Slappe toestandquote:
Omdat ik er was hè. Hij denkt we moeten die jongen even in de goede mood brengen.quote:
ok vooruit, dan mag hetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat ik er was hè. Hij denkt we moeten die jongen even in de goede mood brengen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, bitch, moet je me maar niet uitdagen.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door swarmahoer op 30-06-2009 19:32:59 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik maak je anders ff blij met een dooi mus
[ afbeelding ]![]()
;D: ;d;d
![]()
:'D :'D
![]()
![]()
:D
Een dooi mus? Had je hem ingevroren dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik maak je anders ff blij met een dooi mus
[ afbeelding ]![]()
;D: ;d;d
![]()
:'D :'D
![]()
![]()
:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door swarmahoer op 30-06-2009 19:33:38 ]
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Opbokken, ik had het niet tegen jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door swarmahoer op 30-06-2009 19:35:18 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is waar, een luizenmoeder zei het.
Welquote:
Wat is er, C_N?quote:
Evangelinequote:
whehehe jij hebt nu al 153 jaar zonder seks héquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
Ik zie net dat er een nieuw seizoen is van 40 dagen zonder seks
Maar weer eens kijken zo. Prachtig, al die neukende kampers
Ik was gewoon niet content met die animal spamquote:
jupquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
Oeh, begint dat weer? Nice! Bregje was ook al zo'n succes.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
Lol que. Hoe kan je haar nou niet prachtig vindenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EvangelineLily. Ik vind je nu minder baas, C_N.
Dit is nog steeds waar.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind haar 1 van de mooiste vrouwen ter wereld.![]()
Twee dagen, om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehe jij hebt nu al 153 jaar zonder seks hé![]()
Te grote/brede mond.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lol que. Hoe kan je haar nou niet prachtig vinden.
Gaat het over Kate in Lost?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Te grote/brede mond.En ik vind haar echt irritant in Lost, tot het vermoeiende aan.
Nee, die verlepte kutkoppen van Taylor en Camilla neigen naar perfectie, kutlul.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Te grote/brede mond.En ik vind haar echt irritant in Lost, tot het vermoeiende aan.
Jawel! Want Zooey Deschanel vind ik wel geil!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaak, Bob.
Mijne Heren,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Kunnen jullie me helpen met een motivatie brief, ik moet morgen even mijn CV en een motivatie brief langs brengen bij een kledingwinkel (nee niet H&M-like, echt totaal anders)... maar ik ben zo slecht in motivatie brieven.
Ik ken iedereen die er werkt en ik kom er best vaak, even ter informatie
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel! Want Zooey Deschanel vind ik wel geil!
[..]
Mijne Heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en
aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw
vacature en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een
dergelijke funktie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven teken ik.
In afwachting van uw afwijzing, etcetera, etcetera.
Dat dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gaat het over Kate in Lost?
Ik vond haar in het eerste seizoen wel wat hebben. Ze is natuurlijk niet lelijk ofzo. Maar ze heeft totaal geen uitstraling, en na vier seizoenen krijg ik echt de neiging om haar klappen te geven met een knuppel. Zeikwijf.
Geen uitstraling. Heiden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gaat het over Kate in Lost?
Ik vond haar in het eerste seizoen wel wat hebben. Ze is natuurlijk niet lelijk ofzo. Maar ze heeft totaal geen uitstraling, en na vier seizoenen krijg ik echt de neiging om haar klappen te geven met een knuppel. Zeikwijf.
Ze lijkt overigens net Katrien uit de Donald Duck. En Sawyer speelt Guus Geluk, en Jack Donald.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dus!
En inderdaad, het ontbreekt ook ontzettend aan uitstraling.Los daarvan vind ze zichzelf helemaal de ster van Lost, samen met die faalhaas van een Jack. Die twee hadden van mij al lang verdronken mogen worden.
Ze wordt niet irritant. Bobby en Florian kunnen haar schoonheid gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen uitstraling. Heiden.Al ging ik maar tot season 3 dus weet ik niet of ze daarna irritant is
Dat zei ik niet. Taylor lijkt op een muis en Camilla heeft te opzichtige wenkbrauwen, maar dan nog zijn ze knapper dan Katequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, die verlepte kutkoppen van Taylor en Camilla neigen naar perfectie, kutlul.![]()
Da's dus Kate en heeft niks metquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze lijkt overigens net Katrien uit de Donald Duck. En Sawyer speelt Guus Geluk, en Jack Donald.
Die slet weet maar niet door wie ze doorgesmeerd wilt worden, en ondertussen probeert ze een beetje tof te doen.
Inderdaad. En dan op het laatst even het geluk van Sawyer en Juliette verpesten. Kutwijf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze lijkt overigens net Katrien uit de Donald Duck. En Sawyer speelt Guus Geluk, en Jack Donald.
Die slet weet maar niet door wie ze doorgesmeerd wilt worden, en ondertussen probeert ze een beetje tof te doen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Taylor lijkt op een muis en Camilla heeft te opzichtige wenkbrauwen, maar dan nog zijn ze knapper dan KateIk bedoel, die mond, m'n CD speler in de auto ziet er ook zo uit
![]()
Wat? Was m'n motivatie niet goed? Ondankbare hond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
kom op zeg, je weet toch wel waarom je daar wil werken of niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Kunnen jullie me helpen met een motivatie brief, ik moet morgen even mijn CV en een motivatie brief langs brengen bij een kledingwinkel (nee niet H&M-like, echt totaal anders)... maar ik ben zo slecht in motivatie brieven.
Ik ken iedereen die er werkt en ik kom er best vaak, even ter informatie
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Maak een motivational-pic van jezelf. Opgelost.
Ik vond alleen Michelle Rodriguez wel lekkah, maar ja, die was er maar heel kort.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:53 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind overigens die Sun van Lost wel geil, soms.
Geen idee, dat hele motivational gedoe is sowieso uit z'n verband getrokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat zijn precies de raakvlakken tussen de tekst en de afbeelding?
Het zijn eigenlijk demotivational posters, hè...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, dat hele motivational gedoe is sowieso uit z'n verband getrokken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Motivational_poster
Ja weet ik, maar die komen weer voort uit die motivational postersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk demotivational posters, hè...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoel, die mond, m'n CD speler in de auto ziet er ook zo uit![]()
Vooruit dan, hier ziet ze er mooi uit!quote:
Kouloquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooruit dan, hier ziet ze er mooi uit!
[ afbeelding ]
Same here, maar ik heb niet niet zelf betaald, dus wie weet betaald diegene nogsteeds voor me ofzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
M'n Last.fm subscription is al lang verlopen, maar ik ben nog steeds subscriber en kan ook nog steeds muziek luisteren
Je zou haar niet je bed uit trappenquote:
Nee, ik zou me eerst afvragen wat m'n autoradio in bed doet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je zou haar niet je bed uit trappen
Oh daar las ik overheenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik zou me eerst afvragen wat m'n autoradio in bed doet.![]()
![]()
![]()
Maar ik zei ook al dat ik zat te fucken.
nicequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een 7.7 voor geschiedenis, die telt 6 keer mee. Leuk he.
Vakken die een aantal keer mee tellenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een 7.7 voor geschiedenis, die telt 6 keer mee. Leuk he.
Echt he. Wat een hoer trouwens, 3x per week met verschillende mannenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Mijn God, wie wilt er uberhaupt met die chick van '40 dagen geen seks' bangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |