Eerste drie weken van augustus vakantie, zeik niet over een paar euriquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ruud is best wel geduldig , dus ehm. welke periode van het jaar zijn ze het goedkoopst?
Yups. te slecht voor woorden inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
DZDD?? regelrechte aanfluiting dat programma!!
Ga es neuqen, i.p.v. er zoveel over te lullenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....en huub is echt een bnner...dream on boy....
Was het maar een terugfluitingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee een stickert voor op de fietsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
e hebt een diploma?
Krijg je dan ook van die padges om op je badpak te naaien?
Zoek er maar eentje uit dan!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerste drie weken van augustus vakantie, zeik niet over een paar euri
ik heb het er niet over gehad.......ow pff je bent de moeite ook eigenlijk niet....ik bedoel...je hebt een vriendin en dan zit je hier om 12 uur snachts...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga es neuqen, i.p.v. er zoveel over te lullen
hihi, je zei overheenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is jouw gevoelige snaar D. daar moet je overheen stappen
Denk niet dat ze zich daarvoor leent, ze valt namelijk op vrouwenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Las net iets van iemand die zichzelf al aanprees als callgirl. Misschien een optie?
Ooow jij leent je er wel voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz ach ruudje mag best bellen hoor..... maaruhm als hij frans gaat kletsen haak ik af
kan niet leze alleen maar plaatjes kijken dat jij dat miet snapt die mensen op fok zijn aalemaal slechtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoek er maar eentje uit dan!
zo nou maak je me wel even gelukkigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef marsan het volgende:
[..]
DZDD heb je nog, maar dat houdt ook niet over
Hmmm, Dan toch maar verder zoeken voor ruud. Maar als beetje maffiabaas heeft zij ze toch wel in eigen dienst ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zich daarvoor leent, ze valt namelijk op vrouwen
Wat deden jullie tijdens TBO SC 50? Vingeren en aandacht vragen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb het er niet over gehad.......ow pff je bent de moeite ook eigenlijk niet....ik bedoel...je hebt een vriendin en dan zit je hier om 12 uur snachts...
Nee maar toch kletsen ze daarin en daar hou ik vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe ik met liefde hoor. maar t is echt een baggerprogrammaquote:
en wat doe jij....jij geeft die aandacht....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat deden jullie tijdens TBO SC 50? Vingeren en aandacht vragen!
Wat deden jullie tijdens TBO SC 51? Vingeren en aandacht vragen!
Wat doen jullie tijdens TBO SC 89? Nog steeds vingeren en aandacht vragen!
Ja ik snap het wel, je kan niet altijd hier zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar lieverd... dat gebeurt soms... ik zeg niet dat het nu gebeurt ... maar soms gebeurt het ..
Dus hebben we morgen leuk leesvoerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:15 schreef versabommie het volgende:
OMG jullie staan morgen met headlines onder Huub's blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |