Gisteren had ik ook te veel pinten opquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hou het rustig vanavond, heb me gisteravond alweer genoeg misdragen
Ik ben gisterenavond nog gauw vlug stiekem snel even naar hengelo geweestquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook te veel pinten op![]()
Hoezo een keer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat las ik nou net jewilt een keer met de trein belgie doen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo een keer?Ben daar al ee tijd lang mee bezig, het moet eind dit jaar zo'n beetje klaar zijn
Er zijn wel droeviger oordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
je moet niet naar leopoldsburg gaan is maar 1 spoorlijn
dan weet je waar ik het over hebquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn wel droeviger oordenLeopoldsburg is al eens gedaan trouwens
Uiteraardquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan weet je waar ik het over heb
ik kom er bijna dagelijks is 6 km hiervandaanquote:
Ja, lekker toch! Klagersquote:
Nee, 80% luchtvochtigheid poept met lange oe.quote:
T is ook nooit goed ook he, doet die slang wat hij in de natuur ook doet, gaan ze hem slaanquote:Python doodt Amerikaanse peuter in bed
Uitgegeven: 2 juli 2009 06:29
Laatst gewijzigd: 2 juli 2009 06:28
MIAMI - Een python van 3,6 meter lang heeft woensdag een 2-jarig Amerikaans meisje in haar bed gedood. De slang was 's nachts ontsnapt uit zijn terrarium, meldden autoriteiten.
De eigenaar van de Birmese python, de vriend van de moeder van de peuter, vond zijn huisdier bovenop het kind in de plaats Oxford in Florida.
Hij sloeg het dier, maar het meisje was al dood toen de reddingsdiensten arriveerden.
De man wordt verhoord en hij wordt mogelijk aangeklaagd voor het in gevaar brengen van een kind.
poep met een lange oe kennen ze hier niet meer sinds de jaren 70, toen is de spelling aangepast naar een korte u.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, 80% luchtvochtigheid poept met lange oe.
Ik zet de airco hier op kantoor wel aan. Ze hadden 't al gedaan, maar naar 5 gradenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst ff de airco aan zetten op slaapkamer
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 047 Dr_Flash
02. 022 marcb1974
03. 022 Ladylike
04. 020 MPG
05. 017 DaMart
06. 015 Muck
07. 011 Sjowhan
08. 010 goldfinger1963
09. 009 dndiek
10. 009 Pheno
11. 008 JortK
12. 007 OA
13. 003 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
Erop gezet? Opblaasding?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Gisteren meegeholpen terras te betegelen en het zwembad erop gezet
Straks lekker swemmun
ik lag er gisteren al om 23.00u in maar toen was het nog bezig met vullen
kan ook zo'n opbouwding zijnquote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan ook zo'n opbouwding zijn![]()
en zal wel groot zijn als hij nog aan het vullen is
quote:
Bedoel je soms een MiTo, die van de voorkant op een Nissan Micra lijkt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee LL. Jij weet nogal veel van Alfa's he?
Ik zag hier gisteren een Alfa rondrijden. een LELIJKE AlfaNiet normaal. 2deus, heel kleine achterrruitjes, je hoopt bijna dat er geen achterbankje inzit want dat kan onmogelijk praktisch zijn, en hij was gewoon LELIJK. Het was eigenlijk één grote dikke negerinnenkont op wielen. GATver
Wat voor type was dat??
mogguh LLquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Gisteren tijdens het vullen al erin gezeten met 4 volwassenen(2 daarvan echt geen kleine jongens
)
Mogguh Sjow, Fruts en GF
die bedoelt diequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
Bedoel je soms een MiTo, die van de voorkant op een Nissan Micra lijkt?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De voorkant valt eigenlijk wel mee ja.
Maar die kont is smerig
en bek houwe, ik heb WEL smaak.
8c Competizione![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je nou?
OAquote:
LLquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Gisteren tijdens het vullen al erin gezeten met 4 volwassenen(2 daarvan echt geen kleine jongens
)
Mogguh Sjow, Fruts en GF
Stond gisteren wel hoog in de dagcijfersquote:
quote:
Frutsebeestquote:
quote:
Op basis van user ID denk ik!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
Hey Dndiek![]()
Trouwens, waarom staat marc 2e in de lijst en ik 3e, terwijl we evenveel posts hebben?
Ik voel me gediscrimineerd als vrouw zijnde nu![]()
Dan voel ik me een nummerquote:
Je hebt een nieuwe bril?quote:
kleine lettersquote:
Ben ik me eindelijk aant aanwennen om ook op Fok! de juiste leestekens te gebruiken, leer jij het me direct weer afquote:
Een afsluitende sub-tag zou geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[sub]zou ik nou een punt achter diezetten?
Waar staat in mijn username een hoofdletter danquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik me eindelijk aant aanwennen om ook op Fok! de juiste leestekens te gebruiken, leer jij het me direct weer af
zou ik nou een punt achter diezetten?
![]()
jij hebt het niet druk op je werkquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik me eindelijk aant aanwennen om ook op Fok! de juiste leestekens te gebruiken, leer jij het me direct weer af
zou ik nou een punt achter diezetten?
![]()
Jawel hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt het niet druk op je werk
Ninjaquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een afsluitende sub-tag zou geen kwaad kunnen
Nergens, maar ik begon de zin ermeequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar staat in mijn username een hoofdletter dan?
zou je niet zeggenquote:
Dat is het voordeel van werken aan een PCquote:
Spellingscontrole is voor apenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een domzeikprogramma is dat word toch ook. Beetje mijn woorden aanpassen
Nietes....quote:
whehehe hier ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een domzeikprogramma is dat word toch ook. Beetje mijn woorden aanpassen
Je hebt gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |