nee...ik zou niet durven.....tis maar een mailtje waarin ik vraag vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop je te zieken met andermans dinnetje
kap nou eens met dat foute gekwoot!!!quote:
Leuk toch, leef je uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een jongen van 23 op mn Hyves die mij erg leuk vindtnah...echt hoor ut moet niet gekker worden
Oh vriendje in dit geval.. Nou huldequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop je te zieken met andermans dinnetje
Ohw foto heb ik op google gevondenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahahahaha dan ben je echt een pretty boy van 23....hij is een model
WOWquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef versabommie het volgende:
Ik doe me voor als een jongen van 23 op hyves... hebben jullie nog hobby's?
Zit jij eens niet zo ongenuanceerd op mijn kwalitatief hoogstaande postings te reppen als een of andere hyperactieve argentijnse dolle moeder wiens hele kooi met cavia's net uit een helicopter is getieft!quote:
speel jij wow?quote:
D. zag er wel goed uit op zijn foto, nou nog kijken of die klik er isquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:09 schreef marsan het volgende:
[..]
Nopu hoor je t D. je mag nu ook wel komen denk ik zo
Ook met dit weer?quote:
Ik bijt als het moet de strot van een koe nog eigentandig doorquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef marsan het volgende:
[..]
Ook met dit weer?
Ik eet helemaal geen vlees.
Best een kek planquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
Ik ga slapen...morgen weer een dag zeggen ze![]()
![]()
Sleep well Laysa!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
![]()
je weet niet half hoe erg ik ben als dolle minaquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit jij eens niet zo ongenuanceerd op mijn kwalitatief hoogstaande postings te reppen als een of andere hyperactieve argentijnse dolle moeder wiens hele kooi met cavia's net uit een helicopter is getieft!
zie ik er uit als een jongen??quote:
Je hebt me nog niet gerept op hyves .... euh ...oops...quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
![]()
truste mevrouwquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik heb eens in een of ander reisprogramma gezien dat gebakken cavia een lekkernij is ergens in Zuid-Amerika, maar of dat nou Argentinië was?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit jij eens niet zo ongenuanceerd op mijn kwalitatief hoogstaande postings te reppen als een of andere hyperactieve argentijnse dolle moeder wiens hele kooi met cavia's net uit een helicopter is getieft!
Nooit wat van gezien dus geloof er geen ruk vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet niet half hoe erg ik ben als dolle mina
[..]
Weet je wel hoeveel vrouwtjes spelen?quote:zie ik er uit als een jongen??
Mwah, klik is overratedquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
D. zag er wel goed uit op zijn foto, nou nog kijken of die klik er is
Zou zomaar kunnen ... die argentijnen kunnen nog zo fout zijn... ze weten hoe ze vleesch bereidenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb eens in een of ander reisprogramma gezien dat gebakken cavia een lekkernij is ergens in Zuid-Amerika, maar of dat nou Argentinië was?
t ging toch over jou als 23 jarige loverboy??quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nooit wat van gezien dus geloof er geen ruk van![]()
[..]
Weet je wel hoeveel vrouwtjes spelen?
Er zat je overduidelijk iets dwars, dan kan een kotspartij de boel wel opluchten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas raar binnen 2 minuten had ik koppijn en en een keel die van schuurpapier leek .. Ineens !!!![]()
Na de kotspartij ben ik gaan slapen en is ook weer weg
ik schrijf t oprechtquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat schreef adat jochie ook daarnet...maar dan net iets suggestiever![]()
jou doe ik morgen welquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet gerept op hyves .... euh ...oops...
de nieuwe roddel??quote:
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er zat je overduidelijk iets dwars, dan kan een kotspartij de boel wel opluchten.
Is het erg als ik nu een mail van a4 formaat door ga lezen en beantwoorden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef versabommie het volgende:
Ik doe me voor als een jongen van 23 op hyves... hebben jullie nog hobby's?
quote:
nee iedereen is straks ineens weg als jij terug komt.... doen we een surpriseparty.... springen we ineens op achter de banken vandaan........quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is het erg als ik nu een mail van a4 formaat door ga lezen en beantwoorden.
Ja jullie horen het goed, damn en het zijn nog leuke teksten ook.
Maar ik bedoel als ik dat ga doen zijn jullie er dan straks nog?
Ik hoop het ook voor jou, want met deze hitte is het toch wel vies omdat zo te latenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee ik was dr vandaag niet...ze zitten schuin onder mij dus ik hoop voor de mensen er direct naast en boven van wel
Nee dan zit er een slotje opquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jammer dat je dat er nou bij tikt....... dacht dat jij ging slapen?!?!?!?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zal het nog even verduidelijken...ik doe morgen wel op bommie/ pretty boy reageren op hyves...om misstanden te voorkomen
nee nix, je zei : Jou doe ik morgen welquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zal het nog even verduidelijken...ik doe morgen wel op bommie/ pretty boy reageren op hyves...om misstanden te voorkomen
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mee eens!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nix, je zei : Jou doe ik morgen wel
Whehehehequote:
Precies, ik ben je getuige. Zij doet jou morgen en ze kan er niet meer onderuitquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nix, je zei : Jou doe ik morgen wel
Met dit weer wil ik niks, ja menselijk vlees maar dat is andersquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef marsan het volgende:
[..]
Ook met dit weer?
Ik eet helemaal geen vlees.
Trustequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
![]()
Oh please !!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met dit weer wil ik niks, ja menselijk vlees maar dat is anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |