Uiteraard heeft je eigen handelen en je omgeving invloed, zonder twijfel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:05 schreef Dartanion het volgende:
Ik denk dat je eigen handelen meer invloed heeft op de dingen die je meemaakt dan de sterren. Er werd namelijk gesteld dat astrologie niet kan voorspellen of je trouwd/ wanneer je trouwd of wanneer je dood gaat. Maar waarom kan het wel voorspellen wanneer je door een moeilijke periode in je leven gaat?
Welke relevantie heeft astrologie hierin? Dit is namelijk een geografisch probleem.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Uiteraard heeft je eigen handelen en je omgeving invloed, zonder twijfel.
Iemand kan met een enorm gevoel voor zaken doen geboren in een hutje in afrika. Die zal zijn gevoel minder goed kunnen benutten dan jij of ik. Wat niet wegneemt dat hij dat gevoel wel heeft.
Dus astrologie is volgens jou niet alleen een algemeen pad maar kan zelfs leiden tot inzicht in verloren spullen, huisdieren e.d.? Dit staat eigenlijk lijnhaaks op datgene wat Erodome over astrologie vertelde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Uurhoeken worden bijvoorbeeld gebruikt om iets te weten te komen over verloren spullen of huisdieren, bepaalde levensvragen, vragen over zakelijke beslissingen, relatievragen, etc.
Bedrijven vragen uurhoekastrologen om te kijken welk moment het beste is voor fusie's en dergelijke.
Maar ook uurhoeken hebben beperkingen hoor, zo zegt het meestal iets over ongeveer een half jaar, daarna zou je de vraag opnieuw kunnen stellen.
Maar zoals ik al zei ben ik nog niet erg bedreven in de uurhoeken, hoewel ik me er zeker meer in wil gaan verdiepen
Ik volg de studie in Amstelveen, de schrijfster van die boeken geeft daar les: Karen Hamaker-Zondag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Thnx, zal eens kijken of ik daar aan kan komen.
Veel succes iig de komende paar jaar, lijkt me niet de makkelijkste stof om eigen te maken. Waar volg je de studie trouwens?
Ik ga het stukje van erodome nog eens terug lezen, ik ben eigenlijk zo in het topic gesprongenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dus astrologie is volgens jou niet alleen een algemeen pad maar kan zelfs leiden tot inzicht in verloren spullen, huisdieren e.d.? Dit staat eigenlijk lijnhaaks op datgene wat Erodome over astrologie vertelde.
Nu neem ik het eerlijk gezegd eerder van jou aan, omdat jij er een studie in gevolgd hebt, maar ik vind het vreemd dat iedereen een andere definitie hanteert. Hoe kan dit verklaard worden, volgens jou?
En als ik enkel de eigenschappen hier neerzet, kun je dan zeggen over welk sterrenbeeld het gaat ? En zo nee, waarom niet ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef M_Schtoppel het volgende:
Michielos is dus een schorpioen (brrrrrr) met weegschaal ascendant.
Nu even een boek lezen met de eigenschappen van die combinatie en met man als geslacht.
Wedden dat het merendeel lang niet op iedereen van toepassing is?
Lees maar eens steenbok met leeuw ascendant, daar zal een totaal ander verhaal uitkomen.
Hoe bedoel je dat? De eigenschappen van een persoon bedoel je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef gelly het volgende:
[..]
En als ik enkel de eigenschappen hier neerzet, kun je dan zeggen over welk sterrenbeeld het gaat ? En zo nee, waarom niet ?
Ja, als die zo specifiek zijn, zijn zo ook de data waarop de berekening is toegepast te herleiden. Zou je denken. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? De eigenschappen van een persoon bedoel je?
dat is het punt ook Schtoppel. Niet iedereen is PUUR dit, PUUR dat of 100% evil of 100% bitter. M.a.w. iedereen heeft wel iets van alle kenmerken die van toepassing zijn op schorpioen, leeuw of de hele dierengordelquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef M_Schtoppel het volgende:
Michielos is dus een schorpioen (brrrrrr) met weegschaal ascendant.
Nu even een boek lezen met de eigenschappen van die combinatie en met man als geslacht.
Wedden dat het merendeel lang niet op iedereen van toepassing is?
Lees maar eens steenbok met leeuw ascendant, daar zal een totaal ander verhaal uitkomen.
U behoort ook tot de almachtige scorpio's ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben 100% bitter, maar dat terzijde
Dat zou een erg interessant televisie (fok tv ?) ding kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Michielos het volgende:
[..]Dat is het punt niet. Het punt is dat jij een reading maakt die op vrijwel iedereen van toepassing is. Zoals jij het nu stelt zou elke schorpioen OVERAL op aarde dus ook mensen manipuleren? Daar weiger ik in mee te gaan. Zo ja, dan is dat ook te testen![]()
Ik denk dat dat niet gaat lukken hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, als die zo specifiek zijn, zijn zo ook de data waarop de berekening is toegepast te herleiden. Zou je denken. Ik ben benieuwd.
Of anders; Stel ik laat een nauwkeurig persoonsgebonden horoscoop maken door astroloog A. Als ik met die horoscoop naar astroloog B ga, die dezelfde methode gebruikt, dan moet hij kunnen herleiden wat mijn geboortedatum, geboorteplaats en geboortetijd zijn, of iig, wat mijn sterrenbeeld is. Toch ?
Mooie uitleg. Eigenlijk geef je dus toe dat astrologie geen objectieve wetenschap is, of uberhaupt een wetenschap omdat het gebaseerd is op interpretaties van de astroloog en niet van harde feiten en cijfers?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat lukken hoor![]()
Je hebt niet alleen te maken met een zonneteken (sterrenbeeld) maar ook met andere planeten die heel erg sterk in een horoscoop aanwezig kunnen zijn en ook kunnen planeten elkaars werking beinvloeden door middel van aspecten. En zo zijn er nog een heleboel andere dingen binnen een horoscoop die invloed kunnen hebben.
Soms is iemand zo enorm sterk in zijn zonneteken dat je als astrologiebeoefenaar wel voor jezelf een idee kunt hebben over iemands zonneteken maar dat is niet altijd even duidelijk en dus ook zeker geen regel.
Dat verandert toch niks aan de test die ik wil doen ? Als de startvariabelen gelijk zijn dan is het resultaat ook gelijk. Of de horoscopen zijn toch niet zo uniek en persoonsgebonden als men doet geloven. Als dat zo is dan kun je net zo goed die van een ander lezen. En dat is natuurlijk ook gewoon de realiteit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat lukken hoor![]()
Je hebt niet alleen te maken met een zonneteken (sterrenbeeld) maar ook met andere planeten die heel erg sterk in een horoscoop aanwezig kunnen zijn en ook kunnen planeten elkaars werking beinvloeden door middel van aspecten. En zo zijn er nog een heleboel andere dingen binnen een horoscoop die invloed kunnen hebben.
Nee, dat het geen exacte wetenschap is is mij wel duidelijk. Maar als het voor de astroloog zelfs niet te doen is, hoe kun je dan bepaalde kenmerken toeschrijven als typerend voor bepaalde sterrenbeelden ?quote:Soms is iemand zo enorm sterk in zijn zonneteken dat je als astrologiebeoefenaar wel voor jezelf een idee kunt hebben over iemands zonneteken maar dat is niet altijd even duidelijk en dus ook zeker geen regel.
Antwoorden naar vragen zoals ik ze zie (nog niet de rest gelezen, dus jaja, bad form)quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mooie post, ik heb er echter wel wat vragen en kanttekenigen over:
a) logica mbt de sterren te beschrijven. Welke logica is er dan mbt de sterren?
b)Ik vind meteorologie tot dusver vele malen betrouwbaarder dan astrologie
c) de wetenschappelijke studie naar het heelal e.d. heet astronomie, wat wel een echte wetenschap genoemd kan worden.
d) ik baseer mijn mening op hetgeen astrologen doen. Dat is mijn inziens, iets vaag waarbij de mensen pretenderen dat astrologie een wetenschap is, ze pretenderen wetenschap te doen, terwijl astrologie geenszins een wetenschap is (i.t.t. astronomie).
e) bij astronomie worden i.t.t. bij astrologie doorbraken gemaakt. Ik heb nog niet echt een doorbraak m.b.t. astrologie gezien. Alhoewel ik het idee interessant vind, vind ik de werkwijze en het resultaat ronduit dubieus.
f)Sterren en planeten bestaan. Waarom zouden wij dan niet echte wetenschap uitoefenen en deze bestuderen? De zon is vele malen krachtiger dan elke ster. Waarom wordt de zon nergens vermeld als iets dat invloed op ons kan uitoefenen?
g) kalender heeft niet veel te maken met het beweren dat je geboortesign en planeten invloed op je uitoefenen, op welke wijze dan ook. Ik geloof er tot dusver niet in.
Nu verwacht ik niet dat je overal antwoord op geeft(je bent geen astroloog ofzo), maar maybe food for thought
Dat was mijn eerste aanbod.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok bij deze aan Bassos:
Vertel me eens iets specifieks. je mag zelf weten waarover het gaat. Maar iets dat echt enkel en alleen op mij van toepassing is.
Ik vind het een mooi verhaal, daar niet van. Maar waarom gaan mensen naar een astroloog, en niet naar mij ? Ik kan ze evengoed met een lekker gevoel en een mooi verhaal naar huis laten gaan en heb daar geen sterren voor nodig.quote:
Op de theorie dat alles in het universum samenhangt met ekaar, dat beweging aan de ene kant gevolgen heeft aan de andere kant, de chaostheorie in een ander soortig jasje dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef _Led_ het volgende:
De grote vraag is nog steeds waarop astrologie gebaseerd is.
Waar zijn de statistieken die verbanden leggen tussen de stand van de planeten en daadwerkelijke karaktereigenschappen en/of levensloop ?
Tsssssssssssssssssssss!!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Astrologie klopt wel zeker. Ik ken 8 schorpioenen en ze zijn allemaal hetzelfde.
Graag enorme diepgang bij een ander willen maar zelf op de oppervlakte blijven.
Zeer intense gevoelens, vaak ook negatief, neiging tot wraak.
Zeer erotisch ingestelde dus vaak geile mensen.
Manipulatief, mensen bespelen en manipuleren.
En tot slot, zeer dominant maar op een hele vieze verborgen manier.
Schorpioenen![]()
![]()
Als ik jouw horoscoop uitreken of uitdraai zal hij er hetzelfde uitzien als bij elk andere astroloog. De betekenis van bijvoorbeeld zon in leeuw zal ook bij elke astroloog hetzelfde zijn, net als de uitwerking van bepaalde aspecten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mooie uitleg. Eigenlijk geef je dus toe dat astrologie geen objectieve wetenschap is, of uberhaupt een wetenschap omdat het gebaseerd is op interpretaties van de astroloog en niet van harde feiten en cijfers?
Even om dit duidelijk te hebben.
Kan jij dan net zulke mooie intens relevante verhalen vertellen als een adequate astroloog ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi verhaal, daar niet van. Maar waarom gaan mensen naar een astroloog, en niet naar mij ? Ik kan ze evengoed met een lekker gevoel en een mooi verhaal naar huis laten gaan en heb daar geen sterren voor nodig.
Je laat zelf ook al een beetje doorschemeren waarom astrologie niet kan kloppen. Het is ontstaan in een tijd waar nauwelijks kennis was over de grootte van het heelal. Men zag sterren, en dat was het. Je kon er figuren in herkennen. Men dacht dat ze tamelijk dichtbij moesten staan en zo invloed moesten hebben op ons leven. Zoals men dat dacht van vele natuurlijke elementen. De werkelijkheid is natuurlijk dat deze sterren op zo'n enorme afstand van elkaar staan dat je van een sterrenbeeld niet kunt spreken. En van invloed op de aarde al helemaal niet.
Het punt was dat mensen verbanden zagen, verbanden tussen verschijnselen aan de hemel en gebeurtenissen op aarde. In tijden dat er gezaaid moest worden zagen ze bepaalde sterrenbeelden aan de hemel en in tijden dat er geoogst moest worden zagen ze andere sterrenbeelden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi verhaal, daar niet van. Maar waarom gaan mensen naar een astroloog, en niet naar mij ? Ik kan ze evengoed met een lekker gevoel en een mooi verhaal naar huis laten gaan en heb daar geen sterren voor nodig.
Je laat zelf ook al een beetje doorschemeren waarom astrologie niet kan kloppen. Het is ontstaan in een tijd waar nauwelijks kennis was over de grootte van het heelal. Men zag sterren, en dat was het. Je kon er figuren in herkennen. Men dacht dat ze tamelijk dichtbij moesten staan en zo invloed moesten hebben op ons leven. Zoals men dat dacht van vele natuurlijke elementen. De werkelijkheid is natuurlijk dat deze sterren op zo'n enorme afstand van elkaar staan dat je van een sterrenbeeld niet kunt spreken. En van invloed op de aarde al helemaal niet.
Laten we het dan heel makkelijk houden. Gezien het feit dat de invloed van sterren op onze aarde te verwaarlozen is door de enorme afstand, en eigenlijk enkel de maan en de zon invloed uitoefenen, welk bewijs is er dat die invloed wel aanwezig is en wel zodanig dat het menselijke eigenschappen zou beinvloeden ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Afgezien van of het mogelijk isIk wil er niet eens aan denken om eraan te beginnen
Kijk en zo zijn zelfs wij het een keertje eensquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef Michielos het volgende:
goh Erodome ik geef je gelijk.
Schorpioenen zijn almachtig en sensueel, mysterieus.
Hij is gewoon jaloers op ons almachtige scorpio's
Ik ben begonnen als atheïst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef senesta het volgende:
Afgezien van of het mogelijk isIk wil er niet eens aan denken om eraan te beginnen
Je denkt nogsteeds te simpel, het is vele malen complexer, de ene tweeling is de andere niet, er zijn andere invloeden vanuit den hemelen die van belang zijn, dat kan enorme verschillen opleveren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Laten we het dan heel makkelijk houden. Gezien het feit dat de invloed van sterren op onze aarde te verwaarlozen is door de enorme afstand, en eigenlijk enkel de maan en de zon invloed uitoefenen, welk bewijs is er dat die invloed wel aanwezig is en wel zodanig dat het menselijke eigenschappen zou beinvloeden ?
Mocht astrologie een exacte wetenschap zijn dan :
- Zouden tweelingen exact dezelfde eigenschappen hebben.
- Zou een steenbok niet qua eigenschappen op een schorpioen mogen lijken, of iig, vaker niet dan wel in een controlegroep.
Naja, dat is natuurlijk waar,quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Je denkt nogsteeds te simpel, het is vele malen complexer, de ene tweeling is de andere niet, er zijn andere invloeden vanuit den hemelen die van belang zijn, dat kan enorme verschillen opleveren.
Je moet niet denken ik ben in dat vak geboren dus ik ben een tweeling(van datum X tot datum Y), waar je bent geboren, op welk moment telt ook mee en geeft variatie, waardoor de ene tweeling net een leeuw lijkt en een leeuw net een tweeling kan lijken bij wijze van spreken.
Ik doel gewoon op tweelingen bij geboorte, niet het sterrenbeeldquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Je denkt nogsteeds te simpel, het is vele malen complexer, de ene tweeling is de andere niet, er zijn andere invloeden vanuit den hemelen die van belang zijn, dat kan enorme verschillen opleveren.
Je moet niet denken ik ben in dat vak geboren dus ik ben een tweeling(van datum X tot datum Y), waar je bent geboren, op welk moment telt ook mee en geeft variatie, waardoor de ene tweeling net een leeuw lijkt en een leeuw net een tweeling kan lijken bij wijze van spreken.
Neuh, als jij ongelukkig bent en je weet hoe je basis instelling in elkaar steekt kan je van een ongelukkig persoon veranderen naar een gelukkig persoon. Het kan ervoor zorgen dat je dus je ware persoon kan vinden. Zo zie ik het in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:41 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Wat er in de sterren geschreven staat word steeds minder, van een voorspelling naar een blauwdruk.
De 'vaste' sterren zijn zo constant dat ze irrelevant worden voor een verhaal, tenzij er een directe verbinding is met een planeet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik doel gewoon op tweelingen bij geboorte, niet het sterrenbeeldMaar goed, aannemende dat alles in het heelal zo'n invloed heeft dan is een horoscoop altijd flauwekul. Er zijn sterrenstelsels die de wetenschap nauwelijks kan zien en de gemiddelde astroloog al helemaal niet. En dan zijn er nog sterrenstelsels die nog ontdekt moeten worden. De astroloog houdt daar geen rekening mee. En dus zou de tweeling die net een leeuw lijkt evengoed een weegschaal kunnen zijn.
Als je stelt dat het onmogelijk is overal rekening mee te houden dan is het ook onmogelijk een accurate horoscoop te trekken. En dan gaan we er ook nog vanuit dat het heelal uberhaupt invloed heeft op de persoonlijkheid van mensen.
Dat kan ik me voorstellen, het werkt namelijk niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:56 schreef senesta het volgende:
Mja ik denk dat het gewoon onmogelijk is om goed uit te leggen hoe astrologie werkt
Zonde van je geld, en tijd.quote:ik ben niet voor niets vier jaar naar school geweest om erover te leren en ik leer nog steeds.
Het werkt meer dan prima voor mij en alles wat ik er tot nu persoonlijk alleen al uitgehaald heb was het geld en de tijd meer dan waardquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, het werkt namelijk niet.
[..]
Zonde van je geld, en tijd.
Is that another challenge i see before me ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:03 schreef gelly het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, het werkt namelijk niet.
Je bent er meer mens door geworden, daar gaat het om. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren, dat menselijk zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Het werkt meer dan prima voor mij en alles wat ik er tot nu persoonlijk alleen al uitgehaald heb was het geld en de tijd meer dan waard
Ik ben een 'believer' dus doe eens bij mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef bassos het volgende:
[..]
Is that another challenge i see before me ?
Doe maar :
Geboortedatum tijd en plaats.
(naja, nederland, ik gebruik wel amsterdam zodat het anoniemer is, er is wel verschil, maar daar komen we toch niet)
www.astro.com
my astro
immediately create a chart.
invoeren
en dan astroclick portrait kiezen.
Hieruit kan je leren hoe moeilijk het is om ogenschinlijk tegenstrijdige verhalen samen te smeden.
*scorpio meldt*quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef Michielos het volgende:
goh Erodome ik geef je gelijk.
Schorpioenen zijn almachtig en sensueel, mysterieus.
Hij is gewoon jaloers op ons almachtige scorpio's
ja, en ook in alle andere sterrenbeelden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
*scorpio meldt*
Maar je geeft toe dat er karaktereigenschappen zijn in een sterrenbeeld, die echt herkenbaar voor je zijn?
Zou je jezelf herkennen in een tweeling denk je?
ik vind mezelf assertief en een goede communicator. Ik werk ook als counselor/pedagoog. Ik ben onafhankelijk, soms impulsief, competitief ingesteld. Ook ben ik soms arrogant. Ik hou van voetbal en sport dus daar val ik ook onder.quote:The Aries person is assertive, good communicator, brave, energetic, action-oriented, individualistic, independent, impulsive, competitive, eager, straightforward, forceful, headstrong, pioneering, a leader, focused on the present and freedom-loving. They can also sometimes be intemperate, violent, impatient, fiery, rash, extreme, and arrogant. Suitable occupations are where initiative and enterprise are needed, and preferably physical activity; such as soldiers, surgeons, engineers, sportspeople and explorers.
Ik ben zelf ook resourceful, theoretisch goed aangelegd, verantwoordelijk (moet ook wel) en geduldig. Ook ben ik sensueel, affectionate en comfortable(goh sensueel als in scorpio sensueel?). Ik ben soms onzeker e.d. Ik zie mezelf als artistiek, ik teken en ik perform. De volgende:quote:The Taurus person is resourceful, thorough, dependable, responsible, loyal, patient, placid, stable, sensual, affectionate, comfortable, solid, earthy, strong, money-oriented, practical, productive, cautious, musical, and artistic. They can also sometimes be stubborn, indulgent, insecure, acquisitive, possessive, rigid, stodgy and slow. Suitable occupations are where perseverance, practicality and responsibility are awarded,and security is available; such as builders, farmers, bankers, civil servants, accountants and artistic pursuits, especially singing and sculpture.
Ik ben zelf ook versitalie(gitaar, tekenen, schaken, mentalisme enz enz enz duizend hobby's), actief en nieuwsgierig. ook ben ik praatgraag en sociaal. Ik kan rusteloos zijn en een echte roddelaar(mensen houden nu eenmaal van geheimen). Ik schrijf, was tijdje leraar e.d.quote:The Gemini person is versatile, inquisitive, whimsical, nimble, articulate, lively, active, curious, talkative, sociable, mercurial, They can also sometimes be restless, scattered, dual or two-faced, inconstant, gullible, gossipy and superficial. Suitable occupations are; and where constant variety and/or travel are guaranteed; such as commercial traveller, writer, journalist, clerk, teacher, printing and publishing.
Ik ben sensitief, resourceful, nurturing en een warm persoon (irl). Sentimenteel en emotioneel, romantisch ben ik ook. Hier hecht ik grote waarde aan. In de verzorging zie ik mezelf om deze reden ook wel werkenquote:The Cancer person is protective, sensitive, tenacious, retentive, resourceful, self-contained, family and home oriented, maternal, security oriented, nurturing, warm, sympathetic, patriotic, sentimental, emotional, and loving. They can also be touchy, clinging, over-protective, moody and crabby. Suitable occupations are where shrewd but sensitive nature can be constructively employed, or in looking after others; such as nurses, gardeners, archaeologists, hoteliers, publicans, estate agents.
Ik ben creatief(teken en verzin eigen effecten. dit kwam in andere zaken ook naar voren). Ik ben trots, en een echte dramaqueen. Gepasioneerd, ambitieus ben ik ook (wil professor worden in de psychologie). Ik hou van aandacht en ben onafhankelijk en altijd vrolijk. Soms kan ik egoistisch en arrogant zijn (goh lijkt mss op de andere?)quote:The Leo person is creative, generous, proud, risk-taking, fun-loving, dramatic, dignified, theatrical, passionate, affectionate, ardent, ambitious, loves attention,independent, noble, a leader, sunny, bright, magnetic, kingly, powerful. They can also sometimes be bossy, patronizing, snobbish, egotistical, boastful, over self-conscious, and arrogant. Suitable occupations are where leadership and powerful self-assurance can be displayed; such as manager, director, social organizer, chairperson, acting.
Ik ben efficient, methodisch aangelegd en een pietje precies. Ik ben altijd kritisch en irl altijd bescheiden. Ik ben bentally active en flexibel. Van tijd tot tijd kan ik idnerdaad erg nerveus zijn en mijn droomvak zit er tussen: psycholoog, professor in de psychologie.quote:The Virgo person is practical, industrious, efficient, thorough, methodical, exacting, precise, detail-oriented, observant, critical, work and service oriented, painstaking, pragmatic, modest, discreet, health and cleanliness conscious, mentally active, and flexible. They can also be fussy, nervous, pedantic, petty, and over-critical. Suitable occupations are where analytical and practical, methodical qualities are needed; such as teacher, psychologist, nursing and health and hygiene sectors, scientist, accountant, secretary, inspector.
Ik werk goed samen en ben i.t.t. vele hier denken , open minded. Ik vermijd conflict (ipv intens mijn gevoelsn te uiten), en ben sociable. Er zitten er meer tussen maar moet dadelijk een ouderpresentatie geven dus ga ff snel door. Social worker zag ik mezelf ook wel altijd doen, evenals een artistiek iets.quote:The Libra person is co-operative, diplomatic, sees both sides, open-minded, just, urbane, fair, partnership oriented, avoids conflict, refined, balanced, graceful, charming, debative, idealistic, equalitarian and sociable. They can sometimes also rationalize, be easily deterred, indecisive and lazy. Suitable occupations are where human relationships and a harmonious environment are important; such as artist, poet, diplomat, fashion and hairdressing, social worker, cosmetic industry.
Ik ben secretive en analitisch, resourceful en ambiteus en creatief. SOms kan ik suspicious zijn en jaloers.quote:he Scorpio person is passionate, secretive, powerful, penetrating, intense, determined, purposeful, keenly perceptive, deep, complex, analytical, inquisitive, resourceful, ambitious, magnetic, hypnotic, sexual, creative and mysterious. They can also sometimes be cunning, suspicious, compulsive, aggressive, jealous, and controlling. Suitable occupations are where the penetrating mind and determined attitude can prevail; such as research work, detective, physicist, doctor, surgeon, butcher, lawyer, the occult.
Dan ben jij geil, manipulatief, negatief en heb je de neiging tot wraak; je bespeelt mensen en bent zeer dominant op een verborgen manier.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:32 schreef _Led_ het volgende:
nu ben ik wel benieuwd waarom jij denkt dat je bij het beoordelen van de validiteit van stellingen zoals astrologie "te veel" ratio zou kunnen gebruiken.
Kop, spijkerquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan ben jij geil, manipulatief, negatief en heb je de neiging tot wraak; je bespeelt mensen en bent zeer dominant op een verborgen manier.
Ik weet het meestal zo te brengen zodat je het niet eens doorhebt.. jou het idee geven dat jij zelf met een briljant plan komt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:52 schreef _Led_ het volgende:
Wel fijn om mensen voortaan gewoon zo te kunnen beoordelen
In de kroeg vragen welk sterrenbeeld ze hebben, en afhankelijk daarvan gewoon zeggen "Flikker op klootzak, ik heb een hekel aan mensen als jij met je manipulatieve gedoe !"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |