helaas k heb geen autoquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
groeten vanuit de trein tussen amsterdam en nijmegeniiemand die toevallig zin heeft mij om 1 uur ff van t station naar huis te loodsen ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond ze slecht live, alhoewel die dame zeg er wel lekker uit
Balen voor je dat ik begin v/d avond al aardig aan het bier gezeten heb, anders had ik 't wel gedaan, ben toch nog wakkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
groeten vanuit de trein tussen amsterdam en nijmegeniiemand die toevallig zin heeft mij om 1 uur ff van t station naar huis te loodsen ?
Haha ja, ik voel me gehandicapt zonder telefoonnummersquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een naamtopic, en LR vraagt je nummer. Wat een dag, nu al!
quote:
Mooi voornemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
Zo vandaag diploma uitreiking op het HLO, zal ik eens allemaal mensjes gaan feliciteren
En: het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een naamtopic, en LR vraagt je nummer. Wat een dag, nu al!
Joss Stonequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond ze slecht live, alhoewel die dame zeg er wel lekker uit
Maar als iedereen z'n handjes toesteekt, duurt dat geen acht uur als het goed isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoef van het weekend niet meer te werkenalhoewel het opbouwen enzo van het tuinfeest ook niet in de koude kleren gaat zitten waarschijnlijk
Daar heb je volgens mij meteen het probleem te pakkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als iedereen z'n handjes toesteekt, duurt dat geen acht uur als het goed is. Gewoon bijtijds opzetten, en dan als het klaar is ervan genieten met koud bier en het zwembad
Da's dan ook niet chique, die mensen moeten dus een trap onder hun hol hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij meteen het probleem te pakken
Best een leuke buurt hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:56 schreef morgane het volgende:
Het is al flink aan het rommelen in de lucht ja.
Pff nu echt een hoop gezeik weer hier...kamer gezien in de Kolpingstraat, maar mn vader zegt dat het best een leuke wijk is en mn moeder wil absoluut niet dat ik er ga wonen omdat het een achterbuurt is. Nu weet ik het dus niet meer
Echt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he, een huisgenootje van IB en Dup geeft een afsluitingsfeestje hier.. Maar al die mensen die komen kunnen gewoon niet logisch nadenken qua parkeerwerk
In plaats van dat ze de auto's op het gras rijden gaan ze ze nu overdwars neerzetten en daar gaat de ruimte
Misschien denken ze dat ze ons gras niet mogen betreden met de autoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah zie nu dat het er uiteindelijk maar 2 zijn, en voor de rest fietsen, maar dan nog, rijd hem gewoon even het gras op, in plaats van horizontaal op het asfalt parkeren
t is maar waar je je druk om maaktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah zie nu dat het er uiteindelijk maar 2 zijn, en voor de rest fietsen, maar dan nog, rijd hem gewoon even het gras op, in plaats van horizontaal op het asfalt parkeren
bende gij nog niet weg?quote:
Zo'n rare gedachte is dat toch nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:12 schreef Dupje het volgende:
Misschien denken ze dat ze ons gras niet mogen betreden met de auto
eeeuhhh, whut?quote:
Allemaal inschrijvenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:27 schreef Californium het volgende:
even ontopic![]()
wat is een goed uitzendbureau in Nijmegen? Huisgenoot en ik zoeken een baan dus besloten dat we dan volgende week even langs uitzendbureau gingenIk hoorde dat sosa (?) oke was... of moeten we naar Tempo team? of anderen? gewoon allemaal inschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |