Kijk, dat heb ik 14 jaar lang fout gedaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet de rode, want daar krijg je juist wél vlekken van!
Het schijnt dat Kapitein Iglo ook gewoon de rode kool eet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet de rode, want daar krijg je juist wél vlekken van!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
Shitshitshit... ik moet eig. werken, maar als ik de netwerkverbinding open gooi doet FOK het niet meer en het is zo gesjelluhug!
Dat waren dan gelijk alle geregistreerde usersquote:
en spinaziequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het schijnt dat Kapitein Iglo ook gewoon de rode kool eet.
Ofzo.
Dus ik mag niet posten hoe ik me voel zonder meteen uitleg te geven waarom?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee, maar begin dan ook nergens over.
Gaat het me daarom dan? De manier waarop is alleen een beetje belachelijk.quote:Hadden we allemaal moeten sippen, of verwachtje nu echt dat fok! stil gelegd wordt omdat jij op je tenen getrapt bent?
Ik durf er echt niet over na te denken wat GROEN moet symboliseren moussy.quote:
Ja, maar die heeft toch een hele boot vol kinderen, dus mss moet het dan juist wel?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het schijnt dat Kapitein Iglo ook gewoon de rode kool eet.
Ofzo.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat waren dan gelijk alle geregistreerde users
Noem je kapitein Iglo nou een pedo?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft toch een hele boot vol kinderen, dus mss moet het dan juist wel?
dat is al een paar keer gezegdquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ik mag niet posten hoe ik me voel zonder meteen uitleg te geven waarom?
[..]
[..]
Gaat het me daarom dan? De manier waarop is alleen een beetje belachelijk.
Als iemand gewoon zegt van he kap is ff met dat raadselachtige en post het gewoon of niet. Was het ook goed geweest. Maar nee het moet groots en iedereen lult ineens mee
Volgens mij is het al een paar keer gewoon gezegd, maar dat heb je niet opgeikt ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat het me daarom dan? De manier waarop is alleen een beetje belachelijk.
Als iemand gewoon zegt van he kap is ff met dat raadselachtige en post het gewoon of niet. Was het ook goed geweest. Maar nee het moet groots en iedereen lult ineens mee
Je weet toch dat het een alias is van Michael Jackson??quote:
Je bedoelt die Prince de Lignac toch? Maar die is allang dood dus die kan niet zwanger zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft toch een hele boot vol kinderen, dus mss moet het dan juist wel?
Lol, moet je niet tegen mij zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:23 schreef Mibos2 het volgende:
Aeque het is veels te lekker weer om zo te mekkeren.
Nee, zonder flauw te willen zijn, daar hebben we dus echt R&P voor:quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je nu in de aanbieding?quote:
* moussy neemt snel nog een krantenwijk, ik wil ook een boot vol jongensquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Je bedoelt die Prince de Lignac toch? Maar die is allang dood dus die kan niet zwanger zijn.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:29 schreef RockabeIIa het volgende:
oja, mijn band is lek dus ik ben gebonden aan huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |