SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Saffierke, jij mag en kan toch alles eten wat je wilt? Of niet?
Oh nee niet he... ik ben weer wat vergeten...
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Wampi het volgende:
Oxymoron, gaaaaaf! Eindelijk, daar heb je lang op gewacht toch? Het wordt vast heel leuk, veel plezier!
Ik ga morgen ook naar een concert, van Joss Stone en Jason Mraz, in het Westerpark, dus ik ben heel blij dat het mooi weer wordt!
ik ben een meelezer, sinds heel lang al, en had dus ook al gelezen van je concertplannenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bent, maar ik heb in december van zowel Piglet als TearSong gehoord dat ze, wel eens met mij mee wilden, naar LIVE. En nu gaat het dan echt gebeuren.
![]()
Maar ik vind het, wel een beetje /raar/ ? dat ik nu Piglet een beetje /vergeten/? ben.Nee, ik bedoel, niet vergeten
, maar misschien had zij ook graag met mij gewild. En dat gaat nu dus niet door. Ben je niet kwaad, Piglet?
![]()
hahaha nee joh!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bent, maar ik heb in december van zowel Piglet als TearSong gehoord dat ze, wel eens met mij mee wilden, naar LIVE. En nu gaat het dan echt gebeuren.
![]()
Maar ik vind het, wel een beetje /raar/ ? dat ik nu Piglet een beetje /vergeten/? ben.Nee, ik bedoel, niet vergeten
, maar misschien had zij ook graag met mij gewild. En dat gaat nu dus niet door. Ben je niet kwaad, Piglet?
![]()
Wow, dat lijkt me inderdaad super!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:58 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk zeg als die mensen die de komende dagen naar de concerten gaan bij mij aan de overkantHier gaan de ramen lekker open zodat we mee kunnen genieten van al dat leuks in het Westerpark
Ik las op de site van Live@... dat je op www.tripticket.nl vast een parkeerkaart kan bestellen, voor 14 euro, die krijg je thuisgemaild en dan sta je op eh.. een kwartier lopen denk ik.. Ik heb er twee jaar terug ook geparkeerd (voor de Scissor Sistersquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Poppedein het volgende:
Stiemie.. kan ik jou mooi even vragen of het een beetje te doen is om (lang) te parkeren in omgeving westerpark. Ik ga zondag naar Anouk en OV is helaas geen optie omdat de treinen t station hier amper nog aandoen 's nachts en ik de volgende dag alweer voor dag en dauw op moet....
quote:Bezoekers die met de (brom-)fiets komen, kunnen deze stallen in de fietsenstallingen op het Westergasfabriekterrein.
Ik ook niet!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik kon het hier helega niet meer terugvinden met dat FC.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
enne..... met dat waterpistool is het helemaal goedgekomen
ik heb ern één bij de bart smit gekocht en kado gegeven voor zijn rapport.
hij was helemaal blij.
dit is'm geworden
[ afbeelding ]
best groot voor nog geen tientje
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja! Mijn onzekere kind en dr broek. Vanmiddag komt ze naar me toe, mam.. meiden uit mn klas willen je vragen of je voor hun ook zo'n broek wil maken..M'n prulletje, zo bang dat ze gepest zou worden
ja das ook wel leuk, want ze weet dat ik het niet doequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]zo leuk
![]()
en stiekem ook waardering voor jouw werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |