Helemaal niet.quote:
hehehquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Foto van je FOKplek willen we zien
Trouwens van iedereen hier
Iedereen
Die paar simpele zielen die hier nog wel eens komen bedoel ik
yeah, oude dressoirs (g)rulenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:05 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het niet helemaal goed door de kutcamera en de donkerte, maar hier gebeurt het allemaal.
Heb tegenwoordig een zwarte zie je de brandplekken niet zo. Wel een nadeel dat je er een paar moet kopen per jaar omdat de letters zijn versleten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is het echte tongtoetsebord !!
[ afbeelding ]
Die ziet er echt goor uitquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is het echte tongtoetsebord !!
[ afbeelding ]
Wij blazen iig op deze manier HOOLS wel weer wat leven in toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:33 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen.
Waar is Lookingforyou trouwens gebleven ?
En Clauwhee ?
Ach wat is normaal ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef borisz het volgende:
Je begint langzaam weer normaal te doen voor Tong begrippen.
vanmorgen:quote:
En dan lachen mensen soms om Tong. Gadverdamme wat een gore bedoeling is het daar zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:47 schreef Ole het volgende:
[..]
vanmorgen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
vanavond is het één grote bende
Lekker flesje met kraanwater. Maak me gek.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:08 schreef Ole het volgende:
de ene is gevuld met kraanwater, ander zat nog bubbelwater in
Bij jou is het altijd anders, dus als je een vast patroon aan zou houden zou dat gek zijnquote:
Het niet hebben van een vast patroon is ook een vast patroon.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd anders, dus als je een vast patroon aan zou houden zou dat gek zijn.
En daarmee heb je een vast patroon en klopt je uitspraak niet meer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het niet hebben van een vast patroon is ook een vast patroon.
Dit is een discussie voor 6 Gymnasiumquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
En daarmee heb je een vast patroon en klopt je uitspraak niet meer.
En na Ole ben jij aan de beurt voor je fokplekquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:22 schreef Suijk het volgende:
En daarmee heb je een vast patroon en klopt je uitspraak niet meer.
Ik heb het staartje kunnen zien, ik moest werken he.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:23 schreef tong80 het volgende:
Bluezz wat vond je van de etappe van vandaag ?
Het had er nog niet geregend dit jaar. Hebben ze de Tour etappe plenst het hagel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het staartje kunnen zien, ik moest werken he.....
Maar heel leuk, herkenbaar in Barcelona omdat we er zelf net een paar weken geleden hebben gefietst
Alleen in ander weer
Me too, waarom hebben we ons topoverleg nou ook morgen gepland?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef tong80 het volgende:
Morgen de eerste berg-etappe en ik kan niet kijken
Ik heb Cursus, tandarts, kapper en ben om 6 uur thuisquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Me too, waarom hebben we ons topoverleg nou ook morgen gepland?
Bel jij anders Jaap de Hoop Scheffer en Nout Wellink of ze op een andere dag kunnen?
De Google-screensaver stond aan en dan komen alle foto's langs(echt puur toeval), mijn bureaublad wisselt dagelijks . soms zelfs NY Derek Jeter , Daantje of Noah mijn achterneefjes, Polleke of Mj of huisdieren uit mn verleden en ja ook wel eens Mart.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef golfer het volgende:![]()
Robert Gesink en niet eens Mart Smeets als bureaublad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |