onzin! Negers onder elkaar produceren meestal weer donkere kidsquote:Op maandag 29 juni 2009 08:35 schreef patatmetfriet het volgende:
Mijn god wat een domheid in dit topic.
Ten eerste. GEEN ENKELE negert in Amerika is 100% zwart. Feitelijk zijn het allemaal wel ergens halfbloedjes. Michael zegt zelf in een interview dat zijn pa blauwe ogen heeft, kortom, er zit duidelijk "wit" in zijn familie. (Dat komt omdat vroegah in de slaventijd al die meesters seks hadden met hun slavinnen, al was dat natuurlijk gigantisch taboe.)
Ten tweede, kinderen zijn altijd lichter. Ze worden sowieso donker naarmate ze ouder worden. Plus, de moeder is echt blond, dus elke vorm van mix kan er uit ontstaan.
Blanket heeft geen blanke moeder, dat zei Michael in dat Bashir interview. Vandaar dat Blanket donkerder is.
Bronquote:Er gaan geruchten dat Debbie Rowe niet de moeder is van Michael jr. en Paris. Debbie was alleen draagmoeder, de eicel werd buiten de baarmoeder bevrucht. Prince Michael II kwam op dezelfde manier ter wereld, maar het is niet duidelijk wie zijn draagmoeder was. Michael is ook niet de vader van de kinderen. De vraag is of hij zelf wel wist wie de zaad- en eicel donoren waren. De documenten waarin alle gegevens over de kinderen staan liggen bij de rechtbank.
Ook is gebleken dat Michael de drie kinderen nooit geadopteerd heeft. Er zijn nooit officiële adoptiepapieren getekend omdat de popster er vanuit ging dat er geen derde partij zou zijn die Michael jr., Paris en Prince Michael II zou opeisen.
De drie kinderen blijven voorlopig bij Michaels moeder.

quote:Debbie Rowe Denies British Tabloid Reports
June 30th, 2009
With one British tabloid already busted for publishing a false story about Michael Jackson, another has come under fire regarding a reported interview with Debbie Rowe, which her attorney stating didn’t happen.
Rowe, the mother of two of Jackson’s children, allegedly told News of the World, “I was just the vessell. It wasn’t Michael’s sperm. I got paid for it and I’ve moved on. I know I will never see my children again.”
However, Rowe’s attorney has revealed, “The interview did not occur. The article is a complete fabrication.”
The story on News of the World has since been removed.

dat zong hij overigens wel al 10 - 15 jaar voordat hij kinderen kreegquote:Op maandag 29 juni 2009 03:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof niet dat hij de biologische vader is. Hij zong niet voor niets the kid is not my son.

ze roepen toch ook steeds dat hij zijn tijd ver vooruit was?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:18 schreef HIStory het volgende:
[..]
dat zong hij overigens wel al 10 - 15 jaar voordat hij kinderen kreeg

Ja zo is dat bij mijn nichtje en neefje precies zo. Neefje: Blond haar, blauwe ogen, echte boer'njong'n. Nichtje: Kleiner, getint, bruine ogen. Toch écht van dezelfde ouders.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:57 schreef Elounda het volgende:
Zegt allemaal niets hoor zo'n kleurtje.
Ik heb een indische moeder en blanke vader: ik ben heel blank, mijn broer is een echte indo.
Vroeger zij mijn oma altijd om mij te pesten dat ik van de melkboer was![]()

Ik zie die gelijkenis helemaal nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:21 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Hij is Italiaans en volgens de engelse krant waar vandaag een stuk over hem instaat is hij lid van de maffia en vader van alle 3 de kinderen, dus niet alleen de jongste. Er stond een foto bij van Micheal met Paris en Micheal met de dochter van die Al en ik moet zeggen dat ze wel heel veel op elkaar lijken.... Ik zou niet verbaasd zijn als het verhaal waar is.

Idd. Je moet de kinderen vergelijken met wat er in Michael Jacksons genen zitten:quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:02 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Hee trouwens, jongens, we moeten er WEL even rekening mee houden dat bijna alles aan MJ verbouwd is, dus een vergelijking op basis van gelaatstrekken anno nu wordt dan toch wel een beetje moeilijk

Je weet er geen moer vanaf. Wat is een neger volgens jou?quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:37 schreef janimie het volgende:
[..]
onzin! Negers onder elkaar produceren meestal weer donkere kids
Wanneer een kind duidelijk als halfbloed eruit is een van de ouders afro amerikaans en de ander blank of zelf halfbloed.
Michael Jackson was gewoon een neger ,Debbie Row een blanke vrouw, je zou op zn minst gekrult haar mogen verwachten.
Die kids lijken wel indo/arabisch ofzo.
En....
[..]
Bron

een scheldwoordquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je weet er geen moer vanaf. Wat is een neger volgens jou?

Zo 'klinkt' het wel ja.....quote:

Ik zie ook wel iets in de houding, maar we zullen het ooit wel weten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Het zijn mooie kinderen waarin ik toch trekjes zie van Michael

Diana Ross is ook maar heel licht, en die zoon is met een Noorse man, dus daar zal ie ook bepaald geen exotisch tintje van krijgen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:14 schreef patatmetfriet het volgende:
Wow die wordt op de laatste foto ook ineens blank![]()
Maarre, waarom zou dat zo zijn? En waarom is dat dan geheim?

Omdat zijn moeder getrouwd was met een andere man op het moment dat ze 'm kreeg?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:14 schreef patatmetfriet het volgende:
Wow die wordt op de laatste foto ook ineens blank![]()
Maarre, waarom zou dat zo zijn? En waarom is dat dan geheim?

Nog 2 fotos;quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:53 schreef cat2 het volgende:
Er zijn geruchten dat Evan Ross, de zoon van Diana Ross, van michael jackson is. Oordeel zelf.
http://pop-tarte.blogspot.com/2008/02/celeb-bbs.html
(laatste foto)
http://www.zimbio.com/pic(...)VuIGyglE-2/Evan+Ross
http://movies.about.com/o(...)otos/stompprem14.htm

Tja ik ben altijd slecht in het zien/ beoordelen van gelijkenissen...dus zo van die foto's zou ik kunnen zeggen 'mja kan wel'. EN Diana Ross zou de voogdij over MJ's kinderen krijgen als zijn moeder Katharine overlijd geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:53 schreef cat2 het volgende:
Er zijn geruchten dat Evan Ross, de zoon van Diana Ross, van michael jackson is. Oordeel zelf.
http://pop-tarte.blogspot.com/2008/02/celeb-bbs.html
(laatste foto)
http://www.zimbio.com/pic(...)VuIGyglE-2/Evan+Ross
http://movies.about.com/o(...)otos/stompprem14.htm

Volgens Lisa Marie Presley hadden ze wel seks... Heeft ze bij Oprah gezegd jaren na de scheiding. (helaas kan ik geen filmpje vinden)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:49 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Tja ik ben altijd slecht in het zien/ beoordelen van gelijkenissen...dus zo van die foto's zou ik kunnen zeggen 'mja kan wel'. EN Diana Ross zou de voogdij over MJ's kinderen krijgen als zijn moeder Katharine overlijd geloof ik.
Echter: Ik blijf er nog steeds bij dat Michael Jackson volgens mij gewoon echt a-seksueel was. En volgens mij wordt het dan godsonmogelijk om een kind te verwekken. Dat je niet kan neuken omdat je geen lustgevoelens hebt is tot daar aan toe, maar volgens mij kun je ook niet gaan rukken om je zaad in een potje te doneren, want je hebt geen lustgevoelens, en misschien verafschuw je het dan ook wel om aan je eigen pielemuis te gaan zitten. Of is dat niet zo en kan dat wel gewoon? Weet niet hoor....

Nounounou, waarom zou hij a-sexueel zijn geweest. Ik vind het wel ver gaan. Wel ben ik het met je eens dat hij geen overduidelijke rokkenjager was. Hij zou best homogevoelens kunnen hebben gehad, maar ......... ik weet het gewoon niet....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:49 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Tja ik ben altijd slecht in het zien/ beoordelen van gelijkenissen...dus zo van die foto's zou ik kunnen zeggen 'mja kan wel'. EN Diana Ross zou de voogdij over MJ's kinderen krijgen als zijn moeder Katharine overlijd geloof ik.
Echter: Ik blijf er nog steeds bij dat Michael Jackson volgens mij gewoon echt a-seksueel was. En volgens mij wordt het dan godsonmogelijk om een kind te verwekken. Dat je niet kan neuken omdat je geen lustgevoelens hebt is tot daar aan toe, maar volgens mij kun je ook niet gaan rukken om je zaad in een potje te doneren, want je hebt geen lustgevoelens, en misschien verafschuw je het dan ook wel om aan je eigen pielemuis te gaan zitten. Of is dat niet zo en kan dat wel gewoon? Weet niet hoor....

Ik heb dat toen ook gezien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens Lisa Marie Presley hadden ze wel seks... Heeft ze bij Oprah gezegd jaren na de scheiding. (helaas kan ik geen filmpje vinden)

Aseksueel kun je niet vergelijken met verlegen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:37 schreef Andromache het volgende:
Nou nou nou, direct iemand aseksueel noemen... Laat ik het zo zeggen, sociaal was 'ie vermoedelijk best onhandig, met vrienden maken, met vrouwen wellicht. Maar de sociaal onhandige jochies uit mijn klas zijn later echt wel seksueel actief geworden, ook al lijkt dat onwaarschijnlijk. Om maar even een vergelijking te trekken.

Heb je 'm wel eens zien dansen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:49 schreef bulbjes het volgende:

Die zoon van Diana Ross lijkt idem wel op MJquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:49 schreef bulbjes het volgende:
[..]

Matt Fiddes heeft z'n 15 seconds of fame ook weer gehad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:58 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)geheime-relatie.html

Zo vreemd vind ik dat nog niet. Misschien wil hij zijn genen wel niet doorgeven (z'n pa) omdat hij daar zelf geestelijk iig niet beter van is geworden...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat raar is, een man als hij, zo beroemd, die kinderen wil, maar niet van zichzelf?
Lijkt me heel vreemd. Ok hij was misschien ook vreemd, maar ik vind dit dus niet logisch.

Ik las net ergens dat dit een van de redenen is geweest voor zijn gelaats en kleurveranderingen hij wilde niet op zijn vader lijken, hij had een hekel aan die man die hem mishandelde in zijn jeugd. Tevens krijgt zijn vader niets van de erfenis.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik dat nog niet. Misschien wil hij zijn genen wel niet doorgeven (z'n pa) omdat hij daar zelf geestelijk iig niet beter van is geworden...

Wordt gezegd, maar niemand heeft Michael daadwerkelijk die verklaring horen afleggen..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat dit een van de redenen is geweest voor zijn gelaats en kleurveranderingen hij wilde niet op zijn vader lijken, hij had een hekel aan die man die hem mishandelde in zijn jeugd. Tevens krijgt zijn vader niets van de erfenis.

Vo9lgens mij heeft Tatum Oneil in haar biografie (?) gezegd dat ze alleen met Michael gezoend heeft en verder niks. Ik geloof dat ze zelfs erg verbaasd was dat Michael zei dat zij hem verleid heeft omdat daar niks van waar was.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die zoon van Diana Ross lijkt idem wel op MJ
MJ had een relatie met de dochter van Elvis Presley, waren getrouwd en volgens haar hadden ze een normaal huwelijk, man/vrouw relatie dus.
MJ heeft ook een korte relatie gehad met Brooke Shields, en Tatum o'Neil
http://www.telegraaf.nl/p(...)Jackson__.html?p=2,1

Ja, hij dronk ook elke dag een liter chloor.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef Treezz het volgende:
michael is steeds witter geworden, geen idee hoe ze dat gedaan hebben, weten jullie dat?
is er een vloeistof ingespoten ofzo.. ?

Hoe moet ik dat weten.. zal wel ff googelen...quote:Op zondag 5 juli 2009 11:47 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, hij dronk ook elke dag een liter chloor.

Volgens mij heeft ze juist gezegd dat ze nooit seks met hem heeft gehad. Dat vond ik ook zo raar aanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens Lisa Marie Presley hadden ze wel seks... Heeft ze bij Oprah gezegd jaren na de scheiding. (helaas kan ik geen filmpje vinden)

O jawel, ze werd heel erg verlegen ervan, dat Oprah die vraag stelde. Ze wist niet waar ze kijken moest en was erg geschokt.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:00 schreef Kings het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze juist gezegd dat ze nooit seks met hem heeft gehad. Dat vond ik ook zo raar aan
hun huwelijk. Ik heb die oprahbox, ga het even nachecken

mooie vrouwquote:Op zondag 5 juli 2009 17:01 schreef DrDentz het volgende:
Diane Sawyer doet ook aan objectieve journalistiek
In love?!![]()
![]()

Die getekende snor en wenkbrauwenquote:Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef patatmetfriet het volgende:
[ afbeelding ]
Enne, Michael's pa heeft blauwe ogen, dus Michael was zelf sowieso ook een mix.

quote:Op zondag 5 juli 2009 15:03 schreef DrDentz het volgende:
Lisa Marie Presley said he was a passionate lover. So what WAS the truth about Jackson's sexuality?
He and Lisa appear to have had an intense and active sex life. She told a friend that he was 'hot stuff in bed' and 'amazing' - and she should know, the friend added, because 'she's been around'.
Nevertheless, some of his habits were a little odd.
'Michael liked her to wear jewellery in bed. They were into role-playing games, although Lisa would never say who was playing what kind of role.'
'The first time, she went to turn on the lights afterwards, and he leapt out of bed and ran into the bathroom so she wouldn't see his body. He emerged 20 minutes later, in full make-up and wearing a silk robe. Then they went at it again.
'He liked her to wear jewellery in bed. They were into role-playing games, although Lisa would never say who was playing what kind of role.'

Ik zou kapot gaan voor de tv als mijn 'ex-vrouw' zo geinterviewd wordt.quote:

Amenquote:Op maandag 6 juli 2009 03:06 schreef cindy10 het volgende:
Heb ook nooit geloofd dat hij kinderen misbruikte...wel zie ik hem aan voor het geloof in goedheid van mensen,en hij zag er geen kwaad in met kinderen in bed wat tv te kijken....
Dat de rest van de wereld er iets smerigs van maakte...zegt meer over de wereld als over Michael?

dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af....dus ik heb t toch goed gehoord. Ik dacht dat t Blanket was,t zal toch niet?

Maar hij was toch niet de bio vader?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef Andromache het volgende:
Jeetje wat lijkt Prince op de jonge Michael zeg!

100000000000000000000000000 xquote:

Dezelfde kleur panties, schat. Net als Brooke, kijk maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef PiepMuis het volgende:
^^ precies. Paris had exact dezelfde kleur benen als Janet.

Als je doelt op het krantenbericht van van de week, dat was nep.quote:

Volgens mij heeft Michael altijd gezegd dat zijn kinderen zelf mochten kiezen wanneer ze in de publiciteit wilden. Ik neem aan dat ze er zelf voor hebben gekozen om hier te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:49 schreef HassieBassie het volgende:
Ik denk dat Michael niet had gewild dat zn kinderen daar zouden staan.

Over die ogen van Prince; op jongere fotos heeft hij knalblauwe ogen met knalblond haar. Ik dacht altijd dat hij gewoon donkerder haar had gekregen, maar ik zag laatst een foto met een beginnende uitgroei, dus dat blond zal wel geverfd zijn geweest. Alleen: die ogen? Volgens mij veranderen je ogen niet meer nadat je geen baby meer bent, dus zal Prince contactlenzen ingehad hebben?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:13 schreef Shitney het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind Prince dus echt wel op Michael lijken. Zelfde ogen. Paris is het evenbeeld van Debbie Rowe.
Op basis van deze fotos zeg ik, duidelijk hun eigen kinderen. Prince vind ik ook zeker geen 100% blanke baby/peuter.

Er zijn fotos van een erg blonde Prince met blauwe ogen. Ik schat dat hij daar een jaar of 3 was. Ga wel even zoeken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef DrDentz het volgende:
Waar heeft hij blauwe ogen dan? Volgens mij heeft hij altijd al bruine ogen gehad. Paris heeft blauwe ogen.

volgens mij is het de photoshoot met Debbie Rowe toen Paris een paar weken oud was. Hij heeft kort blond haar, blauwe ogen en draagt een apart Peterpan-achtige outfit. Volgens mij waren die fotos afgelopen week in het nieuws omdat ze volgens de media de kansen van Debbie Rowe op de kinderen zouden vergroten. Ze zouden nl. aantonen dat Debbie wel een relatie met de kinderen had (dikke onzin volgens mij, maar goed).quote:

Edit; zie net dat deze foto al een keer geplaatst is...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Starlie het volgende:
Hier een foto waar Prince als Geert Wilders Look a Like verkleed is...
[ afbeelding ]
Paris heeft hier wel hele felle blauwe ogen!
Ik hoop zoooo dat het echt zijn kinderen zijn, en niet alleen gevoelsmatig maar dus ook biologisch!!!

Ik zie een kruisje en de link doet het niet. Kan je het nogmaals plaatsen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef JX het volgende:
[ afbeelding ]
Blanket lijkt hier zoveel op z'n dad!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |