SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Saffierke, jij mag en kan toch alles eten wat je wilt? Of niet?
Oh nee niet he... ik ben weer wat vergeten...
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Wampi het volgende:
Oxymoron, gaaaaaf! Eindelijk, daar heb je lang op gewacht toch? Het wordt vast heel leuk, veel plezier!
Ik ga morgen ook naar een concert, van Joss Stone en Jason Mraz, in het Westerpark, dus ik ben heel blij dat het mooi weer wordt!
ik ben een meelezer, sinds heel lang al, en had dus ook al gelezen van je concertplannenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bent, maar ik heb in december van zowel Piglet als TearSong gehoord dat ze, wel eens met mij mee wilden, naar LIVE. En nu gaat het dan echt gebeuren.
![]()
Maar ik vind het, wel een beetje /raar/ ? dat ik nu Piglet een beetje /vergeten/? ben.Nee, ik bedoel, niet vergeten
, maar misschien had zij ook graag met mij gewild. En dat gaat nu dus niet door. Ben je niet kwaad, Piglet?
![]()
hahaha nee joh!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bent, maar ik heb in december van zowel Piglet als TearSong gehoord dat ze, wel eens met mij mee wilden, naar LIVE. En nu gaat het dan echt gebeuren.
![]()
Maar ik vind het, wel een beetje /raar/ ? dat ik nu Piglet een beetje /vergeten/? ben.Nee, ik bedoel, niet vergeten
, maar misschien had zij ook graag met mij gewild. En dat gaat nu dus niet door. Ben je niet kwaad, Piglet?
![]()
Wow, dat lijkt me inderdaad super!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:58 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk zeg als die mensen die de komende dagen naar de concerten gaan bij mij aan de overkantHier gaan de ramen lekker open zodat we mee kunnen genieten van al dat leuks in het Westerpark
Ik las op de site van Live@... dat je op www.tripticket.nl vast een parkeerkaart kan bestellen, voor 14 euro, die krijg je thuisgemaild en dan sta je op eh.. een kwartier lopen denk ik.. Ik heb er twee jaar terug ook geparkeerd (voor de Scissor Sistersquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Poppedein het volgende:
Stiemie.. kan ik jou mooi even vragen of het een beetje te doen is om (lang) te parkeren in omgeving westerpark. Ik ga zondag naar Anouk en OV is helaas geen optie omdat de treinen t station hier amper nog aandoen 's nachts en ik de volgende dag alweer voor dag en dauw op moet....
quote:Bezoekers die met de (brom-)fiets komen, kunnen deze stallen in de fietsenstallingen op het Westergasfabriekterrein.
Ik ook niet!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik kon het hier helega niet meer terugvinden met dat FC.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
enne..... met dat waterpistool is het helemaal goedgekomen
ik heb ern één bij de bart smit gekocht en kado gegeven voor zijn rapport.
hij was helemaal blij.
dit is'm geworden
[ afbeelding ]
best groot voor nog geen tientje
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja! Mijn onzekere kind en dr broek. Vanmiddag komt ze naar me toe, mam.. meiden uit mn klas willen je vragen of je voor hun ook zo'n broek wil maken..M'n prulletje, zo bang dat ze gepest zou worden
ja das ook wel leuk, want ze weet dat ik het niet doequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]zo leuk
![]()
en stiekem ook waardering voor jouw werk
Dus morgen geen accu, ake, akelig dinges op het bankje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:35 schreef MamsX het volgende:
Hij is vrij![]()
Dus we gaan naar het strand (zie eerdere posts voor eventuele info
)
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
[..]
Oh ja! Mijn onzekere kind en dr broek. Vanmiddag komt ze naar me toe, mam.. meiden uit mn klas willen je vragen of je voor hun ook zo'n broek wil maken..M'n prulletje, zo bang dat ze gepest zou worden
Ik heb liever dat de komende 3/4 weken zo voorbij vliegen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:00 schreef Saffier het volgende:
Mag de tijd even stil blijven staan? Alsjeblieft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar idd ook vakantie
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
When having fun.quote:
Je hebt wel een talent voor posts die net niet genoeg informatie bevatten om begrijpelijk te zijn voor de lezers hè?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:34 schreef aeque het volgende:
Woei!![]()
Ik zit in dubio. Moet ik nou een apart topic openen of posten in een bestaand topic...
Nou idd...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Je hebt wel een talent voor posts die net niet genoeg informatie bevatten om begrijpelijk te zijn voor de lezers hè?
Ik blijf een man he..quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Je hebt wel een talent voor posts die net niet genoeg informatie bevatten om begrijpelijk te zijn voor de lezers hè?
Hahahah hebben jullie even pech dat ik niet met hem gaquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Dus morgen geen accu, ake, akelig dinges op het bankje?
Wie zegt dat ik het niet wil posten...?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd...
Sorry Mous, weer een plaatje... maar ik zit al een paar dagen op mijn handen.![]()
[ afbeelding ]
Posten of je kop houden!Ik heb echt te veel hormonen in mijn lijf voor dit soort geneuzel!
R&P is die kant op! [ afbeelding ]
Yes please...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:51 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht*
ik verklap het wel:
Hij wil mij!!!
Dat zat er dik inquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:51 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht*
ik verklap het wel:
Hij wil mij!!!
Kon ze maar eeuwig zo hormonaal blijven he?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:52 schreef Jarno het volgende:
BE.. Dat pijltje richting R&P ook. *snik*
Wat ben je garpig als je zwanger bent..
Daar zijn manieren voor Lois.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Kon ze maar eeuwig zo hormonaal blijven he?
Jij reageert nu anders ook wel een beetje oververhit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Yes please...![]()
![]()
En daaaag, kom wel weer terug als de dames wat afgekoeld zijn!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohnee ojee nog een man!
Waar is carlo boszhart if you need him!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:50 schreef aeque het volgende:
Weet je wat, ik ga wel weg, als ik toch niet welkom ben. Omdat even iets vergeet erbij te zetten.
Je weet toch wel hoe dat hele zwanger worden gedoe werkt?!quote:
1 maar? tel mij er maar bij, alleen dacht ik met negeren te bereiken dattie er eens mee ophield.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Serieus? Omdat 1 persoon je een aandachtshoer vindt? Sorry!
Kom op zeg! Je hoeft van mij niet weg, maar ik lees hier alleen maar geheimzinnigheden, spoilers met 'lang verhaal, ga ik niet uitleggen' maar dan wel om de haverklap hints ed.
Ik persoonlijk vind dat echt superirritant. Of je vertelt je verhaal, of je zegt niks, maar dat gehint en dan vervolgens weer niks zeggen... Nee, als je daarmee door gaat mag je van mij idd liever ergens anders gaan posten. Maar als je gewoon mee kletst (wat je ook prima kan volgens mij) is er toch niks aan de hand?
Vwb je vraag... open maar een topic hier, over het mee-opvoeden van een kind dat niet van jou is. Best heel interessant.
Dit is niks!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
TF dit mag dan SC heten, t lijkt af en toe meer op Snel Chat... tegen de tijd dat ik dit berichtje heb getypt zijn er al weer een stuk of wat bij
Het heet al Fast Chatquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
TF dit mag dan SC heten, t lijkt af en toe meer op Snel Chat... tegen de tijd dat ik dit berichtje heb getypt zijn er al weer een stuk of wat bij
Neehquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe dat hele zwanger worden gedoe werkt?!
Ja ik weet er het fijne ook niet van maar het was iets met je aspirientjes in de vuilnisbak flikkeren, wachten op de evaluatie en dan hopen dat er een ooievaar onder een trap doorvliegt ofzo. Zoiets.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Neeh![]()
*gaat ontspannen achteroverzitten voor sexuele voorlichting door Jarno, les 1*
Niet té ontspannend, anders moet je straks nog naar sexquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Neeh![]()
*gaat ontspannen achteroverzitten voor sexuele voorlichting door Jarno, les 1*
Ohquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik weet er het fijne ook niet van maar het was iets met je aspirientjes in de vuilnisbak flikkeren, wachten op de evaluatie en dan hopen dat er een ooievaar onder een trap doorvliegt ofzo. Zoiets.
Boeit niet, ik spuit 11 er gewoon rustig op losquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
Eigenlijk is het vaak een kwestie van 'het verkeerde gat'quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ohik dacht altijd dat je er echt niet aan moest denken en dan op vakantie gaan en dan was je zwanger, zoiets toch?
Ja, nu begin *ik* zelfs te twijfelen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vaak een kwestie van 'het verkeerde gat'
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vaak een kwestie van 'het verkeerde gat'
Gaan we het gewoon aan Yppy vragen hoe het bij jullie was.quote:
Op welke temperatuur?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:11 schreef Lois het volgende:
Volgens mij is het toch iets van onderbroeken samen wassen of niet?
Kweenie hoor, maar GHB doet gekke dingen met je geheugen. Maar je zou het kunnen vragen ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Gaan we het gewoon aan Yppy vragen hoe het bij jullie was.
ook, maar toch ook iets met tegen de wind in staan toch? En er vooral niet aan denken, dat lees ik wel vaak!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:11 schreef Lois het volgende:
Volgens mij is het toch iets van onderbroeken samen wassen of niet?
zingen in de kerk is zooo 80's dus voor die tijd moet je weg wezen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef Lois het volgende:
Ja en iets met kerk en zingen maar het fijne weet ik daar ook niet van.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Oehoeh... jullie vergeten nog 'je billen samenknijpen in het zwembad, want je weet maar nooit'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |