When having fun.quote:
Je hebt wel een talent voor posts die net niet genoeg informatie bevatten om begrijpelijk te zijn voor de lezers hè?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:34 schreef aeque het volgende:
Woei!![]()
Ik zit in dubio. Moet ik nou een apart topic openen of posten in een bestaand topic...
Nou idd...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Je hebt wel een talent voor posts die net niet genoeg informatie bevatten om begrijpelijk te zijn voor de lezers hè?
Ik blijf een man he..quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Je hebt wel een talent voor posts die net niet genoeg informatie bevatten om begrijpelijk te zijn voor de lezers hè?
Hahahah hebben jullie even pech dat ik niet met hem gaquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Dus morgen geen accu, ake, akelig dinges op het bankje?
Wie zegt dat ik het niet wil posten...?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd...
Sorry Mous, weer een plaatje... maar ik zit al een paar dagen op mijn handen.![]()
[ afbeelding ]
Posten of je kop houden!Ik heb echt te veel hormonen in mijn lijf voor dit soort geneuzel!
R&P is die kant op! [ afbeelding ]
Yes please...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:51 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht*
ik verklap het wel:
Hij wil mij!!!
Dat zat er dik inquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:51 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht*
ik verklap het wel:
Hij wil mij!!!
Kon ze maar eeuwig zo hormonaal blijven he?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:52 schreef Jarno het volgende:
BE.. Dat pijltje richting R&P ook. *snik*
Wat ben je garpig als je zwanger bent..
Daar zijn manieren voor Lois.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Kon ze maar eeuwig zo hormonaal blijven he?
Jij reageert nu anders ook wel een beetje oververhit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Yes please...![]()
![]()
En daaaag, kom wel weer terug als de dames wat afgekoeld zijn!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohnee ojee nog een man!
Waar is carlo boszhart if you need him!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |