pciesquote:
Nou jaquote:
Lijkt te zielig voor woorden dat eenden fetischquote:
Ja mensen moeten weten dat niet ik maar Ruud.nl de slechterik isquote:
Dat zei Tess net ook al aan de telefoonquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Suizende oren en duizeligheid? Evenwichtsorgaan? Klinkt in ieder geval niet dat je last van de warmte hebt.
Dat was figuurlijk hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, lust je mij rauw, wat lekker zeg
En daarnaast weet Eend het topic dan te vindenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja mensen moeten weten dat niet ik maar Ruud.nl de slechterik is
De volgende is voor jouquote:
Ja dat dan weer welquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
En daarnaast weet Eend het topic dan te vinden
Kijk, dat kon ik niet weten, meende het hier niet gezien te hebben. Hou het ff in de gaten, kan geen kwaad is alleen erg vervelend.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat zei Tess net ook al aan de telefoon
Ik stel voor elke slowchat TT te beginnen met : PC Eend, hiero!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
en niet te vergeten om luxe dingen te kunnen doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
en vergeet het beleg niet, en iets erbij om te drinken
Ruud had jou die TT ingefluisterdquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met dit weer eten is een straf,quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zei ik dus ook al..evenwichtsorgaan.
Niet gezien Tes, maar daar lijkt het meer op. Als ze genoeg drinkt en zout tot zich neemt zou ze nergens meer last van moeten hebben. En eten, blijven eten.
Ik ben tegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik stel voor elke slowchat TT te beginnen met : PC Eend, hiero!
truste heksiequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
lieve luitjes van het goede leven, tot morgen en slaap lekker
dubbel belegquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
en niet te vergeten om luxe dingen te kunnen doen
Jij ook veel slaapplezierquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
Eend uit het vet... nee JIJ bent sadistischquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben tegenLaat die oliebol ff zweten in zijn eigen vet
internetverbinding!!!quote:
Opgewarmd ik ben heet zat zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was figuurlijk hoor
Als het letterlijk zou zijn dan had ik je graag een beetje opgewarmd
Kweet het te veel eerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend uit het vet... nee JIJ bent sadistisch
Met dit weer eten is een straf,quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Niet gezien Tes, maar daar lijkt het meer op. Als ze genoeg drinkt en zout tot zich neemt zou ze nergens meer last van moeten hebben. En eten, blijven eten.
Sleep wellquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
Doe maar een n minder ben niet zo hebberigquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
channel, het westen midden en oosten van het land krijgt regen
eend hoor je toch in eigen vet te bakken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend uit het vet... nee JIJ bent sadistisch
Tis verdomd vervelend want ik heb geen zin elke keer flauw te vallen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk, dat kon ik niet weten, meende het hier niet gezien te hebben. Hou het ff in de gaten, kan geen kwaad is alleen erg vervelend.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:56 schreef marsan het volgende:
[..]
Met dit weer eten is een straf,
Ik doe het wel en eet nu met lange tanden mijn eten op.
Het is nu even minimaal eten en geen lekkere dingen meer
hihi, je zei komenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Opgewarmd ik ben heet zat zo![]()
![]()
Dan moet je in de winter komen dan is opwarmen wel gewenst
Truste Heksquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
Meld zich vrijwillig aan...zo kom maar op met die stories.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Opgewarmd ik ben heet zat zo![]()
![]()
Dan moet je in de winter komen dan is opwarmen wel gewenst
Gewoon vers fruit eten en shakes ervan maken....mmmm zo lekker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hier ook. eten gaat echt alleen nog maar omdat ik weet dat t moet. Maar als ik mocht kiezen at ik gewoon niets met dit weer.
Gewoon in ruststand of meer als je je hoofd snel naar 1 kant beweegt? dat alles vertraagd gaat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tis verdomd vervelend want ik heb geen zin elke keer flauw te vallen.
Zelfs nu ik op de bank zit heb ik er last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |