Arme innepin, schuift ze zo weer een plaatsje opquote:Op zondag 5 juli 2009 13:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ow, ik begreep dat anders, en dacht zelfs dat ze zei dat een mod haar maar uit de lijst moest halen.
Hoe dan ook, ze staat er weer in
Eigenlijk zelfs 2quote:Op zondag 5 juli 2009 13:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Arme innepin, schuift ze zo weer een plaatsje op
Omdat ik een geplande ks krijg, en mijn uitgerekende datum dus eigenlijk een béétje nep is nu.quote:
Ojaquote:Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef McLaura het volgende:
[..]
Omdat ik een geplande ks krijg, en mijn uitgerekende datum dus eigenlijk een béétje nep is nu.
Leuk, een echoquote:Op zondag 5 juli 2009 13:43 schreef DuchessX het volgende:
Morgen weer een echo van mijn meisje oooh ik kijk er zó naar uit!![]()
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Arme innepin, schuift ze zo weer een plaatsje op
Ja, dat is alleen niet terug te vinden, daarom heb ik haar maar teruggezet. Negeren dan maarquote:Op zondag 5 juli 2009 14:50 schreef innepin het volgende:
[..]
![]()
volgens mij zei panda ook dat ze uit de lijst gehaald moest wordenmaar goed.
jeetje McLau, iets vriendelijker mag ook wel. Ik zag eigenlijk helemaal geen probleem in wat ze schreef Maar het viel me wel op dat meerderen zo reageerden op haar en dan nog, er zijn er wel meer die klagen... Moet ze echt zo afgestraft worden?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:02 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, dat is alleen niet terug te vinden, daarom heb ik haar maar teruggezet. Negeren dan maarVan de topicinboedel ben je gewoon 3e!
Bedankt voor de update Yns & Troel!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Ynske het volgende:
Ik heb net Troel gesproken, die heeft contact gehad met Kersjes
Ze moet in het ziekenhuis blijven. De buikpijn was toch van de infectie, daarvoor heeft ze nu weer een abkuur. Er was paniek doordat de co-assistente een fout gemaakt had met het opmeten van (ik geloof) de baarmoedermond. Maar die paniek is nu weer afgewend. Ze moet iig nog blijven ook voor observatie.
Kersjesbeterschap, k hoop dat t snel weer beter gaat!
Agree eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
jeetje McLau, iets vriendelijker mag ook wel. Ik zag eigenlijk helemaal geen probleem in wat ze schreef Maar het viel me wel op dat meerderen zo reageerden op haar en dan nog, er zijn er wel meer die klagen... Moet ze echt zo afgestraft worden?
Deze opmerking van mij was geenszins bedoeld om iemand weg te jagen of deuren dicht te spijkereren of wat dan ook, maar was meer een geintje naar Inne toe, dat ze van de 'vaste posters' alsnog 3e stond. Bemoedigend enzo. Innepin postte een huilie-smiley, en ik ging daar gewoon op in.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
jeetje McLau, iets vriendelijker mag ook wel. Ik zag eigenlijk helemaal geen probleem in wat ze schreef Maar het viel me wel op dat meerderen zo reageerden op haar en dan nog, er zijn er wel meer die klagen... Moet ze echt zo afgestraft worden?
Tsjakkaaaaaa!!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:29 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
zeg uh mclaura, iets positiever he, ik ga gewoon voor of op mijn uitgerekende datum bevallen
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Oops. Ik had nog een klein iets toegevoegd...
dacht dat iedereen sliep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |