Gisteren had ik ook te veel pinten opquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hou het rustig vanavond, heb me gisteravond alweer genoeg misdragen
Ik ben gisterenavond nog gauw vlug stiekem snel even naar hengelo geweestquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook te veel pinten op![]()
Hoezo een keer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat las ik nou net jewilt een keer met de trein belgie doen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo een keer?Ben daar al ee tijd lang mee bezig, het moet eind dit jaar zo'n beetje klaar zijn
Er zijn wel droeviger oordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
je moet niet naar leopoldsburg gaan is maar 1 spoorlijn
dan weet je waar ik het over hebquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn wel droeviger oordenLeopoldsburg is al eens gedaan trouwens
Uiteraardquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan weet je waar ik het over heb
ik kom er bijna dagelijks is 6 km hiervandaanquote:
Ja, lekker toch! Klagersquote:
Nee, 80% luchtvochtigheid poept met lange oe.quote:
T is ook nooit goed ook he, doet die slang wat hij in de natuur ook doet, gaan ze hem slaanquote:Python doodt Amerikaanse peuter in bed
Uitgegeven: 2 juli 2009 06:29
Laatst gewijzigd: 2 juli 2009 06:28
MIAMI - Een python van 3,6 meter lang heeft woensdag een 2-jarig Amerikaans meisje in haar bed gedood. De slang was 's nachts ontsnapt uit zijn terrarium, meldden autoriteiten.
De eigenaar van de Birmese python, de vriend van de moeder van de peuter, vond zijn huisdier bovenop het kind in de plaats Oxford in Florida.
Hij sloeg het dier, maar het meisje was al dood toen de reddingsdiensten arriveerden.
De man wordt verhoord en hij wordt mogelijk aangeklaagd voor het in gevaar brengen van een kind.
poep met een lange oe kennen ze hier niet meer sinds de jaren 70, toen is de spelling aangepast naar een korte u.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, 80% luchtvochtigheid poept met lange oe.
Ik zet de airco hier op kantoor wel aan. Ze hadden 't al gedaan, maar naar 5 gradenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst ff de airco aan zetten op slaapkamer
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 047 Dr_Flash
02. 022 marcb1974
03. 022 Ladylike
04. 020 MPG
05. 017 DaMart
06. 015 Muck
07. 011 Sjowhan
08. 010 goldfinger1963
09. 009 dndiek
10. 009 Pheno
11. 008 JortK
12. 007 OA
13. 003 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
Erop gezet? Opblaasding?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Gisteren meegeholpen terras te betegelen en het zwembad erop gezet
Straks lekker swemmun
ik lag er gisteren al om 23.00u in maar toen was het nog bezig met vullen
kan ook zo'n opbouwding zijnquote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan ook zo'n opbouwding zijn![]()
en zal wel groot zijn als hij nog aan het vullen is
quote:
Bedoel je soms een MiTo, die van de voorkant op een Nissan Micra lijkt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee LL. Jij weet nogal veel van Alfa's he?
Ik zag hier gisteren een Alfa rondrijden. een LELIJKE AlfaNiet normaal. 2deus, heel kleine achterrruitjes, je hoopt bijna dat er geen achterbankje inzit want dat kan onmogelijk praktisch zijn, en hij was gewoon LELIJK. Het was eigenlijk één grote dikke negerinnenkont op wielen. GATver
Wat voor type was dat??
mogguh LLquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Gisteren tijdens het vullen al erin gezeten met 4 volwassenen(2 daarvan echt geen kleine jongens
)
Mogguh Sjow, Fruts en GF
die bedoelt diequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
Bedoel je soms een MiTo, die van de voorkant op een Nissan Micra lijkt?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De voorkant valt eigenlijk wel mee ja.
Maar die kont is smerig
en bek houwe, ik heb WEL smaak.
8c Competizione![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je nou?
OAquote:
LLquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Gisteren tijdens het vullen al erin gezeten met 4 volwassenen(2 daarvan echt geen kleine jongens
)
Mogguh Sjow, Fruts en GF
Stond gisteren wel hoog in de dagcijfersquote:
quote:
Frutsebeestquote:
quote:
Op basis van user ID denk ik!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
Hey Dndiek![]()
Trouwens, waarom staat marc 2e in de lijst en ik 3e, terwijl we evenveel posts hebben?
Ik voel me gediscrimineerd als vrouw zijnde nu![]()
Dan voel ik me een nummerquote:
Je hebt een nieuwe bril?quote:
kleine lettersquote:
Ben ik me eindelijk aant aanwennen om ook op Fok! de juiste leestekens te gebruiken, leer jij het me direct weer afquote:
Een afsluitende sub-tag zou geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[sub]zou ik nou een punt achter diezetten?
Waar staat in mijn username een hoofdletter danquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik me eindelijk aant aanwennen om ook op Fok! de juiste leestekens te gebruiken, leer jij het me direct weer af
zou ik nou een punt achter diezetten?
![]()
jij hebt het niet druk op je werkquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik me eindelijk aant aanwennen om ook op Fok! de juiste leestekens te gebruiken, leer jij het me direct weer af
zou ik nou een punt achter diezetten?
![]()
Jawel hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt het niet druk op je werk
Ninjaquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een afsluitende sub-tag zou geen kwaad kunnen
Nergens, maar ik begon de zin ermeequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar staat in mijn username een hoofdletter dan?
zou je niet zeggenquote:
Dat is het voordeel van werken aan een PCquote:
Spellingscontrole is voor apenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een domzeikprogramma is dat word toch ook. Beetje mijn woorden aanpassen
Nietes....quote:
whehehe hier ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een domzeikprogramma is dat word toch ook. Beetje mijn woorden aanpassen
Je hebt gelijkquote:
Het is dan ook NIET de spellingscontrole die dat doetquote:
Huh?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is dan ook NIET de spellingscontrole die dat doet
Spellingscontrole doet een voorstel op verzoek zeg maar, maar zal niet zomaar een woord aanpassen of er dingen aan toevoegen.quote:
Vooral als je het instelt op de pc van iemand andersquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja autocorrectie![]()
Kan je leuke dingen mee doen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
Vooral als je het instelt op de pc van iemand anders :Y :X
1 |
quote:
Juistquote:
Just curious; waarom bestel je je lunch? Is er geen kantine (net zoals hier) maar betaald de baas wel het eten? Of moet je het zelf allemaal regelen?quote:
Ik heb mijn laatste allang gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
Ik pak nog een bakkie, laatste voor vandaag
kantine is hok met tafels maar dus zonder voedselvoorzieningquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Just curious; waarom bestel je je lunch? Is er geen kantine (net zoals hier) maar betaald de baas wel het eten? Of moet je het zelf allemaal regelen?
Ah, precies als bij ons..quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kantine is hok met tafels maar dus zonder voedselvoorziening
baas betaalt niets
Maar aangezien ik voorgesmeerde bammetjes niet lekker vind, bestel ik mn broodjes gewoon
Als je met genoeg collega's bent, kom je daar vrij makkelijk aan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, precies als bij ons..
Maar moet je dan niet voor een bepaald bedrag bestellen voordat ze de lunch komen bezorgen
Bij ons hoeft dat nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar moet je dan niet voor een bepaald bedrag bestellen voordat ze de lunch komen bezorgen
nee, dat is het voordeel van goede klant zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo ook bij ons.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons hoeft dat nietMaar we doen het altijd met een groepje, dus meestal bestellen we voor 30-40 euro of zo. Wij doen dit trouwens alleen op donderdag. Is nogal een kapitaalsintensieve bezigheid, ziet u
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kantine is hok met tafels maar dus zonder voedselvoorziening
baas betaalt niets
Maar aangezien ik voorgesmeerde bammetjes niet lekker vind, bestel ik mn broodjes gewoon
en jij bent een goede klant je bestelt dagelijksquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat is het voordeel van goede klant zijn
Decadent enzoquote:
Het bedrijf is al een jaar of 10 klant, ik bestel pas een maand bij die mensenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij bent een goede klant je bestelt dagelijks
ook iemand wakkerquote:
Was jij dan al voor 7.00u wakker?quote:
ik wel jaquote:
Ik ook hoorquote:
sommige mensen hebben een echte baanquote:
Heldquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Held
En dan de hele dag zitten knikkebollen
tis nu al middagquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een echte baan![]()
en mogguh btw
quote:
quote:
Dan moet je toch eens je horloge goed zettenquote:
Ik welquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en super veel zin om te werken
zou dat het zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens je horloge goed zetten
Daardoor krijg ik alleen maar zin om te zwemmenquote:
Vast welquote:
Mijn ava zou dat ook moeten doen vermoeden.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef Frutsel het volgende:
Tis me het dagje wel weer zeg![]()
zal blij zijn als ik naar huis mag en naar bed
Dank jequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt positief
Enne: feli![]()
lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:00 schreef Frutsel het volgende:
vooruit dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was het nietquote:
Die ene plaatje wordt uitgerekt weergegeven jeweettquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je hebt nu duidelijk al teveel gezopen
Tx Marcquote:
Tot aan dit moment ging het wel goed... slechts één smsje en een telefoontje... en ik maar denken dat ik er mooi onderuit kwamquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was het niet
Heb alleen feli gezegdmaar dat kan vanalles betekenen
ik weet het, maar ik zag er twee met tetten en bier, maar die deden het niet... en deze kwam er ook krom uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene plaatje wordt uitgerekt weergegeven jeweett
jij wilt je verjaardag niet meer vieren?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tx Marc![]()
[..]
Tot aan dit moment ging het wel goed... slechts één smsje en een telefoontje... en ik maar denken dat ik er mooi onderuit kwam![]()
Mijn ouders hebben wel gebeld,maar dat ging over de krant... niet zozeer omdat ik jarig was
Vier ik zowiezo niet dit jaarquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij wilt je verjaardag niet meer vieren?
Volgende keer hou ik mn bek en stuur ik wel een smsquote:
Mag je ook doen als ik niet jarig ben hoorquote:
thx (all the way back to Indonesia!) Indah!quote:
Dus we gaan niet een biertje drinken?quote:
Ooit vast welquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus we gaan niet een biertje drinken?
Vanacht nog bijna gedaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mag je ook doen als ik niet jarig ben hooraltijd leuk
![]()
eigenwijsjequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vanacht nog bijna gedaan
Maar ik ben altijd bang dat ik mensen wakker sms dus laat ik het om die tijdstippen dan maar
ik laat ff nieuwe aanrukken danquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Oh Fruts; iemand heeft al het bier opgemaakt en ik wil er ook nog wel eentje eigenlijk.
Brunoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:41 schreef Muck het volgende:
hebben jullie mijn supersexy prijsvraag al gezien trouwens
[PRIJSVRAAG] Brüno
Ik lag in bedquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
moet jij niet eens een keer je bed in gewoon?
quote:
whehehehequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:41 schreef Muck het volgende:
[PRIJSVRAAG] Brüno
nee, maar die dikke zeugen in hun strakke truitjes, compleet met flubberarmen en -benen mogen wel?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Stukje uit de Sp!ts van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Vandaag meteen 3 reactiesHet is goddomme 30 graden en men maakt zich druk om mannen in korte broeken
Wat een land is dit joh
![]()
Ik loop al dagen in een kortebroek... SCHIJT aan datgene en diegene die er wat van denktquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Stukje uit de Sp!ts van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Vandaag meteen 3 reactiesHet is goddomme 30 graden en men maakt zich druk om mannen in korte broeken
Wat een land is dit joh
![]()
J.M. Evengroen uit Gouda. Cares.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Frutsel het volgende:
Ik loop al dagen in een kortebroek... SCHIJT aan datgene en diegene die er wat van denkt![]()
Thuis loop ik hele avonden alleen in een onderbroek. Who cares?
Pics anders hoaxquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik loop al dagen in een kortebroek... SCHIJT aan datgene en diegene die er wat van denkt![]()
Thuis loop ik hele avonden alleen in een onderbroek. Who cares?
Die kan zich beter druk maken om het beledigen en bedreigen van ambulance/brandweerpersoneel in die fantastische stadquote:
Only realtime animations possible. Come maar ff sjekkuhquote:
Dat komt door de piraten bij Somaliëquote:
Spam.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:41 schreef Muck het volgende:
[PRIJSVRAAG] Brüno
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Only realtime animations possible. Come maar ff sjekkuh
ook niet ff dan, maar lekker langquote:
Ik dacht door de coup a soup in Honduras?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat komt door de piraten bij Somalië
En als het koeler is moet de verwarming weer aan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:58 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij doet de airco het hier weer op de afdeling. 't Wordt een stuk koeler
okay dat dekentje op de bank enzo is dan wel knusquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik ookvan kou
en dan van warm knuffelen enz (woei):P
whehehe wijsneusquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook niet ff dan, maar lekker lang![]()
bevrijdt het klempunt maar van zijn klemmen![]()
Iemand is voor mij thuis allemaal kleine Italiaanse hapjes aan het makenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis. Even kijken wat ik ga brouwen, paella lijkt me wel wat
Joah, wat gaan we eigenlijk doen?quote:
Die zijn niet gestopt met gierenquote:
Lekker, vandaag heb ik BBQquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis. Even kijken wat ik ga brouwen, paella lijkt me wel wat
Oeh das ook erg lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Iemand is voor mij thuis allemaal kleine Italiaanse hapjes aan het maken
Das liefquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:01 schreef Sjowhan het volgende:
Zomaar ijs gekregen van een collega. Lekker
Nog 20 minuutjes, dan naar huis en dan swemmunquote:
Zo kan ik ook een grandslam winnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:07 schreef Frutsel het volgende:
Mexicaanse griep treft ook Wimbledon
15-0 fifteen love
15-15 fifteen all
15-30 fifteen thirty
15-40 fifteen fourty
30-40 thirty fourty
40-40 deuce
40-A advantage Mexican Flu
game over
en BBQquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
Nog 20 minuutjes, dan naar huis en dan swemmun
en dropshotquote:
geen sangriaquote:
Dies al opquote:
ADO?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:53 schreef JortK het volgende:
Zometeen naar huis en dan een seizoenskaart halen om te gaan rellen iedere zondag
Doen ze dat bij jullie op de BBQ?quote:
Super Mario?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Iemand is voor mij thuis allemaal kleine Italiaanse hapjes aan het maken
altijd smaakt het vlees beter vanquote:
dan zijn het geen kleine hapjes maar grote happenquote:
Ik heb al twee dagen geBBq'ed, achter elkaar. Dus vandaag even niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
hartstikke druk![]()
iedereen zit buiten aan de bbq
Nee, ik zat weer eens op het strandquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
hartstikke druk![]()
iedereen zit buiten aan de bbq
Ach, chickies te hosselen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat ook op een terras aan het strand, om precies te zijn.
quote:
Hoe dúrven ze!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
Op mijn werk begonnen ze weer over mijn onderzoeksdagen....
En dus vinden ze dat je weer op onderzoek moet, maar eigenlijk kan dat helemaal niet, want er zijn verder geen mensen die nog enigszins verstand hebben...quote:
Dat wordt bij mij lastig. Nou ja, ik kan er een perenijsje bij gaan soepen. Maar vanavond geen zin inquote:
Hee wat grappig, ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat ook op een terras aan het strand, om precies te zijn.
Dus zijn jullie maar elkaar gaan hosselen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er viel weinig te hosselen eigenlijk..
Nee, ik probeerde me te laten hosselen door een serveerster, maar meer dan een schalkse glimlach kreeg ik nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus zijn jullie maar elkaar gaan hosselen?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 039 Ladylike
02. 038 goldfinger1963
03. 031 Dr_Flash
04. 022 Pheno
05. 022 Frutsel
06. 020 marcb1974
07. 017 JortK
08. 012 OA
09. 011 indahnesia.com
10. 010 dndiek
11. 009 DaMart
12. 009 Sjowhan
13. 008 MPG
14. 005 _F.U.B.A.R_
15. 004 Muck
16. 001 3keernix
Reeks-statistieken!
Yep! Gister de hele middag/avond in het park gehangen en ik was zo moe dat ik er om 2300 al in lagquote:
Oh, hij wel.quote:
Ach, het gaat vanmiddag al kut worden, dat is toch altijd zo? Als je vrij bent gaat het mis (of zo lijkt het).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:14 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk trouwens, op balkon ontbijten. Dat ik dat de komende week maar vaak kan doen...
...al lijken de weersvoorspellingen geen rekening te houden met mijn onderzoeksweek.... 90% kans op neerslag dinsdag en woensdag.
Hallo.quote:
Goed. Zometeen even naar de huisarts voor controle, dan nog een dag werken en vervolgens een week niet werken. Onderzoeksweek, zoals dat hier heetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep! Gister de hele middag/avond in het park gehangen en ik was zo moe dat ik er om 2300 al in lag
Dus nu eigenlijk wel wakkerrrr! Komt goed uit want ik heb om half 10 een vergadering en daar wil ik nog een beetje voor doenEn afgezien van die vergadering heb ik al weekend
Hoe is het met jou?
Nou ja, sommigen noemen het vakantie. Maar vakantie is voor het plebs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed. Zometeen even naar de huisarts voor controle, dan nog een dag werken en vervolgens een week niet werken. Onderzoeksweek, zoals dat hier heet.
whehehe ik zelf dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:13 schreef DaMart het volgende:
WIe hebben gisteren de meeste bommetjes gemaakt in het opblaaszwembad van Ladylike?
[..]
SQLquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:21 schreef Pheno het volgende:
KUDT.
Heeft iemand een SQL query gemaakt van 15 joins en dan is het nog kut met peren. Ik begin wel opnieuw, stelletje prutz0rs.
Ja, da's waar. Mocht het volgende week kutweer worden, dan moet het dat de weken daarna ook maar blijven, vind ik... zo lullig als het alleen die ene vrije week slechts is, andersquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het gaat vanmiddag al kut worden, dat is toch altijd zo? Als je vrij bent gaat het mis (of zo lijkt het).
De hoer dat het is!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde me te laten hosselen door een serveerster, maar meer dan een schalkse glimlach kreeg ik niet.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna weekend.
Verkeerd merkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:57 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
[ afbeelding ]
deze heb ik gisteren samen met mn ventje en schoonpa opgezet
Subqueries in exclusive joins ftw!quote:
Dat moet je tegen mn schoonpa zeggenquote:
Daar ben ik het nou helemaal mee eensquote:
En het werkt ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|