Als ik jouw naam zie als laatste poster in Hools weet ik dat het over mij gaat.quote:
Ja vreselijke etappe.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:03 schreef Breach het volgende:
Kijken we wel even allemaal Tour de France mensen.
Ik weet het.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:18 schreef Breach het volgende:
Let maar op, Cav gaat zometeen weer iedereen les geven.
Ik ga er achteraanquote:Op maandag 6 juli 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis Prince, tis funky, gewoon lekker
Het heet Lotus Flow3r.
Ja met een 3
je hebt je huiswerk beter gedaan dan die kerel van jequote:
Maar ik vond het wel een geweldige finalequote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef SCH het volgende:
Weer Cavendish
Ben weer thuis mensen, gedaan met de pret
Het is een makkelijk datum om te onthoudenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:24 schreef Bjoro het volgende:
je hebt je huiswerk beter gedaan dan die kerel van je
Avond trouwens
ook dat en ook nog eens te lezen in mijn onderschrift .... of hoe heet dat hieronderquote:Op maandag 6 juli 2009 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een makkelijk datum om te onthouden
Ik heb de hele dag, ook al op mijn werk, rondgelopen met het idee dat het vandaag de 7e was.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:24 schreef Bjoro het volgende:
je hebt je huiswerk beter gedaan dan die kerel van je
Wat en waar?quote:
Ah, AT5. Vergeet ik eigenlijk altijd naar te kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:27 schreef borisz het volgende:
At5 en Het gesprek http://www.at5.nl/tv/de-zwoele-stad
Ik niet, ik kijk toch bijna iedere dag wel naar at5quote:Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, AT5. Vergeet ik eigenlijk altijd naar te kijken.
Gaat echt niet goed met je hequote:
quote:
Neuh. Ze verwachten 2,5 miljard kijkers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Bjoro het volgende:
de herdenkingsdienst van Michael Jackson begint....moet ik me schamen als ik zeg dat ik het ga kijken ?
ha ha haquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
Nick vraagt of ie mag gaan slapen, waarom niet zeg ik. Jij vindt altijd dat ik dit soort dingen moet zien
Wat ben ik erg he
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:39 schreef Bjoro het volgende:
Heb alle visite voor vanavond afgebeld omdat Maud het ook moet zien ....je voedt je kind op of niet, natuurlijk !
Hazes was natuurlijk ook een veel grotere en belangrijkere artiest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:58 schreef Bjoro het volgende:
vind het maar een flauwe imitatie van het afscheid van André Hazes
Wat wil je nou weer zeggen?quote:
Dat MJ ook moe was van jou. Dat heeft hij nog gezegd vlak voor hij heen ging. "Ik kan er niet meer tegen, het idee dat er ergens tukkers rondlopen die dezelfde lucht inademen als ik"quote:
Ben ik een tukker danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat MJ ook moe was van jou. Dat heeft hij nog gezegd vlak voor hij heen ging. "Ik kan er niet meer tegen, het idee dat er ergens tukkers rondlopen die dezelfde lucht inademen als ik"
MJ kan niet in zijn schaduw staan natuurlijk !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef golfer het volgende:
Hazes was natuurlijk ook een veel grotere en belangrijkere artiest.
Ikke welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Bjoro het volgende:
zitten die gasten nou gewoon door die minuten stilte heen te praten ?
In principe natuurlijk ook een enorme belediging. Minuten stilte voor één van de grootste muzikanten ooit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Bjoro het volgende:
zitten die gasten nou gewoon door die minuten stilte heen te praten ?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zo openpiept Michael eruit springt, naar zijn kruis grijpt en thriller gaat zingen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zo openpiept Michael eruit springt, naar zijn kruis grijpt en thriller gaat zingen
als je Brooke ziet snap je meteen waarom 40 dgn zonder seks is vervallen !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Brooke, dan moet ik altijd denken aan die geile Cristhoper Atkins
Ik las laatst dat ze pas op haar 23ste is ontmaagdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je Brooke ziet snap je meteen waarom 40 dgn zonder seks is vervallen !
Liever zo als Hells Angels. 24 uur waken bij een graf met kratten bierquote:
Ik vroeg haar toen ze 21 was, maar toen wilde ze nog niet....hebben we nog 2 jaar gewachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik las laatst dat ze pas op haar 23ste is ontmaagd
Kloon van Appelsientjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik vroeg haar toen ze 21 was, maar toen wilde ze nog niet....hebben we nog 2 jaar gewacht
Nu een schreeuwende negerin Bluezzquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Ok, ik moest huilen bij brooke en een snifje laten bij smile
Bij Paris kreeg ik pas het eerste momentje van *oef*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Het deed me allemaal vrij weinig, en jullie?
Deze discussie heb ik helaas al een paar keer in mijn eigen gezin/familie moeten voeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef tong80 het volgende:
Antwoorden graag :
Al de celebs danken God voor Michael Jackson.
:
Paris?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef borisz het volgende:
Bij Paris kreeg ik pas het eerste momentje van *slik*
Ik schoot in de lachquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Dochter van Michael, het meisje op het einde.
Toen waren wij al gezapt naar Den blijker denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
Dochter van Michael, het meisje op het einde.
Ze riep van MJ is the best daddy in the world etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen waren wij al gezapt naar Den blijker denk ik.
Wat gebeurde er?
Is daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef borisz het volgende:
Ze riep van MJ is the best daddy in the world etc.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van?
Ik vond die kinderen zo blank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |