Valt gelukkig wel mee hoor, maar het voelt gewoon net niet lekker aan, en zo helpt wel. Maar dat had ik ook al voor de zwangerschap af en toe. Ach, ik doe het er maar mee.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:58 schreef Aoraki het volgende:
Bedankt allemaal voor het welkom!![]()
@ lijnloos: heb je dan nu al zoveel last van vocht? Ik heb er gelukkig nog helemaal geen last van (afkloppen).
BIj mij wel hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef innepin het volgende:
Een plaatsje op een lijstje op internet is niet het belangrijkste aan mijn zwangerschap![]()
Ja, en nou meen je het niet he... zit ik zo mijn best te doenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef innepin het volgende:
En ik wil nog even toevoegen dat de "" die ik postte natuurlijk niet al te serieus moet worden opgevat. Ik hou er geen trauma's aan over als panda in 't lijstje blijft staan hoor
Ik betwijfel wel of ze zich nog komt melden hier, ze was aardig beledigd, maar goed, dat zien we dan wel weer. Ik vind het allemaal prima. Een plaatsje op een lijstje op internet is niet het belangrijkste aan mijn zwangerschap
![]()
Dat duurt me te langquote:Op zondag 5 juli 2009 18:00 schreef mefke79 het volgende:
Linda jij mag bovenaan hoor van mij, maar dan moet je het wel effe rekken tot 41w6 ofzo(ik ga gewoon uit van 42 weken, is iedereen terug van vakantie enzo)
Oh heerlijk dat het bij jullie al zo fris is!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, hier vandaag zelfs een lekkende borst dwars door bh en shirt heen. Tja, moet ik maar niet op de bank gaan liggen....Het is hier zo maar 10 graden kouder dan een uur geleden, heerlijk! Alles staat open tegen elkaar en ik duik zo met mijn worstvoetjes in bed, lekker slapen!
Er is goede hoop voor je Linda want mijn dochter Linde is ook 2 weken eerder geboren. Dat is volgens de verloskundige iets om deze keer ook rekening mee te houden, zeker gezien de vele harde buiken enzo die ik al steeds heb.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat duurt me te langStiemie moet gewoon maar vroeger bevallen, voor haar is het tenslotte de 2e en zij is de enige boven mij op de 17e
De 15e klinkt goed.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Kersjes, beterschap meidhet is bepaald geen gemakkelijke zwangerschap voor je, zeg
Aoraki, gefeliciteerd en welkom. 18 weken al, joh? Ach, heb je nog een week of 22 om gezellig mee te posten!
Over panda: ik vond niet dat ze klaagde, ik heb alleen gezegd dat ze niet bij ieder dingetje moest denken dat de bevalling er nu wel aan zou komen, omdat ze het dan voor zichzelf erg moeilijk maakte. Dat was kennelijk niet goed gevallen en dus wilde ze uit de lijst. Maar of ze er nu wel of niet in staat, maakt voor mij niet uit hoor. Mijn meisje komt als het haar tijd is, of ik nou bovenaan sta of niet
Urla en McLaura, ik kan de 14e, 15e mag ook (volgende week dinsdag of woensdag, toch?). Mijn ouders kunnen ook en schaap kan zijn opdracht afzeggen.
Doen maar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |