Wel na afloop even die spetters van de bril afvegen, he.quote:
Knap hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:41 schreef Bjoro het volgende:
wat vreselijk gaaf gedaan zeg !
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_met_foto_s.html
Ja, en?quote:
Toch weel verbaasd. Ik was fanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en?
Verbaasd?
Blijft natuurlijk een DDR-rijdster.
quote:
who's next ?quote:
Doe uut braobant dus da ken niequote:
Vosquote:
ja, ik kom nog wel eens buiten.quote:
Je plast steeds eerder of niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:32 schreef tong80 het volgende:
Lang geleden dat ik zo lekker heb geplast.
Golfert wat ben je toch een avonturier
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:13 schreef golfer het volgende:
Korte vakantie geboekt!
Vertrek 8-9 terug 17-9.
Overtocht IJmuiden-Newcastle v.v.
Destination: Scotland.
Met auto op de bonnefooi B&B doen in mijn lievelingsland.
Zijn allebei wel te doen. Beetje erg populaire schrijfstijl en wat overdreven veel seksscenes, maar qua verhaaltjes best wel leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:51 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Gisteren toch gekochtben benieuwd
[ afbeelding ]
En ook maar meteen het vervolg
[ afbeelding ]
Voor 59 euro heb je een 3daagse minicruise:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:17 schreef borisz het volgende:
. Naar Newcastle wil ik ook nog eens een keer heen.
Plas jij wel eens lekker?quote:
Kwam je moeder niet aanzetten met een nasischotel uit eigen keuken?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:22 schreef Breach het volgende:
Pff, net terug van de AH. De magnetronschotel met rode kool en stukjes appel was uitverkocht
Ik krijg nog kleingeld terug van je moeder.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kwam je moeder niet aanzetten met een nasischotel uit eigen keuken?
Ik zal zeggen dat ze de prijs maar op 150,= moet zetten in plaats van 149,50. Kun je gewoon twee briefjes geven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg nog kleingeld terug van je moeder.
Ha Ha Ha. Zegt ze echt dat ze zoveel vraagt ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze de prijs maar op 150,= moet zetten in plaats van 149,50. Kun je gewoon twee briefjes geven.
Die 50 cent is om de bril schoon te maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze de prijs maar op 150,= moet zetten in plaats van 149,50. Kun je gewoon twee briefjes geven.
Kun je het niet betalen dan? Jij bent toch zo'n rijke stinkerd?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha Ha Ha. Zegt ze echt dat ze zoveel vraagt ?
Kan ik inderdaad niet betalen. Daarom ga ik altijd naar de Keylerweg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je het niet betalen dan? Jij bent toch zo'n rijke stinkerd?
Rijden de bussen tot zó laat joh?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik inderdaad niet betalen. Daarom ga ik altijd naar de Keylerweg.
Natuurlijk ken je die. Daar ben je verwekt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:35 schreef RayMania het volgende:
Die ken ik niet. Ik ken wel de Keileweg.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:42 schreef Breach het volgende:
Dus er is een kans dat RayMania nu tegen zijn biologische vader aan het lullen is
Wat mooi, dat internet
Kleine kans. Heb vernomen dat mijn biologische vader een harde werker is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:42 schreef Breach het volgende:
Dus er is een kans dat RayMania nu tegen zijn biologische vader aan het lullen is
Je wil toch ook vuilnisman worden later ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kleine kans. Heb vernomen dat mijn biologische vader een harde werker is.
Misschien. Dan kan ik jou als zak ook meenemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wil toch ook vuilnisman worden later ?
Je vertilt je nu al aan me.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien. Dan kan ik jou als zak ook meenemen.
De zomer is begonnenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:20 schreef appelsientje het volgende:
Mooi de tour is begonnenheb er weer zin in!
NL 1, 2 en 3 eindelijk in HDquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:20 schreef appelsientje het volgende:
Mooi de tour is begonnenheb er weer zin in!
Uhm, al wat eerder hoorquote:
Wacht eens ff.. gebeurd dat automatisch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:29 schreef borisz het volgende:
[..]
NL 1, 2 en 3 eindelijk in HD![]()
TOur in HD
Bij Ziggo digitale tv is het automatisch omgezet naar HD jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wacht eens ff.. gebeurd dat automatisch?
Want dat is goed nieuws
Je mist geen meubelstukken ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
BBQ-en was lekker en leuk.
Tot net in de tuin gezeten met vrienden die nu naar huis zijn.
Het enige wat ik mis zijn nogal wat flessen drank, die leeggemaakt zijn. Voor de rest zijn onze vrienden betrouwbaar.quote:
Van hartequote:Op zondag 5 juli 2009 01:36 schreef Bjoro het volgende:
slingers hangen, ballonnen zijn opgeblazen, kado is ingepakt...pappie gaat slapen
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:36 schreef Bjoro het volgende:
slingers hangen, ballonnen zijn opgeblazen, kado is ingepakt...pappie gaat slapen
Voorlopig de laatste lekkere avond, wordt de aankomende weken alleen maar slechter woensdag 19 gradenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou van dit seizoen, tot laat buiten zitten met wijn, kaarsjes, leuk gezelschap
Maar als ze weer weg zijn vind ik het ook lekker
Morgen wéér visiteen dan naar een concert van Anouk
\Heerlijk als je moet werkenquote:Op zondag 5 juli 2009 08:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Voorlopig de laatste lekkere avond, wordt de aankomende weken alleen maar slechter woensdag 19 graden
Dat is prima voor mijn tentamens.quote:Op zondag 5 juli 2009 08:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Voorlopig de laatste lekkere avond, wordt de aankomende weken alleen maar slechter woensdag 19 graden
dat dus!quote:
Maar... maar ... je wilt toch ook lekker buiten zitten als je thuis komt? Lekker in je polo (of t-shirt) zitten genieten van het warme weer... oke 30 graden hoeft dan ook niet.. maar 19 graden..quote:
Al die willen te kaap'ren varenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:25 schreef Suijk het volgende:
Vrijdag gaan we zeilen met het werk, hoopte eigenlijk dat het gewoon lekker meevaren zou worden en flink kantelen. Maar het wordt misschien dus wel de laarzen en zuidwester mee.
Tot morgen, miSCHjequote:Op zondag 5 juli 2009 14:11 schreef SCH het volgende:
Geweldige bruiloft gevierd gisteren, heb de afgelopen 2 dagen meer gedronken dan het afgelopen jaar bij elkaar
Nu nog een dagje Porto, beetje Wimbledon kijken, tot morgen
Zal ik niet missenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:34 schreef tong80 het volgende:
Zeg maar dat de NOS de Portugeze competitie heeft geschrapt op teletekst.
Serieus.
Ik ook niet maar is wel vreemd.quote:
Ik viel in slaap bij 1-1 en werd wakker bij 12-12quote:Op zondag 5 juli 2009 20:06 schreef appelsientje het volgende:geweldig wat een finale zeg... echt heel bijzonder!
ja morgen weer werken dus......quote:
Als ik jouw naam zie als laatste poster in Hools weet ik dat het over mij gaat.quote:
Ja vreselijke etappe.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:03 schreef Breach het volgende:
Kijken we wel even allemaal Tour de France mensen.
Ik weet het.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:18 schreef Breach het volgende:
Let maar op, Cav gaat zometeen weer iedereen les geven.
Ik ga er achteraanquote:Op maandag 6 juli 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis Prince, tis funky, gewoon lekker
Het heet Lotus Flow3r.
Ja met een 3
je hebt je huiswerk beter gedaan dan die kerel van jequote:
Maar ik vond het wel een geweldige finalequote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef SCH het volgende:
Weer Cavendish
Ben weer thuis mensen, gedaan met de pret
Het is een makkelijk datum om te onthoudenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:24 schreef Bjoro het volgende:
je hebt je huiswerk beter gedaan dan die kerel van je
Avond trouwens
ook dat en ook nog eens te lezen in mijn onderschrift .... of hoe heet dat hieronderquote:Op maandag 6 juli 2009 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een makkelijk datum om te onthouden
Ik heb de hele dag, ook al op mijn werk, rondgelopen met het idee dat het vandaag de 7e was.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:24 schreef Bjoro het volgende:
je hebt je huiswerk beter gedaan dan die kerel van je
Wat en waar?quote:
Ah, AT5. Vergeet ik eigenlijk altijd naar te kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:27 schreef borisz het volgende:
At5 en Het gesprek http://www.at5.nl/tv/de-zwoele-stad
Ik niet, ik kijk toch bijna iedere dag wel naar at5quote:Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, AT5. Vergeet ik eigenlijk altijd naar te kijken.
Gaat echt niet goed met je hequote:
quote:
Neuh. Ze verwachten 2,5 miljard kijkers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Bjoro het volgende:
de herdenkingsdienst van Michael Jackson begint....moet ik me schamen als ik zeg dat ik het ga kijken ?
ha ha haquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
Nick vraagt of ie mag gaan slapen, waarom niet zeg ik. Jij vindt altijd dat ik dit soort dingen moet zien
Wat ben ik erg he
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:39 schreef Bjoro het volgende:
Heb alle visite voor vanavond afgebeld omdat Maud het ook moet zien ....je voedt je kind op of niet, natuurlijk !
Hazes was natuurlijk ook een veel grotere en belangrijkere artiest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:58 schreef Bjoro het volgende:
vind het maar een flauwe imitatie van het afscheid van André Hazes
Wat wil je nou weer zeggen?quote:
Dat MJ ook moe was van jou. Dat heeft hij nog gezegd vlak voor hij heen ging. "Ik kan er niet meer tegen, het idee dat er ergens tukkers rondlopen die dezelfde lucht inademen als ik"quote:
Ben ik een tukker danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat MJ ook moe was van jou. Dat heeft hij nog gezegd vlak voor hij heen ging. "Ik kan er niet meer tegen, het idee dat er ergens tukkers rondlopen die dezelfde lucht inademen als ik"
MJ kan niet in zijn schaduw staan natuurlijk !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef golfer het volgende:
Hazes was natuurlijk ook een veel grotere en belangrijkere artiest.
Ikke welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Bjoro het volgende:
zitten die gasten nou gewoon door die minuten stilte heen te praten ?
In principe natuurlijk ook een enorme belediging. Minuten stilte voor één van de grootste muzikanten ooit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Bjoro het volgende:
zitten die gasten nou gewoon door die minuten stilte heen te praten ?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zo openpiept Michael eruit springt, naar zijn kruis grijpt en thriller gaat zingen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zo openpiept Michael eruit springt, naar zijn kruis grijpt en thriller gaat zingen
als je Brooke ziet snap je meteen waarom 40 dgn zonder seks is vervallen !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Brooke, dan moet ik altijd denken aan die geile Cristhoper Atkins
Ik las laatst dat ze pas op haar 23ste is ontmaagdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je Brooke ziet snap je meteen waarom 40 dgn zonder seks is vervallen !
Liever zo als Hells Angels. 24 uur waken bij een graf met kratten bierquote:
Ik vroeg haar toen ze 21 was, maar toen wilde ze nog niet....hebben we nog 2 jaar gewachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik las laatst dat ze pas op haar 23ste is ontmaagd
Kloon van Appelsientjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik vroeg haar toen ze 21 was, maar toen wilde ze nog niet....hebben we nog 2 jaar gewacht
Nu een schreeuwende negerin Bluezzquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Ok, ik moest huilen bij brooke en een snifje laten bij smile
Bij Paris kreeg ik pas het eerste momentje van *oef*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Het deed me allemaal vrij weinig, en jullie?
Deze discussie heb ik helaas al een paar keer in mijn eigen gezin/familie moeten voeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef tong80 het volgende:
Antwoorden graag :
Al de celebs danken God voor Michael Jackson.
:
Paris?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef borisz het volgende:
Bij Paris kreeg ik pas het eerste momentje van *slik*
Ik schoot in de lachquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Dochter van Michael, het meisje op het einde.
Toen waren wij al gezapt naar Den blijker denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
Dochter van Michael, het meisje op het einde.
Ze riep van MJ is the best daddy in the world etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen waren wij al gezapt naar Den blijker denk ik.
Wat gebeurde er?
Is daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef borisz het volgende:
Ze riep van MJ is the best daddy in the world etc.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van?
Ik vond die kinderen zo blank.
Ja, idd het zijn wel twijfelgevallen.quote:
Elk klein kind wat zoiets zegt over een overleden ouder is natuurlijk heel erg ontroerend.quote:
Ik ben de enige in de familie met blauwe ogenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, idd het zijn wel twijfelgevallen.
Alhoewel ik in Utrecht naast mij een surinaamse moeder met een blonde man had wonen. En vooral de jongste was echt superblank/blond.
2 PC's onafhankelijk van elkaar.quote:
Hoe zag jullie melkboer er uit?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef Grulez het volgende:
Ik ben de enige in de familie met blauwe ogen
Net zoals mijn oude toetsenbord.quote:
Trusteh en geniet nog een minuut of 20 van de verjaardag van je dochtertje.quote:
en jullie nog een minuut of 9 van de mascoote d'r verjaardag !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh en geniet nog een minuut of 20 van de verjaardag van je dochtertje.
Ik zeg Hyves!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:52 schreef Bjoro het volgende:
en jullie nog een minuut of 9 van de mascoote d'r verjaardag !
ik zeg.... kijk nog ff die post hierboven !quote:
Ik zegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zeg.... kijk nog ff die post hierboven !
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Elk klein kind wat zoiets zegt over een overleden ouder is natuurlijk heel erg ontroerend.
Ik hoop dat die kids nu verder anoniem kunnen opgroeien en niet door die enge Opa en Oma net zo als hun vader gevormd en getraumatiseerd worden.
zat ze net weer ff door te lezen....echt meer dan de helft van de users kom je gewoon nooit meer tegen hier op fok...althans ik niet !quote:
Ik rook het alquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zat ze net weer ff door te lezen....echt meer dan de helft van de users kom je gewoon nooit meer tegen hier op fok...althans ik niet !
En nu ga ik echt douchen...ik begin gewoon te stinken
Hey geweldig, dus dat is jullie plekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grulezproof genoeg zo?
(zie je je avatar)
[ afbeelding ]
Ik gok dat bloes altijd rechts zitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grulezproof genoeg zo?
(zie je je avatar)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grulezproof genoeg zo?
(zie je je avatar)
[ afbeelding ]
Muismat,quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]Dat is mijn plek, dat zie je aan de???? nagelak????
Omdat je links bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]Dat is mijn plek, dat zie je aan de???? nagelak????
Nope, sinds 1 sept. wordt hier niet meer gerookt hequote:
Opnieuw danquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Bjoro het volgende:
Haaaaaaaaiiiiii Bloezzzzzzieeeeeehoe is het met je ?
het is OF opnieuw OF over, maar niet overnieuw
Vreselijk jammer jaquote:
Leuk!! Een oud dressoir wat je rood geschilderd hebt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:58 schreef maril het volgende:
Leuk om te zien Bluezz het heeft mij geinspireert voor ook een foto.
ps let niet op de bedrading heb ik omhoog gedaan voor mijn kleine rooie MJ(katertje)
[ afbeelding ]
ja. Via mobiel. Comp. Cracht. Morgen opnieuw instalerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk!! Een oud dressoir wat je rood geschilderd hebt?
Helemaal niet.quote:
hehehquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Foto van je FOKplek willen we zien
Trouwens van iedereen hier
Iedereen
Die paar simpele zielen die hier nog wel eens komen bedoel ik
yeah, oude dressoirs (g)rulenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:05 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het niet helemaal goed door de kutcamera en de donkerte, maar hier gebeurt het allemaal.
Heb tegenwoordig een zwarte zie je de brandplekken niet zo. Wel een nadeel dat je er een paar moet kopen per jaar omdat de letters zijn versleten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is het echte tongtoetsebord !!
[ afbeelding ]
Die ziet er echt goor uitquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is het echte tongtoetsebord !!
[ afbeelding ]
Wij blazen iig op deze manier HOOLS wel weer wat leven in toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:33 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen.
Waar is Lookingforyou trouwens gebleven ?
En Clauwhee ?
Ach wat is normaal ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef borisz het volgende:
Je begint langzaam weer normaal te doen voor Tong begrippen.
vanmorgen:quote:
En dan lachen mensen soms om Tong. Gadverdamme wat een gore bedoeling is het daar zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:47 schreef Ole het volgende:
[..]
vanmorgen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
vanavond is het één grote bende
Lekker flesje met kraanwater. Maak me gek.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:08 schreef Ole het volgende:
de ene is gevuld met kraanwater, ander zat nog bubbelwater in
Bij jou is het altijd anders, dus als je een vast patroon aan zou houden zou dat gek zijnquote:
Het niet hebben van een vast patroon is ook een vast patroon.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd anders, dus als je een vast patroon aan zou houden zou dat gek zijn.
En daarmee heb je een vast patroon en klopt je uitspraak niet meer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het niet hebben van een vast patroon is ook een vast patroon.
Dit is een discussie voor 6 Gymnasiumquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
En daarmee heb je een vast patroon en klopt je uitspraak niet meer.
En na Ole ben jij aan de beurt voor je fokplekquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:22 schreef Suijk het volgende:
En daarmee heb je een vast patroon en klopt je uitspraak niet meer.
Ik heb het staartje kunnen zien, ik moest werken he.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:23 schreef tong80 het volgende:
Bluezz wat vond je van de etappe van vandaag ?
Het had er nog niet geregend dit jaar. Hebben ze de Tour etappe plenst het hagel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het staartje kunnen zien, ik moest werken he.....
Maar heel leuk, herkenbaar in Barcelona omdat we er zelf net een paar weken geleden hebben gefietst
Alleen in ander weer
Me too, waarom hebben we ons topoverleg nou ook morgen gepland?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef tong80 het volgende:
Morgen de eerste berg-etappe en ik kan niet kijken
Ik heb Cursus, tandarts, kapper en ben om 6 uur thuisquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Me too, waarom hebben we ons topoverleg nou ook morgen gepland?
Bel jij anders Jaap de Hoop Scheffer en Nout Wellink of ze op een andere dag kunnen?
De Google-screensaver stond aan en dan komen alle foto's langs(echt puur toeval), mijn bureaublad wisselt dagelijks . soms zelfs NY Derek Jeter , Daantje of Noah mijn achterneefjes, Polleke of Mj of huisdieren uit mn verleden en ja ook wel eens Mart.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef golfer het volgende:![]()
Robert Gesink en niet eens Mart Smeets als bureaublad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |