Kijk daar hou ik nou vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bijt als het moet de strot van een koe nog eigentandig door
quote:
Daar heeft t weer toch geen invloed op?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met dit weer wil ik niks, ja menselijk vlees maar dat is anders
IK vind je liefquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:27 schreef zouzou het volgende:
En Bommie ik ben niet boos op u, u wil doen goed bij uw vriend en dat begrijp ik. U zegt wat u denk en dat is niet mis wij pratten een keer zonder sarcasisme. Bonne nuit!
Da's waarquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die moet er wel zijn anders gaat het niet
Ik laat het niet op een forum weten en zwetenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix mis mee toch... twee van die uberwarme lichamen...opgewonden nat van het zweet ... kussen voelen warm ... nat... zweet ...
\\quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Daar heeft t weer toch geen invloed op?
of bedoelde je in je shoarma?
Meestal wel, maar ach een enkele keer kan t ook zonder hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die moet er wel zijn anders gaat het niet
En toch is het er het weer voor...quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat het niet op een forum weten en zweten
Ja je mist ietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
En toch is het er het weer voor...
maar jij was toch een getrouwde vrouw enzo... of mis ik iets?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
\\
Je kan het volgens mij iedereen in dit topic vragen maar het gros is gewoon chonisch geil bij dit warme weer heur
Oow dan wacht ik wel even lezen en antwoorden, het begin van de mail heb ik al van genoten wat schrijfwijze heerlijk genieten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee iedereen is straks ineens weg als jij terug komt.... doen we een surpriseparty.... springen we ineens op achter de banken vandaan........
Zouzou, non ho visto te tutto il giorno . Come stai?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:27 schreef zouzou het volgende:
Chere Eva!
om 12uur vanmidag heb ik u een PM gestuurd het was de eerste keer. ik hoop dat ik heb het goed gedaan. Dat was om mijn excuse te vragen omdat ik kan niet komen vandaag ik heb toen mijn reden gegeven. Maar wij doen het een andere keer. Merci
U heeft duizelingen en suizende oren, ik denk niet dat gevaarlijk is, komt of van uw oren moeten schoen gemakt of iets met een kies. Als u voelt niet lekker niet zoud eten niet goed voor hoogbloeddruk, beter zoet nemen wegens adrealide,en zuiker.
En Bommie ik ben niet boos op u, u wil doen goed bij uw vriend en dat begrijp ik. U zegt wat u denk en dat is niet mis wij pratten een keer zonder sarcasisme. Bonne nuit!
ohw kut... sorry .. niet goed opgelet danquote:
Geeft nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw kut... sorry .. niet goed opgelet dan
Gelukkigquote:
Hi Zouzouquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:27 schreef zouzou het volgende:
Chere Eva!
om 12uur vanmidag heb ik u een PM gestuurd het was de eerste keer. ik hoop dat ik heb het goed gedaan. Dat was om mijn excuse te vragen omdat ik kan niet komen vandaag ik heb toen mijn reden gegeven. Maar wij doen het een andere keer. Merci
U heeft duizelingen en suizende oren, ik denk niet dat gevaarlijk is, komt of van uw oren moeten schoen gemakt of iets met een kies. Als u voelt niet lekker niet zoud eten niet goed voor hoogbloeddruk, beter zoet nemen wegens adrealide,en zuiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |