pciesquote:
Nou jaquote:
Lijkt te zielig voor woorden dat eenden fetischquote:
Ja mensen moeten weten dat niet ik maar Ruud.nl de slechterik isquote:
Dat zei Tess net ook al aan de telefoonquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Suizende oren en duizeligheid? Evenwichtsorgaan? Klinkt in ieder geval niet dat je last van de warmte hebt.
Dat was figuurlijk hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, lust je mij rauw, wat lekker zeg
En daarnaast weet Eend het topic dan te vindenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja mensen moeten weten dat niet ik maar Ruud.nl de slechterik is
De volgende is voor jouquote:
Ja dat dan weer welquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
En daarnaast weet Eend het topic dan te vinden
Kijk, dat kon ik niet weten, meende het hier niet gezien te hebben. Hou het ff in de gaten, kan geen kwaad is alleen erg vervelend.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat zei Tess net ook al aan de telefoon
Ik stel voor elke slowchat TT te beginnen met : PC Eend, hiero!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
en niet te vergeten om luxe dingen te kunnen doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
en vergeet het beleg niet, en iets erbij om te drinken
Ruud had jou die TT ingefluisterdquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met dit weer eten is een straf,quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zei ik dus ook al..evenwichtsorgaan.
Niet gezien Tes, maar daar lijkt het meer op. Als ze genoeg drinkt en zout tot zich neemt zou ze nergens meer last van moeten hebben. En eten, blijven eten.
Ik ben tegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik stel voor elke slowchat TT te beginnen met : PC Eend, hiero!
truste heksiequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
lieve luitjes van het goede leven, tot morgen en slaap lekker
dubbel belegquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
en niet te vergeten om luxe dingen te kunnen doen
Jij ook veel slaapplezierquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
Eend uit het vet... nee JIJ bent sadistischquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben tegenLaat die oliebol ff zweten in zijn eigen vet
internetverbinding!!!quote:
Opgewarmd ik ben heet zat zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was figuurlijk hoor
Als het letterlijk zou zijn dan had ik je graag een beetje opgewarmd
Kweet het te veel eerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend uit het vet... nee JIJ bent sadistisch
Met dit weer eten is een straf,quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Niet gezien Tes, maar daar lijkt het meer op. Als ze genoeg drinkt en zout tot zich neemt zou ze nergens meer last van moeten hebben. En eten, blijven eten.
Sleep wellquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
Doe maar een n minder ben niet zo hebberigquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
channel, het westen midden en oosten van het land krijgt regen
eend hoor je toch in eigen vet te bakken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend uit het vet... nee JIJ bent sadistisch
Tis verdomd vervelend want ik heb geen zin elke keer flauw te vallen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk, dat kon ik niet weten, meende het hier niet gezien te hebben. Hou het ff in de gaten, kan geen kwaad is alleen erg vervelend.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:56 schreef marsan het volgende:
[..]
Met dit weer eten is een straf,
Ik doe het wel en eet nu met lange tanden mijn eten op.
Het is nu even minimaal eten en geen lekkere dingen meer
hihi, je zei komenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Opgewarmd ik ben heet zat zo![]()
![]()
Dan moet je in de winter komen dan is opwarmen wel gewenst
Truste Heksquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
Meld zich vrijwillig aan...zo kom maar op met die stories.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Opgewarmd ik ben heet zat zo![]()
![]()
Dan moet je in de winter komen dan is opwarmen wel gewenst
Gewoon vers fruit eten en shakes ervan maken....mmmm zo lekker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hier ook. eten gaat echt alleen nog maar omdat ik weet dat t moet. Maar als ik mocht kiezen at ik gewoon niets met dit weer.
Gewoon in ruststand of meer als je je hoofd snel naar 1 kant beweegt? dat alles vertraagd gaat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tis verdomd vervelend want ik heb geen zin elke keer flauw te vallen.
Zelfs nu ik op de bank zit heb ik er last van.
Gaat goed dus elders.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
ik ben jullie eg nie aan het volgen...maar is het gezellig...ik denk dat ik bevangen ben door de hitte....en mn buren ook allemaal...hoor nu wel 4 soorten muziek door elkaar
Gewoon je eigen radio harder zetten, dan hoor je de rest niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
ik ben jullie eg nie aan het volgen...maar is het gezellig...ik denk dat ik bevangen ben door de hitte....en mn buren ook allemaal...hoor nu wel 4 soorten muziek door elkaar
quote:
Ja en het erge is ik lust ook geen softijs dus verkoel je ook moeilijkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:56 schreef marsan het volgende:
Hier ook. eten gaat echt alleen nog maar omdat ik weet dat t moet. Maar als ik mocht kiezen at ik gewoon niets met dit weer.
neuh....geen zin inquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon je eigen radio harder zetten, dan hoor je de rest niet meer
Ga ff vroeg je nest in... Ik ben vannacht vet over me nek gegaan. Dat luchte opquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tis verdomd vervelend want ik heb geen zin elke keer flauw te vallen.
Zelfs nu ik op de bank zit heb ik er last van.
Klopt idd. Dat eet ik nu dus ook heel veel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Gewoon vers fruit eten en shakes ervan maken....mmmm zo lekker.
Aech nie dat ik ga wachtenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar ze laat je wel weer tot de winter wachten.
Ik eet al helemaal geen ijs. Lust ik nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja en het erge is ik lust ook geen softijs dus verkoel je ook moeilijker
vertelquote:
ik voelde me ook niet jofel...al denk ik dat het bij mij door die walgelijke onderburen kwamquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga ff vroeg je nest in... Ik ben vannacht vet over me nek gegaan. Dat luchte op
Dat eet ik in de winter ook nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt idd. Dat eet ik nu dus ook heel veel.
Vleesch, gegrild vleesch!
Is niet erg, ik snap het zelf ook allemaal niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb een jongen van 23 op mn Hyves die mij erg leuk vindtquote:
Poeh hee, dat heb ik even terug gelezen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik voelde me ook niet jofel...al denk ik dat het bij mij door die walgelijke onderburen kwam
Twas raar binnen 2 minuten had ik koppijn en en een keel die van schuurpapier leek .. Ineens !!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik voelde me ook niet jofel...al denk ik dat het bij mij door die walgelijke onderburen kwam
Streelt je ego toch wel een beetje lijkt mequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een jongen van 23 op mn Hyves die mij erg leuk vindtnah...echt hoor ut moet niet gekker worden
DOEN!! Why not?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een jongen van 23 op mn Hyves die mij erg leuk vindtnah...echt hoor ut moet niet gekker worden
ja goor he echt zumquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef Tessio het volgende:
[..]
Poeh hee, dat heb ik even terug gelezen.
Neuh ik zeg alleen dat ik nu niet opgewarmd hoef te worden ben nu al heet van mezelfquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar ze laat je wel weer tot de winter wachten.
he jasses...je was bevangen...door iets raarsquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas raar binnen 2 minuten had ik koppijn en en een keel die van schuurpapier leek .. Ineens !!!![]()
Na de kotspartij ben ik gaan slapen en is ook weer weg
Na al die koffie die op heb denk dat het niet meer gaat worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga ff vroeg je nest in... Ik ben vannacht vet over me nek gegaan. Dat luchte op
Evian is my best friend!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik eet al helemaal geen ijs. Lust ik niet
Zuip me wel gek aan t water.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
DOEN!! Why not?
Erger dan wat ik doe kan haast niet toch?
Het is warm weer hoor, dat hoort erbij.![]()
Ja gelukkig was het weer weg ook.. Ik haat in de pot hangenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
he jasses...je was bevangen...door iets raars
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
DOEN!! Why not?
Erger dan wat ik doe kan haast niet toch?
Het is warm weer hoor, dat hoort erbij.![]()
Nopu hoor je t D. je mag nu ook wel komen denk ik zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh ik zeg alleen dat ik nu niet opgewarmd hoef te worden ben nu al heet van mezelf
Niet doen Eef!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Na al die koffie die op heb denk dat het niet meer gaat worden.
Spugen dat is iets wat ik niet kan, ook niet met een vinger in mijn strot ga ik niet nekken
Yep ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik eet al helemaal geen ijs. Lust ik niet
Zuip me wel gek aan t water.
So fuckin what?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
hij heeft een vriendinnetje...maar vond mn fotoos zo mooien marsan...tuurlijk streelt dat mn ego
Ik drink vooral spa. blauw en groen.quote:
Het is nu toch zeker wel schoongemaakt hoop ik voor jequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ook wel hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gelukkig was het weer weg ook.. Ik haat in de pot hangen
Lolz.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef versabommie het volgende:
Ik doe me voor als een jongen van 23 op hyves... hebben jullie nog hobby's?
geen idee ik was dr vandaag niet...ze zitten schuin onder mij dus ik hoop voor de mensen er direct naast en boven van welquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is nu toch zeker wel schoongemaakt hoop ik voor je
Loop je te zieken met andermans dinnetjequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
hij heeft een vriendinnetje...maar vond mn fotoos zo mooien marsan...tuurlijk streelt dat mn ego
whahahahaha dan ben je echt een pretty boy van 23....hij is een modelquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef versabommie het volgende:
nee...ik zou niet durven.....tis maar een mailtje waarin ik vraag vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop je te zieken met andermans dinnetje
kap nou eens met dat foute gekwoot!!!quote:
Leuk toch, leef je uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh vriendje in dit geval.. Nou huldequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop je te zieken met andermans dinnetje
Ohw foto heb ik op google gevondenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahahahaha dan ben je echt een pretty boy van 23....hij is een model
WOWquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef versabommie het volgende:
Zit jij eens niet zo ongenuanceerd op mijn kwalitatief hoogstaande postings te reppen als een of andere hyperactieve argentijnse dolle moeder wiens hele kooi met cavia's net uit een helicopter is getieft!quote:
speel jij wow?quote:
D. zag er wel goed uit op zijn foto, nou nog kijken of die klik er isquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:09 schreef marsan het volgende:
[..]
Nopu hoor je t D. je mag nu ook wel komen denk ik zo
Ook met dit weer?quote:
Ik bijt als het moet de strot van een koe nog eigentandig doorquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef marsan het volgende:
[..]
Ook met dit weer?
Ik eet helemaal geen vlees.
Best een kek planquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
Ik ga slapen...morgen weer een dag zeggen ze![]()
![]()
Sleep well Laysa!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
![]()
je weet niet half hoe erg ik ben als dolle minaquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit jij eens niet zo ongenuanceerd op mijn kwalitatief hoogstaande postings te reppen als een of andere hyperactieve argentijnse dolle moeder wiens hele kooi met cavia's net uit een helicopter is getieft!
zie ik er uit als een jongen??quote:
Je hebt me nog niet gerept op hyves .... euh ...oops...quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
![]()
truste mevrouwquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik heb eens in een of ander reisprogramma gezien dat gebakken cavia een lekkernij is ergens in Zuid-Amerika, maar of dat nou Argentinië was?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit jij eens niet zo ongenuanceerd op mijn kwalitatief hoogstaande postings te reppen als een of andere hyperactieve argentijnse dolle moeder wiens hele kooi met cavia's net uit een helicopter is getieft!
Nooit wat van gezien dus geloof er geen ruk vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet niet half hoe erg ik ben als dolle mina
[..]
Weet je wel hoeveel vrouwtjes spelen?quote:zie ik er uit als een jongen??
Mwah, klik is overratedquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
D. zag er wel goed uit op zijn foto, nou nog kijken of die klik er is
Zou zomaar kunnen ... die argentijnen kunnen nog zo fout zijn... ze weten hoe ze vleesch bereidenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb eens in een of ander reisprogramma gezien dat gebakken cavia een lekkernij is ergens in Zuid-Amerika, maar of dat nou Argentinië was?
t ging toch over jou als 23 jarige loverboy??quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nooit wat van gezien dus geloof er geen ruk van![]()
[..]
Weet je wel hoeveel vrouwtjes spelen?
Er zat je overduidelijk iets dwars, dan kan een kotspartij de boel wel opluchten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas raar binnen 2 minuten had ik koppijn en en een keel die van schuurpapier leek .. Ineens !!!![]()
Na de kotspartij ben ik gaan slapen en is ook weer weg
ik schrijf t oprechtquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat schreef adat jochie ook daarnet...maar dan net iets suggestiever![]()
jou doe ik morgen welquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet gerept op hyves .... euh ...oops...
de nieuwe roddel??quote:
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er zat je overduidelijk iets dwars, dan kan een kotspartij de boel wel opluchten.
Is het erg als ik nu een mail van a4 formaat door ga lezen en beantwoorden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef versabommie het volgende:
quote:
nee iedereen is straks ineens weg als jij terug komt.... doen we een surpriseparty.... springen we ineens op achter de banken vandaan........quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is het erg als ik nu een mail van a4 formaat door ga lezen en beantwoorden.
Ja jullie horen het goed, damn en het zijn nog leuke teksten ook.
Maar ik bedoel als ik dat ga doen zijn jullie er dan straks nog?
Ik hoop het ook voor jou, want met deze hitte is het toch wel vies omdat zo te latenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee ik was dr vandaag niet...ze zitten schuin onder mij dus ik hoop voor de mensen er direct naast en boven van wel
Nee dan zit er een slotje opquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jammer dat je dat er nou bij tikt....... dacht dat jij ging slapen?!?!?!?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zal het nog even verduidelijken...ik doe morgen wel op bommie/ pretty boy reageren op hyves...om misstanden te voorkomen
nee nix, je zei : Jou doe ik morgen welquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zal het nog even verduidelijken...ik doe morgen wel op bommie/ pretty boy reageren op hyves...om misstanden te voorkomen
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mee eens!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nix, je zei : Jou doe ik morgen wel
Whehehehequote:
Precies, ik ben je getuige. Zij doet jou morgen en ze kan er niet meer onderuitquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nix, je zei : Jou doe ik morgen wel
Met dit weer wil ik niks, ja menselijk vlees maar dat is andersquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef marsan het volgende:
[..]
Ook met dit weer?
Ik eet helemaal geen vlees.
Trustequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
![]()
Oh please !!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met dit weer wil ik niks, ja menselijk vlees maar dat is anders
Kijk daar hou ik nou vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bijt als het moet de strot van een koe nog eigentandig door
quote:
Daar heeft t weer toch geen invloed op?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met dit weer wil ik niks, ja menselijk vlees maar dat is anders
IK vind je liefquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:27 schreef zouzou het volgende:
En Bommie ik ben niet boos op u, u wil doen goed bij uw vriend en dat begrijp ik. U zegt wat u denk en dat is niet mis wij pratten een keer zonder sarcasisme. Bonne nuit!
Da's waarquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die moet er wel zijn anders gaat het niet
Ik laat het niet op een forum weten en zwetenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix mis mee toch... twee van die uberwarme lichamen...opgewonden nat van het zweet ... kussen voelen warm ... nat... zweet ...
\\quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Daar heeft t weer toch geen invloed op?
of bedoelde je in je shoarma?
Meestal wel, maar ach een enkele keer kan t ook zonder hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die moet er wel zijn anders gaat het niet
En toch is het er het weer voor...quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat het niet op een forum weten en zweten
Ja je mist ietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
En toch is het er het weer voor...
maar jij was toch een getrouwde vrouw enzo... of mis ik iets?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
\\
Je kan het volgens mij iedereen in dit topic vragen maar het gros is gewoon chonisch geil bij dit warme weer heur
Oow dan wacht ik wel even lezen en antwoorden, het begin van de mail heb ik al van genoten wat schrijfwijze heerlijk genieten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee iedereen is straks ineens weg als jij terug komt.... doen we een surpriseparty.... springen we ineens op achter de banken vandaan........
Zouzou, non ho visto te tutto il giorno . Come stai?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:27 schreef zouzou het volgende:
Chere Eva!
om 12uur vanmidag heb ik u een PM gestuurd het was de eerste keer. ik hoop dat ik heb het goed gedaan. Dat was om mijn excuse te vragen omdat ik kan niet komen vandaag ik heb toen mijn reden gegeven. Maar wij doen het een andere keer. Merci
U heeft duizelingen en suizende oren, ik denk niet dat gevaarlijk is, komt of van uw oren moeten schoen gemakt of iets met een kies. Als u voelt niet lekker niet zoud eten niet goed voor hoogbloeddruk, beter zoet nemen wegens adrealide,en zuiker.
En Bommie ik ben niet boos op u, u wil doen goed bij uw vriend en dat begrijp ik. U zegt wat u denk en dat is niet mis wij pratten een keer zonder sarcasisme. Bonne nuit!
ohw kut... sorry .. niet goed opgelet danquote:
Geeft nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw kut... sorry .. niet goed opgelet dan
Gelukkigquote:
Hi Zouzouquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:27 schreef zouzou het volgende:
Chere Eva!
om 12uur vanmidag heb ik u een PM gestuurd het was de eerste keer. ik hoop dat ik heb het goed gedaan. Dat was om mijn excuse te vragen omdat ik kan niet komen vandaag ik heb toen mijn reden gegeven. Maar wij doen het een andere keer. Merci
U heeft duizelingen en suizende oren, ik denk niet dat gevaarlijk is, komt of van uw oren moeten schoen gemakt of iets met een kies. Als u voelt niet lekker niet zoud eten niet goed voor hoogbloeddruk, beter zoet nemen wegens adrealide,en zuiker.
neuj mij boeit t nie wat jij allemaal uitkraaitquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zitten jullie nou allemaal op de google vertaalsite?
Nee maar dat is wat ik nog wel wil van vlees.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Daar heeft t weer toch geen invloed op?
of bedoelde je in je shoarma?
Alo alo rudipoedie, wiwa iek zag joe bien de beesjes van 666quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zitten jullie nou allemaal op de google vertaalsite?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj mij boeit t nie wat jij allemaal uitkraait
Precies Boms jij snapt mij tenminstequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
\\
Je kan het volgens mij iedereen in dit topic vragen maar het gros is gewoon chonisch geil bij dit warme weer heur
Tot zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef Nizno het volgende:
en nu........ ga ik roken en mn laptop ff lekker instoppen op bed
Daarom ben ik lief en jij wat minder hier en daarquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alo alo rudipoedie, wiwa iek zag joe bien de beesjes van 666
Maar vroeger is niet nuquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
He, zo ben ik he
Al had ik vroeger niet zo willen zijn
Mijn hondje ligt ook voor pampusquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
Arme hond hier, ff rustig uitgelaten en loopt alweer te hijgen
B.t.w. mogen we hier wel roken? vroeg ik mij ineens af, of moeten we daarvoor in een ander topic zijn?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef Nizno het volgende:
en nu........ ga ik roken en mn laptop ff lekker instoppen op bed
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zitten de dames die al maaaaaanden geen harde plasser hebben gevoeld weer te geilen hier?
Ja sneu hè voor onsquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zitten de dames die al maaaaaanden geen harde plasser hebben gevoeld weer te geilen hier?
Hier mag gerookt wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
B.t.w. mogen we hier wel roken? vroeg ik mij ineens af, of moeten we daarvoor in een ander topic zijn?
?????????quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja we stemmenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Best wel sneu, 't gaat nu al weken door hier met die aandachtshoererij
GZD ontloop ik dat bij dezequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begreep dat het aan het weer ligtquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Best wel sneu, 't gaat nu al weken door hier met die aandachtshoererij
Zal me een bult zijn !!!quote:
Nou, sommigen hebben hier al weken zin, althans, dat lees ik. 't Wordt hoog tijd om bij sommigen eens wat naar binnen te schuivenquote:
Grootspraakquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, sommigen hebben hier al weken zin, althans, dat lees ik. 't Wordt hoog tijd om bij sommigen eens wat naar binnen te schuiven![]()
t was geen kvdb.... of wordt tv show op reis ook herhaalt vannacht?quote:
Gaan we nu weer beginnen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
D. en Laysa zijn al zo goed als getrouwd.
Fakequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:27 schreef zouzou het volgende:
Chere Eva!
neeeeeeeeeee niet doen !quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:54 schreef Soury het volgende:
Nou ik ga mij grote bek ook maar dicht houden...
Nou dat is niet helemaal waar hoor LS.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het gaat nog stil worden op de SC na de zomer.
Allemaal stelletjes, die het straks te druk met elkaar hebben.
Van Remlof en Liesje lees je al bijna niets meer.
Bij EvA staan de eierstokken ook op springen voor Bommelmans
Soury is nog steeds in luv met haar manneke.
En Ruud probeert zo liev te zijn en blijft dat alleen maar virtueel met zijn Italiaanse.
Wat een enerverende zomer zal dit worden.
hoho frans / zuid afrikaans enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Fake![]()
Waarom zegt een Francese, sarcasisme bijvoorbeeld, was da "sarcasisme" da's geen Nederlands en da's geen Frans en ook geen mix ...........da's gewoon overdreven
Maar goed bommie is om, ... nou die eend nog .....
Oow dat weet ik nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
t was geen kvdb.... of wordt tv show op reis ook herhaalt vannacht?
Dat valt me idd op. Hoop wel dat het wat word. Voor de rest...dat loopt wel losssss. Jij kunt natuurlijk ook de vrouw van je leven tegen komen dussquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Ruud probeert zo liev te zijn en blijft dat alleen maar virtueel met zijn Italiaanse.
Fijn dat is goed voor jequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang dat MIJN positieve kant is kan ik daar mee leven
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar hoor LS.
Daar ga ik niet voor, hij is mijn FOK! vriend/maat niks meer dan dat.
Ik was het niet, je gaat niet weg hoorquote:
heb ff gespiekt.. en nee geen herhaling... straks komt er een pliezieserie na t journaalquote:
Je vergeet: Bommie krijg de kolder in zijn kop en verdwijnt weer een half jaarquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terwijl LS zich langs de oevers van de IJssel laat versieren door zijn ex en net doet of het hem koud laatquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Liesje komt uit een relatie, dus dit is een tussenrelatie. Het gaat vast geen stand houdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bommelmans zit in z'n wittebroodsweken en EvA loopt alleen maar te teasen.quote:Bij EvA staan de eierstokken ook op springen voor Bommelmans
D. wil wel maar ook Laysa loopt alleen maar te teasenquote:D. en Laysa zijn al zo goed als getrouwd.
Ruud is veel te lief, dat vinden vrouwen niet leukquote:En Ruud probeert zo liev te zijn en blijft dat alleen maar virtueel met zijn Italiaanse.
En hoe zit het met jou?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Fake![]()
Waarom zegt een Francese, sarcasisme bijvoorbeeld, was da "sarcasisme" da's geen Nederlands en da's geen Frans en ook geen mix ...........da's gewoon overdreven
Maar goed bommie is om, ... nou die eend nog .....
En voor wie niet de kans heeft gehad een stelletje te vormen presenteert Huub in het nieuwe seizoen een programma op RTL5... "Chat me nat..."quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat valt me idd op. Hoop wel dat het word. Voor de rest...dat loopt wel losssss. Jij kunt natuurlijk ook de vrouw van je leven tegen komen duss
nouja, 'we' ben ik ook nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik was het niet, je gaat niet we hoor
zeg ....praat jij ff lekker voor jezelf....en dat geldt ook voor LS.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesje komt uit een relatie, dus dit is een tussenrelatie. Het gaat vast geen stand houden
[..]
Bommelmans zit in z'n wittebroodsweken en EvA loopt alleen maar te teasen.
[..]
D. wil wel maar ook Laysa loopt alleen maar te teasen
[..]
Ruud is veel te lief, dat vinden vrouwen niet leuk![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg ....praat jij ff lekker voor jezelf....en dat geldt ook voor LS.....
Wat een mensenkennisquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesje komt uit een relatie, dus dit is een tussenrelatie. Het gaat vast geen stand houden
[..]
[..]
[..]
Dat is maar tijdelijk he, want volgens Piet Paulusma komt er een zware depressie aan, dan kan ik het wel weer shaken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Terwijl LS zich langs de oevers van de IJssel laat versieren door zijn ex en net doet of het hem koud laat
Dat van Ruud baart me wel een beetje zorgen hoor... moeten we anders niet ff een lief escortmeiske bij elkaar lappen... anders hebben we na de zomer helemaal hel!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zeg, slaap jij nou nog niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga jij nou maar lekker naar je eigen.....blondje toe....dan vermaakt de rst zich hier gewoon wel zonder al dat domme gespeculeerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik praat voor mijzelf. Er lopen hier gewoon een stel aandachtshoeren rond
Hij doet maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En voor wie niet de kans heeft gehad een stelletje te vormen presenteert Huub in het nieuwe seizoen een programma op RTL5... "Chat me nat..."
WHAHAHA Vunzige lurkster dat je er bentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik lig nooit gelijk op bedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
WHAHAHA Vunzige lurkster dat je er bent
Misschien heeft Nizno een Fok-tarief?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat van Ruud baart me wel een beetje zorgen hoor... moeten we anders niet ff een lief escortmeiske bij elkaar lappen...
ze sprak toch Frans van origine ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoho frans / zuid afrikaans enzo
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga jij nou maar lekker naar je eigen.....blondje toe....dan vermaakt de rst zich hier gewoon wel zonder al dat domme gespeculeer
Las net iets van iemand die zichzelf al aanprees als callgirl. Misschien een optie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat van Ruud baart me wel een beetje zorgen hoor... moeten we anders niet ff een lief escortmeiske bij elkaar lappen... anders hebben we na de zomer helemaal hel!
nee dit schuif je niet op ruud afquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, 't is allemaal Ruud z'n schuld
Getver geen praatprogramma meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ff gespiekt.. en nee geen herhaling... straks komt er een pliezieserie na t journaal
grijnz ach ruudje mag best bellen hoor..... maaruhm als hij frans gaat kletsen haak ik afquote:
Ruud is best wel geduldig , dus ehm. welke periode van het jaar zijn ze het goedkoopst?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat van Ruud baart me wel een beetje zorgen hoor... moeten we anders niet ff een lief escortmeiske bij elkaar lappen... anders hebben we na de zomer helemaal hel!
gediplomeerd callgirl ook nogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Las net iets van iemand die zichzelf al aanprees als callgirl. Misschien een optie?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je vergeet: Bommie krijg de kolder in zijn kop en verdwijnt weer een half jaar
DZDD heb je nog, maar dat houdt ook niet overquote:
Nee jij dan slapjanus, grootse plannen om talpa te overvallen, grote bakkes om notes te scoren, buitenlandse vrouwen zien je niet zitten...quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hhahahah jij dat is zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Terwijl LS zich langs de oevers van de IJssel laat versieren door zijn ex en net doet of het hem koud laat
Fransquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz ach ruudje mag best bellen hoor..... maaruhm als hij frans gaat kletsen haak ik af
Het was Italiaansquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz ach ruudje mag best bellen hoor..... maaruhm als hij frans gaat kletsen haak ik af
Ja, dat eigenste blondje krijgt het regelmatig in real en dat durf jij helemaal niet, jij wil alleen maar aandachtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga jij nou maar lekker naar je eigen.....blondje toe....dan vermaakt de rst zich hier gewoon wel zonder al dat domme gespeculeer
DZDD?? regelrechte aanfluiting dat programma!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef marsan het volgende:
[..]
DZDD heb je nog, maar dat houdt ook niet over
Ja maar lieverd... dat gebeurt soms... ik zeg niet dat het nu gebeurt ... maar soms gebeurt het ..quote:
'weet ik toch... maar tis leuk om die jongen op de kast te jagen met de opmerking spaans italiaans of portugeesquote:
ja.....en huub is echt een bnnerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat eigenste blondje krijgt het regelmatig in real en dat durf jij helemaal niet, jij wil alleen maar aandacht
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee jij dan slapjanus, grootse plannen om talpa te overvallen, grote bakkes om notes te scoren, buitenlandse vrouwen zien je niet zitten...![]()
Maar als je in de buurt bent trakteer ik je graag op een biertje
Het is jouw gevoelige snaar D. daar moet je overheen stappenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, 'we' ben ik ook niet
Maar Ruud was daar laatst ook al over bezig
Eerste drie weken van augustus vakantie, zeik niet over een paar euriquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ruud is best wel geduldig , dus ehm. welke periode van het jaar zijn ze het goedkoopst?
Yups. te slecht voor woorden inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
DZDD?? regelrechte aanfluiting dat programma!!
Ga es neuqen, i.p.v. er zoveel over te lullenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....en huub is echt een bnner...dream on boy....
Was het maar een terugfluitingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee een stickert voor op de fietsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
e hebt een diploma?
Krijg je dan ook van die padges om op je badpak te naaien?
Zoek er maar eentje uit dan!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerste drie weken van augustus vakantie, zeik niet over een paar euri
ik heb het er niet over gehad.......ow pff je bent de moeite ook eigenlijk niet....ik bedoel...je hebt een vriendin en dan zit je hier om 12 uur snachts...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga es neuqen, i.p.v. er zoveel over te lullen
hihi, je zei overheenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is jouw gevoelige snaar D. daar moet je overheen stappen
Denk niet dat ze zich daarvoor leent, ze valt namelijk op vrouwenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Las net iets van iemand die zichzelf al aanprees als callgirl. Misschien een optie?
Ooow jij leent je er wel voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan niet leze alleen maar plaatjes kijken dat jij dat miet snapt die mensen op fok zijn aalemaal slechtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoek er maar eentje uit dan!
zo nou maak je me wel even gelukkigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef marsan het volgende:
[..]
DZDD heb je nog, maar dat houdt ook niet over
Hmmm, Dan toch maar verder zoeken voor ruud. Maar als beetje maffiabaas heeft zij ze toch wel in eigen dienst ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zich daarvoor leent, ze valt namelijk op vrouwen
Wat deden jullie tijdens TBO SC 50? Vingeren en aandacht vragen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb het er niet over gehad.......ow pff je bent de moeite ook eigenlijk niet....ik bedoel...je hebt een vriendin en dan zit je hier om 12 uur snachts...
Nee maar toch kletsen ze daarin en daar hou ik vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe ik met liefde hoor. maar t is echt een baggerprogrammaquote:
en wat doe jij....jij geeft die aandacht....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat deden jullie tijdens TBO SC 50? Vingeren en aandacht vragen!
Wat deden jullie tijdens TBO SC 51? Vingeren en aandacht vragen!
Wat doen jullie tijdens TBO SC 89? Nog steeds vingeren en aandacht vragen!
Ja ik snap het wel, je kan niet altijd hier zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar lieverd... dat gebeurt soms... ik zeg niet dat het nu gebeurt ... maar soms gebeurt het ..
Dus hebben we morgen leuk leesvoerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:15 schreef versabommie het volgende:
OMG jullie staan morgen met headlines onder Huub's blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |