helaas k heb geen autoquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
groeten vanuit de trein tussen amsterdam en nijmegeniiemand die toevallig zin heeft mij om 1 uur ff van t station naar huis te loodsen ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond ze slecht live, alhoewel die dame zeg er wel lekker uit
Balen voor je dat ik begin v/d avond al aardig aan het bier gezeten heb, anders had ik 't wel gedaan, ben toch nog wakkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
groeten vanuit de trein tussen amsterdam en nijmegeniiemand die toevallig zin heeft mij om 1 uur ff van t station naar huis te loodsen ?
Haha ja, ik voel me gehandicapt zonder telefoonnummersquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een naamtopic, en LR vraagt je nummer. Wat een dag, nu al!
quote:
Mooi voornemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
Zo vandaag diploma uitreiking op het HLO, zal ik eens allemaal mensjes gaan feliciteren
En: het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een naamtopic, en LR vraagt je nummer. Wat een dag, nu al!
Joss Stonequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond ze slecht live, alhoewel die dame zeg er wel lekker uit
Maar als iedereen z'n handjes toesteekt, duurt dat geen acht uur als het goed isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoef van het weekend niet meer te werkenalhoewel het opbouwen enzo van het tuinfeest ook niet in de koude kleren gaat zitten waarschijnlijk
Daar heb je volgens mij meteen het probleem te pakkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als iedereen z'n handjes toesteekt, duurt dat geen acht uur als het goed is. Gewoon bijtijds opzetten, en dan als het klaar is ervan genieten met koud bier en het zwembad
Da's dan ook niet chique, die mensen moeten dus een trap onder hun hol hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij meteen het probleem te pakken
Best een leuke buurt hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:56 schreef morgane het volgende:
Het is al flink aan het rommelen in de lucht ja.
Pff nu echt een hoop gezeik weer hier...kamer gezien in de Kolpingstraat, maar mn vader zegt dat het best een leuke wijk is en mn moeder wil absoluut niet dat ik er ga wonen omdat het een achterbuurt is. Nu weet ik het dus niet meer
Echt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he, een huisgenootje van IB en Dup geeft een afsluitingsfeestje hier.. Maar al die mensen die komen kunnen gewoon niet logisch nadenken qua parkeerwerk
In plaats van dat ze de auto's op het gras rijden gaan ze ze nu overdwars neerzetten en daar gaat de ruimte
Misschien denken ze dat ze ons gras niet mogen betreden met de autoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah zie nu dat het er uiteindelijk maar 2 zijn, en voor de rest fietsen, maar dan nog, rijd hem gewoon even het gras op, in plaats van horizontaal op het asfalt parkeren
t is maar waar je je druk om maaktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah zie nu dat het er uiteindelijk maar 2 zijn, en voor de rest fietsen, maar dan nog, rijd hem gewoon even het gras op, in plaats van horizontaal op het asfalt parkeren
bende gij nog niet weg?quote:
Zo'n rare gedachte is dat toch nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:12 schreef Dupje het volgende:
Misschien denken ze dat ze ons gras niet mogen betreden met de auto
eeeuhhh, whut?quote:
Allemaal inschrijvenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:27 schreef Californium het volgende:
even ontopic![]()
wat is een goed uitzendbureau in Nijmegen? Huisgenoot en ik zoeken een baan dus besloten dat we dan volgende week even langs uitzendbureau gingenIk hoorde dat sosa (?) oke was... of moeten we naar Tempo team? of anderen? gewoon allemaal inschrijven?
De vriendin van mn broer studeert maar 1 keer af hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 't is nog steeds stom dat je niet komt, morgane.
Ik hoorde inderdaad al dat het lekker tekeer was gegaan. Ach ja, kun je je auto ook eens van de onderkant wassenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Reed ik straks even naar Elst om een rolstoel op te halen voor mijn moeder, krijgen we toch een portie regen60 kmpu op de snelweg en je zag nog geen steek
En op de Aam lag er een nieuw kanaal
Begon hiermee:
[ afbeelding ]
en toen ik 10 min later weg ging was het ditrechts ligt dus nog een stoep hé
[ afbeelding ]
Dudequote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Outfit, ik dacht zo dat swarmi en mikkie daar vast ook niet aan doen.
Dat is toch helemaal niks voor mij mênquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en dan kom ik morgen met m'n ubercoole net gekocht stinkend dure outfit. Zeg jij, hihi, was een garpje.
goed gegokt, doe ik nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Outfit, ik dacht zo dat swarmi en mikkie daar vast ook niet aan doen.
Dat belooft een mooi feestje vanavondquote:Het noordoosten gaat eerst nog schuil
onder een wolkendek.Verder schijnt de
zon vandaag flink en blijft het droog.
Aan zee wordt het 20-C,in het oosten
ongeveer 25.Er staat weinig wind.
Nou nou, je doet net alsof het Independence Day is ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
The day we've all been waiting for.
mogguh
Nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Nou nou, je doet net alsof het Independence Day is ofzo
gelukkigquote:
Is er een meet of iets dan dien aard?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komt Sla eigenlijk ook, vroeg ik me vanmiddag in hartje Arnhem opeens af.
Nee, blijkbaar nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is er een meet of iets dan dien aard?
Er is ergens een feestje gaande! Ik kan je wel wat nummers geven van mensen die er zijn!quote:
HO!quote:
Fo Sho!quote:
Hoor jij niet op het feestje van uhhh.. dinges te zijn... of zit je weer nog/in dinges? Ja, ik ben overal van de op de hoogte!quote:
Ik ben niet uitgenodigd op het feest van dinges... maar ik ben weer terug in Nijmegen hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoor jij niet op het feestje van uhhh.. dinges te zijn... of zit je weer nog/in dinges? Ja, ik ben overal van de op de hoogte!
Als ik uitgenodigd was dan zou ik wel weten wie dinges was, niet waar? blondje! Dat ik niet uitgenodigd ben dan snap ik wel, maar waarom ben jij niet uitgenodigd, hoogheid?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgenodigd op het feest van dinges... maar ik ben weer terug in Nijmegen hoor![]()
Jij niet uitgenodigd?
O, is het IB! Dan snap ik wel waarom ik niet uitgenodigd ben. Ik ben denk ik te oud voor zijn kinderfeestjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:25 schreef HostiMeister het volgende:
IK ben niet uitgenodigd omdat ik IB blijkbaar niet herkende
I do not really care to be honestquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik uitgenodigd was dan zou ik wel weten wie dinges was, niet waar? blondje! Dat ik niet uitgenodigd ben dan snap ik wel, maar waarom ben jij niet uitgenodigd, hoogheid?
Ge-ni-aalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:25 schreef HostiMeister het volgende:
IK ben niet uitgenodigd omdat ik IB blijkbaar niet herkende
Grote kansquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ge-ni-aal![]()
![]()
You thinking what I am thinking![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
tss mond houden jij![]()
ik ben oud eneigenwijs genoeg om mijn eigen bedtijden te bepalen
Sla 'm dan platquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:35 schreef SLP_ het volgende:
ieeh er zit een mot op mijn kamer![]()
ik durf hem niet weg te halen dus ik hoop dat ie de hele nacht maar heel stil blijft zitten en niet rond gaat vliegen en geluidjes gaat maken
mee eensquote:Op zondag 5 juli 2009 03:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb meer bier gehaald dan jij oetlul, dat jij er de halve avond niet bent is niet mijn probleem
.
Maar ik tel vanaf het moment dat ik er was. Daarvoor kan ik niet beoordelen. En tijdens wat ik wél kan beoordelen, was het gewoon een 'hij begon', 'NIET HIJ BEGON'-spelletje...quote:Op zondag 5 juli 2009 03:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb meer bier gehaald dan jij oetlul, dat jij er de halve avond niet bent is niet mijn probleem
.
grapppigquote:
dat heb ik toch ook niet geschrevenquote:
neuh, meestal jaag ik ze weg met een boek ofzo en zorg ik dat ze naar een andere kamer gaanquote:
als de mot ergens tegen aan vliegt maakt het wel geluid!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:54 schreef morgane het volgende:
Motten doen écht helemaal niks hoor! Ze maken niet eens geluid. Als het nou iets was wat steekt of zoemt ofzo ok, maar een mot? Het is eigenlijk gewoon een vlinder, die doen ook niks. Of vind je die ook eng?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brr nee dankjequote:Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
Dat roept om exposure! Ga je eens mee naar de dierentuin in Emmen? Met vlindertuin?
haha ja me zusje heeft een keer bijna een lieveheersbeest opgegetenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
Serieus??? Wat raar, ik ving vroeger altijd lieveheersbeestjes en vlinders
Maar ik ben dan ook weer bang voor spinnen
Mja, allemaal tips die ik zelf ook wel ken. Op basis daarvan heb ik al de nodige boetes ontlopenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een topic naar je hart Mikkie.
[HOWTO]Snelheidsboetes; Hoe te voorkomen: Tips & Tricks
nee....quote:Op zondag 5 juli 2009 13:18 schreef Mikkie het volgende:
Een hartverzakking? Heb je zelf geen rijbewijs ofzo. Ik ga ook altijd in de rem als ik zo'n apparaat zie, anders krijg ik zelf een paar weken later een hartverzakking als ik een acceptgiro op de mat vind
Maar die punten krijg je vast niet voor de meest lullige overtredingen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
nee..... maar er zou maar iemand achter je zitten man
en daar krijgen ze ook een punt he... en met drie ben je je rijbewijs kwijt
wel dusquote:Op zondag 5 juli 2009 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die punten krijg je vast niet voor de meest lullige overtredingen.
En als er iemand achter je zit, moet je dus tijdiger afremmen, da's gewoon vooruit denken (en kijken). En van de andere kant... als jij te hard rijdt en je moet remmen voor een flitser, dan wil die ander dat vast ook graag, dus zo'n probleem is het niet
Toch jammer dat het er twee zijnquote:Op zondag 5 juli 2009 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
zijn niet voor niets duizenden euros belastinggeld in de reclamecampagne ''3 seconde afstand'' gepompt
Waren rond half 3 klaar ofzoquote:
Dat afkoelen moet hier nog gebeuren helaas, maar zo'n buitje is inderdaad niet verkeerdquote:Op zondag 5 juli 2009 19:24 schreef Californium het volgende:
was wel even nodigkamer is lekker afgekoeld nu
Jammer, maar ik ben ook blij dat t achter rug is.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waren rond half 3 klaar ofzoen opzich viel het ook wel mee maar dat is ook omdat een huisgenootje al alle bekers had opgeruimd
![]()
Net nog gezellig met zijn allen gegeten en nu zit het er toch echt op
iddquote:
in mijn oude kamertje in Nijmegenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
cali waar woon je eigelijk nu, didam bij je ouders of kamers in nijmegen ?
Jij wilt meteen een weekend weg plannen?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
de laatste 3 dagen van augustus ofzo moeten we maar wat doen dan
Je doneert gewoon een fustje neem ik aan?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
9 oktober houd ik mn verjaardag denk ik in de boogy, bij deze iedereen uitgenodigd, eerste 150 bier ofzo gratis
150 is ook geen straf. Moet ik dit keer dus maar eens zorgen dat ik wél bijtijds op een feestje benquote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
nee fust haal je 220/250 biertjes uitik krijg er 150 kado (vroeger toen alles nog beter was kregen we een fust
Hij heeft het ook al over een InItaliëmeet dusquote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij wilt meteen een weekend weg plannen?
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:27 schreef SLP_ het volgende:
ik heb over twee dagen vakantie![]()
alleen boeken inleveren en gesprekken enz maar dat telt niet
Een lotgenootquote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef morgane het volgende:
Ik zit ook nog aan mn essays te werken, de hele dag al. Ik vind 't wel mooi geweest eigenlijk, maar het moet wel af.
Ivm werk heb ik überhaupt niet echt vakantie tot volgend jaar zomer, maar vakantie van studie heb ik als het goed is wel een paar weken met ingang van vrijdagquote:
je zoekt nog een werksterquote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ivm werk heb ik überhaupt niet echt vakantie tot volgend jaar zomer, maar vakantie van studie heb ik als het goed is wel een paar weken met ingang van vrijdag
Hoe zit het eigenlijk met jou en dat werkzoek-verhaal?
Succesquote:Op zondag 5 juli 2009 23:55 schreef SLP_ het volgende:
k ga slapen![]()
hoop echt dat ik morgenochtend niet in mn slaap de wekker uitzet en dat ik dan te laat aan mn examen wiskunde kan beginnen [zoals vrijdag bij ANW gebeurde]
Ah kijk, helemaal naar je zin dus? Wat voor kleding verkoop je, wat voor shop is het?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef morgane het volgende:
Ik heb sinds een paar weken een heel leuk baantje in een kledingboetiek in de Lange Hezelstraat, heb het helemaal naar mn zin daarwat lief dat je 't vraagt
dat van die vakantie klinkt niet echt jofel
wordt nog ff doorploeteren dus. Ik moet woensdag mn laatste essay inleveren
heb alleen nog maar 1 cijfer terug van de 10 tentamens die ik heb gemaakt de afgelopen week, schiet echt niet op zo
dat was ook meteen een 5,2 btw
![]()
In elk geval goed dat je er zo blij mee bent, toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:13 schreef morgane het volgende:
Jeetje, ik zou echt niet zonder vakantie kunnen hoor. Respect!!toch hoop ik voor je dat het volgend jaar inderdaad wél lukt
Ik pas er inderdaad prima tussen haha, heb er regelmatig kleren e.d. gekocht voordat ik er ging werken. Die op de Hezelstraat is niet heel alternatief hoor, maar inderdaad ook weer niet standaardmaar misschien is 't m wel ja. prijzig verschilt per merk, veel dingen zijn heel goed betaalbaar maar je hebt er ook shirts van 40 euro.
Oh ik was een essay aan het schrijven geloof ikben veel te blij met mn nieuwe baantje haha.
Bij die winkel op de Daalseweg heb ik heel veel gelukspoppetjes gekocht toen ik afscheid nam op mn stagequote:Op maandag 6 juli 2009 00:13 schreef morgane het volgende:
Jeetje, ik zou echt niet zonder vakantie kunnen hoor. Respect!!toch hoop ik voor je dat het volgend jaar inderdaad wél lukt
Ik pas er inderdaad prima tussen haha, heb er regelmatig kleren e.d. gekocht voordat ik er ging werken. Die op de Hezelstraat is niet heel alternatief hoor, maar inderdaad ook weer niet standaardmaar misschien is 't m wel ja. prijzig verschilt per merk, veel dingen zijn heel goed betaalbaar maar je hebt er ook shirts van 40 euro.
Oh ik was een essay aan het schrijven geloof ikben veel te blij met mn nieuwe baantje haha.
Dat dus.quote:
Ja, vannacht 11 uurtjes geslapen ofzo, en nu leef ik weer!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:37 schreef morgane het volgende:
Grappig dat je daar geweest bentvoor dat soort frutsels zit je daar wel goed ja
Leuk dat je nog een weekje bij je stagebedrijf kan werken!Ben je weer een beetje bijgekomen nu?
Afscheidsfeestje!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt, dit is de laatste keer dat ik het post..Gister ook al 10 keer gezegd, en hier al 10 keer gepost..
![]()
Weet dat je het verder goed bedoeld hoor dus no offence mikkie
Maar:
31 augustus vlieg ik naar Italië
da's mooi klotequote:Op maandag 6 juli 2009 09:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
En hoppa, weer een tentamen niet gehaald, deze had ik wel verwacht nadat ik die andere ook niet had aangezien deze slechter ging dan ondernemingsrecht
KUTZOOI :R
Eerste semester was terecht, toen had ik er niks aan gedaan, nu heb ik door het semester heen ook niet veel gedaan maar wel super hard geleerd, net als voorgaande jaren..
Ik moet hier even inbreken en zeggen dat dat niet per se waar is... er zijn bij ons (maar ja, dan noem je ook een studiequote:Op maandag 6 juli 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
maar maar maar.. het is natuurlijk wel logisch dat een studie wat moeilijker wordt, misschien, naarmate je verder komt en je het dus niet meer met alleen sheets redt...
Ik leer niet met alleen sheets, er bestaat ook nog zoiets als boeken enzoquote:Op maandag 6 juli 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
maar maar maar.. het is natuurlijk wel logisch dat een studie wat moeilijker wordt, misschien, naarmate je verder komt en je het dus niet meer met alleen sheets redt...
Maargoed... balen blijft het wel natuurlijk![]()
Juh dat gaan we nu maar doen.. Maar heb wel nu even een plan de campagne gemaakt.. Gewoon om mezelf even gerust te stellen, en natuurlijk ook mijn ouders een beetje..quote:Op maandag 6 juli 2009 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Gewoon nu even genieten van de vakantie die je hard nodig hebt. Daarna zie je maar weer verder. Heeft geen zin om terug te kijken en te gaan bedenken of je het eigen schuld is of niet... point is dat je het niet gehaald hebt. Reden daarvoor is niet belangrijk, wat wel belangrijk is, is om nu even rustig aan te doen, bij te komen van een druk jaar en over een week of twee, drie weer aan de bak te gaan.
Kan je nagaan dat ik geen vakken onder de 6 ECT hebquote:Op maandag 6 juli 2009 10:10 schreef Mikkie het volgende:
Officieel staan er ook 28u per ECT voorgeschreven. Get the point?
Mja goed, voor die van 11 staat dus zo'n 300 uur. Die besteed je er vast niet aan, maar de helft is vrij reëel denk ik. Zo vreemd is het dan niet dat je het niet haalt met twee weken van tevoren knallen, want dan zit je effectief nog pas aan 80 uur.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat ik geen vakken onder de 6 ECT hebMeeste zijn altijd rond de 8 en ook een aantal die 11 zijn.
Heb wel een behoorlijk aantal van gevolgd, en sowieso ook veel werkgroepen ervan.. Maar goed, geen zin meer om te nabeschouwenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja goed, voor die van 11 staat dus zo'n 300 uur. Die besteed je er vast niet aan, maar de helft is vrij reëel denk ik. Zo vreemd is het dan niet dat je het niet haalt met twee weken van tevoren knallen, want dan zit je effectief nog pas aan 80 uur.
Zo gaat het zelf bij mij ook hoor, en soms mazzel je er tussendoor, maar op zich is het natuurlijk niet vreemd dat je het moeilijk krijgt als je door het jaar heen geen colleges volgt.
Hehe mja, samen zielig zijn is al minder erg dan in je eentjequote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Mikkie het volgende:
Stelletje aso's hier allemaal met die koffers. Dupsel, wij zijn samen zielig! Jij op 't werk en ik op de uni
.
ik zit ook op m'n werk hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Mikkie het volgende:
Stelletje aso's hier allemaal met die koffers. Dupsel, wij zijn samen zielig! Jij op 't werk en ik op de uni
.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, anders doe je een volgende keer weer hetzelfdequote:Op maandag 6 juli 2009 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Heeft geen zin om terug te kijken en te gaan bedenken of je het eigen schuld is of niet... point is dat je het niet gehaald hebt. Reden daarvoor is niet belangrijk,
Dat is wel waar!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Gewoon nu even genieten van de vakantie die je hard nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |