quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:50 schreef aeque het volgende:
Weet je wat, ik ga wel weg, als ik toch niet welkom ben. Omdat even iets vergeet erbij te zetten.
Je weet toch wel hoe dat hele zwanger worden gedoe werkt?!quote:
1 maar? tel mij er maar bij, alleen dacht ik met negeren te bereiken dattie er eens mee ophield.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Serieus? Omdat 1 persoon je een aandachtshoer vindt? Sorry!
Kom op zeg! Je hoeft van mij niet weg, maar ik lees hier alleen maar geheimzinnigheden, spoilers met 'lang verhaal, ga ik niet uitleggen' maar dan wel om de haverklap hints ed.
Ik persoonlijk vind dat echt superirritant. Of je vertelt je verhaal, of je zegt niks, maar dat gehint en dan vervolgens weer niks zeggen... Nee, als je daarmee door gaat mag je van mij idd liever ergens anders gaan posten. Maar als je gewoon mee kletst (wat je ook prima kan volgens mij) is er toch niks aan de hand?
Vwb je vraag... open maar een topic hier, over het mee-opvoeden van een kind dat niet van jou is. Best heel interessant.
Dit is niks!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
TF dit mag dan SC heten, t lijkt af en toe meer op Snel Chat... tegen de tijd dat ik dit berichtje heb getypt zijn er al weer een stuk of wat bij
Het heet al Fast Chatquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
TF dit mag dan SC heten, t lijkt af en toe meer op Snel Chat... tegen de tijd dat ik dit berichtje heb getypt zijn er al weer een stuk of wat bij
Neehquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe dat hele zwanger worden gedoe werkt?!
Ja ik weet er het fijne ook niet van maar het was iets met je aspirientjes in de vuilnisbak flikkeren, wachten op de evaluatie en dan hopen dat er een ooievaar onder een trap doorvliegt ofzo. Zoiets.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Neeh![]()
*gaat ontspannen achteroverzitten voor sexuele voorlichting door Jarno, les 1*
Niet té ontspannend, anders moet je straks nog naar sexquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Neeh![]()
*gaat ontspannen achteroverzitten voor sexuele voorlichting door Jarno, les 1*
Ohquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik weet er het fijne ook niet van maar het was iets met je aspirientjes in de vuilnisbak flikkeren, wachten op de evaluatie en dan hopen dat er een ooievaar onder een trap doorvliegt ofzo. Zoiets.
Boeit niet, ik spuit 11 er gewoon rustig op losquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
Eigenlijk is het vaak een kwestie van 'het verkeerde gat'quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ohik dacht altijd dat je er echt niet aan moest denken en dan op vakantie gaan en dan was je zwanger, zoiets toch?
Ja, nu begin *ik* zelfs te twijfelen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vaak een kwestie van 'het verkeerde gat'
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vaak een kwestie van 'het verkeerde gat'
Gaan we het gewoon aan Yppy vragen hoe het bij jullie was.quote:
Op welke temperatuur?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:11 schreef Lois het volgende:
Volgens mij is het toch iets van onderbroeken samen wassen of niet?
Kweenie hoor, maar GHB doet gekke dingen met je geheugen. Maar je zou het kunnen vragen ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Gaan we het gewoon aan Yppy vragen hoe het bij jullie was.
ook, maar toch ook iets met tegen de wind in staan toch? En er vooral niet aan denken, dat lees ik wel vaak!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:11 schreef Lois het volgende:
Volgens mij is het toch iets van onderbroeken samen wassen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |