Gaat goed dus elders.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
ik ben jullie eg nie aan het volgen...maar is het gezellig...ik denk dat ik bevangen ben door de hitte....en mn buren ook allemaal...hoor nu wel 4 soorten muziek door elkaar
Gewoon je eigen radio harder zetten, dan hoor je de rest niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
ik ben jullie eg nie aan het volgen...maar is het gezellig...ik denk dat ik bevangen ben door de hitte....en mn buren ook allemaal...hoor nu wel 4 soorten muziek door elkaar
quote:
Ja en het erge is ik lust ook geen softijs dus verkoel je ook moeilijkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:56 schreef marsan het volgende:
Hier ook. eten gaat echt alleen nog maar omdat ik weet dat t moet. Maar als ik mocht kiezen at ik gewoon niets met dit weer.
neuh....geen zin inquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon je eigen radio harder zetten, dan hoor je de rest niet meer
Ga ff vroeg je nest in... Ik ben vannacht vet over me nek gegaan. Dat luchte opquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tis verdomd vervelend want ik heb geen zin elke keer flauw te vallen.
Zelfs nu ik op de bank zit heb ik er last van.
Klopt idd. Dat eet ik nu dus ook heel veel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Gewoon vers fruit eten en shakes ervan maken....mmmm zo lekker.
Aech nie dat ik ga wachtenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar ze laat je wel weer tot de winter wachten.
Ik eet al helemaal geen ijs. Lust ik nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier ook. eten gaat echt alleen nog maar omdat ik weet dat t moet. Maar als ik mocht kiezen at ik gewoon niets met dit weer.
Ja en het erge is ik lust ook geen softijs dus verkoel je ook moeilijker
vertelquote:
ik voelde me ook niet jofel...al denk ik dat het bij mij door die walgelijke onderburen kwamquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga ff vroeg je nest in... Ik ben vannacht vet over me nek gegaan. Dat luchte op
Dat eet ik in de winter ook nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt idd. Dat eet ik nu dus ook heel veel.
Vleesch, gegrild vleesch!
Is niet erg, ik snap het zelf ook allemaal niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb een jongen van 23 op mn Hyves die mij erg leuk vindtquote:
Poeh hee, dat heb ik even terug gelezen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik voelde me ook niet jofel...al denk ik dat het bij mij door die walgelijke onderburen kwam
Twas raar binnen 2 minuten had ik koppijn en en een keel die van schuurpapier leek .. Ineens !!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik voelde me ook niet jofel...al denk ik dat het bij mij door die walgelijke onderburen kwam
Streelt je ego toch wel een beetje lijkt mequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een jongen van 23 op mn Hyves die mij erg leuk vindtnah...echt hoor ut moet niet gekker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |