Volgens Lisa Marie Presley hadden ze wel seks... Heeft ze bij Oprah gezegd jaren na de scheiding. (helaas kan ik geen filmpje vinden)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:49 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Tja ik ben altijd slecht in het zien/ beoordelen van gelijkenissen...dus zo van die foto's zou ik kunnen zeggen 'mja kan wel'. EN Diana Ross zou de voogdij over MJ's kinderen krijgen als zijn moeder Katharine overlijd geloof ik.
Echter: Ik blijf er nog steeds bij dat Michael Jackson volgens mij gewoon echt a-seksueel was. En volgens mij wordt het dan godsonmogelijk om een kind te verwekken. Dat je niet kan neuken omdat je geen lustgevoelens hebt is tot daar aan toe, maar volgens mij kun je ook niet gaan rukken om je zaad in een potje te doneren, want je hebt geen lustgevoelens, en misschien verafschuw je het dan ook wel om aan je eigen pielemuis te gaan zitten. Of is dat niet zo en kan dat wel gewoon? Weet niet hoor....
Nounounou, waarom zou hij a-sexueel zijn geweest. Ik vind het wel ver gaan. Wel ben ik het met je eens dat hij geen overduidelijke rokkenjager was. Hij zou best homogevoelens kunnen hebben gehad, maar ......... ik weet het gewoon niet....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:49 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Tja ik ben altijd slecht in het zien/ beoordelen van gelijkenissen...dus zo van die foto's zou ik kunnen zeggen 'mja kan wel'. EN Diana Ross zou de voogdij over MJ's kinderen krijgen als zijn moeder Katharine overlijd geloof ik.
Echter: Ik blijf er nog steeds bij dat Michael Jackson volgens mij gewoon echt a-seksueel was. En volgens mij wordt het dan godsonmogelijk om een kind te verwekken. Dat je niet kan neuken omdat je geen lustgevoelens hebt is tot daar aan toe, maar volgens mij kun je ook niet gaan rukken om je zaad in een potje te doneren, want je hebt geen lustgevoelens, en misschien verafschuw je het dan ook wel om aan je eigen pielemuis te gaan zitten. Of is dat niet zo en kan dat wel gewoon? Weet niet hoor....
Ik heb dat toen ook gezien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens Lisa Marie Presley hadden ze wel seks... Heeft ze bij Oprah gezegd jaren na de scheiding. (helaas kan ik geen filmpje vinden)
Aseksueel kun je niet vergelijken met verlegen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:37 schreef Andromache het volgende:
Nou nou nou, direct iemand aseksueel noemen... Laat ik het zo zeggen, sociaal was 'ie vermoedelijk best onhandig, met vrienden maken, met vrouwen wellicht. Maar de sociaal onhandige jochies uit mijn klas zijn later echt wel seksueel actief geworden, ook al lijkt dat onwaarschijnlijk. Om maar even een vergelijking te trekken.
Heb je 'm wel eens zien dansen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:49 schreef bulbjes het volgende:
Die zoon van Diana Ross lijkt idem wel op MJquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:49 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Matt Fiddes heeft z'n 15 seconds of fame ook weer gehad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:58 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)geheime-relatie.html
Zo vreemd vind ik dat nog niet. Misschien wil hij zijn genen wel niet doorgeven (z'n pa) omdat hij daar zelf geestelijk iig niet beter van is geworden...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat raar is, een man als hij, zo beroemd, die kinderen wil, maar niet van zichzelf?
Lijkt me heel vreemd. Ok hij was misschien ook vreemd, maar ik vind dit dus niet logisch.
Ik las net ergens dat dit een van de redenen is geweest voor zijn gelaats en kleurveranderingen hij wilde niet op zijn vader lijken, hij had een hekel aan die man die hem mishandelde in zijn jeugd. Tevens krijgt zijn vader niets van de erfenis.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik dat nog niet. Misschien wil hij zijn genen wel niet doorgeven (z'n pa) omdat hij daar zelf geestelijk iig niet beter van is geworden...
Wordt gezegd, maar niemand heeft Michael daadwerkelijk die verklaring horen afleggen..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat dit een van de redenen is geweest voor zijn gelaats en kleurveranderingen hij wilde niet op zijn vader lijken, hij had een hekel aan die man die hem mishandelde in zijn jeugd. Tevens krijgt zijn vader niets van de erfenis.
Vo9lgens mij heeft Tatum Oneil in haar biografie (?) gezegd dat ze alleen met Michael gezoend heeft en verder niks. Ik geloof dat ze zelfs erg verbaasd was dat Michael zei dat zij hem verleid heeft omdat daar niks van waar was.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die zoon van Diana Ross lijkt idem wel op MJ
MJ had een relatie met de dochter van Elvis Presley, waren getrouwd en volgens haar hadden ze een normaal huwelijk, man/vrouw relatie dus.
MJ heeft ook een korte relatie gehad met Brooke Shields, en Tatum o'Neil
http://www.telegraaf.nl/p(...)Jackson__.html?p=2,1
Ja, hij dronk ook elke dag een liter chloor.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef Treezz het volgende:
michael is steeds witter geworden, geen idee hoe ze dat gedaan hebben, weten jullie dat?
is er een vloeistof ingespoten ofzo.. ?
Hoe moet ik dat weten.. zal wel ff googelen...quote:Op zondag 5 juli 2009 11:47 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, hij dronk ook elke dag een liter chloor.
Volgens mij heeft ze juist gezegd dat ze nooit seks met hem heeft gehad. Dat vond ik ook zo raar aanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens Lisa Marie Presley hadden ze wel seks... Heeft ze bij Oprah gezegd jaren na de scheiding. (helaas kan ik geen filmpje vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |