Wat wil je nou weer zeggen?quote:
Dat MJ ook moe was van jou. Dat heeft hij nog gezegd vlak voor hij heen ging. "Ik kan er niet meer tegen, het idee dat er ergens tukkers rondlopen die dezelfde lucht inademen als ik"quote:
Ben ik een tukker danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat MJ ook moe was van jou. Dat heeft hij nog gezegd vlak voor hij heen ging. "Ik kan er niet meer tegen, het idee dat er ergens tukkers rondlopen die dezelfde lucht inademen als ik"
MJ kan niet in zijn schaduw staan natuurlijk !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef golfer het volgende:
Hazes was natuurlijk ook een veel grotere en belangrijkere artiest.
Ikke welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Bjoro het volgende:
zitten die gasten nou gewoon door die minuten stilte heen te praten ?
In principe natuurlijk ook een enorme belediging. Minuten stilte voor één van de grootste muzikanten ooit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Bjoro het volgende:
zitten die gasten nou gewoon door die minuten stilte heen te praten ?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zo openpiept Michael eruit springt, naar zijn kruis grijpt en thriller gaat zingen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zo openpiept Michael eruit springt, naar zijn kruis grijpt en thriller gaat zingen
als je Brooke ziet snap je meteen waarom 40 dgn zonder seks is vervallen !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Brooke, dan moet ik altijd denken aan die geile Cristhoper Atkins
Ik las laatst dat ze pas op haar 23ste is ontmaagdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je Brooke ziet snap je meteen waarom 40 dgn zonder seks is vervallen !
Liever zo als Hells Angels. 24 uur waken bij een graf met kratten bierquote:
Ik vroeg haar toen ze 21 was, maar toen wilde ze nog niet....hebben we nog 2 jaar gewachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik las laatst dat ze pas op haar 23ste is ontmaagd
Kloon van Appelsientjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik vroeg haar toen ze 21 was, maar toen wilde ze nog niet....hebben we nog 2 jaar gewacht
Nu een schreeuwende negerin Bluezzquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Ok, ik moest huilen bij brooke en een snifje laten bij smile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |