Huh?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is dan ook NIET de spellingscontrole die dat doet
Spellingscontrole doet een voorstel op verzoek zeg maar, maar zal niet zomaar een woord aanpassen of er dingen aan toevoegen.quote:
Vooral als je het instelt op de pc van iemand andersquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja autocorrectie![]()
Kan je leuke dingen mee doen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
Vooral als je het instelt op de pc van iemand anders :Y :X
1 |
quote:
Juistquote:
Just curious; waarom bestel je je lunch? Is er geen kantine (net zoals hier) maar betaald de baas wel het eten? Of moet je het zelf allemaal regelen?quote:
Ik heb mijn laatste allang gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
Ik pak nog een bakkie, laatste voor vandaag
kantine is hok met tafels maar dus zonder voedselvoorzieningquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Just curious; waarom bestel je je lunch? Is er geen kantine (net zoals hier) maar betaald de baas wel het eten? Of moet je het zelf allemaal regelen?
Ah, precies als bij ons..quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kantine is hok met tafels maar dus zonder voedselvoorziening
baas betaalt niets
Maar aangezien ik voorgesmeerde bammetjes niet lekker vind, bestel ik mn broodjes gewoon
Als je met genoeg collega's bent, kom je daar vrij makkelijk aan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, precies als bij ons..
Maar moet je dan niet voor een bepaald bedrag bestellen voordat ze de lunch komen bezorgen
Bij ons hoeft dat nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar moet je dan niet voor een bepaald bedrag bestellen voordat ze de lunch komen bezorgen
nee, dat is het voordeel van goede klant zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo ook bij ons.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons hoeft dat nietMaar we doen het altijd met een groepje, dus meestal bestellen we voor 30-40 euro of zo. Wij doen dit trouwens alleen op donderdag. Is nogal een kapitaalsintensieve bezigheid, ziet u
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kantine is hok met tafels maar dus zonder voedselvoorziening
baas betaalt niets
Maar aangezien ik voorgesmeerde bammetjes niet lekker vind, bestel ik mn broodjes gewoon
en jij bent een goede klant je bestelt dagelijksquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat is het voordeel van goede klant zijn
Decadent enzoquote:
Het bedrijf is al een jaar of 10 klant, ik bestel pas een maand bij die mensenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij bent een goede klant je bestelt dagelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |