SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Saffierke, jij mag en kan toch alles eten wat je wilt? Of niet?
Oh nee niet he... ik ben weer wat vergeten...
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Wampi het volgende:
Oxymoron, gaaaaaf! Eindelijk, daar heb je lang op gewacht toch? Het wordt vast heel leuk, veel plezier!
Ik ga morgen ook naar een concert, van Joss Stone en Jason Mraz, in het Westerpark, dus ik ben heel blij dat het mooi weer wordt!
ik ben een meelezer, sinds heel lang al, en had dus ook al gelezen van je concertplannenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bent, maar ik heb in december van zowel Piglet als TearSong gehoord dat ze, wel eens met mij mee wilden, naar LIVE. En nu gaat het dan echt gebeuren.
![]()
Maar ik vind het, wel een beetje /raar/ ? dat ik nu Piglet een beetje /vergeten/? ben.Nee, ik bedoel, niet vergeten
, maar misschien had zij ook graag met mij gewild. En dat gaat nu dus niet door. Ben je niet kwaad, Piglet?
![]()
hahaha nee joh!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bent, maar ik heb in december van zowel Piglet als TearSong gehoord dat ze, wel eens met mij mee wilden, naar LIVE. En nu gaat het dan echt gebeuren.
![]()
Maar ik vind het, wel een beetje /raar/ ? dat ik nu Piglet een beetje /vergeten/? ben.Nee, ik bedoel, niet vergeten
, maar misschien had zij ook graag met mij gewild. En dat gaat nu dus niet door. Ben je niet kwaad, Piglet?
![]()
Wow, dat lijkt me inderdaad super!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:58 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk zeg als die mensen die de komende dagen naar de concerten gaan bij mij aan de overkantHier gaan de ramen lekker open zodat we mee kunnen genieten van al dat leuks in het Westerpark
Ik las op de site van Live@... dat je op www.tripticket.nl vast een parkeerkaart kan bestellen, voor 14 euro, die krijg je thuisgemaild en dan sta je op eh.. een kwartier lopen denk ik.. Ik heb er twee jaar terug ook geparkeerd (voor de Scissor Sistersquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Poppedein het volgende:
Stiemie.. kan ik jou mooi even vragen of het een beetje te doen is om (lang) te parkeren in omgeving westerpark. Ik ga zondag naar Anouk en OV is helaas geen optie omdat de treinen t station hier amper nog aandoen 's nachts en ik de volgende dag alweer voor dag en dauw op moet....
quote:Bezoekers die met de (brom-)fiets komen, kunnen deze stallen in de fietsenstallingen op het Westergasfabriekterrein.
Ik ook niet!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik kon het hier helega niet meer terugvinden met dat FC.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
enne..... met dat waterpistool is het helemaal goedgekomen
ik heb ern één bij de bart smit gekocht en kado gegeven voor zijn rapport.
hij was helemaal blij.
dit is'm geworden
[ afbeelding ]
best groot voor nog geen tientje
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja! Mijn onzekere kind en dr broek. Vanmiddag komt ze naar me toe, mam.. meiden uit mn klas willen je vragen of je voor hun ook zo'n broek wil maken..M'n prulletje, zo bang dat ze gepest zou worden
ja das ook wel leuk, want ze weet dat ik het niet doequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]zo leuk
![]()
en stiekem ook waardering voor jouw werk
Dus morgen geen accu, ake, akelig dinges op het bankje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:35 schreef MamsX het volgende:
Hij is vrij![]()
Dus we gaan naar het strand (zie eerdere posts voor eventuele info
)
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
[..]
Oh ja! Mijn onzekere kind en dr broek. Vanmiddag komt ze naar me toe, mam.. meiden uit mn klas willen je vragen of je voor hun ook zo'n broek wil maken..M'n prulletje, zo bang dat ze gepest zou worden
Ik heb liever dat de komende 3/4 weken zo voorbij vliegen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:00 schreef Saffier het volgende:
Mag de tijd even stil blijven staan? Alsjeblieft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar idd ook vakantie
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
When having fun.quote:
Je hebt wel een talent voor posts die net niet genoeg informatie bevatten om begrijpelijk te zijn voor de lezers hè?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:34 schreef aeque het volgende:
Woei!![]()
Ik zit in dubio. Moet ik nou een apart topic openen of posten in een bestaand topic...
Nou idd...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Je hebt wel een talent voor posts die net niet genoeg informatie bevatten om begrijpelijk te zijn voor de lezers hè?
Ik blijf een man he..quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Je hebt wel een talent voor posts die net niet genoeg informatie bevatten om begrijpelijk te zijn voor de lezers hè?
Hahahah hebben jullie even pech dat ik niet met hem gaquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Dus morgen geen accu, ake, akelig dinges op het bankje?
Wie zegt dat ik het niet wil posten...?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd...
Sorry Mous, weer een plaatje... maar ik zit al een paar dagen op mijn handen.![]()
[ afbeelding ]
Posten of je kop houden!Ik heb echt te veel hormonen in mijn lijf voor dit soort geneuzel!
R&P is die kant op! [ afbeelding ]
Yes please...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:51 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht*
ik verklap het wel:
Hij wil mij!!!
Dat zat er dik inquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:51 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht*
ik verklap het wel:
Hij wil mij!!!
Kon ze maar eeuwig zo hormonaal blijven he?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:52 schreef Jarno het volgende:
BE.. Dat pijltje richting R&P ook. *snik*
Wat ben je garpig als je zwanger bent..
Daar zijn manieren voor Lois.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Kon ze maar eeuwig zo hormonaal blijven he?
Jij reageert nu anders ook wel een beetje oververhit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Yes please...![]()
![]()
En daaaag, kom wel weer terug als de dames wat afgekoeld zijn!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohnee ojee nog een man!
Waar is carlo boszhart if you need him!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:50 schreef aeque het volgende:
Weet je wat, ik ga wel weg, als ik toch niet welkom ben. Omdat even iets vergeet erbij te zetten.
Je weet toch wel hoe dat hele zwanger worden gedoe werkt?!quote:
1 maar? tel mij er maar bij, alleen dacht ik met negeren te bereiken dattie er eens mee ophield.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Serieus? Omdat 1 persoon je een aandachtshoer vindt? Sorry!
Kom op zeg! Je hoeft van mij niet weg, maar ik lees hier alleen maar geheimzinnigheden, spoilers met 'lang verhaal, ga ik niet uitleggen' maar dan wel om de haverklap hints ed.
Ik persoonlijk vind dat echt superirritant. Of je vertelt je verhaal, of je zegt niks, maar dat gehint en dan vervolgens weer niks zeggen... Nee, als je daarmee door gaat mag je van mij idd liever ergens anders gaan posten. Maar als je gewoon mee kletst (wat je ook prima kan volgens mij) is er toch niks aan de hand?
Vwb je vraag... open maar een topic hier, over het mee-opvoeden van een kind dat niet van jou is. Best heel interessant.
Dit is niks!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
TF dit mag dan SC heten, t lijkt af en toe meer op Snel Chat... tegen de tijd dat ik dit berichtje heb getypt zijn er al weer een stuk of wat bij
Het heet al Fast Chatquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
TF dit mag dan SC heten, t lijkt af en toe meer op Snel Chat... tegen de tijd dat ik dit berichtje heb getypt zijn er al weer een stuk of wat bij
Neehquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe dat hele zwanger worden gedoe werkt?!
Ja ik weet er het fijne ook niet van maar het was iets met je aspirientjes in de vuilnisbak flikkeren, wachten op de evaluatie en dan hopen dat er een ooievaar onder een trap doorvliegt ofzo. Zoiets.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Neeh![]()
*gaat ontspannen achteroverzitten voor sexuele voorlichting door Jarno, les 1*
Niet té ontspannend, anders moet je straks nog naar sexquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Neeh![]()
*gaat ontspannen achteroverzitten voor sexuele voorlichting door Jarno, les 1*
Ohquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik weet er het fijne ook niet van maar het was iets met je aspirientjes in de vuilnisbak flikkeren, wachten op de evaluatie en dan hopen dat er een ooievaar onder een trap doorvliegt ofzo. Zoiets.
Boeit niet, ik spuit 11 er gewoon rustig op losquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
Eigenlijk is het vaak een kwestie van 'het verkeerde gat'quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ohik dacht altijd dat je er echt niet aan moest denken en dan op vakantie gaan en dan was je zwanger, zoiets toch?
Ja, nu begin *ik* zelfs te twijfelen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vaak een kwestie van 'het verkeerde gat'
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vaak een kwestie van 'het verkeerde gat'
Gaan we het gewoon aan Yppy vragen hoe het bij jullie was.quote:
Op welke temperatuur?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:11 schreef Lois het volgende:
Volgens mij is het toch iets van onderbroeken samen wassen of niet?
Kweenie hoor, maar GHB doet gekke dingen met je geheugen. Maar je zou het kunnen vragen ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Gaan we het gewoon aan Yppy vragen hoe het bij jullie was.
ook, maar toch ook iets met tegen de wind in staan toch? En er vooral niet aan denken, dat lees ik wel vaak!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:11 schreef Lois het volgende:
Volgens mij is het toch iets van onderbroeken samen wassen of niet?
zingen in de kerk is zooo 80's dus voor die tijd moet je weg wezen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef Lois het volgende:
Ja en iets met kerk en zingen maar het fijne weet ik daar ook niet van.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Oehoeh... jullie vergeten nog 'je billen samenknijpen in het zwembad, want je weet maar nooit'...
Nee joh, dan zou ik echt al keizwanger moeten zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:16 schreef Lois het volgende:
Offff! Niet in de kerk aan de was denken als je aan het zingen bent!
Maar misschien ben je dat ook al! Heb je al getest????quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou ik echt al keizwanger moeten zijn.
Dus ik moet hier maar alles neer zetten over mezelf en alles uit leggen over wat ik voel oid?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Serieus? Omdat 1 persoon je een aandachtshoer vindt? Sorry!
Kom op zeg! Je hoeft van mij niet weg, maar ik lees hier alleen maar geheimzinnigheden, spoilers met 'lang verhaal, ga ik niet uitleggen' maar dan wel om de haverklap hints ed.
Ik persoonlijk vind dat echt superirritant. Of je vertelt je verhaal, of je zegt niks, maar dat gehint en dan vervolgens weer niks zeggen... Nee, als je daarmee door gaat mag je van mij idd liever ergens anders gaan posten. Maar als je gewoon mee kletst (wat je ook prima kan volgens mij) is er toch niks aan de hand?
Vwb je vraag... open maar een topic hier, over het mee-opvoeden van een kind dat niet van jou is. Best heel interessant.
Oehnee! Dan moest je toch over een roerstaafje heen plassen ofzo? Ik ga ff naar de kantine!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:18 schreef Lois het volgende:
[..]
Maar misschien ben je dat ook al! Heb je al getest????
Dus jij hebt je billen niet goed samengeknepen in het zwembad!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:18 schreef RockabeIIa het volgende:
En dan heb je nog degenen zoals ik die onbevlekt ontvangen
Heb je wel kool?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:17 schreef moussy het volgende:
Ik kan me ook nog iets herinneren van bloemetjes en bijtjes, maar bloemen in mn tuin *check'* bijtjes *check* geen babies gevonden nog.
Wat een slet!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:19 schreef Lois het volgende:
[..]
Dus jij hebt je billen niet goed samengeknepen in het zwembad!
Nee, maar begin dan ook nergens over.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ik moet hier maar alles neer zetten over mezelf en alles uit leggen over wat ik voel oid?
Hadden we allemaal moeten sippen, of verwachtje nu echt dat fok! stil gelegd wordt omdat jij op je tenen getrapt bent?quote:Nee bedankt, daar is Fok! een iets te groot en door teveel mensen gebruikt forum voor.
En al helemaal niet als het zo moet dat eerst alles koek en ei is. Maar als puntje bij paaltje komt gewoon mes in de rug en vrolijk door posten. Nee dankje
is goequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oehnee! Dan moest je toch over een roerstaafje heen plassen ofzo? Ik ga ff naar de kantine!.
Neequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je wel kool?
Vraag me alleen niet welke kool, want dat ben ik vergeten!
Volgens mij zou dat het moeten zijn. Of rode kool, dat kan ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Neeik kan een zakje zuurkool buiten leggen?
Zo deden wij dat vroegahquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:21 schreef Jarno het volgende:
Kijk, DIT is pas slowfastchatten mensen..
Dat heb ik niet, wel steenkool, die donkere kindjes zijn altijd zo schattigquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat het moeten zijn. Of rode kool, dat kan ook.
quote:
Niet de rode, want daar krijg je juist wél vlekken van!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat het moeten zijn. Of rode kool, dat kan ook.
En dan met een man of 10.quote:
Kijk, dat heb ik 14 jaar lang fout gedaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet de rode, want daar krijg je juist wél vlekken van!
Het schijnt dat Kapitein Iglo ook gewoon de rode kool eet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet de rode, want daar krijg je juist wél vlekken van!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
Shitshitshit... ik moet eig. werken, maar als ik de netwerkverbinding open gooi doet FOK het niet meer en het is zo gesjelluhug!
Dat waren dan gelijk alle geregistreerde usersquote:
en spinaziequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het schijnt dat Kapitein Iglo ook gewoon de rode kool eet.
Ofzo.
Dus ik mag niet posten hoe ik me voel zonder meteen uitleg te geven waarom?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee, maar begin dan ook nergens over.
Gaat het me daarom dan? De manier waarop is alleen een beetje belachelijk.quote:Hadden we allemaal moeten sippen, of verwachtje nu echt dat fok! stil gelegd wordt omdat jij op je tenen getrapt bent?
Ik durf er echt niet over na te denken wat GROEN moet symboliseren moussy.quote:
Ja, maar die heeft toch een hele boot vol kinderen, dus mss moet het dan juist wel?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het schijnt dat Kapitein Iglo ook gewoon de rode kool eet.
Ofzo.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat waren dan gelijk alle geregistreerde users
Noem je kapitein Iglo nou een pedo?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft toch een hele boot vol kinderen, dus mss moet het dan juist wel?
dat is al een paar keer gezegdquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ik mag niet posten hoe ik me voel zonder meteen uitleg te geven waarom?
[..]
[..]
Gaat het me daarom dan? De manier waarop is alleen een beetje belachelijk.
Als iemand gewoon zegt van he kap is ff met dat raadselachtige en post het gewoon of niet. Was het ook goed geweest. Maar nee het moet groots en iedereen lult ineens mee
Volgens mij is het al een paar keer gewoon gezegd, maar dat heb je niet opgeikt ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat het me daarom dan? De manier waarop is alleen een beetje belachelijk.
Als iemand gewoon zegt van he kap is ff met dat raadselachtige en post het gewoon of niet. Was het ook goed geweest. Maar nee het moet groots en iedereen lult ineens mee
Je weet toch dat het een alias is van Michael Jackson??quote:
Je bedoelt die Prince de Lignac toch? Maar die is allang dood dus die kan niet zwanger zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft toch een hele boot vol kinderen, dus mss moet het dan juist wel?
Lol, moet je niet tegen mij zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:23 schreef Mibos2 het volgende:
Aeque het is veels te lekker weer om zo te mekkeren.
Nee, zonder flauw te willen zijn, daar hebben we dus echt R&P voor:quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je nu in de aanbieding?quote:
* moussy neemt snel nog een krantenwijk, ik wil ook een boot vol jongensquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Je bedoelt die Prince de Lignac toch? Maar die is allang dood dus die kan niet zwanger zijn.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:29 schreef RockabeIIa het volgende:
oja, mijn band is lek dus ik ben gebonden aan huis.
Heb ik niet opgepikt? Ik vergeet net iets er bij te zetten en heb het gelijk gedaan..?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is het al een paar keer gewoon gezegd, maar dat heb je niet opgeikt ofzo.
Anyway, doe niet zo moeilijk, joh. Doe gewoon mee of doe het niet, wat je wil.
Jij komt elke keer met quote's terug tussen de bloemkool/bijtjes/bloem/kapitein iglo/prins de lignac door! Dus blaas het niet zo op en zoek een emmer water om af te koelen.quote:
Wat is er mis met het old fashion zuurstoftentje en zondevoeding?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:30 schreef Lois het volgende:
[..]
Mooi, zwangere vrouwen horen ook achter het aanrecht
Ja de rest moet naar de kerk toch? De was doen en zingen enzo... Kool kopen.quote:
Hoho, laten we eerst dat zwanger raken onder de knie raken voordat we ze ergens gaan neerzetten he!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:30 schreef Lois het volgende:
Mooi, zwangere vrouwen horen ook achter het aanrecht
Ow ja, mijn fout. Komt omdat ik nooit meer buiten kom nu, natuurlijk. Zelfs niet in de kerk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:31 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja de rest moet naar de kerk toch? De was doen en zingen enzo... Kool kopen.
Dus omdat de een het over iets anders heeft dan de ander moet diegene z'n mond maar houden. Lekker is dat dan...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:31 schreef Mibos2 het volgende:
[..]
Jij komt elke keer met quote's terug tussen de bloemkool/bijtjes/bloem/kapitein iglo/prins de lignac door! Dus blaas het niet zo op en zoek een emmer water om af te koelen.
Oh, dat vond ik goed te doen wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:32 schreef Lois het volgende:
Dat zwanger zijn heb ik al onder de knie hoor Jarno, het is het bevallen waar ik nog niet zo goed in bed.
bevallen doe je ook maar achter het aanrechtquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:32 schreef Lois het volgende:
Dat zwanger zijn heb ik al onder de knie hoor Jarno, het is het bevallen waar ik nog niet zo goed in bed.
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat de een het over iets anders heeft dan de ander moet diegene z'n mond maar houden. Lekker is dat dan...
Nog niet!quote:
Size doesn't matter!quote:
Tussen de soep en de aardappels, en wel zodanig dat het avondeten wel gewoon ongestoord kan verlopen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:33 schreef moussy het volgende:
[..]
bevallen doe je ook maar achter het aanrecht
Het mooie is dat na afloop de hond ook gelijk te eten heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tussen de soep en de aardappels, en wel zodanig dat het avondeten wel gewoon ongestoord kan verlopen!
paté op een toastjequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het mooie is dat na afloop de hond ook gelijk te eten heeft.
(sorry)
Lust de kat dat ook, of moet ik nou ook nog een hond aanschaffenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het mooie is dat na afloop de hond ook gelijk te eten heeft.
(sorry)
Ik kijk wel uit! Voor je het weet ben je zwanger!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mibos2 het volgende:
Kan iemand mij trouwens even een schop onder mijn kont geven.
\quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mibos2 het volgende:
Kan iemand mij trouwens even een schop onder mijn kont geven. Ik moet 65 pastechi's maken, 40 Johnny Cake's, 3 bolo di manteka's en 160 bladerdeeghapjes. Zaterdag meenemen naar mijn schoonzusje maar ik kom maar niet in mijn keuken gezien het feit dat het daar 30 graden plus is. Heb er nu even een windmolen ingezet en dan ga ik straks toch echt maar beginnen.
Je mag mijn hond wel lenen, dan laat die nog wel wat bonkjes en sliertjes over voor de kat!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lust de kat dat ook, of moet ik nou ook nog een hond aanschaffen
Ow ja, de koffie, die was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:41 schreef Mibos2 het volgende:
Miss Sly ik zie het helemaal voor me. Jongens puf effe puf dooreten puf want puf papa puf moet puf eerst puf de puf afwas puf doen puf voordat puf jullie puf brusje puf komt puf. Daarna maak ik de koffie wel klaar.
*schop* wat is het allemaal? alleen de bladerdeeghapjes snap ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mibos2 het volgende:
Kan iemand mij trouwens even een schop onder mijn kont geven. Ik moet 65 pastechi's maken, 40 Johnny Cake's, 3 bolo di manteka's en 160 bladerdeeghapjes. Zaterdag meenemen naar mijn schoonzusje maar ik kom maar niet in mijn keuken gezien het feit dat het daar 30 graden plus is. Heb er nu even een windmolen ingezet en dan ga ik straks toch echt maar beginnen.
Wow, dat is ook niet een klein beetjequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mibos2 het volgende:
* Stout geeft mibos een schop onder dr kont (sorry als ie te hard was, heb mijn klompen nog aan)quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mibos2 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:45 schreef huuphuup het volgende:
*schopt Mibos. Klinkt goed!
Ik heb medelijden met degenen die vanmiddag dit topic gaan bijlezen![]()
bijlezen is zooo 2008quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:45 schreef huuphuup het volgende:
*schopt Mibos. Klinkt goed!
Ik heb medelijden met degenen die vanmiddag dit topic gaan bijlezen![]()
Welja!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:44 schreef Mibos2 het volgende:
[..]
Eerder melig door het weer ofzo (moet iets de schuld geven tenslotte).
Daar zijn zequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Je mag mijn hond wel lenen, dan laat die nog wel wat bonkjes en sliertjes over voor de kat!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, gaan we eindelijk fysiek worden?
Als in schoppen? Kweenie hoor BE, SM met zwangere vrouwen.... Is dat niet link?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, gaan we eindelijk fysiek worden?
das alleen met schaamluis.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wc-brillen..daar moest je toch ook mee uitkijken?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als in schoppen? Kweenie hoor BE, SM met zwangere vrouwen.... Is dat niet link?
Nee joh, gewoon goed mikkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als in schoppen? Kweenie hoor BE, SM met zwangere vrouwen.... Is dat niet link?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Nou zou ik daar wat over kunnen vertellen... maar ik doe het niet!![]()
geen eens anderhalf uur hier, meer iets van 30 minuten of zo, in elk geval de tijd die ik nodig had om van hier naar tuincentrum, binnenlopen en aubiose kopen en weer terug te fietsenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:46 schreef Wampi het volgende:
[..]ik ook, die anderhalf uur (of wat was het) was al genoeg.. huh? HUH?
![]()
PM is okay.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
quote:
Nou, ik weet vrij zeker dat je DAAR niet zwanger van raakt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zit hier ff op m`n handen hoor![]()
ik wil jou best wat tikjes op de billen geven, hoor!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik glij af... nu ga ik mezelf ook nog eens supergrappig vinden!![]()
hangt er van af wat er daarvoor met de handen gebeurt is toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ik weet vrij zeker dat je DAAR niet zwanger van raakt.
valt wel mee toch :quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:52 schreef Mibos2 het volgende:
Stout je best eerst effe je klomp langszij kunnen zetten.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik wil jou best wat tikjes op de billen geven, hoor!![]()
Als je het daarna bij mij doet
mooi man, 2 bollo's, misschien wil chell het wel op de foto zetten!
Dat ligt eraan wat je met die handen gedaan hebt denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ik weet vrij zeker dat je DAAR niet zwanger van raakt.
Hee wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:55 schreef Jarno het volgende:
En het is allemaal Lois d'r schuld, dit!.
buikfoto please!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:56 schreef Stout het volgende:
manlief vraagt zich ook al af waarom ik zit te schuddebuiken achter de laptop...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ga jij nog ff olie op het vuur gooien dan?
Als je zo doet maak ik je niet zwanger ook hoor. Puh!quote:
Start het lange tenen bankje...volgens mij heb je zo gezelschap.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:57 schreef Lois het volgende:
[..]
Hee wat heb ik nu weer gedaan?
Ik moest even flirten met de pakjespostbodekom terug en nu is het mijn schuld?
Nou ik kom hier niet meer terug hoor!
Goh je lijkt met je ik kom hier niet meer terug wel op iemand hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:57 schreef Lois het volgende:
[..]
Hee wat heb ik nu weer gedaan?
Ik moest even flirten met de pakjespostbodekom terug en nu is het mijn schuld?
Nou ik kom hier niet meer terug hoor!
Je moet ook echt het laatste woord hebben he? Je lijkt wel een wijfquote:
2008-er!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef Vicky het volgende:
Mogguh
Willen jullie niet zoveel lullen.. ik ben geloof ik ruim een half uur bezig gweest met bijlezen
BE, wat ben je toch HEERLIJK hormonaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef Vicky het volgende:
Mogguh
Willen jullie niet zoveel lullen.. ik ben geloof ik ruim een half uur bezig gweest met bijlezen
BE, wat ben je toch HEERLIJK hormonaal![]()
![]()
Nou vooruit, PM jij dan ook maar! Zucht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:01 schreef Lois het volgende:
Whahaha Sly
Nou Jarnoik had net zo'n zin in een evaluatie voor 2
ik word van dit weer altijd zo... eh..... zingerig
ja ik heb heerlijk gelachenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar het was wel vermakelijk, of niet? ;-)
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef Mibos2 het volgende:
[..]
Goh je lijkt met je ik kom hier niet meer terug wel op iemand hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |