Waar ik ben is het dus stabiel zonnig zomerweer, volgens het weerberichtquote:De rest van de komende werkweek (voor de mensen die geen vakantie hebben althans) verloopt tamelijk wisselvallig met elke dag kans op buien.
Ik zal dit weekend wel even een 1.400+-banner in elkaar knutselen trouwens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:40 schreef Pheno het volgende:
Hmm, staat een fout in de wiki, 1397 linkt naar 1396. Ik pas het wel aan. Faalers.
Poging #x om chickies te hosselen? Al zou ik eerder met mijn duikuitrusting de noordzee in stappenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was gewoon een tas aan het inpakken om zo naar het zwembad te gaan.
Ach, er is hier nog geen druppel gevallen de afgelopen weken, dus kom maar op met wat regenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar ik ben is het dus stabiel zonnig zomerweer, volgens het weerbericht.
Je bent niet in NL?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar ik ben is het dus stabiel zonnig zomerweer, volgens het weerbericht.
Geen ideequote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
Al vraag ik me af waar die fipo/lapo fetish van de laatste tijd toch van af komt.
Waar komt dat woord "hosselen" ineens vandaan trouwens?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Poging #x om chickies te hosselen? Al zou ik eerder met mijn duikuitrusting de noordzee in stappen
Ik had een nummerloze banner ergens gebrouwen, die kan ook gewoon gebruikt worden. Iets met KSC, what else.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal dit weekend wel even een 1.400+-banner in elkaar knutselen trouwens.
Nee hoor, gewoon voor de gezelligheid en afkoeling. Al zou ik best hier naar het zwembad van Gran Dorado Centerparcs Sunparks kunnen gaan van de week. Daar zitten in deze tijd van het jaar doorgaans genoeg leuke damesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Poging #x om chickies te hosselen? Al zou ik eerder met mijn duikuitrusting de noordzee in stappen
Van de lapo'ers.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar komt dat woord "hosselen" ineens vandaan trouwens?
Jawel, maar alleen voor mensen die geen vakantie hebben, wordt het wisselvallig volgens dat weerbericht... en ik heb dan wel vakantiequote:
Mja, die cijfergeilers wilden er niet aan.quote:
Ik zeg coupe!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die cijfergeilers wilden er niet aan.
Zal wel weer een LImburgs dialectwoord of zo zijn, dat door MPG is geïntroduceerd en door anderen nu wordt overgenomen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar komt dat woord "hosselen" ineens vandaan trouwens?
En dan nog "denken" om aangifte te doen, ik zou die gast van school flikkeren. Blijkbaar vindt hij het vakgebied niets, anders steel je de antwoorden niet. Hij wordt maar schoenverkoper.quote:
Check je elk topic of alle linkjes wel kloppen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:40 schreef Pheno het volgende:
Hmm, staat een fout in de wiki, 1397 linkt naar 1396. Ik pas het wel aan. Faalers.
De nieuwe linkjes, ja. Wel kut als je er twintig moet checken omdat mensen de wiki niet hebben aangepastquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Check je elk topic of alle linkjes wel kloppen?
Engeland, toch?quote:
stekte dan indahquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb een griep. Boeit me niet welke. Morgen wordt het nog erger en dan neemt het af, zo niet dan meld ik me wel even bij de dokter om de hoek want dan wijkt het af van hoe ik standaard een griepje doormaak.
Ahhhhhhhhhh, engggggggggggggggggggggggquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb een griep. Boeit me niet welke. Morgen wordt het nog erger en dan neemt het af, zo niet dan meld ik me wel even bij de dokter om de hoek want dan wijkt het af van hoe ik standaard een griepje doormaak.
Mooi man. Nu nog een fietspad, een busstrook en een paar zebrapadenquote:
Jeujquote:
Vroegah zag je alle jjochies met zo'n ballenknijpertje en een sportbroekje er overheen, zodat het een zwemshort leekquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
EN is dat een nieuwe trend of zo? Breezerjochies die onder hun zwemshort een boxershort dragen en dan ook die zwemshort nog zo laag dat je het merkje van de boxershort kunt lezen? Sowieso is een boxer onder een zwemshort overbodig, maar dit zag er wel heel kneuzig uit zo.
Flessie!quote:
Goed hoorquote:
Haha oke danquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoorLekker Tour kijken
En met jou dan?
Ik wacht op de foto'squote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
En woensdag zijn mijn tattewaases gezet dus mijn enkel is vet sexy idioot dik![]()
Ze zijn niet heel geslaagd hoor... het glimt ontzettend van het vetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat zekerquote:
Pizza bestellenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Pff het is echt veel te warm om te koken
Nee het zit nu al in de oven hahaquote:
Truequote:
De Avondetappequote:
Ik denk dat ik dus maar gewoon een muziekje op zetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Avondetappe![]()
slap geouwehoer over wielrennen op een sfeervolle locatie![]()
En afgesloten met dit liedje![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zijn niet heel geslaagd hoor... het glimt ontzettend van het vetstaan er mooi op FhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dankuquote:
dan krijg je juist meer geld kinderbijslagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
"vakantie's voor mensen zonder geld"
Een gezin met vijf kinderen werd uitgekozen. Als je geen geld hebt kun je natuurlijk ook stoppen met neuken
Mjah je hebt natuurlijk niet meer kosten dus je verdient er echt aan..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan krijg je juist meer geld kinderbijslag
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
JVC "LT-32A90BU"
32" DynaPix Plus LCD-TV - breedscherm - 720p - HD ready
[ afbeelding ]
Voor in de slaapkamer. Kan ik eindelijk fatsoenlijk een DVDtje kijken.
Wie betaalt die Zafira met die dakkoffer eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
"vakantie's voor mensen zonder geld"
Een gezin met vijf kinderen werd uitgekozen. Als je geen geld hebt kun je natuurlijk ook stoppen met neuken
Dat vroeg ik me dus ook af!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie betaalt die Zafira met die dakkoffer eigenlijk?
maar serieus, als je van EEN, relatief laag inkomen afhankelijk bent, en je besluit VIJF kinderen te krijgen, ben je dan wel verstandig bezig?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij is het dan een bewuste keuze. In ieder geval vind ik het belachelijk dat zij uitgekozen worden voor zo'n vakantie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar serieus, als je van EEN, relatief laag inkomen afhankelijk bent, en je besluit VIJF kinderen te krijgen, ben je dan wel verstandig bezig?Of kies je dan bewust voor krapte?
Die heb ik inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Haaaay Fha![]()
Had jij geen vakantie(baan)?
Je kan het ook anders bekijken, was volgens mij een aantal weken geleden in het RTL-programma 'dubbeltje op z'n kant';quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe bevalt dat?quote:
Wat was het voor programma?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan het ook anders bekijken, was volgens mij een aantal weken geleden in het RTL-programma 'dubbeltje op z'n kant';
Een van de ouders werken ver, en hebben dus een auto nodig. Als ze voorheen 2 auto's hadden, die (veel) meer kostten dan deze Zafira (en dus al hebben bezuinigd op de auto), zitten ze al op de goede weg.
Maargoed, wat ik ook frappant vond; 4000 euro uitgeven op vakantie
Het begint pas volgende week of de week ernaquote:
Het was in het journaal een stukkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |