Slappe toestandquote:
Omdat ik er was hè. Hij denkt we moeten die jongen even in de goede mood brengen.quote:
ok vooruit, dan mag hetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat ik er was hè. Hij denkt we moeten die jongen even in de goede mood brengen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, bitch, moet je me maar niet uitdagen.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door swarmahoer op 30-06-2009 19:32:59 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik maak je anders ff blij met een dooi mus
[ afbeelding ]![]()
;D: ;d;d
![]()
:'D :'D
![]()
![]()
:D
Een dooi mus? Had je hem ingevroren dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik maak je anders ff blij met een dooi mus
[ afbeelding ]![]()
;D: ;d;d
![]()
:'D :'D
![]()
![]()
:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door swarmahoer op 30-06-2009 19:33:38 ]
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Opbokken, ik had het niet tegen jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door swarmahoer op 30-06-2009 19:35:18 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is waar, een luizenmoeder zei het.
Welquote:
Wat is er, C_N?quote:
Evangelinequote:
whehehe jij hebt nu al 153 jaar zonder seks héquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
Ik zie net dat er een nieuw seizoen is van 40 dagen zonder seks
Maar weer eens kijken zo. Prachtig, al die neukende kampers
Ik was gewoon niet content met die animal spamquote:
jupquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
Oeh, begint dat weer? Nice! Bregje was ook al zo'n succes.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
Lol que. Hoe kan je haar nou niet prachtig vindenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EvangelineLily. Ik vind je nu minder baas, C_N.
Dit is nog steeds waar.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind haar 1 van de mooiste vrouwen ter wereld.![]()
Twee dagen, om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehe jij hebt nu al 153 jaar zonder seks hé![]()
Te grote/brede mond.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lol que. Hoe kan je haar nou niet prachtig vinden.
Gaat het over Kate in Lost?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Te grote/brede mond.En ik vind haar echt irritant in Lost, tot het vermoeiende aan.
Nee, die verlepte kutkoppen van Taylor en Camilla neigen naar perfectie, kutlul.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Te grote/brede mond.En ik vind haar echt irritant in Lost, tot het vermoeiende aan.
Jawel! Want Zooey Deschanel vind ik wel geil!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaak, Bob.
Mijne Heren,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Kunnen jullie me helpen met een motivatie brief, ik moet morgen even mijn CV en een motivatie brief langs brengen bij een kledingwinkel (nee niet H&M-like, echt totaal anders)... maar ik ben zo slecht in motivatie brieven.
Ik ken iedereen die er werkt en ik kom er best vaak, even ter informatie
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel! Want Zooey Deschanel vind ik wel geil!
[..]
Mijne Heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en
aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw
vacature en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een
dergelijke funktie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven teken ik.
In afwachting van uw afwijzing, etcetera, etcetera.
Dat dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gaat het over Kate in Lost?
Ik vond haar in het eerste seizoen wel wat hebben. Ze is natuurlijk niet lelijk ofzo. Maar ze heeft totaal geen uitstraling, en na vier seizoenen krijg ik echt de neiging om haar klappen te geven met een knuppel. Zeikwijf.
Geen uitstraling. Heiden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gaat het over Kate in Lost?
Ik vond haar in het eerste seizoen wel wat hebben. Ze is natuurlijk niet lelijk ofzo. Maar ze heeft totaal geen uitstraling, en na vier seizoenen krijg ik echt de neiging om haar klappen te geven met een knuppel. Zeikwijf.
Ze lijkt overigens net Katrien uit de Donald Duck. En Sawyer speelt Guus Geluk, en Jack Donald.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dus!
En inderdaad, het ontbreekt ook ontzettend aan uitstraling.Los daarvan vind ze zichzelf helemaal de ster van Lost, samen met die faalhaas van een Jack. Die twee hadden van mij al lang verdronken mogen worden.
Ze wordt niet irritant. Bobby en Florian kunnen haar schoonheid gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen uitstraling. Heiden.Al ging ik maar tot season 3 dus weet ik niet of ze daarna irritant is
Dat zei ik niet. Taylor lijkt op een muis en Camilla heeft te opzichtige wenkbrauwen, maar dan nog zijn ze knapper dan Katequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, die verlepte kutkoppen van Taylor en Camilla neigen naar perfectie, kutlul.![]()
Da's dus Kate en heeft niks metquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze lijkt overigens net Katrien uit de Donald Duck. En Sawyer speelt Guus Geluk, en Jack Donald.
Die slet weet maar niet door wie ze doorgesmeerd wilt worden, en ondertussen probeert ze een beetje tof te doen.
Inderdaad. En dan op het laatst even het geluk van Sawyer en Juliette verpesten. Kutwijf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze lijkt overigens net Katrien uit de Donald Duck. En Sawyer speelt Guus Geluk, en Jack Donald.
Die slet weet maar niet door wie ze doorgesmeerd wilt worden, en ondertussen probeert ze een beetje tof te doen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Taylor lijkt op een muis en Camilla heeft te opzichtige wenkbrauwen, maar dan nog zijn ze knapper dan KateIk bedoel, die mond, m'n CD speler in de auto ziet er ook zo uit
![]()
Wat? Was m'n motivatie niet goed? Ondankbare hond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
kom op zeg, je weet toch wel waarom je daar wil werken of niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Kunnen jullie me helpen met een motivatie brief, ik moet morgen even mijn CV en een motivatie brief langs brengen bij een kledingwinkel (nee niet H&M-like, echt totaal anders)... maar ik ben zo slecht in motivatie brieven.
Ik ken iedereen die er werkt en ik kom er best vaak, even ter informatie
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Maak een motivational-pic van jezelf. Opgelost.
Ik vond alleen Michelle Rodriguez wel lekkah, maar ja, die was er maar heel kort.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:53 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind overigens die Sun van Lost wel geil, soms.
Geen idee, dat hele motivational gedoe is sowieso uit z'n verband getrokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat zijn precies de raakvlakken tussen de tekst en de afbeelding?
Het zijn eigenlijk demotivational posters, hè...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, dat hele motivational gedoe is sowieso uit z'n verband getrokken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Motivational_poster
Ja weet ik, maar die komen weer voort uit die motivational postersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk demotivational posters, hè...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoel, die mond, m'n CD speler in de auto ziet er ook zo uit![]()
Vooruit dan, hier ziet ze er mooi uit!quote:
Kouloquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooruit dan, hier ziet ze er mooi uit!
[ afbeelding ]
Same here, maar ik heb niet niet zelf betaald, dus wie weet betaald diegene nogsteeds voor me ofzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
M'n Last.fm subscription is al lang verlopen, maar ik ben nog steeds subscriber en kan ook nog steeds muziek luisteren
Je zou haar niet je bed uit trappenquote:
Nee, ik zou me eerst afvragen wat m'n autoradio in bed doet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je zou haar niet je bed uit trappen
Oh daar las ik overheenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik zou me eerst afvragen wat m'n autoradio in bed doet.![]()
![]()
![]()
Maar ik zei ook al dat ik zat te fucken.
nicequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een 7.7 voor geschiedenis, die telt 6 keer mee. Leuk he.
Vakken die een aantal keer mee tellenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een 7.7 voor geschiedenis, die telt 6 keer mee. Leuk he.
Echt he. Wat een hoer trouwens, 3x per week met verschillende mannenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Mijn God, wie wilt er uberhaupt met die chick van '40 dagen geen seks' bangen?
Nah, moet ze zelf weten. Maar ze neukt wel alles wat voorbij komtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt he. Wat een hoer trouwens, 3x per week met verschillende mannen
Inderdaad zeg, wat een lelijk varken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Mijn God, wie wilt er uberhaupt met die chick van '40 dagen geen seks' bangen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:02 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga me opgeven voor dat programma. Alleen al om die Arie eens een beuk te kunnen geven. Wat een irritante kerel.
Je wilt hem gewoon keihard neuken. Geef maar toe.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:02 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga me opgeven voor dat programma. Alleen al om die Arie eens een beuk te kunnen geven. Wat een irritante kerel.
Geen idee. Ik zal de volgende keer een noteboekje bijhoudenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Hoe vaak heb jij seks per week dan?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je wilt hem gewoon keihard neuken. Geef maar toe.
noiscontroller kan zijn noise anders zeer slecht controllen..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:29 schreef jagga het volgende:
omg echt man, kheb zulke goede muziek gemist
Headhunterz, aplha twin, Beholder, noisecontrollers enzulks
Misschien toch maar es naar van die feesten toe
nouquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:34 schreef Florian_ het volgende:
Luister dan gewoon techno ofzo Jagga
Er was bij Awakenings overigens ook één tent waar van die baggerherrie werd gedraaid.
Vertel..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:38 schreef jagga het volgende:
[..]
ben destijds een keer flink geschrokken toen ik in de beveiliging mee liep op FFW Heineken Dance Party, en ben eigenlijk nooit meer gegaan
Op een gegeven moment gasten van mijn leeftijd met ogen als schotels schuimbekkend, stuiptrekkend bij de plee vinden....quote:
Hoaxquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:48 schreef jagga het volgende:
[..]
En de neger die herhaaldelijk tegen de vlakte geslagen werd door security omdat hij maar op bleef staan (hij voelde echt helemaal niets meer) was ook niet erg leuk
echt niet, ik stond erbij.quote:
Hooh, laatmaar..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:51 schreef jagga het volgende:
[..]
echt niet, ik stond erbij.
Hij kreeg een paar klappen waar een normaal niemand gewoon van tegen de vlakte gaat, hij wankelde alleen een beetje en bleef dreigen/komen
Was 3 man voor nodig om hem eruit te werken.
Okidoki.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:41 schreef jagga het volgende:
Ey florian
Noem eens een paar artiesten op dan (techno) zal ik wel es luisteren dan
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Okidoki.
Adam Beyer, Richie Hawtin, Ricardo Villalobos, Alex Under, Karotte, Speedy J, Joris Voorn, Jeff Mills, The Organ Donors, Fokko Versloot & Koen Lebbens , Dominik Eulberg, Ben Sims, Magda, Mauro Picotto, Marco Carola, Carl Craig, Miss Djax, Trentemøller, Sven Wittekind
Ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:56 schreef jagga het volgende:
[..]
een paar...
wtfDeed je dit allemaal even uit je hoofd?
zal eerst zelf es wat dowloaden en luisterenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja.![]()
Moet ik je wat Rapidshare linkjes geven van livesets van Awakenings 2009?
Bovenbouw.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vakken die een aantal keer mee tellenonderbouw/middenbouw
Of je moet je even registreren op www.livesets.com (gratis). Dan ga je naar het forum, en kun je per genre tig livesets downloaden (gaat allemaal via Rapidshare). Ook kun je kijken op www.beatport.com. Daar moet je nummers kopen (wordt gebruikt door dj's), maar je kunt wel samples luisteren, en op die manier nieuwe dingen ontdekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef jagga het volgende:
[..]
zal eerst zelf es wat dowloaden en luisteren
Maar respect man dat je dat zo weet op te dreunen, echt
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of je moet je even registreren op www.livesets.com (gratis). Dan ga je naar het forum, en kun je per genre tig livesets downloaden (gaat allemaal via Rapidshare). Ook kun je kijken op www.beatport.com. Daar moet je nummers kopen (wordt gebruikt door dj's), maar je kunt wel samples luisteren, en op die manier nieuwe dingen ontdekken.
Ja boeiend, ik kwam hem tegen in m'n photobucket.quote:
Waarom had ik hem dan nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik kwam hem tegen in m'n photobucket.
Ik zie nog steeds dat groene menneke.quote:
Weet ik veel, ik heb hem ook niet gemaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom had ik hem dan nog nooit gezien?
Dat is m'n uploadicon, vriend.quote:
Kan ik er wat aan doen dat ze het zo gaar programmeren dat je als gebruiker niet gewoon kan zeggen welke icon andere users moeten zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is m'n uploadicon, vriend.Ik kan er ook niks aan doen dat jij je instellingen zo gaar hebt staan.
webicon > uploadicon!
Ik word er een beetje misselijk vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
WTF, DIT IS BRILJANT!
http://www.freakingnews.c(...)n-Pictures--2433.asp
Doe ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zoek jij op Google naar 'cameltoe'?
Hier niet Sherlock.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bovenbouw is vanaf 4e klasdan heb je PTA
If you say so.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
WTF, DIT IS BRILJANT!
http://www.freakingnews.c(...)n-Pictures--2433.asp
Nietquote:
Nu maak je me nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan het alleen hier niet vertalen.
Hij gaat ook een beetje over jou.
Nee, niet ondersteboven. Gewoon niet. Alleen z'n gezicht normaal staat. Dan wel. Hard.quote:
Remmie!quote:
Ik zit toch altijd naakt achter FOK!, gekkie.quote:
Alleen als 'ie ijs- en ijskoud is.quote:
Net uit de vriezer, nu in mijn glas.quote:
quote:
quote:
quote:
Kom maar langs.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rawrrr![]()
was jij naar parkpop geweest?
Ik ga naar Lowlands. Maar als je een kaartje overhebt...quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Kom maar langs.
Nee, als ik wist dat jij zou komen was ik uiteraard wel gekomen.
Ga je mee naar Sziget?
*morgen in bus naar hoek van holland gaatquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
Lief dagboek,
morgen heb ik mijn laatste toets en om 09:55 uur heb ik vakantie. Ik moet dan even naar huis om mijn bikini aan te doen en mijn handdoek op te halen want ik ga om 12 uur met de trein naar Hoek van Holland, omdat het kan. Daarvoor moet ik mijn CV inleveren en in de hoop dat ze me aannemen geef ik al mijn geld uit. Nu ga ik slapen.
Kusjes,
Sanna.
Lieve Sanna,quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
Lief dagboek,
morgen heb ik mijn laatste toets en om 09:55 uur heb ik vakantie. Ik moet dan even naar huis om mijn bikini aan te doen en mijn handdoek op te halen want ik ga om 12 uur met de trein naar Hoek van Holland, omdat het kan. Daarvoor moet ik mijn CV inleveren en in de hoop dat ze me aannemen geef ik al mijn geld uit. Nu ga ik slapen.
Kusjes,
Sanna.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Lieve Sanna,
Zou je de volgende keer net als gisteren je shirtje weer willen uittrekken als je me schrijft? Geeft zo'n mooi uitzicht.
Kusjes,
Je dagboek
Lief dagboek,quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
Lief dagboek,
Kusjes,
Sanna.
Ik heb het kaartje van een vriend, welke hij nog niet aan mij betaald heeft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga naar Lowlands. Maar als je een kaartje overhebt...
Je kan me herkennen aan mijn nog witte lichaam, mits ik niet al 3 uur in de zon lig, dan ben ik echt bruin, if so: dan herken je me aan mijn blauw met witte 50's bikini.quote:
*morgen ziek melden doetquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan mijn nog witte lichaam, mits ik niet al 3 uur in de zon lig, dan ben ik echt bruin, if so: dan herken je me aan mijn blauw met witte 50's bikini.
Had je nu maar Bos geheten.quote:
Is dat Broekpaling?quote:
Is dat ook jouw tet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het patroontje.
Ja, gast ik heb nu wel in de zon gezeten, die foto is van begin lente.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat ook jouw tet?
Wel een beetje witjes inderdaad.
Hihi.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, gast ik heb nu wel in de zon gezeten, die foto is van begin lente.
Genoeg geteased, hele foto graag.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, gast ik heb nu wel in de zon gezeten, die foto is van begin lente.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
Als je foto's wilt moet je dat maar even vragen.
[..]
Hihi.
Ik heb een rode scapa zwembroek aan.
[..]
Hihi.
Ik heb een rode scapa zwembroek aan.
NEUHquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:38 schreef Devvie het volgende:
[..]Wanneer hebben we dan een Haagse bazenmeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar precies?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
NEUH
ik ga nu lekker slapen. Als je het wilt zien moet je naar Hoek van Holland.
Dan moet ik je zeker even bellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wanneer hebben we dan een Haagse bazenmeet?
Wat voor kat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:38 schreef Siniti het volgende:
kutkat besluit mijn rug als krabpaal te gebruiken
quote:
Hihi, ik sta wel te wachten bij bus 23.quote:
Ik weet niks te vinden, ik ga toch niet alleenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die moeder.
[..]
Hihi, ik sta wel te wachten bij bus 23.
O kut, Hoek van Holland.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niks te vinden, ik ga toch niet alleen
Gewoon een jong katje, geen idee welk rasquote:
Deze is veel baziger.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gewoon een jong katje, geen idee welk ras
Hier een foto:
[ afbeelding ]
Maar ik heb nu dus wel een kutsnee op mijn rug
Oh dat kunnen jullie niet zien.quote:
Die beesten zijn freaky.quote:
nog steeds nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dat kunnen jullie niet zien.
http://www.polanoid.net/pix/16253/POLA_16253_12457697467_l.jpg
zo wel.
Wij zien hem allemaal wel gewoon.quote:
Ik zie hem al de hele tijd, waar dan ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Onder "Deze" en voluit staan 2 dezelfde links bij mij.
zie bovenquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zie hem al de hele tijd, waar dan ook.
Ja, een beetje op dezelfde tijd reageren als mij. Boefje!quote:
nu al afgelopen, wat een mieterig feestje zegquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff, jullie doen een heel feestje lang over 150 reacties? Slecht hoor.
Tsja, ik moest nog 12 km naar huis fietsenquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu al afgelopen, wat een mieterig feestje zeg
wat een christelijke vriendjes heb jij dan!quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, ik moest nog 12 km naar huis fietsenen de mensen waar ik mee fietste wilden graag gaan.. Ik ga niet in m'n eentje over verlaten wegen naar huis rijden dus moest ik ook maar gaan he
!
quote:
Ik denk dat ze gewoon zin hadden om te neuken en daarom naar huis wilden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een christelijke vriendjes heb jij dan!![]()
[..]
VET!quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een christelijke vriendjes heb jij dan!![]()
[..]
En dan wat?quote:
oh het waren zij ''die gingen batsen en jij toen een half uur moest wachten op fok'' waarmee je naar dat feest was gegaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon zin hadden om te neuken en daarom naar huis wilden.
er zijn zoveel belachelijke namen, neem bijv Pouppée Fabrikkquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
VET!![]()
![]()
But what's up with the name?Stanny Franssen.
en dan stoppen ze ?quote:
Sziget!quote:
Edit: kut, ik las je reactie eerst niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh het waren zij ''die gingen batsen en jij toen een half moest wachten'' waarmee naar dat feest was gegaan
[..]
er zijn zoveel belachelijke namen, neem bijv Pouppée Fabrikk
[..]
en dan stoppen ze ?![]()
kut ik heb niet hard zitten f5-en dus nu zal ik nooit weten wat daar eerst stondquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sziget!
[..]
Edit: kut, ik las je reactie eerst niet.
ja dat nummer roeleert, maar toch ben ik nog steeds niet overtuigd om naar szigwhat? nog iets te gaan hoorquote:
Ik ga kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh het waren zij ''die gingen batsen en jij toen een half moest wachten'' waarmee naar dat feest was gegaan
[..]
[..]
en dan stoppen ze ?![]()
Ahaaaa. Ik moest googlen verdeuri.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sziget!
[..]
Edit: kut, ik las je reactie eerst niet.
The world will never know!quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kut ik heb niet hard zitten f5-en dus nu zal ik nooit weten wat daar eerst stond
Sziget.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat nummer roeleert, maar toch ben ik nog steeds niet overtuigd om naar szigwhat? nog iets te gaan hoor
2009 Szigetticket met Campingquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
The world will never know!
[..]
Sziget.
Je hoeft ook niet te komen hoor, ik zal het prima naar m'n zin hebben zonder jou.
OEH je deed de knipoogsmiley, wat een subtiele diss, let the fight begin.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
The world will never know!
[..]
Sziget.
Je hoeft ook niet te komen hoor, ik zal het prima naar m'n zin hebben zonder jou.
Nee niet eensquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh het waren zij ''die gingen batsen en jij toen een half uur moest wachten op fok'' waarmee je naar dat feest was gegaan
[..]
[..]
en dan stoppen ze ?![]()
Jij niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee niet eensdat zijn weer anderen. Al m'n vrienden neuken als konijntjes, serieus
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil dat jullie allemaal voor me duimen, ik heb net gereageerd op een leuke kamer en ik wil gewoon dat ze me uitnodigen!
Alles komt goed, dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil dat jullie allemaal voor me duimen, ik heb net gereageerd op een leuke kamer en ik wil gewoon dat ze me uitnodigen!
Dat is al 1 duimquote:
Ik ben anders de afgelopen dagen voor 6 kamers afgewezen hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alles komt goed, dat weet je zelf ook wel.
Welterusten Bt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is al 1 duim
[..]
Ik ben anders de afgelopen dagen voor 6 kamers afgewezen hoor.![]()
Zoveel tegenslagen heb ik nog nooit hoeven verwerken!
En nu ga ik slapen![]()
!
Ik vermoed slapen of zo.quote:
Duim in je poeperd kun je krijgen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
wat een puike oplossing, bt krijgt iets wat op seksen lijkt en mentale steun tegelijkertijdquote:
ja dat vermoeden krijg ik zo langzamerhand ookquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een puike oplossing, bt krijgt iets wat op seksen lijkt en mentale steun tegelijkertijd
Ik verwacht niets anders bij Bt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:17 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Hopelijk is haar aars een beetje schoon.
Dat is een periode die nog lang voor ons ligt.quote:
Diplomatisch antwoord.quote:
Ik wil niet weten wat jij verder verwacht.quote:
Ohh oké.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een periode die nog lang voor ons ligt.
Een soort film die je achteruit spoelt.
Dat lijkt grappig, maar het is niet voor te stellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh oké.Het gaat dus over de anti-tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat gebeurt er nu verder?"
Hiervoor bestaan er twee uiteenlopende hypothesen. De eerste vertelt ons dat er verder niets meer gebeurt. De tweede vertelt ons dat wij een terugschakeling van de ruimte/tijd krijgen, een soort antitijd. Dit is onwaarschijnlijk daar de huidige natuurwetten tegenovergesteld zouden zijn aan deze terugschakeling.
Toch kan de gravitatie de overhand krijgen en de materie weer omzetten in energie. Ik zou dit met een eenvoudig voorbeeld kunnen illustreren: het terugspoelen van een film, hoe grappig dit ook mag lijken, geeft een realistische weergave van een terugschakeling.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik vind alleen deze leukquote:
deze bewaar ik voor bij drugsquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt een meisjeshandschrift hihihihi, which I like.quote:
Hmm.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat dus over de anti-tijd.
Hiervoor bestaan er twee uiteenlopende hypothesen. De eerste vertelt ons dat er verder niets meer gebeurt. De tweede vertelt ons dat wij een terugschakeling van de ruimte/tijd krijgen, een soort antitijd. Dit is onwaarschijnlijk daar de huidige natuurwetten tegenovergesteld zouden zijn aan deze terugschakeling.
Toch kan de gravitatie de overhand krijgen en de materie weer omzetten in energie. Ik zou dit met een eenvoudig voorbeeld kunnen illustreren: het terugspoelen van een film, hoe grappig dit ook mag lijken, geeft een realistische weergave van een terugschakeling.
kom je hier ook even buurten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat dus over de anti-tijd.
Toch kan de gravitatie de overhand krijgen en de materie weer omzetten in energie. Ik zou dit met een eenvoudig voorbeeld kunnen illustreren: het terugspoelen van een film, hoe grappig dit ook mag lijken, geeft een realistische weergave van een terugschakeling.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:34 schreef Syb-rund. het volgende:
goede grutten moet binnen een paar uur al op, tabee en goedenacht
Dat 'overleden' haalde ik er niet uit, sorryquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind de zielige, oude man die zijn (overleden?) moeder om een kiwi vraagt het leukst.
"Je kunt er je eigen interpretatie aan geven."quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat 'overleden' haalde ik er niet uit, sorry
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
OEH je deed de knipoogsmiley, wat een subtiele diss, let the fight begin.
Hij is nu al weg.quote:
O ja...quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Je kunt er je eigen interpretatie aan geven."
Dank je wel he.quote:
Precies.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gewacht.quote:
HEE. ik had je alu-hoedje afgepakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel he.
[..]
Precies.
Voor de rest: het gaat hier dus over wat er met ons universum gaat gebeuren als deze dood gaat.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:46 schreef Maisnon het volgende:
BT ik duim ook voor je
David Bowie is een held
En morgenvroeg shoppen dus ik ga meteen slapen.
Wtf dat poepbeest in het riool waarvan het filmpje overal van opduikt.
De ene zegt Bryozoa, een soort kolonie sponsachtige beesten, de andere een kluwen wormen.
Ik zeg het jullie hier als eerste, het is gewoon een symbiose van de twee!
En daar ga ik weer
Na elke regel een enter
En ik dacht dat ik raar was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:46 schreef Maisnon het volgende:
BT ik duim ook voor je
David Bowie is een held
De ene zegt Bryozoa, een soort kolonie sponsachtige beesten, de andere een kluwen wormen.
En daar ga ik weer
Na elke regel een enter
Uit welk potje heb jij gesnoept?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:46 schreef Maisnon het volgende:
BT ik duim ook voor je
David Bowie is een held
En daar ga ik weer
Na elke regel een enter
Heuy, geen aluhoedjes hier, wetenschappelijk shit, jwz!quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEE. ik had je alu-hoedje afgepakt.
Wink wink.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:49 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, geen aluhoedjes hier, wetenschappelijk shit, jwz!
Zo'n dropmix met van die motoragenten enzo. Best lekker. En Taksiquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uit welk potje heb jij gesnoept?
[..]
Heuy, geen aluhoedjes hier, wetenschappelijk shit, jwz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |