Wel na afloop even die spetters van de bril afvegen, he.quote:
Knap hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:41 schreef Bjoro het volgende:
wat vreselijk gaaf gedaan zeg !
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_met_foto_s.html
Ja, en?quote:
Toch weel verbaasd. Ik was fanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en?
Verbaasd?
Blijft natuurlijk een DDR-rijdster.
quote:
who's next ?quote:
Doe uut braobant dus da ken niequote:
Vosquote:
ja, ik kom nog wel eens buiten.quote:
Je plast steeds eerder of niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:32 schreef tong80 het volgende:
Lang geleden dat ik zo lekker heb geplast.
Golfert wat ben je toch een avonturier
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:13 schreef golfer het volgende:
Korte vakantie geboekt!
Vertrek 8-9 terug 17-9.
Overtocht IJmuiden-Newcastle v.v.
Destination: Scotland.
Met auto op de bonnefooi B&B doen in mijn lievelingsland.
Zijn allebei wel te doen. Beetje erg populaire schrijfstijl en wat overdreven veel seksscenes, maar qua verhaaltjes best wel leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:51 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Gisteren toch gekochtben benieuwd
[ afbeelding ]
En ook maar meteen het vervolg
[ afbeelding ]
Voor 59 euro heb je een 3daagse minicruise:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:17 schreef borisz het volgende:
. Naar Newcastle wil ik ook nog eens een keer heen.
Plas jij wel eens lekker?quote:
Kwam je moeder niet aanzetten met een nasischotel uit eigen keuken?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:22 schreef Breach het volgende:
Pff, net terug van de AH. De magnetronschotel met rode kool en stukjes appel was uitverkocht
Ik krijg nog kleingeld terug van je moeder.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kwam je moeder niet aanzetten met een nasischotel uit eigen keuken?
Ik zal zeggen dat ze de prijs maar op 150,= moet zetten in plaats van 149,50. Kun je gewoon twee briefjes geven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg nog kleingeld terug van je moeder.
Ha Ha Ha. Zegt ze echt dat ze zoveel vraagt ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze de prijs maar op 150,= moet zetten in plaats van 149,50. Kun je gewoon twee briefjes geven.
Die 50 cent is om de bril schoon te maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze de prijs maar op 150,= moet zetten in plaats van 149,50. Kun je gewoon twee briefjes geven.
Kun je het niet betalen dan? Jij bent toch zo'n rijke stinkerd?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha Ha Ha. Zegt ze echt dat ze zoveel vraagt ?
Kan ik inderdaad niet betalen. Daarom ga ik altijd naar de Keylerweg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je het niet betalen dan? Jij bent toch zo'n rijke stinkerd?
Rijden de bussen tot zó laat joh?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik inderdaad niet betalen. Daarom ga ik altijd naar de Keylerweg.
Natuurlijk ken je die. Daar ben je verwekt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:35 schreef RayMania het volgende:
Die ken ik niet. Ik ken wel de Keileweg.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:42 schreef Breach het volgende:
Dus er is een kans dat RayMania nu tegen zijn biologische vader aan het lullen is
Wat mooi, dat internet
Kleine kans. Heb vernomen dat mijn biologische vader een harde werker is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:42 schreef Breach het volgende:
Dus er is een kans dat RayMania nu tegen zijn biologische vader aan het lullen is
Je wil toch ook vuilnisman worden later ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kleine kans. Heb vernomen dat mijn biologische vader een harde werker is.
Misschien. Dan kan ik jou als zak ook meenemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wil toch ook vuilnisman worden later ?
Je vertilt je nu al aan me.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien. Dan kan ik jou als zak ook meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |