Amenquote:Op maandag 6 juli 2009 03:06 schreef cindy10 het volgende:
Heb ook nooit geloofd dat hij kinderen misbruikte...wel zie ik hem aan voor het geloof in goedheid van mensen,en hij zag er geen kwaad in met kinderen in bed wat tv te kijken....
Dat de rest van de wereld er iets smerigs van maakte...zegt meer over de wereld als over Michael?
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af....dus ik heb t toch goed gehoord. Ik dacht dat t Blanket was,t zal toch niet?
Maar hij was toch niet de bio vader?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef Andromache het volgende:
Jeetje wat lijkt Prince op de jonge Michael zeg!
100000000000000000000000000 xquote:
Dezelfde kleur panties, schat. Net als Brooke, kijk maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef PiepMuis het volgende:
^^ precies. Paris had exact dezelfde kleur benen als Janet.
Als je doelt op het krantenbericht van van de week, dat was nep.quote:
Volgens mij heeft Michael altijd gezegd dat zijn kinderen zelf mochten kiezen wanneer ze in de publiciteit wilden. Ik neem aan dat ze er zelf voor hebben gekozen om hier te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:49 schreef HassieBassie het volgende:
Ik denk dat Michael niet had gewild dat zn kinderen daar zouden staan.
Over die ogen van Prince; op jongere fotos heeft hij knalblauwe ogen met knalblond haar. Ik dacht altijd dat hij gewoon donkerder haar had gekregen, maar ik zag laatst een foto met een beginnende uitgroei, dus dat blond zal wel geverfd zijn geweest. Alleen: die ogen? Volgens mij veranderen je ogen niet meer nadat je geen baby meer bent, dus zal Prince contactlenzen ingehad hebben?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:13 schreef Shitney het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind Prince dus echt wel op Michael lijken. Zelfde ogen. Paris is het evenbeeld van Debbie Rowe.
Op basis van deze fotos zeg ik, duidelijk hun eigen kinderen. Prince vind ik ook zeker geen 100% blanke baby/peuter.
Er zijn fotos van een erg blonde Prince met blauwe ogen. Ik schat dat hij daar een jaar of 3 was. Ga wel even zoeken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef DrDentz het volgende:
Waar heeft hij blauwe ogen dan? Volgens mij heeft hij altijd al bruine ogen gehad. Paris heeft blauwe ogen.
volgens mij is het de photoshoot met Debbie Rowe toen Paris een paar weken oud was. Hij heeft kort blond haar, blauwe ogen en draagt een apart Peterpan-achtige outfit. Volgens mij waren die fotos afgelopen week in het nieuws omdat ze volgens de media de kansen van Debbie Rowe op de kinderen zouden vergroten. Ze zouden nl. aantonen dat Debbie wel een relatie met de kinderen had (dikke onzin volgens mij, maar goed).quote:
Edit; zie net dat deze foto al een keer geplaatst is...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Starlie het volgende:
Hier een foto waar Prince als Geert Wilders Look a Like verkleed is...
[ afbeelding ]
Paris heeft hier wel hele felle blauwe ogen!
Ik hoop zoooo dat het echt zijn kinderen zijn, en niet alleen gevoelsmatig maar dus ook biologisch!!!
Ik zie een kruisje en de link doet het niet. Kan je het nogmaals plaatsen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef JX het volgende:
[ afbeelding ]
Blanket lijkt hier zoveel op z'n dad!!
Dus die is wel van hem?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef JX het volgende:
[ afbeelding ]
Blanket lijkt hier zoveel op z'n dad!!
Ze zijn alledrie van hem. Geloof de roddels eens nietquote:
hehe. Nou ik ga gewoon uit van de meest plausibele variant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef JX het volgende:
[..]
Ze zijn alledrie van hem. Geloof de roddels eens niet
brrrrrrrrrrr wat een creep is deze manquote:Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef patatmetfriet het volgende:
[ afbeelding ]
Enne, Michael's pa heeft blauwe ogen, dus Michael was zelf sowieso ook een mix.
Zo te lezen hebben die kinderen genoeg mensen om zich heen gehad en ook nog redelijk normaal over straat gekunt. Mede dankzij hun vader, die hun identiteit verborg met maskers en sjaaltjesquote:Have you spoken to Michael's children since their father's death?
"Yes, two days afterwards on the Saturday, I spoke with Paris who told me 'Mark, don't worry, Daddy has gone to live with the angels now. Can we still come and stay with you?' If anything, she was comforting me. Paris was incredibly strong and consoling and pleased to know that all of them are welcome to stay with us any time."
There have been reports that Michael is not their biological father. What do you believe?
"As Michael would say: 'More rubbish, Applehead.' I've steered clear of reading most of the tabloids because much of their information is incorrect and ghoulish, although I realise as much as Michael did that it sells newspapers."
How well do you know the children?
"We've spent many family holidays together and always managed to evade the press thanks to Michael isisting that his children should be protected from the media. That's why they wore masks; they didn't walk around in them at home, it was purely to avoid them being photographed. It meant that when they came to stay with us, we could go out without anyone knowing who they were and frequently did so. When they came over in March, we took them with my children shopping for clothes in the West End and visited a circus. Nobody batted an eye because nobody knew who they were. They loved it."
Do you worry about the children's exposure now?
"The children have led a sheltered life from the media but that's all. Otherwise, they've been brought up like ordinary kids. They squabble and bicker, usually Blanket giving Prince a thump, and have a great sense of mischief which Michael encouraged. I remember when we were all staying in the presidential suite at the Beverly Wilshire in Los Angeles a few years ago and Michael and the kids filled about 40 balloons with water and were chucking them over the balcony. One landed on a man who'd gone to get the porter and who was pointing up. Michael leant over and lobbed a water bomb which landed straight on him."
What kind of father was Michael?
"I always felt he put me to shame a bit because he was such a hands-on dad. He often dismissed the nannies when we were all together and changed nappies, cut up the children's food and fed them himself. He was also hot on manners and the kids were taken to task if they forgot to say 'please' or 'thank you'.
As they got older, he'd play computer games with them, although he was a right technophobe! He could use a Playstation but didn't know how to turn on a computer and only just managed his mobile phone - he called me once to ask how to turn it off! He was always excited by Christmas and anniversaries and liked to make a big deal of them because he'd been brought up as a Jehovah's Witness where such things aren't celebrated. He over-compensatedreally by being extremely generous and lavishing gifts on his friends, including my family, but he was also a firm father with his kids. If they squabbled, he'd intervene and if they were very naughty he'd ground them."
Did Michael worry about the effects of his fame on the children?
"Yes, in the sense that he wanted them to be able to enjoy a childhood free of hassle from the media. You have to remember he grew up with that kind of publicity glare so wanted to protect his children from it and let them enjoy an ordinary childhood. He often held barbeques while we were at Neverland to which the families of his friends were invited. Marlon Brando's son has children who are close to Blanket, Prince and Paris. The children are also very bright and well educated by private tutors - Blanket could read and write by the age of four - but not brattish or snobbish."
Wil je deze hele post misschien ook even in het 'gewone' Michael Jackson topic zetten hier in SHO?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:06 schreef JX het volgende:
In Hello! Magazine van deze week een geweldig interview met Mark Lester. Een paar mooie stukjes heb ik ff overgetypt (excuses voor eventuele spelvouten, geen zin om na te kijken)
[..]
Zo te lezen hebben die kinderen genoeg mensen om zich heen gehad en ook nog redelijk normaal over straat gekunt. Mede dankzij hun vader, die hun identiteit verborg met maskers en sjaaltjesIk twijfel er niet aan dat Michael een prima vader was
![]()
"There was nothing strange about your daddy. It was strange what your daddy had to deal with, but he dealt with it anyway!"
Waarom doe je het zelf nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je deze hele post misschien ook even in het 'gewone' Michael Jackson topic zetten hier in SHO?
Denk dat men het daar ook interessant vindt om te lezen
Omdat zij de moeite had genomen om het helemaal over te typen. Ik wilde niet met haar eer strijken zeg maar.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Syytön het volgende:
Scans van Who (Australië).
[ afbeelding ]
http://i26.tinypic.com/rjgsva.jpg
http://i31.tinypic.com/sfe06c.jpg
http://i29.tinypic.com/345kcnd.jpg
http://i32.tinypic.com/2v7wbqv.jpg
Bron
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Syytön het volgende:
Scans van Who (Australië).
[ afbeelding ]
http://i26.tinypic.com/rjgsva.jpg
http://i31.tinypic.com/sfe06c.jpg
http://i29.tinypic.com/345kcnd.jpg
http://i32.tinypic.com/2v7wbqv.jpg
Bron
Seal is ook wel een tikje donkerder dan Michael, en ik denk ongemixt, itt tot Michael. Ik vind die 2 jongens trouwens echt wel die bruine, bijna zwarte ogen van Michael hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog even over huidskleuren. Mijn vader heeft gitzwart haar en blauwe ogen en een vrij donkere maar wel blanke huid. Mijn moeder donkerbruin met bruine ogen. En ik als baby blond, erg wit en blauwe ogen. Inmiddels donkerblond. Nog steeds erg licht en blauw/groen/geel/grijze ogen. Aangezien de mensen door de loop ter eeuwen gemixed zijn kun je alles tegen komen. Ik ken iemand die er heel indisch uitziet zijn ouders en zus heel blank. Het schijnt ergens in de familie te zitten en af toe te voorschijn te komen. Dus tja er is niets zinnigs over te zeggen. al had ik wel verwacht dat zijn kinderen wat donkerder zouden zijn. Donker is meestal dominant. Kijk maar bij Heidi Klum en Seal.
Obama zijn vader is volboed Keniaan, dat is heel wat anders dan een gemixte afro-american.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
Die eerste twee kinderen van hem zijn wel erg blank voor een zwarte vader. Als je blank en zwart mengt is de uitkomst veel eerder een kleur zoals Obama.
Aangezien Michael Jackson in een zelf gecreëerde fantasiewereld leefde zou het me niet verbazen als die eerste twee kinderen niet echt van hem waren.
De ouders van Michael zijn gewoon zwart. Daar is niets gemixt afro-american aan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Obama zijn vader is volboed Keniaan, dat is heel wat anders dan een gemixte afro-american.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:45 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is niet blank. Hij lijkt een beetje op Michael imho.
Papa Joe heeft iig geen bruine ogen, of het groen grijs of blauw is, is niet altijd even duidelijk. Maar bruin zijn ze niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De ouders van Michael zijn gewoon zwart. Daar is niets gemixt afro-american aan.
nahhhhhhhhh echt niet lijkt er echt niet opquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik keek net op tmz en vind de oudste trekjes hebben van Arnold Klein, de dermatoloog en 'vriend' van Michael. Vooral de ogen en wenkbrauwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus omdat hij wellicht geen bruine ogen heeft maakt het hem geen zwarte man?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Papa Joe heeft iig geen bruine ogen, of het groen grijs of blauw is, is niet altijd even duidelijk. Maar bruin zijn ze niet.
En nee, ik geloof niet dat een man van 85 elke dag kleurlezen indoet.
Je hebt er duidelijk niet veel verstand van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De ouders van Michael zijn gewoon zwart. Daar is niets gemixt afro-american aan.
Ik laat me graag overtuigen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk niet veel verstand van.
Geen behoefte aan. Als jij beweert dat de vader van MJ geen mix is, dan ben jij niet te overtuigen.quote:
Als ik de vader van Michael zie, zie ik een zwarte man. Maar dat is hij dus niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Als jij beweert dat de vader van MJ geen mix is, dan ben jij niet te overtuigen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft ook de schoenen en sokken van z'n vader.![]()
[ afbeelding ]
het is zelfs gebeurt 2 mensen blank die een tweeling kregen in blank en 1 zwart.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:43 schreef MaLo het volgende:
Tja het kan echt wel, blanke kinderen van een donkerder vader. Ik lees hier in het topic al een aantal voorbeelden en ik ken het in mijn omgeving ook. Moeder blank, vader Noord-Afrikaans. Ze hebben een tweeling gekregen. Het meisje is typisch haar vader. Gitzwart haar, gitzwarte ogen, olijfkleurige huid. Het jongetje is Hollands welvaren: heel blank, haast wit, met witblonde haren, blauwe ogen en roze appelwangen.
De kinderen lijken beide geen mixjes, zij lijkt puur Marrokaans, hij lijkt puur Hollands. Terwijl ze toch écht mixjes zijn en zelfs tweeling zijn.
Ik geloof wel dat alledrie de biologische kinderen van MJ zijn. En zelfs al mocht dat niet zo zijn, in de beelden die je ziet gedragen ze zich duidelijk als vader en kinderen; voor die kinderen zal MJ denk ik altijd hun vader zijn.
Hij heeft wel erg lichte ogen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ik de vader van Michael zie, zie ik een zwarte man. Maar dat is hij dus niet?
En hij is ook niet echt donker qua kleur!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft wel erg lichte ogen...
[ afbeelding ]
Zijn vader Samuel Jackson, of de vader van Samuel Jackson was een halfbloed. De moeder van Michael is deels Cherokee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft wel erg lichte ogen...
[ afbeelding ]
Ze lijken gewoon enorm op hun vader. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het niet zijn kinderen zijn, die zijn zeker blind!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
En hij is ook niet echt donker qua kleur!
Het zijn gewoon allemaal Michael zijn kinderen PUNT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |