onzin! Negers onder elkaar produceren meestal weer donkere kidsquote:Op maandag 29 juni 2009 08:35 schreef patatmetfriet het volgende:
Mijn god wat een domheid in dit topic.
Ten eerste. GEEN ENKELE negert in Amerika is 100% zwart. Feitelijk zijn het allemaal wel ergens halfbloedjes. Michael zegt zelf in een interview dat zijn pa blauwe ogen heeft, kortom, er zit duidelijk "wit" in zijn familie. (Dat komt omdat vroegah in de slaventijd al die meesters seks hadden met hun slavinnen, al was dat natuurlijk gigantisch taboe.)
Ten tweede, kinderen zijn altijd lichter. Ze worden sowieso donker naarmate ze ouder worden. Plus, de moeder is echt blond, dus elke vorm van mix kan er uit ontstaan.
Blanket heeft geen blanke moeder, dat zei Michael in dat Bashir interview. Vandaar dat Blanket donkerder is.
Bronquote:Er gaan geruchten dat Debbie Rowe niet de moeder is van Michael jr. en Paris. Debbie was alleen draagmoeder, de eicel werd buiten de baarmoeder bevrucht. Prince Michael II kwam op dezelfde manier ter wereld, maar het is niet duidelijk wie zijn draagmoeder was. Michael is ook niet de vader van de kinderen. De vraag is of hij zelf wel wist wie de zaad- en eicel donoren waren. De documenten waarin alle gegevens over de kinderen staan liggen bij de rechtbank.
Ook is gebleken dat Michael de drie kinderen nooit geadopteerd heeft. Er zijn nooit officiële adoptiepapieren getekend omdat de popster er vanuit ging dat er geen derde partij zou zijn die Michael jr., Paris en Prince Michael II zou opeisen.
De drie kinderen blijven voorlopig bij Michaels moeder.
quote:Debbie Rowe Denies British Tabloid Reports
June 30th, 2009
With one British tabloid already busted for publishing a false story about Michael Jackson, another has come under fire regarding a reported interview with Debbie Rowe, which her attorney stating didn’t happen.
Rowe, the mother of two of Jackson’s children, allegedly told News of the World, “I was just the vessell. It wasn’t Michael’s sperm. I got paid for it and I’ve moved on. I know I will never see my children again.”
However, Rowe’s attorney has revealed, “The interview did not occur. The article is a complete fabrication.”
The story on News of the World has since been removed.
dat zong hij overigens wel al 10 - 15 jaar voordat hij kinderen kreegquote:Op maandag 29 juni 2009 03:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof niet dat hij de biologische vader is. Hij zong niet voor niets the kid is not my son.
ze roepen toch ook steeds dat hij zijn tijd ver vooruit was?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:18 schreef HIStory het volgende:
[..]
dat zong hij overigens wel al 10 - 15 jaar voordat hij kinderen kreeg
Ja zo is dat bij mijn nichtje en neefje precies zo. Neefje: Blond haar, blauwe ogen, echte boer'njong'n. Nichtje: Kleiner, getint, bruine ogen. Toch écht van dezelfde ouders.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:57 schreef Elounda het volgende:
Zegt allemaal niets hoor zo'n kleurtje.
Ik heb een indische moeder en blanke vader: ik ben heel blank, mijn broer is een echte indo.
Vroeger zij mijn oma altijd om mij te pesten dat ik van de melkboer was![]()
Ik zie die gelijkenis helemaal nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:21 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Hij is Italiaans en volgens de engelse krant waar vandaag een stuk over hem instaat is hij lid van de maffia en vader van alle 3 de kinderen, dus niet alleen de jongste. Er stond een foto bij van Micheal met Paris en Micheal met de dochter van die Al en ik moet zeggen dat ze wel heel veel op elkaar lijken.... Ik zou niet verbaasd zijn als het verhaal waar is.
Idd. Je moet de kinderen vergelijken met wat er in Michael Jacksons genen zitten:quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:02 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Hee trouwens, jongens, we moeten er WEL even rekening mee houden dat bijna alles aan MJ verbouwd is, dus een vergelijking op basis van gelaatstrekken anno nu wordt dan toch wel een beetje moeilijk
Je weet er geen moer vanaf. Wat is een neger volgens jou?quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:37 schreef janimie het volgende:
[..]
onzin! Negers onder elkaar produceren meestal weer donkere kids
Wanneer een kind duidelijk als halfbloed eruit is een van de ouders afro amerikaans en de ander blank of zelf halfbloed.
Michael Jackson was gewoon een neger ,Debbie Row een blanke vrouw, je zou op zn minst gekrult haar mogen verwachten.
Die kids lijken wel indo/arabisch ofzo.
En....
[..]
Bron
een scheldwoordquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je weet er geen moer vanaf. Wat is een neger volgens jou?
Zo 'klinkt' het wel ja.....quote:
Ik zie ook wel iets in de houding, maar we zullen het ooit wel weten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Het zijn mooie kinderen waarin ik toch trekjes zie van Michael
Diana Ross is ook maar heel licht, en die zoon is met een Noorse man, dus daar zal ie ook bepaald geen exotisch tintje van krijgen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:14 schreef patatmetfriet het volgende:
Wow die wordt op de laatste foto ook ineens blank![]()
Maarre, waarom zou dat zo zijn? En waarom is dat dan geheim?
Omdat zijn moeder getrouwd was met een andere man op het moment dat ze 'm kreeg?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:14 schreef patatmetfriet het volgende:
Wow die wordt op de laatste foto ook ineens blank![]()
Maarre, waarom zou dat zo zijn? En waarom is dat dan geheim?
Nog 2 fotos;quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:53 schreef cat2 het volgende:
Er zijn geruchten dat Evan Ross, de zoon van Diana Ross, van michael jackson is. Oordeel zelf.
http://pop-tarte.blogspot.com/2008/02/celeb-bbs.html
(laatste foto)
http://www.zimbio.com/pic(...)VuIGyglE-2/Evan+Ross
http://movies.about.com/o(...)otos/stompprem14.htm
Tja ik ben altijd slecht in het zien/ beoordelen van gelijkenissen...dus zo van die foto's zou ik kunnen zeggen 'mja kan wel'. EN Diana Ross zou de voogdij over MJ's kinderen krijgen als zijn moeder Katharine overlijd geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:53 schreef cat2 het volgende:
Er zijn geruchten dat Evan Ross, de zoon van Diana Ross, van michael jackson is. Oordeel zelf.
http://pop-tarte.blogspot.com/2008/02/celeb-bbs.html
(laatste foto)
http://www.zimbio.com/pic(...)VuIGyglE-2/Evan+Ross
http://movies.about.com/o(...)otos/stompprem14.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |