Omdat hij niet bestaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
Waarom liet God hem dan lijden tijdens zijn leven en niet ouder dan 50 jaar worden ?
God works in mysterious ways... Zo mysterieus dat geen hond er ooit iets van begrepen heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
Waarom liet God hem dan lijden tijdens zijn leven en niet ouder dan 50 jaar worden ?
ik ben inderdaad benieuwd naar de uitleg van waarheid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef mazeind het volgende:
[..]
God works in mysterious ways... Zo mysterieus dat geen hond er ooit iets van begrepen heeft.
WAARHEID kom d'r maar in knul, met je reli-bagger
Sta je mooi aan de hemelpoort met het verkeerde CVquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
God heeft met alles een bedoeling.
Maar volgens mij geloofde Michael in Allah.
Ze stuurden de berichten dus aan de verkeerde. Hopelijk krijgen ze geen strafport.
Dan is God ff 20 jaar te laat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
God weet dat het voor de wereld en Michael beter is dat Michael nu dood gaat, ipv op zijn 90e alleen in een verzorgingstehuis.
Nu beseft de wereld nog beter hoe groot hij eigenlijk was als ster.
Ja vet grappig, iedereen dankt God, Jezus, bidt en haalt de hemel aan, maar hij zit nu helemaal niet in de hemel maar zit nu opgescheept met 77 maagden waar ie niks aan heeft omdat ie a-seksueel was. Hij was immers moslimquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik vond er überhaupt niks menselijks aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja vet grappig, iedereen dankt God, Jezus, bidt en haalt de hemel aan, maar hij zit nu helemaal niet in de hemel maar zit nu opgescheept met 77 maagden waar ie niks aan heeft omdat ie a-seksueel was. Hij was immers moslim
Nee, en juist ook als (bijzonder) mens. Ik vind dat zn dood zeker niet voor niets is geweest. Hij was toch lichamelijk en geestelijk voor een deel een wrak. Hij is daar nu veilig in liefde opgenomen, heeft zn taak hier vervuld en dat blijkt ook maar weer uit die herdenkingsdienst. Hij laat de mensen echt iets na, de boodschap van heal the world etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
God weet dat het voor de wereld en Michael beter is dat Michael nu dood gaat, ipv op zijn 90e alleen in een verzorgingstehuis.
Nu beseft de wereld nog beter hoe groot hij eigenlijk was als ster.
Ik dacht in het begin ff 'WTF ligt daar nou een glazen kist'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Treezz het volgende:Mooie herdenkingsdienst.. Paris die een woordje zei, dat was mooi
![]()
En toch baal ik dat ik michael niet heb zien liggen
Misschien was het wel een alien, die hier is gekomen om ons es goede muziek te brengen en daarnaast ook nog even stiekem ons erop te wijzen dat onze aardkloot kapot gaat als we zo doorgaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vond er überhaupt niks menselijks aan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Misschien was het wel een alien, die hier is gekomen om ons es goede muziek te brengen en daarnaast ook nog even stiekem ons erop te wijzen dat onze aardkloot kapot gaat als we zo doorgaan![]()
Die kist was van goudquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin ff 'WTF ligt daar nou een glazen kist'Maar bleek dus gewoon aluminium oid te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |