Zeg 't maar hoor.quote:Jackson's third child, Prince Michael Jackson II (also known as Blanket) was born in 2002.[118] The mother's identity was never released by Jackson, but he has said the child was the result of artificial insemination from a surrogate mother and his own sperm cells
Maar toch zie je vaak dat de kinderen een soort mix kleur krijgen. Ik vind het apart dat dit nu niet zo is. Zelfs al zou MJ een allel voor witte huidskleur hebben en die hebben doorgegeven, dan zouden niet al zijn kinderenv blank zijn. Die kans is gewoon te klein.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef Hephaistos. het volgende:
De moeder is toch blank? Blijkbaar de dominante genen in dit verhaal...
Foto van de kids uit bovenstaand verhaal:quote:Op zondag 28 juni 2009 16:58 schreef Daniane het volgende:
http://www.newsoftheworld(...)ot-their-father.html
dit dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:56 schreef Lily1987 het volgende:
De genen van een volbloed Afro-Amerikaan zijn dominant. Als een volbloed Afro-Amerikaan met een blanke vrouw kinderen krijgt, is de kans dus zeer groot dat ze Afro-Amerikaanse lichaamskenmerken krijgen. Dat hoeft overigens niet perse de huidskleur te zijn, maar kan ook de vorm van de neus of lippen zijn. Dat hij drie kinderen heeft met voor zover ik het kan zien weinig Afro-Amerikaanse kenmerken is dus theoretisch gezien bijna onmogelijk. De kans is drie keer klein geweest.
Er werden hier voorbeelden gegeven van Ruud Gullit en Pierre van Hooijdonk. Allereerst zijn zij beiden halfbloedjes. Bij hen is de kans op kinderen met alleen maar blanke lichaamskenmerken al veel groter. Maar dan nog, Maxim Gullit mag dan wel blank zijn qua huidskleur, hij heeft wel de neus van Ruud. Sydney van Hooijdonk lijkt qua gezicht sprekend op Pierre, hij is alleen blank.
WTF die foto's met die afro pruiken.quote:
Nee hoor, niet altijd.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:36 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
dit dus.
damn, heeft niemand hier verder biologie gehad? afro-genen zijn altijd dominant.
(daarom is blond + blauwe ogen ook eigenlijk een uitstervend ras, maargoed, dat duurt nog wel even)
Als iemand zegt dat die een halfbloed is, nemen mensen meteen aan dat diegene niet blank is.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar toch zie je vaak dat de kinderen een soort mix kleur krijgen. Ik vind het apart dat dit nu niet zo is. Zelfs al zou MJ een allel voor witte huidskleur hebben en die hebben doorgegeven, dan zouden niet al zijn kinderenv blank zijn. Die kans is gewoon te klein.
Had zijn plannen een mooi tijdje van tevoren al klaarquote:Op maandag 29 juni 2009 03:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof niet dat hij de biologische vader is. Hij zong niet voor niets the kid is not my son.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |