Ik vroeg haar toen ze 21 was, maar toen wilde ze nog niet....hebben we nog 2 jaar gewachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik las laatst dat ze pas op haar 23ste is ontmaagd
Kloon van Appelsientjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik vroeg haar toen ze 21 was, maar toen wilde ze nog niet....hebben we nog 2 jaar gewacht
Nu een schreeuwende negerin Bluezzquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Ok, ik moest huilen bij brooke en een snifje laten bij smile
Bij Paris kreeg ik pas het eerste momentje van *oef*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Het deed me allemaal vrij weinig, en jullie?
Deze discussie heb ik helaas al een paar keer in mijn eigen gezin/familie moeten voeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef tong80 het volgende:
Antwoorden graag :
Al de celebs danken God voor Michael Jackson.
:
Paris?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef borisz het volgende:
Bij Paris kreeg ik pas het eerste momentje van *slik*
Ik schoot in de lachquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Dochter van Michael, het meisje op het einde.
Toen waren wij al gezapt naar Den blijker denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
Dochter van Michael, het meisje op het einde.
Ze riep van MJ is the best daddy in the world etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen waren wij al gezapt naar Den blijker denk ik.
Wat gebeurde er?
Is daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef borisz het volgende:
Ze riep van MJ is the best daddy in the world etc.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van?
Ik vond die kinderen zo blank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |