abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70637781
'blanket' x 1000
Never into somethin'
pi_70637945
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:49 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Tja ik ben altijd slecht in het zien/ beoordelen van gelijkenissen...dus zo van die foto's zou ik kunnen zeggen 'mja kan wel'. EN Diana Ross zou de voogdij over MJ's kinderen krijgen als zijn moeder Katharine overlijd geloof ik.

Echter: Ik blijf er nog steeds bij dat Michael Jackson volgens mij gewoon echt a-seksueel was. En volgens mij wordt het dan godsonmogelijk om een kind te verwekken. Dat je niet kan neuken omdat je geen lustgevoelens hebt is tot daar aan toe, maar volgens mij kun je ook niet gaan rukken om je zaad in een potje te doneren, want je hebt geen lustgevoelens, en misschien verafschuw je het dan ook wel om aan je eigen pielemuis te gaan zitten. Of is dat niet zo en kan dat wel gewoon? Weet niet hoor....
Volgens Lisa Marie Presley hadden ze wel seks... Heeft ze bij Oprah gezegd jaren na de scheiding. (helaas kan ik geen filmpje vinden)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:02:25 #128
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70637997
quote:

[..]

Tja ik ben altijd slecht in het zien/ beoordelen van gelijkenissen...dus zo van die foto's zou ik kunnen zeggen 'mja kan wel'. EN Diana Ross zou de voogdij over MJ's kinderen krijgen als zijn moeder Katharine overlijd geloof ik.

Echter: Ik blijf er nog steeds bij dat Michael Jackson volgens mij gewoon echt a-seksueel was. En volgens mij wordt het dan godsonmogelijk om een kind te verwekken. Dat je niet kan neuken omdat je geen lustgevoelens hebt is tot daar aan toe, maar volgens mij kun je ook niet gaan rukken om je zaad in een potje te doneren, want je hebt geen lustgevoelens, en misschien verafschuw je het dan ook wel om aan je eigen pielemuis te gaan zitten. Of is dat niet zo en kan dat wel gewoon? Weet niet hoor....
Nounounou, waarom zou hij a-sexueel zijn geweest. Ik vind het wel ver gaan. Wel ben ik het met je eens dat hij geen overduidelijke rokkenjager was. Hij zou best homogevoelens kunnen hebben gehad, maar ......... ik weet het gewoon niet....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:03:12 #129
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70638016
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Volgens Lisa Marie Presley hadden ze wel seks... Heeft ze bij Oprah gezegd jaren na de scheiding. (helaas kan ik geen filmpje vinden)
Ik heb dat toen ook gezien.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:37:32 #130
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_70644160
Nou nou nou, direct iemand aseksueel noemen... Laat ik het zo zeggen, sociaal was 'ie vermoedelijk best onhandig, met vrienden maken, met vrouwen wellicht. Maar de sociaal onhandige jochies uit mijn klas zijn later echt wel seksueel actief geworden, ook al lijkt dat onwaarschijnlijk. Om maar even een vergelijking te trekken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_70645920
Als Michael Jackson zijnde zou het niet uitmaken of je 'sociaal onhandig' bent of niet. Als hij wilde had hij in de jaren '80 iedere nacht een ander wief.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:59:39 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70649675
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:37 schreef Andromache het volgende:
Nou nou nou, direct iemand aseksueel noemen... Laat ik het zo zeggen, sociaal was 'ie vermoedelijk best onhandig, met vrienden maken, met vrouwen wellicht. Maar de sociaal onhandige jochies uit mijn klas zijn later echt wel seksueel actief geworden, ook al lijkt dat onwaarschijnlijk. Om maar even een vergelijking te trekken.
Aseksueel kun je niet vergelijken met verlegen.
pi_70653191
quote:

Heb je 'm wel eens zien dansen?
pi_70653644
quote:

[..]

Die zoon van Diana Ross lijkt idem wel op MJ
MJ had een relatie met de dochter van Elvis Presley, waren getrouwd en volgens haar hadden ze een normaal huwelijk, man/vrouw relatie dus.
MJ heeft ook een korte relatie gehad met Brooke Shields, en Tatum o'Neil
http://www.telegraaf.nl/p(...)Jackson__.html?p=2,1
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_70653677
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_70654460
quote:
Matt Fiddes heeft z'n 15 seconds of fame ook weer gehad.
pi_70654509
Wat raar is, een man als hij, zo beroemd, die kinderen wil, maar niet van zichzelf?
Lijkt me heel vreemd. Ok hij was misschien ook vreemd, maar ik vind dit dus niet logisch.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:39:54 #138
123170 alors
zlata1234
pi_70654656
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat raar is, een man als hij, zo beroemd, die kinderen wil, maar niet van zichzelf?
Lijkt me heel vreemd. Ok hij was misschien ook vreemd, maar ik vind dit dus niet logisch.
Zo vreemd vind ik dat nog niet. Misschien wil hij zijn genen wel niet doorgeven (z'n pa) omdat hij daar zelf geestelijk iig niet beter van is geworden...
know'm sayin?
word? word.
pi_70654703
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:39 schreef alors het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik dat nog niet. Misschien wil hij zijn genen wel niet doorgeven (z'n pa) omdat hij daar zelf geestelijk iig niet beter van is geworden...
Ik las net ergens dat dit een van de redenen is geweest voor zijn gelaats en kleurveranderingen hij wilde niet op zijn vader lijken, hij had een hekel aan die man die hem mishandelde in zijn jeugd. Tevens krijgt zijn vader niets van de erfenis.
pi_70654766
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik las net ergens dat dit een van de redenen is geweest voor zijn gelaats en kleurveranderingen hij wilde niet op zijn vader lijken, hij had een hekel aan die man die hem mishandelde in zijn jeugd. Tevens krijgt zijn vader niets van de erfenis.
Wordt gezegd, maar niemand heeft Michael daadwerkelijk die verklaring horen afleggen..
pi_70658020
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:57 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Die zoon van Diana Ross lijkt idem wel op MJ
MJ had een relatie met de dochter van Elvis Presley, waren getrouwd en volgens haar hadden ze een normaal huwelijk, man/vrouw relatie dus.
MJ heeft ook een korte relatie gehad met Brooke Shields, en Tatum o'Neil
http://www.telegraaf.nl/p(...)Jackson__.html?p=2,1
Vo9lgens mij heeft Tatum Oneil in haar biografie (?) gezegd dat ze alleen met Michael gezoend heeft en verder niks. Ik geloof dat ze zelfs erg verbaasd was dat Michael zei dat zij hem verleid heeft omdat daar niks van waar was.
pi_70659997
Ik lig hier weer in een deuk.
Sommigen mensen praten over Michaels sex leven leven alsof ze hem persoonlijk gekend hebben.
  zondag 5 juli 2009 @ 11:27:53 #143
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70662007
Ik zat gisteren naar het Live in Brisbane concert te kijken uit zijn allereerste solotour, (staat ook op youtube) , maar toen leek ie echt niet aseksueel hoor. Dang, wat was die man toen geil. Het zou mij verbazen als iemand die zo seksueel op het podium was niet ook een beest in bed was. (Ik ben toen als kind ook naar dat concert geweest en was toen nog niet met seks bezig, maar als ik hem zo als volwassene ooit gezien had, had je me kunnen wegdragen denk ik )
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70662155
michael is steeds witter geworden, geen idee hoe ze dat gedaan hebben, weten jullie dat?
is er een vloeistof ingespoten ofzo.. ?
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  zondag 5 juli 2009 @ 11:47:07 #145
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70662390
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef Treezz het volgende:
michael is steeds witter geworden, geen idee hoe ze dat gedaan hebben, weten jullie dat?
is er een vloeistof ingespoten ofzo.. ?
Ja, hij dronk ook elke dag een liter chloor.

And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70663618
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:47 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ja, hij dronk ook elke dag een liter chloor.

Hoe moet ik dat weten.. zal wel ff googelen...
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  zondag 5 juli 2009 @ 14:42:24 #148
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70667215
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_70667693
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze juist gezegd dat ze nooit seks met hem heeft gehad. Dat vond ik ook zo raar aan
hun huwelijk. Ik heb die oprahbox, ga het even nachecken
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_70667780
Lisa Marie Presley said he was a passionate lover. So what WAS the truth about Jackson's sexuality?

He and Lisa appear to have had an intense and active sex life. She told a friend that he was 'hot stuff in bed' and 'amazing' - and she should know, the friend added, because 'she's been around'.

Nevertheless, some of his habits were a little odd.

'Michael liked her to wear jewellery in bed. They were into role-playing games, although Lisa would never say who was playing what kind of role.'

'The first time, she went to turn on the lights afterwards, and he leapt out of bed and ran into the bathroom so she wouldn't see his body. He emerged 20 minutes later, in full make-up and wearing a silk robe. Then they went at it again.

'He liked her to wear jewellery in bed. They were into role-playing games, although Lisa would never say who was playing what kind of role.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')