Waar ik ben is het dus stabiel zonnig zomerweer, volgens het weerberichtquote:De rest van de komende werkweek (voor de mensen die geen vakantie hebben althans) verloopt tamelijk wisselvallig met elke dag kans op buien.
Ik zal dit weekend wel even een 1.400+-banner in elkaar knutselen trouwens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:40 schreef Pheno het volgende:
Hmm, staat een fout in de wiki, 1397 linkt naar 1396. Ik pas het wel aan. Faalers.
Poging #x om chickies te hosselen? Al zou ik eerder met mijn duikuitrusting de noordzee in stappenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was gewoon een tas aan het inpakken om zo naar het zwembad te gaan.
Ach, er is hier nog geen druppel gevallen de afgelopen weken, dus kom maar op met wat regenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar ik ben is het dus stabiel zonnig zomerweer, volgens het weerbericht.
Je bent niet in NL?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar ik ben is het dus stabiel zonnig zomerweer, volgens het weerbericht.
Geen ideequote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
Al vraag ik me af waar die fipo/lapo fetish van de laatste tijd toch van af komt.
Waar komt dat woord "hosselen" ineens vandaan trouwens?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Poging #x om chickies te hosselen? Al zou ik eerder met mijn duikuitrusting de noordzee in stappen
Ik had een nummerloze banner ergens gebrouwen, die kan ook gewoon gebruikt worden. Iets met KSC, what else.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal dit weekend wel even een 1.400+-banner in elkaar knutselen trouwens.
Nee hoor, gewoon voor de gezelligheid en afkoeling. Al zou ik best hier naar het zwembad van Gran Dorado Centerparcs Sunparks kunnen gaan van de week. Daar zitten in deze tijd van het jaar doorgaans genoeg leuke damesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Poging #x om chickies te hosselen? Al zou ik eerder met mijn duikuitrusting de noordzee in stappen
Van de lapo'ers.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar komt dat woord "hosselen" ineens vandaan trouwens?
Jawel, maar alleen voor mensen die geen vakantie hebben, wordt het wisselvallig volgens dat weerbericht... en ik heb dan wel vakantiequote:
Mja, die cijfergeilers wilden er niet aan.quote:
Ik zeg coupe!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die cijfergeilers wilden er niet aan.
Zal wel weer een LImburgs dialectwoord of zo zijn, dat door MPG is geïntroduceerd en door anderen nu wordt overgenomen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar komt dat woord "hosselen" ineens vandaan trouwens?
En dan nog "denken" om aangifte te doen, ik zou die gast van school flikkeren. Blijkbaar vindt hij het vakgebied niets, anders steel je de antwoorden niet. Hij wordt maar schoenverkoper.quote:
Check je elk topic of alle linkjes wel kloppen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:40 schreef Pheno het volgende:
Hmm, staat een fout in de wiki, 1397 linkt naar 1396. Ik pas het wel aan. Faalers.
De nieuwe linkjes, ja. Wel kut als je er twintig moet checken omdat mensen de wiki niet hebben aangepastquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Check je elk topic of alle linkjes wel kloppen?
Engeland, toch?quote:
stekte dan indahquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb een griep. Boeit me niet welke. Morgen wordt het nog erger en dan neemt het af, zo niet dan meld ik me wel even bij de dokter om de hoek want dan wijkt het af van hoe ik standaard een griepje doormaak.
Ahhhhhhhhhh, engggggggggggggggggggggggquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb een griep. Boeit me niet welke. Morgen wordt het nog erger en dan neemt het af, zo niet dan meld ik me wel even bij de dokter om de hoek want dan wijkt het af van hoe ik standaard een griepje doormaak.
Mooi man. Nu nog een fietspad, een busstrook en een paar zebrapadenquote:
Jeujquote:
Vroegah zag je alle jjochies met zo'n ballenknijpertje en een sportbroekje er overheen, zodat het een zwemshort leekquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
EN is dat een nieuwe trend of zo? Breezerjochies die onder hun zwemshort een boxershort dragen en dan ook die zwemshort nog zo laag dat je het merkje van de boxershort kunt lezen? Sowieso is een boxer onder een zwemshort overbodig, maar dit zag er wel heel kneuzig uit zo.
Flessie!quote:
Goed hoorquote:
Haha oke danquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoorLekker Tour kijken
En met jou dan?
Ik wacht op de foto'squote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
En woensdag zijn mijn tattewaases gezet dus mijn enkel is vet sexy idioot dik![]()
Ze zijn niet heel geslaagd hoor... het glimt ontzettend van het vetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat zekerquote:
Pizza bestellenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Pff het is echt veel te warm om te koken
Nee het zit nu al in de oven hahaquote:
Truequote:
De Avondetappequote:
Ik denk dat ik dus maar gewoon een muziekje op zetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Avondetappe![]()
slap geouwehoer over wielrennen op een sfeervolle locatie![]()
En afgesloten met dit liedje![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zijn niet heel geslaagd hoor... het glimt ontzettend van het vetstaan er mooi op FhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dankuquote:
dan krijg je juist meer geld kinderbijslagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
"vakantie's voor mensen zonder geld"
Een gezin met vijf kinderen werd uitgekozen. Als je geen geld hebt kun je natuurlijk ook stoppen met neuken
Mjah je hebt natuurlijk niet meer kosten dus je verdient er echt aan..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan krijg je juist meer geld kinderbijslag
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
JVC "LT-32A90BU"
32" DynaPix Plus LCD-TV - breedscherm - 720p - HD ready
[ afbeelding ]
Voor in de slaapkamer. Kan ik eindelijk fatsoenlijk een DVDtje kijken.
Wie betaalt die Zafira met die dakkoffer eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
"vakantie's voor mensen zonder geld"
Een gezin met vijf kinderen werd uitgekozen. Als je geen geld hebt kun je natuurlijk ook stoppen met neuken
Dat vroeg ik me dus ook af!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie betaalt die Zafira met die dakkoffer eigenlijk?
maar serieus, als je van EEN, relatief laag inkomen afhankelijk bent, en je besluit VIJF kinderen te krijgen, ben je dan wel verstandig bezig?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij is het dan een bewuste keuze. In ieder geval vind ik het belachelijk dat zij uitgekozen worden voor zo'n vakantie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar serieus, als je van EEN, relatief laag inkomen afhankelijk bent, en je besluit VIJF kinderen te krijgen, ben je dan wel verstandig bezig?Of kies je dan bewust voor krapte?
Die heb ik inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Haaaay Fha![]()
Had jij geen vakantie(baan)?
Je kan het ook anders bekijken, was volgens mij een aantal weken geleden in het RTL-programma 'dubbeltje op z'n kant';quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe bevalt dat?quote:
Wat was het voor programma?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan het ook anders bekijken, was volgens mij een aantal weken geleden in het RTL-programma 'dubbeltje op z'n kant';
Een van de ouders werken ver, en hebben dus een auto nodig. Als ze voorheen 2 auto's hadden, die (veel) meer kostten dan deze Zafira (en dus al hebben bezuinigd op de auto), zitten ze al op de goede weg.
Maargoed, wat ik ook frappant vond; 4000 euro uitgeven op vakantie
Het begint pas volgende week of de week ernaquote:
Het was in het journaal een stukkiequote:
Succes vastquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Het begint pas volgende week of de week erna
Oh, paupers die teveel uitgevenquote:
Ja, ikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand iets tegen vliegen?
De beruchte vliegenmepper of dat bayerspul tegen vliegende insecten. AL weet ik van het laatste niet precies hoe gezond het is om binnen te blijven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Succes vast![]()
Waar gaat de wereld naartoequote:
Dankjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Succes vast![]()
true. ook een beetje over de lijn idd. Die bleven nog in NL ook toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:42 schreef Sjowhan het volgende:
wat ik ook frappant vond; 4000 euro uitgeven op vakantie
Volgens mij wel ja. Dan ben je ook niet helemaal goed bij je hoofd als je dat uit geeftquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
true. ook een beetje over de lijn idd. Die bleven nog in NL ook toch?
Goed idee! Ik wilde de mijne toch schoonmaken, ik begin meteen!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb net mijn laptop op een vlieg gezet (niet met op zet) maar het werkt echt goed
In een hotel tent gaan zittenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:11 schreef Pheno het volgende:
4000 euro in NL uitgeven aan vakantie? Wat doe je dan
Of hoe groot is die familie.
Met enige regelmaat lees je zoiets. Mja. Ik denk dat het ook wel even zou duren voordat iemand mij zou missen. Naja als ik maandag niet op m'n werk ben okee, maar op je 85ste telt dat niet. En als zo iemand geen nagelaten familie heeft (check), dan kan zoiets gebeuren.quote:In Groot-Brittannië is opschudding ontstaan over de lugubere vondst die de politie deze week deed.
Na klachten over een lekkage troffen agenten het stoffelijk overschot van een 85-jarige vrouw aan in een flat in Edinburgh. De vrouw was al vijf jaar dood. Dat meldden Britse media zaterdag.
Agenten moesten zich eerst door een berg ongeopende post worstelen, die zich achter haar voordeur had opgestapeld.
Dit soort gejank begrijp ik dan ook niet eigenlijk. Niemand doet iets, en iedereen staat naar elkaar te wijzen dat het een schande is. Poeh hee. Indrukwekkend.quote:Instanties, autoriteiten en buren spreken er schande van dat niemand zich ooit bekommerd heeft over de vrouw, die vermoedelijk nooit getrouwd geweest is.
Misschien denken ze dat best wel. Maar het is nogal een stap:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
Ik snap gewoon echt niet hoe het kan dat buren niet op een gegeven moment denken "goh die heb ik al lang niet meer gezien".
Ik heb al eerder werk gemaakt van een buur die ik al een tijd niet meer had gezien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie jij jezelf ook maar eens per jaar een dag vrijmaken om te checken of al je buren nog leven?![]()
ja jij. Maar dat is omdat jij lief benquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
Ik heb al eerder werk gemaakt van een buur die ik al een tijd niet meer had gezien.
Nou idd, dat soort nepgejank. Is eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
Dat is hetzelfde als mensen zeggen dat "als zij ter plaatse waren bij geweldpleging, zij wel zouden ingrijpen".
ik ookquote:
ohwja dat is hetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jij. Maar dat is omdat jij lief ben
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
ohwja dat is hetNou jij kunt in ieder geval veilig hier komen wonen dus
Ohw dattesquote:
Standaard vraag bij zulk lekker weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:28 schreef Fha het volgende:
Mijn nicht is echt heel intelligent op msn vandaag
heleentje zegt:
tis wel lekker weer he, al bruin geworden?
Ja maar niet heel logisch om dat aan mij te vragenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Standaard vraag bij zulk lekker weer.
Ach, je moet er maar net aan denken hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar niet heel logisch om dat aan mij te vragenMijn "ik ben al bruin" werd dan ook beantwoord met een "oja dat is ook zo".
Achja we hebben elkaar al twee jaar niet gezien, dat zal het zijn![]()
Ik vond de DaVince Code wel leuk (maar ik heb het boek niet gelezen, dat scheelt denk ik)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Heb vandaag ook Angels & Deamons gezien. Die vond ik, net als de DaVinci Code, tegenvallen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:28 schreef Fha het volgende:
heleentje zegt:
have funquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:22 schreef Fha het volgende:
Dan is het wel ontzettend zonde ja![]()
Nou ik ga filmpje kijken. Fijne avond nog en slaap lekker alvast!![]()
Waarom is dat zo dom? (Ook al ben je bruin?) Je moet eens kijken hoe snel een Indonesier donkerder wordt als er zon op schijnt. Niet te geloven gewoon.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:28 schreef Fha het volgende:
heleentje zegt:
Jaaaaaa jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb net mijn laptop op een vlieg gezet (niet met op zet) maar het werkt echt goed
Ik vond het een gehaaste kutfilm vol met "huh, ze waren toch net...." momenten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vond de DaVince Code wel leuk (maar ik heb het boek niet gelezen, dat scheelt denk ik)Niet vet hoogstaand, maar wel oke. Angels.... heb ik nog niet gezien
Ben toch wel beetje benieuwd.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 Fha
02. 031 Dr_Flash
03. 025 Pheno
04. 018 Papierversnipperaar
05. 017 JortK
06. 017 goldfinger1963
07. 011 marcb1974
08. 011 DaMart
09. 011 indahnesia.com
10. 008 Sjowhan
11. 003 dndiek
12. 001 MPG
13. 001 OA
Reeks-statistieken!
Máár 28 graden? Dat is al veel te heet manquote:Op zondag 5 juli 2009 08:59 schreef Pheno het volgende:
Zwembad? Gewoon lekker de stad in gegaan, wat ik vandaag (koopzondag) weer ga doen. Gisteren was het maar 28 graden hier.
Boven de 25 graden begint het leven pas!quote:Op zondag 5 juli 2009 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alles boven de 25 graden is veel te warm.
Jij koele kikker.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alles boven de 25 graden is veel te warm.
Ik heb het niet snel koud, nee. Wel snel veel te warm. En boven de 25 graden vind ik het gewoon veel te klefquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
Oh, geen koopzondag. Wegens de vierdaagse later deze maand. Echt, wat een stad land is het ook he
Het kan niet klef zijn als het niet luchtvochtig genoeg isquote:Op zondag 5 juli 2009 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel koud, nee. Wel snel veel te warm. En boven de 25 graden vind ik het gewoon veel te klef.
quote:Op zondag 5 juli 2009 10:23 schreef JortK het volgende:
Sto sto sto sto sto sto sto sto sto sto sto sto sto
Per definitie dus bagger?quote:
Ik zit hier van ellende binnen omdat de buren eieren met spek aan het bakken zijnquote:Op zondag 5 juli 2009 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
Had ik zin in broodje gebakken ei met spek, ben ik gisteren vergeten om eieren te halen
Dat ging dus even niet door
Nou idd. Ieder ander zou allang in de kliko gedonderd zijn wegens niets toevoegendheid.quote:
Terug naar 'huis'quote:
Ach, slechter zal hij er niet van wordenquote:
Nee, als het nodig is, is het nodigquote:Op zondag 5 juli 2009 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, slechter zal hij er niet van worden.
quote:
Ga je Rammstein coveren?quote:
Benziiiiiiiiinquote:Op zondag 5 juli 2009 12:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ga je Rammstein coveren?
heel goed, wij, op het kasteelpark in wijk bij duurstede, de dag van de blaasmuziekquote:
Om 4 uur stoppen met werkenquote:
ik ben vrij vandaagquote:Op zondag 5 juli 2009 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Om 4 uur stoppen met werken
Ik heb dinsdag en woensdag weekend. Ik hoorde iets over regenquote:
lekker danquote:Op zondag 5 juli 2009 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag en woensdag weekend. Ik hoorde iets over regen
Leukquote:Op zondag 5 juli 2009 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
heel goed, wij, op het kasteelpark in wijk bij duurstede, de dag van de blaasmuziek
ja, ik vind het toch altijd weer leuk om in onze thuishaven te spelenquote:
Toetermuckiequote:Op zondag 5 juli 2009 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik vind het toch altijd weer leuk om in onze thuishaven te spelen
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:47 schreef OA het volgende:
[TK] Alien 1 en Predator 1 combi dvd box in seal
Postopkrikker die kerelquote:Op zondag 5 juli 2009 14:47 schreef OA het volgende:
[TK] Alien 1 en Predator 1 combi dvd box in seal
En dan maar hopen dat de voorste omtieftquote:
Massahoop krijg je dan. Maar helaas, ze bleven zitten.quote:
ZURE EXCREWquote:
Door jou? En nu wil je vluchten?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, nu weet ik zeker dat ik hier weg moet.
Staat hier 50 meter verder vol met politie etc. Er is dus net geschoten
Nee, door een stel kampers die ze hier in een huurhuis gestopt hebben.quote:
Dan heb ik niet zo snel de neiging om naar het terras te gaan terwijl ik moet studerenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZURE EXCREW
Is het zomer, gaat men blij zijn metegen
Wel ja?quote:
In Berkel?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, door een stel kampers die ze hier in een huurhuis gestopt hebben.
Ga fietsenquote:
quote:104 Teletekst zo 05 jul
Taxichauffeur slaat klant dood
` Op het Leidseplein in Amsterdam heeft
een taxichauffeur vannacht een man zo
zwaar mishandeld,dat hij later aan zijn
verwondingen is overleden.De man werd
op de taxistandplaats nog gereanimeerd
en naar het ziekenhuis gebracht.
De taxichauffeur is na het incident
aangehouden.De ruzie bij de standplaats
op het Leidseplein zou zijn ontstaan
toen de klant een taxi wilde nemen.De
precieze toedracht is onduidelijk.
Er zijn al tijden klachten over de
taxistandplaats op het Leidseplein.De
Amsterdamse politie verscherpt het
toezicht op de taxistandplaatsen bij
het CS en het Leidseplein.
*****************************zie 105 **
volgende nieuws weer&verkeer sport
Ik zag vanavond iemand op tv vertellen dat dat wel onvriendelijk zou kunnen staan tegenover de toeristen. Dat die man dood was boeide hem niet al te ergquote:
Blegh, Tourquote:
quote:
H4TUH 1S V3RL47UHquote:
Mwah, mooie aanleiding om 's ff met de bezem door 13 jaar zut heen te gaanquote:
Wennen hoorquote:
quote:
Alsof ik die zelf niet op minimaal 3 locaties gebackupt hebquote:Op maandag 6 juli 2009 00:22 schreef es70 het volgende:
Bovendien zou je toch niet willen dat ik de foto's van onze sneeuwmeet weggooi.
whehehe die heb ik gister al losgelatenquote:
wat een makkelijke baas ben jijquote:Op maandag 6 juli 2009 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe die heb ik gister al losgelaten![]()
ze hoeft op zondag niet hier te werken
quote:
Daar heb ik toch niks aanquote:Op maandag 6 juli 2009 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof ik die zelf niet op minimaal 3 locaties gebackupt heb
Minimaal jaquote:Op maandag 6 juli 2009 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk moet ik een nobelprijs krijgen
whehehe ik zie me al staan daar op zo'n podiumquote:
Er is geen nobelprijs voor werk verzakenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk moet ik een nobelprijs krijgen
De tour is toch 1 clean tegen 100 dopinggebruikersquote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
Tour kijken![]()
Opkrassen met dat debiele 1-tegen-100
quote:
same here...quote:Op maandag 6 juli 2009 08:57 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, maar weer eens een dag zien door te modderen
Flessiequote:
Muckquote:
Ist zo erg?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:57 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, maar weer eens een dag zien door te modderen
Hoiquote:
Knuf hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 09:02 schreef marcb1974 het volgende: