Dat kan toch nooit, hij was echt ZWART! Ok dat die kinderen geen kroeshaar hebben, maar zo blank kan volgens mij echt nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef Hephaistos. het volgende:
De moeder is toch blank? Blijkbaar de dominante genen in dit verhaal...
Ach er zijn best veel foto's waarvan ze in gewone kleren als doodnormale kinderen over straat gaan. Maar dat is niet zo spectaculair voor de pers. Michael was een freak en zo moestie geportretteerd worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:01 schreef Innisdemon het volgende:
Ze zijn nu in ieder geval van die debiele verkleedpartijtjes af. Kunnen ze eens normaal over straat.
Ja idd, vond ik op die foto ook. Beetje aboriginal achtigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:59 schreef alors het volgende:
Hier vind ik t meiske wel halfbloedtrekjes hebben
[ afbeelding ]
arme kinderen toch
Ja, maar er zijn twee moeders in het spel. Blancket of hoe je het ook schrijft is weer van een andere moeder, en die ziet er volgens mij ook gewoon blank uit.....beetje vaag zo vaak op rijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Kids Gullit:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Michael zal wel net als de meeste zwarte Amerikanen wat recessieve blanke genen gehad hebben, dat kan het verschil maken.
Gullit of Rijkaart hebben ook een paar blanke kids.
Mwah, die is wel duidelijk halfbloed...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:30 schreef Cee het volgende:
Mariah Carey heeft ook een zwarte vader. En die ziet er naar mijns inziens ook blank uit.
ruud gullit is zelf halfbloed, hij had een blanke nederlandse moederquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:44 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Kids Gullit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:56 schreef alors het volgende:
Zijn handen waren ook wit, en zn borstkas ook, die gaat ie echt niet echte keer schminken. HUidziekt of bleken, ik weet het niet.
[ afbeelding ]
Dit zijn de 2 oudste, Paris en Prince Michael de zoveelste. Mixjes kunnen wel eens wat blank uitvallen, maar meerdere keren zo blank is wel opvallend. Maar goed, hij is erbij geweest vanaf de bevalling, ik denk dat het hem weinig kon schelen. Sterker nog, misschien wilde hij zijn genen wel niet doorgeven.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Of ze is gewoon keihard vreemd gegaan natuurlijk...
Ik dacht dat blakent licht getint wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:07 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn twee moeders in het spel. Blancket of hoe je het ook schrijft is weer van een andere moeder, en die ziet er volgens mij ook gewoon blank uit.....beetje vaag zo vaak op rijZeker omdat normaalgesproken juist zwarte genen dominant zijn over witte genen volgens mij (ik zie tenminste zelden dat bij een wit-zwart koppel er geen bruinachtig kind of zwart kind uitkomt).
Is het wel echt bewezen dat die kids van hem zijn? Michael Jackson was toch ook a-seksueel werd vaak beweerd en heeft dus ook niet echte seks gehad met die vrouwen? (was geloof ik allemaal kunstzinnige inseminatie)
ik geloof het welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Zouden die kinderen de laatste jaren nog bij michael hebben gewoond eigenlijk?
Ik las net op teletekst dat zij ze destijds tijdens de scheiding voor 6 miljoen heeft afgekocht. Na het vermeende kindermisbruik-gebeuren werd ze weer gedeeltelijk voogd en nu wil ze volledig voogdij. Oma Jackson wil ze niet laten gaan, dus dat weer een lekker getouwtrek over de rug van die kidsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Zouden die kinderen de laatste jaren nog bij michael hebben gewoond eigenlijk?
De kids moeten naar Oma gaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik las net op teletekst dat zij ze destijds tijdens de scheiding voor 6 miljoen heeft afgekocht. Na het vermeende kindermisbruik-gebeuren werd ze weer gedeeltelijk voogd en nu wil ze volledig voogdij. Oma Jackson wil ze niet laten gaan, dus dat weer een lekker getouwtrek over de rug van die kids
De reden dat ze constant met vermomming rondliepen zou wellicht te maken kunnen hebben met het feit dat MJ juist wilde dat ze in de toekomst normaal en onherkenbaar over straat kunnen lopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:01 schreef Innisdemon het volgende:
Ze zijn nu in ieder geval van die debiele verkleedpartijtjes af. Kunnen ze eens normaal over straat.
pierre ook halfbloed en zijn kids dus ook overwegend blankquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef Jenn11 het volgende:
Van Hooijdonk heeft ook twee blanke kinderen. Zoontje met licht blond haar, heb eens een foto gezien en hij lijkt toch duidelijk op hem... (Pierre heeft zelf toch ook twee blanke ouders?! Het donkere zat in de voorfamilie dacht ik eens ergens gelezen/gehoord te hebben)
Dus het kan natuurlijk wel, maar het is wel typisch bij MJ dat hij 3 blanke kinderen heeft.
It dont doesn't matter if you are Black or whitequote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:20 schreef Fratz het volgende:
Mijn vader is zwart, mijn moeder blank. Zelf ben ik blank. Mensen geloven het niet eens als ik zeg dat mijn vader zwart is totdat ik ze een foto laat zien als bewijs. Dus het zegt niets hoor
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
It dont doesn't matter if you are Black or white
uit een ander topicquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:54 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Die huidziekte die hij had zorgde ervoor dat zijn huid verkleurde, maar op de ene plek meer als de andere. Vandaar dat hij inderdaad heel veel makeup gebruikt zal hebben om zijn gezicht 1 kleur te geven. Althans dit is zoals ik het begrepen heb.
En je weet zeker dat hij....?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:20 schreef Fratz het volgende:
Mijn vader is zwart, mijn moeder blank. Zelf ben ik blank. Mensen geloven het niet eens als ik zeg dat mijn vader zwart is totdat ik ze een foto laat zien als bewijs. Dus het zegt niets hoor
Met zijn geld en de kunstmatige manier waarop de kinderen verwekt zijn kan men misschien nog wel bepaald hebben welke genen deze embyro's moesten hebben en dus is er misschien gekozen voor een blanke huid?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Michael zal wel net als de meeste zwarte Amerikanen wat recessieve blanke genen gehad hebben, dat kan het verschil maken.
Gullit of Rijkaart hebben ook een paar blanke kids.
Voor zover ik weet is deze technologie nog niet beschikbaar, en dan zeker niet bij de verwekking van deze kinderen jaren geleden.... de kans dat hij niet de vader is lijkt mij dan groter.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Met zijn geld en de kunstmatige manier waarop de kinderen verwekt zijn kan men misschien nog wel bepaald hebben welke genen deze embyro's moesten hebben en dus is er misschien gekozen voor een blanke huid?
Misschien moesten ze ook skinwhiteners slikken van pa?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is deze technologie nog niet beschikbaar, en dan zeker niet bij de verwekking van deze kinderen jaren geleden.... de kans dat hij niet de vader is lijkt mij dan groter.
Dat kan ik mij niet voorstellen, maar MJ was wel extreem dus 100% uitsluiten doe ik het nietquote:Op zondag 28 juni 2009 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Misschien moesten ze ook skinwhiteners slikken van pa?
adoptiequote:Op zondag 28 juni 2009 01:43 schreef muay-toy het volgende:
mijn ouders zijn blank maar ik ben fokking zwart swaaa!
Ik heb je gisteren al gewaarschuwd.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:43 schreef muay-toy het volgende:
mijn ouders zijn blank maar ik ben fokking zwart swaaa!
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
uit een ander topic
http://www.skin-whitening-product.com/before-and-after.html
Zeg 't maar hoor.quote:Jackson's third child, Prince Michael Jackson II (also known as Blanket) was born in 2002.[118] The mother's identity was never released by Jackson, but he has said the child was the result of artificial insemination from a surrogate mother and his own sperm cells
Maar toch zie je vaak dat de kinderen een soort mix kleur krijgen. Ik vind het apart dat dit nu niet zo is. Zelfs al zou MJ een allel voor witte huidskleur hebben en die hebben doorgegeven, dan zouden niet al zijn kinderenv blank zijn. Die kans is gewoon te klein.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Foto van de kids uit bovenstaand verhaal:quote:Op zondag 28 juni 2009 16:58 schreef Daniane het volgende:
http://www.newsoftheworld(...)ot-their-father.html
dit dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:56 schreef Lily1987 het volgende:
De genen van een volbloed Afro-Amerikaan zijn dominant. Als een volbloed Afro-Amerikaan met een blanke vrouw kinderen krijgt, is de kans dus zeer groot dat ze Afro-Amerikaanse lichaamskenmerken krijgen. Dat hoeft overigens niet perse de huidskleur te zijn, maar kan ook de vorm van de neus of lippen zijn. Dat hij drie kinderen heeft met voor zover ik het kan zien weinig Afro-Amerikaanse kenmerken is dus theoretisch gezien bijna onmogelijk. De kans is drie keer klein geweest.
Er werden hier voorbeelden gegeven van Ruud Gullit en Pierre van Hooijdonk. Allereerst zijn zij beiden halfbloedjes. Bij hen is de kans op kinderen met alleen maar blanke lichaamskenmerken al veel groter. Maar dan nog, Maxim Gullit mag dan wel blank zijn qua huidskleur, hij heeft wel de neus van Ruud. Sydney van Hooijdonk lijkt qua gezicht sprekend op Pierre, hij is alleen blank.
WTF die foto's met die afro pruiken.quote:
Nee hoor, niet altijd.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:36 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
dit dus.
damn, heeft niemand hier verder biologie gehad? afro-genen zijn altijd dominant.
(daarom is blond + blauwe ogen ook eigenlijk een uitstervend ras, maargoed, dat duurt nog wel even)
Als iemand zegt dat die een halfbloed is, nemen mensen meteen aan dat diegene niet blank is.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar toch zie je vaak dat de kinderen een soort mix kleur krijgen. Ik vind het apart dat dit nu niet zo is. Zelfs al zou MJ een allel voor witte huidskleur hebben en die hebben doorgegeven, dan zouden niet al zijn kinderenv blank zijn. Die kans is gewoon te klein.
Had zijn plannen een mooi tijdje van tevoren al klaarquote:Op maandag 29 juni 2009 03:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof niet dat hij de biologische vader is. Hij zong niet voor niets the kid is not my son.
Overduidelijk foto's van een 70's party.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:24 schreef Mr_DG het volgende:
WTF die foto's met die afro pruiken.![]()
Zeg dat die niet echt zijn.
Hij is nogal een eeh apart verhaal...quote:Op maandag 29 juni 2009 08:52 schreef Shitney het volgende:
Wentworth Miller van Prison Break heeft trouwens ook een African American ouder, volgens mij zijn vader.
quote:Miller heeft een vader van Afro-Amerikaanse, Jamaicaanse, Somalische, Engelse, Cherokee en Duitse afkomst. Zijn moeder is van Russische, Franse, Nederlandse, Syrische/Aramese en Libanese afkomst.
Idd.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:09 schreef Shayndel het volgende:
Die blanket (de 3de zoon) zou misschien wel zijn echte zoon kunnen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste foto moet men de lipliner en oogpotlood even bij denken en er is een kleine Michael te zien.
Het betekent niet dat het niet kan. Ik ken genoeg situaties waarin kids bv blauwe ogen hadden ondanks dat er een afo-ouder bij zat. (Beetje vreemde zin, maar goed).quote:Op zondag 28 juni 2009 21:36 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
dit dus.
damn, heeft niemand hier verder biologie gehad? afro-genen zijn altijd dominant.
(daarom is blond + blauwe ogen ook eigenlijk een uitstervend ras, maargoed, dat duurt nog wel even)
quote:Op maandag 29 juni 2009 08:35 schreef patatmetfriet het volgende:
Mijn god wat een domheid in dit topic.
Ten eerste. GEEN ENKELE negert in Amerika is 100% zwart. Feitelijk zijn het allemaal wel ergens halfbloedjes. Michael zegt zelf in een interview dat zijn pa blauwe ogen heeft, kortom, er zit duidelijk "wit" in zijn familie. (Dat komt omdat vroegah in de slaventijd al die meesters seks hadden met hun slavinnen, al was dat natuurlijk gigantisch taboe.)
Ten tweede, kinderen zijn altijd lichter. Ze worden sowieso donker naarmate ze ouder worden. Plus, de moeder is echt blond, dus elke vorm van mix kan er uit ontstaan.
Blanket heeft geen blanke moeder, dat zei Michael in dat Bashir interview. Vandaar dat Blanket donkerder is.
Het zou trouwens leuk zijn als iedereen (de pers, dus) de kinderen met rust zou laten. Ze hebben het al kut genoeg.
vind ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:52 schreef Andromache het volgende:
Ben ik nou de enige die de oudste zoon op hem vind lijken, en het meisje enorm op haar moeder? (ogen, kaak/lach) Volgens mij is het allemaal dikke bullshit, en zijn die kids gewoon van MJ en Debbie.
Ik vind ze toch op MJ lijken. Op de andere foto heeft het meisje dezelfde bouw (rechte benen).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef N.icka het volgende:
De kinderen lijken niet op vader en ook niet op moeders
Hee trouwens, jongens, we moeten er WEL even rekening mee houden dat bijna alles aan MJ verbouwd is, dus een vergelijking op basis van gelaatstrekken anno nu wordt dan toch wel een beetje moeilijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef Andromache het volgende:
Dan zetten we ze allemaal even in een post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie zéker tussen Paris en Debbie gelijkenissen!
Ik dacht a-seksueel, das wat andersquote:Op zondag 28 juni 2009 02:07 schreef Meds het volgende:
michael heeft niks genetisch in die kinderen gepompt, hij was nl. hermafrodiet. Liza Minelli. was daarvan op de hoogte.
Hij is Italiaans en volgens de engelse krant waar vandaag een stuk over hem instaat is hij lid van de maffia en vader van alle 3 de kinderen, dus niet alleen de jongste. Er stond een foto bij van Micheal met Paris en Micheal met de dochter van die Al en ik moet zeggen dat ze wel heel veel op elkaar lijken.... Ik zou niet verbaasd zijn als het verhaal waar is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef bulbjes het volgende:
Ah, dit verklaart een hoop:
Van MSN.nl: Al Malnik, restauranteigenaar en goede vriend van Michael Jackson, beweert dat Michaels jongste zoon Paris Michael II van hem is. Het 7-jarige kind, dat de bijnaam 'Blanket' heeft, is momenteel bij Jacksons moeder Katherine. Malkin wil nu echter betrokken worden bij de opvoeding. Volgens zijn testament zou Michael zijn kinderen door zus Janet willen laten grootbrengen, maar Malnik beweert dat hem dit voorrecht beloofd was door de King of Pop. "Ik was een vaderfiguur voor Michael en ik wil dat ook zijn voor de zoon die rechtmatig van mij is," zegt de restaurantbaas die links met de mafia zou hebben. "Michael vroeg me of ik peetvader en vader wilde worden van Blanket in het geval hem iets zou overkomen." Wie de moeder van Blanket is, heeft Wacko Jacko nooit bekend gemaakt. Eerder onthulde Jacksons ex-vrouw Debbie Rowe al dat zijn twee oudste kinderen, Prince Michael en Paris ook niet van hem zouden zijn. Wie de biologische vader van deze kinderen zou zijn, laat Rowe niet los. Maar recent verschenen foto's, waarop de kinderen van Jackson samen met de dochter van Al Malnik spelen, zorgen nu voor de nodige speculaties. Michaels drie kinderen zouden namelijk verdacht veel op Malniks dochter Spencer lijken. Dit voedt verhalen dat Malnik wel eens de biologische vader van al Michaels kinderen zou kunnen zijn.
Die naam klinkt nogal arabisch trouwens, Al Malik. Of is het gewoon een Amerikaan (die heten ook wel eens 'Al') Dat kind heeft ook wel wat arabische trekjes dus denk eerder het eerste? MJ was wel moslim de laatste tijd toch, misschien wel geindoctrineerd door deze Al Malik
, of juist doordat hij moslim was dat hij kinderen wilde van een moslimman.
Heb je die foto of een linkje. Ik word wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:21 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Hij is Italiaans en volgens de engelse krant waar vandaag een stuk over hem instaat is hij lid van de maffia en vader van alle 3 de kinderen, dus niet alleen de jongste. Er stond een foto bij van Micheal met Paris en Micheal met de dochter van die Al en ik moet zeggen dat ze wel heel veel op elkaar lijken.... Ik zou niet verbaasd zijn als het verhaal waar is.
Nee sorry, heb ik niet. Heb het vandaag op een vliegveld even snel doorgebladerd. Het stond nogal groot op de cover.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je die foto of een linkje. Ik word wel nieuwsgierig.
Weet je welk blad?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:37 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Nee sorry, heb ik niet. Heb het vandaag op een vliegveld even snel doorgebladerd. Het stond nogal groot op de cover.
Ik kan er niet op komen. Ik ben vandaag teruggekomen van vakantie en ben echt verschrikkelijk moe. Duik nu mijn bed in en mocht ik later nog op de naam komen, dan post ik hem!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |