Size doesn't matter!quote:
Tussen de soep en de aardappels, en wel zodanig dat het avondeten wel gewoon ongestoord kan verlopen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:33 schreef moussy het volgende:
[..]
bevallen doe je ook maar achter het aanrecht
Het mooie is dat na afloop de hond ook gelijk te eten heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tussen de soep en de aardappels, en wel zodanig dat het avondeten wel gewoon ongestoord kan verlopen!
paté op een toastjequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het mooie is dat na afloop de hond ook gelijk te eten heeft.
(sorry)
Lust de kat dat ook, of moet ik nou ook nog een hond aanschaffenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het mooie is dat na afloop de hond ook gelijk te eten heeft.
(sorry)
Ik kijk wel uit! Voor je het weet ben je zwanger!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mibos2 het volgende:
Kan iemand mij trouwens even een schop onder mijn kont geven.
\quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mibos2 het volgende:
Kan iemand mij trouwens even een schop onder mijn kont geven. Ik moet 65 pastechi's maken, 40 Johnny Cake's, 3 bolo di manteka's en 160 bladerdeeghapjes. Zaterdag meenemen naar mijn schoonzusje maar ik kom maar niet in mijn keuken gezien het feit dat het daar 30 graden plus is. Heb er nu even een windmolen ingezet en dan ga ik straks toch echt maar beginnen.
Je mag mijn hond wel lenen, dan laat die nog wel wat bonkjes en sliertjes over voor de kat!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lust de kat dat ook, of moet ik nou ook nog een hond aanschaffen
Ow ja, de koffie, die was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:41 schreef Mibos2 het volgende:
Miss Sly ik zie het helemaal voor me. Jongens puf effe puf dooreten puf want puf papa puf moet puf eerst puf de puf afwas puf doen puf voordat puf jullie puf brusje puf komt puf. Daarna maak ik de koffie wel klaar.
*schop* wat is het allemaal? alleen de bladerdeeghapjes snap ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mibos2 het volgende:
Kan iemand mij trouwens even een schop onder mijn kont geven. Ik moet 65 pastechi's maken, 40 Johnny Cake's, 3 bolo di manteka's en 160 bladerdeeghapjes. Zaterdag meenemen naar mijn schoonzusje maar ik kom maar niet in mijn keuken gezien het feit dat het daar 30 graden plus is. Heb er nu even een windmolen ingezet en dan ga ik straks toch echt maar beginnen.
Wow, dat is ook niet een klein beetjequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mibos2 het volgende:
* Stout geeft mibos een schop onder dr kont (sorry als ie te hard was, heb mijn klompen nog aan)quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mibos2 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:45 schreef huuphuup het volgende:
*schopt Mibos. Klinkt goed!
Ik heb medelijden met degenen die vanmiddag dit topic gaan bijlezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |