Dus omdat hij wellicht geen bruine ogen heeft maakt het hem geen zwarte man?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Papa Joe heeft iig geen bruine ogen, of het groen grijs of blauw is, is niet altijd even duidelijk. Maar bruin zijn ze niet.
En nee, ik geloof niet dat een man van 85 elke dag kleurlezen indoet.
Je hebt er duidelijk niet veel verstand van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De ouders van Michael zijn gewoon zwart. Daar is niets gemixt afro-american aan.
Ik laat me graag overtuigen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk niet veel verstand van.
Geen behoefte aan. Als jij beweert dat de vader van MJ geen mix is, dan ben jij niet te overtuigen.quote:
Als ik de vader van Michael zie, zie ik een zwarte man. Maar dat is hij dus niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Als jij beweert dat de vader van MJ geen mix is, dan ben jij niet te overtuigen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft ook de schoenen en sokken van z'n vader.![]()
[ afbeelding ]
het is zelfs gebeurt 2 mensen blank die een tweeling kregen in blank en 1 zwart.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:43 schreef MaLo het volgende:
Tja het kan echt wel, blanke kinderen van een donkerder vader. Ik lees hier in het topic al een aantal voorbeelden en ik ken het in mijn omgeving ook. Moeder blank, vader Noord-Afrikaans. Ze hebben een tweeling gekregen. Het meisje is typisch haar vader. Gitzwart haar, gitzwarte ogen, olijfkleurige huid. Het jongetje is Hollands welvaren: heel blank, haast wit, met witblonde haren, blauwe ogen en roze appelwangen.
De kinderen lijken beide geen mixjes, zij lijkt puur Marrokaans, hij lijkt puur Hollands. Terwijl ze toch écht mixjes zijn en zelfs tweeling zijn.
Ik geloof wel dat alledrie de biologische kinderen van MJ zijn. En zelfs al mocht dat niet zo zijn, in de beelden die je ziet gedragen ze zich duidelijk als vader en kinderen; voor die kinderen zal MJ denk ik altijd hun vader zijn.
Hij heeft wel erg lichte ogen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ik de vader van Michael zie, zie ik een zwarte man. Maar dat is hij dus niet?
En hij is ook niet echt donker qua kleur!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft wel erg lichte ogen...
[ afbeelding ]
Zijn vader Samuel Jackson, of de vader van Samuel Jackson was een halfbloed. De moeder van Michael is deels Cherokee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft wel erg lichte ogen...
[ afbeelding ]
Ze lijken gewoon enorm op hun vader. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het niet zijn kinderen zijn, die zijn zeker blind!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
En hij is ook niet echt donker qua kleur!
Het zijn gewoon allemaal Michael zijn kinderen PUNT!
Definieer eens "zwarte man".quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ik de vader van Michael zie, zie ik een zwarte man. Maar dat is hij dus niet?
Paris lijkt sowieso heel erg op haar moeder.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef Vivi het volgende:
Euh, waarin lijken ze op hun vader dan? De gelaatstrekken, vooral van Paris, zijn veel scherper ben fijner dan van Michael en verder zie ik ook niet echt een gelijkenis. Niet dat het uitmaakt imo, het zijn natuurlijk hoe dan ook zijn kinderen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Paris lijkt sowieso heel erg op haar moeder.
'quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:56 schreef Andromache het volgende:
Ik heb veel foto's van MJ als zeg, vijftienjarige gezien, waarin ik veel van Prince herken. Blanket herken ik niet zo heel erg.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:01 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
'
Ik vind Blanket dus juist sprekend Michael. Het gaat er bij mij niet in dat hij geen biologische zoon van Michael is.
Prince heeft dezelfde ogen, mond en houding en bouw als zijn vader op jonge leeftijd. Ook de vorm van het gezicht lijkt wel op die van Michael, hoewel hij inderdaad iets smaller is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef Vivi het volgende:
Euh, waarin lijken ze op hun vader dan? De gelaatstrekken, vooral van Paris, zijn veel scherper ben fijner dan van Michael en verder zie ik ook niet echt een gelijkenis. Niet dat het uitmaakt imo, het zijn natuurlijk hoe dan ook zijn kinderen.
Nou..enorm! Tis bijna een "Zoek de verschillen"-plaatje!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef Shitney het volgende:
Prince daarentegen vind ik echt sprekend op Michael lijken als kind.
Top, Vivi, goede plaatjes!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou..enorm! Tis bijna een "Zoek de verschillen"-plaatje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |