As ifquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van versabommie hoor
Nou, kom maar op dan, ik lust haar rauwquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja je zwarte vacht stond haar niet aan.. Ze heeft gezegd: Al is het het laatste wat ik doe maar kapot gaat hij!
Godsamme dat duurde lang zeg, zat je aan de IJssel of moest je zo lang nadenkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Laysa, maar jij hebt ook telefoon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie heb ik aan de lijn, hallo, hallo. Het is mijn eigen tele-romeo?
Alsjeblieft niet, hou van mooi weer en lekkere zomeravonden maar ditquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:28 schreef versabommie het volgende:
Ik drink een pils. zweet pak hier en daar een lauwe douche en plakken is geil! Wat mij betreft blijft het 365 dagen per jaar 30 graden!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:24 schreef D. het volgende:
Volgens mij is er weer iemand aan de telefoon
Ey! Ik heb niet een reden om jaloers te wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker !!! Zweten en zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, hou van mooi weer en lekkere zomeravonden maar ditGaat me net iets tever.
Weet je ook waar het valt heksje, zou wel eens tegen kunnen vallenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:31 schreef Toverheks het volgende:
heb nergens last van, alleen vanmiddag toen ik de boodschappen naar huis moest slepen en ik moest wachten voor het stoplicht echt was te warm. maar wat ik eerder zei, P Pau;usma zei vanavond storm hagel onweer en regen morgen, en ik zeg eerlijk, heerlijk
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker !!! Zweten en zo
Weer? Nog steeds bedoel jequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef Talitha het volgende:
Twee sc's en in beiden wordt over het weer gepraat.
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan in bed flink tegen mekaar aankruipen ... heerrrrrrrlijk! Dit is zooooooooooooo'n ultiem weer
Ieder zijn meug muis, ik vind er geen donder aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker !!! Zweten en zo
ik hoop bij mijquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Weet je ook waar het valt heksje, zou wel eens tegen kunnen vallen
Nee ik heb nog steeds die duizelingen en suizende oren, ook als ik rustig op de bank zit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
prima.. druk gehad... en met jou?
weer bijgekomen van de flauwte?
Wat niet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja geef het out gaande adhd grietje ff carte blanche![]()
Ennuh wat heb JIJ aan?
Ik mag alles van Tess, ga jij je daar nou niet mee bemoeienquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja geef het out gaande adhd grietje ff carte blanche![]()
Ennuh wat heb JIJ aan?
Ooow dank jequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar het stond er zo grappig
Tuurlijk komt het goed, remember!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik heb nog steeds die duizelingen en suizende oren, ook als ik rustig op de bank zit.
Als het niet overgaat ga ik naar de dokter en dan komt het vast weer goed
quote:
Buienradar in de gaten houden, doe ik altijd, ook op vakantie. Kan wel eens handig zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoop bij mijnee dat weet ik niet maar sbs staat nu op straks komt ie weer langs, P paulusma dan he zal ik ff opletten
ik foonslet de hele dag maar door.... ben een echte callgirlquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Laysa, maar jij hebt ook telefoon?
Suizende oren en duizeligheid? Evenwichtsorgaan? Klinkt in ieder geval niet dat je last van de warmte hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik heb nog steeds die duizelingen en suizende oren, ook als ik rustig op de bank zit.
Wel 4 flessen water en veel koffiequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe jij nu maar rustig aan anders zie je weer sterretjes en ga je out, heb je vanmiddag wel veel gedronken? water enzo
als het niet over gaat... grapjas.. je gaat gewoon morgen naar de dokter.. klaar uit!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik was weer even emailenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:24 schreef D. het volgende:
Volgens mij is er weer iemand aan de telefoon
Coolquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik foonslet de hele dag maar door.... ben een echte callgirl
Kom es even dichterbij...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik mag alles van Tess, ga jij je daar nou niet mee bemoeien![]()
Eindelijk iemand die echt van mij houdt
Dat zei ik dus ook al..evenwichtsorgaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Suizende oren en duizeligheid? Evenwichtsorgaan? Klinkt in ieder geval niet dat je last van de warmte hebt.
Gelukkig komt er regen aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik drink me te pletter, tis niks, zweet me ook te pletter, blijf douchen, blijf plakken.
Van mij mag het ietsepietsie minder warm.
hahahhahahaa zo lang mn klanten er maar blij mee zijn hequote:
Ja maar dan moet ik eerst een vent anders gaat die 30 graden niet doorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:28 schreef versabommie het volgende:
Ik drink een pils. zweet pak hier en daar een lauwe douche en plakken is geil! Wat mij betreft blijft het 365 dagen per jaar 30 graden!
Je bent lekker vlug meissie, tis dat je me quote anders zou ik niet meer weten waar je het over hebtquote:
uiteraard, anders geen brood op de plankquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahhahahaa zo lang mn klanten er maar blij mee zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |