O jawel, ze werd heel erg verlegen ervan, dat Oprah die vraag stelde. Ze wist niet waar ze kijken moest en was erg geschokt.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:00 schreef Kings het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze juist gezegd dat ze nooit seks met hem heeft gehad. Dat vond ik ook zo raar aan
hun huwelijk. Ik heb die oprahbox, ga het even nachecken
mooie vrouwquote:Op zondag 5 juli 2009 17:01 schreef DrDentz het volgende:
Diane Sawyer doet ook aan objectieve journalistiek
In love?!![]()
![]()
Die getekende snor en wenkbrauwenquote:Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef patatmetfriet het volgende:
[ afbeelding ]
Enne, Michael's pa heeft blauwe ogen, dus Michael was zelf sowieso ook een mix.
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:03 schreef DrDentz het volgende:
Lisa Marie Presley said he was a passionate lover. So what WAS the truth about Jackson's sexuality?
He and Lisa appear to have had an intense and active sex life. She told a friend that he was 'hot stuff in bed' and 'amazing' - and she should know, the friend added, because 'she's been around'.
Nevertheless, some of his habits were a little odd.
'Michael liked her to wear jewellery in bed. They were into role-playing games, although Lisa would never say who was playing what kind of role.'
'The first time, she went to turn on the lights afterwards, and he leapt out of bed and ran into the bathroom so she wouldn't see his body. He emerged 20 minutes later, in full make-up and wearing a silk robe. Then they went at it again.
'He liked her to wear jewellery in bed. They were into role-playing games, although Lisa would never say who was playing what kind of role.'
Ik zou kapot gaan voor de tv als mijn 'ex-vrouw' zo geinterviewd wordt.quote:
Amenquote:Op maandag 6 juli 2009 03:06 schreef cindy10 het volgende:
Heb ook nooit geloofd dat hij kinderen misbruikte...wel zie ik hem aan voor het geloof in goedheid van mensen,en hij zag er geen kwaad in met kinderen in bed wat tv te kijken....
Dat de rest van de wereld er iets smerigs van maakte...zegt meer over de wereld als over Michael?
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af....dus ik heb t toch goed gehoord. Ik dacht dat t Blanket was,t zal toch niet?
Maar hij was toch niet de bio vader?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef Andromache het volgende:
Jeetje wat lijkt Prince op de jonge Michael zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |