Huh?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is dan ook NIET de spellingscontrole die dat doet
Spellingscontrole doet een voorstel op verzoek zeg maar, maar zal niet zomaar een woord aanpassen of er dingen aan toevoegen.quote:
Vooral als je het instelt op de pc van iemand andersquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja autocorrectie![]()
Kan je leuke dingen mee doen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
Vooral als je het instelt op de pc van iemand anders :Y :X
1 |
quote:
Juistquote:
Just curious; waarom bestel je je lunch? Is er geen kantine (net zoals hier) maar betaald de baas wel het eten? Of moet je het zelf allemaal regelen?quote:
Ik heb mijn laatste allang gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
Ik pak nog een bakkie, laatste voor vandaag
kantine is hok met tafels maar dus zonder voedselvoorzieningquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Just curious; waarom bestel je je lunch? Is er geen kantine (net zoals hier) maar betaald de baas wel het eten? Of moet je het zelf allemaal regelen?
Ah, precies als bij ons..quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kantine is hok met tafels maar dus zonder voedselvoorziening
baas betaalt niets
Maar aangezien ik voorgesmeerde bammetjes niet lekker vind, bestel ik mn broodjes gewoon
Als je met genoeg collega's bent, kom je daar vrij makkelijk aan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, precies als bij ons..
Maar moet je dan niet voor een bepaald bedrag bestellen voordat ze de lunch komen bezorgen
Bij ons hoeft dat nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar moet je dan niet voor een bepaald bedrag bestellen voordat ze de lunch komen bezorgen
nee, dat is het voordeel van goede klant zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo ook bij ons.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons hoeft dat nietMaar we doen het altijd met een groepje, dus meestal bestellen we voor 30-40 euro of zo. Wij doen dit trouwens alleen op donderdag. Is nogal een kapitaalsintensieve bezigheid, ziet u
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kantine is hok met tafels maar dus zonder voedselvoorziening
baas betaalt niets
Maar aangezien ik voorgesmeerde bammetjes niet lekker vind, bestel ik mn broodjes gewoon
en jij bent een goede klant je bestelt dagelijksquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat is het voordeel van goede klant zijn
Decadent enzoquote:
Het bedrijf is al een jaar of 10 klant, ik bestel pas een maand bij die mensenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij bent een goede klant je bestelt dagelijks
ook iemand wakkerquote:
Was jij dan al voor 7.00u wakker?quote:
ik wel jaquote:
Ik ook hoorquote:
sommige mensen hebben een echte baanquote:
Heldquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Held
En dan de hele dag zitten knikkebollen
tis nu al middagquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een echte baan![]()
en mogguh btw
quote:
quote:
Dan moet je toch eens je horloge goed zettenquote:
Ik welquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en super veel zin om te werken
zou dat het zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens je horloge goed zetten
Daardoor krijg ik alleen maar zin om te zwemmenquote:
Vast welquote:
Mijn ava zou dat ook moeten doen vermoeden.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef Frutsel het volgende:
Tis me het dagje wel weer zeg![]()
zal blij zijn als ik naar huis mag en naar bed
Dank jequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt positief
Enne: feli![]()
lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:00 schreef Frutsel het volgende:
vooruit dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was het nietquote:
Die ene plaatje wordt uitgerekt weergegeven jeweettquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je hebt nu duidelijk al teveel gezopen
Tx Marcquote:
Tot aan dit moment ging het wel goed... slechts één smsje en een telefoontje... en ik maar denken dat ik er mooi onderuit kwamquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was het niet
Heb alleen feli gezegdmaar dat kan vanalles betekenen
ik weet het, maar ik zag er twee met tetten en bier, maar die deden het niet... en deze kwam er ook krom uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene plaatje wordt uitgerekt weergegeven jeweett
jij wilt je verjaardag niet meer vieren?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tx Marc![]()
[..]
Tot aan dit moment ging het wel goed... slechts één smsje en een telefoontje... en ik maar denken dat ik er mooi onderuit kwam![]()
Mijn ouders hebben wel gebeld,maar dat ging over de krant... niet zozeer omdat ik jarig was
Vier ik zowiezo niet dit jaarquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij wilt je verjaardag niet meer vieren?
Volgende keer hou ik mn bek en stuur ik wel een smsquote:
Mag je ook doen als ik niet jarig ben hoorquote:
thx (all the way back to Indonesia!) Indah!quote:
Dus we gaan niet een biertje drinken?quote:
Ooit vast welquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus we gaan niet een biertje drinken?
Vanacht nog bijna gedaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mag je ook doen als ik niet jarig ben hooraltijd leuk
![]()
eigenwijsjequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vanacht nog bijna gedaan
Maar ik ben altijd bang dat ik mensen wakker sms dus laat ik het om die tijdstippen dan maar
ik laat ff nieuwe aanrukken danquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Oh Fruts; iemand heeft al het bier opgemaakt en ik wil er ook nog wel eentje eigenlijk.
Brunoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:41 schreef Muck het volgende:
hebben jullie mijn supersexy prijsvraag al gezien trouwens
[PRIJSVRAAG] Brüno
Ik lag in bedquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
moet jij niet eens een keer je bed in gewoon?
quote:
whehehehequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:41 schreef Muck het volgende:
[PRIJSVRAAG] Brüno
nee, maar die dikke zeugen in hun strakke truitjes, compleet met flubberarmen en -benen mogen wel?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Stukje uit de Sp!ts van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Vandaag meteen 3 reactiesHet is goddomme 30 graden en men maakt zich druk om mannen in korte broeken
Wat een land is dit joh
![]()
Ik loop al dagen in een kortebroek... SCHIJT aan datgene en diegene die er wat van denktquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Stukje uit de Sp!ts van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Vandaag meteen 3 reactiesHet is goddomme 30 graden en men maakt zich druk om mannen in korte broeken
Wat een land is dit joh
![]()
J.M. Evengroen uit Gouda. Cares.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Frutsel het volgende:
Ik loop al dagen in een kortebroek... SCHIJT aan datgene en diegene die er wat van denkt![]()
Thuis loop ik hele avonden alleen in een onderbroek. Who cares?
Pics anders hoaxquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik loop al dagen in een kortebroek... SCHIJT aan datgene en diegene die er wat van denkt![]()
Thuis loop ik hele avonden alleen in een onderbroek. Who cares?
Die kan zich beter druk maken om het beledigen en bedreigen van ambulance/brandweerpersoneel in die fantastische stadquote:
Only realtime animations possible. Come maar ff sjekkuhquote:
Dat komt door de piraten bij Somaliëquote:
Spam.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:41 schreef Muck het volgende:
[PRIJSVRAAG] Brüno
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Only realtime animations possible. Come maar ff sjekkuh
ook niet ff dan, maar lekker langquote:
Ik dacht door de coup a soup in Honduras?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat komt door de piraten bij Somalië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |