verder zijn?