neuj mij boeit t nie wat jij allemaal uitkraaitquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zitten jullie nou allemaal op de google vertaalsite?
Nee maar dat is wat ik nog wel wil van vlees.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Daar heeft t weer toch geen invloed op?
of bedoelde je in je shoarma?
Alo alo rudipoedie, wiwa iek zag joe bien de beesjes van 666quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zitten jullie nou allemaal op de google vertaalsite?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj mij boeit t nie wat jij allemaal uitkraait
Precies Boms jij snapt mij tenminstequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
\\
Je kan het volgens mij iedereen in dit topic vragen maar het gros is gewoon chonisch geil bij dit warme weer heur
Tot zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef Nizno het volgende:
en nu........ ga ik roken en mn laptop ff lekker instoppen op bed
Daarom ben ik lief en jij wat minder hier en daarquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alo alo rudipoedie, wiwa iek zag joe bien de beesjes van 666
Maar vroeger is niet nuquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
He, zo ben ik he
Al had ik vroeger niet zo willen zijn
Mijn hondje ligt ook voor pampusquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
Arme hond hier, ff rustig uitgelaten en loopt alweer te hijgen
B.t.w. mogen we hier wel roken? vroeg ik mij ineens af, of moeten we daarvoor in een ander topic zijn?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef Nizno het volgende:
en nu........ ga ik roken en mn laptop ff lekker instoppen op bed
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zitten de dames die al maaaaaanden geen harde plasser hebben gevoeld weer te geilen hier?
Ja sneu hè voor onsquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zitten de dames die al maaaaaanden geen harde plasser hebben gevoeld weer te geilen hier?
Hier mag gerookt wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
B.t.w. mogen we hier wel roken? vroeg ik mij ineens af, of moeten we daarvoor in een ander topic zijn?
?????????quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja we stemmenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Best wel sneu, 't gaat nu al weken door hier met die aandachtshoererij
GZD ontloop ik dat bij dezequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |