Slappe toestandquote:
Omdat ik er was hè. Hij denkt we moeten die jongen even in de goede mood brengen.quote:
ok vooruit, dan mag hetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat ik er was hè. Hij denkt we moeten die jongen even in de goede mood brengen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, bitch, moet je me maar niet uitdagen.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door swarmahoer op 30-06-2009 19:32:59 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik maak je anders ff blij met een dooi mus
[ afbeelding ]![]()
;D: ;d;d
![]()
:'D :'D
![]()
![]()
:D
Een dooi mus? Had je hem ingevroren dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik maak je anders ff blij met een dooi mus
[ afbeelding ]![]()
;D: ;d;d
![]()
:'D :'D
![]()
![]()
:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door swarmahoer op 30-06-2009 19:33:38 ]
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Opbokken, ik had het niet tegen jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door swarmahoer op 30-06-2009 19:35:18 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is waar, een luizenmoeder zei het.
Welquote:
Wat is er, C_N?quote:
Evangelinequote:
whehehe jij hebt nu al 153 jaar zonder seks héquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
Ik zie net dat er een nieuw seizoen is van 40 dagen zonder seks
Maar weer eens kijken zo. Prachtig, al die neukende kampers
Ik was gewoon niet content met die animal spamquote:
jupquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
Oeh, begint dat weer? Nice! Bregje was ook al zo'n succes.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
Lol que. Hoe kan je haar nou niet prachtig vindenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EvangelineLily. Ik vind je nu minder baas, C_N.
Dit is nog steeds waar.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind haar 1 van de mooiste vrouwen ter wereld.![]()
Twee dagen, om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehe jij hebt nu al 153 jaar zonder seks hé![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |